je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Een lichamelijk beroep is gewoon zwaar. En meestal ga ik daarna nog sporten dus dan is op een gegeven moment het batterijtje leeg......
Okay. Ik vind het wel jammer dat ik nu minder online ben....merk het ook aan mijn scores in FMT en AKQ....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verantwoorden. ik maak alleen maar een grapje...
Ja daar sta je tenslotte al die tijd voor in de keuken.... vanavond was het weer goed gelukt!quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
augurk en appeltje zijn een koppeltje...quote:
Ah zo. Ik dacht al dat je rare dingen aan het insinueren was.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
augurk en appeltje zijn een koppeltje...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Vinden jullie dat nou echt gezellig om met de laptop op schoot, naast elkaar op de bank te zitten en dan samen te fokken?
Echt wel! Ik wil het wetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Pinkapple het volgende:
Gezellig is niet het juiste woord en is ook niet het idee erachter![]()
Maargoed, ik ben ook helemaal geen uitleg schuldig.
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt wel! Ik wil het weten. Maarre, zitten jullie op 1 pc samen te fokken of is dat dan echt met zijn 2'tjes naast elkaar op de bank? (ik ben gewoon erg nieuwsgierig
)
Flauw...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef Pinkapple het volgende:
[..]
HahaDát laat ik geheel aan jouw fantasie over!
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verterenquote:
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dank je. Gewoon een antwoord is makkelijker te verteren
Hey jij hier...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, gaan we weer... moeten we zeker eerst weer een meet organiseren (antwerpen verhaal moet ook nog steeds komen...)
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef tombolafan het volgende:
Voorlopig geen meet hoor... ik moet eerst al die films zien he, anders kan ik niet mee praten...
nee hoor (vandaar diequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
So what, voelde je je buiten gesloten daardoor?
Ligt er aan. Als je de mensen leuk vond dan kun je het toch vaker doen? Anders moet je het inderdaad niet te vaak doen nee...quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor (vandaar die)
maar je moet niet te vaak meeten, toch?
Nou danquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik vond het zeker niet ongezellig hoor!
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou danopnieuw organiseren
. Of hoop je sommige mensen niet terug te zien
Ze zei er heel wijzelijk niks opquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.
Goedemorgen trouwens.
Jij natuurlijk omdat je bier gooitquote:
Wie wel nog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
zullen we eerst wegstrepen wie niet, dan blijft wie wel van zelf over (als die er zijnquote:
Maar niet op haar toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij natuurlijk omdat je bier gooit
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet op haar toch?
Heb niet zo heel veel met d'r gesproken, maar ze vond me arrogant en ze wou niet op de foto.
Dus ze zal het niet heel erg vinden als ik er niet ben.
Misschien komt Bellatrix dit keer wel![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...quote:
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...
Morge.quote:
Denk dat je het zo leuker vindquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =
Ik heb al wat zout over haar heen gegooid hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge.
Wat heb jij een flauwe vriendin zeg.. ze wil niet eens antwoord geven op me vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar 1 manier om er achter te komen...quote:
Ga jij maar gezellig met Bella daten ehh..... meetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
[..]
maar 1 manier om er achter te komen...
Klinkt goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier, gin-tonic en gesprekken over film =
quote:
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoorquote:
Nee joh, je moet er gezellig bij zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |