Ligt er aan. Als je de mensen leuk vond dan kun je het toch vaker doen? Anders moet je het inderdaad niet te vaak doen nee...quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee hoor (vandaar die)
maar je moet niet te vaak meeten, toch?
Nou danquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik vond het zeker niet ongezellig hoor!
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou danopnieuw organiseren
. Of hoop je sommige mensen niet terug te zien
Ze zei er heel wijzelijk niks opquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:16 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daar een sheet van maken.
Goedemorgen trouwens.
Jij natuurlijk omdat je bier gooitquote:
Wie wel nog?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
zullen we eerst wegstrepen wie niet, dan blijft wie wel van zelf over (als die er zijnquote:
Maar niet op haar toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij natuurlijk omdat je bier gooit
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar niet op haar toch?
Heb niet zo heel veel met d'r gesproken, maar ze vond me arrogant en ze wou niet op de foto.
Dus ze zal het niet heel erg vinden als ik er niet ben.
Misschien komt Bellatrix dit keer wel![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou het wel erg vindena ls je er niet bij zou zijn een volgende keer...
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...quote:
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat moet je dag toch geweldig maken? En by the way, kop me vraag maar even in. Je zult er niet veel moeite mee hebben...
Morge.quote:
Denk dat je het zo leuker vindquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Bellatrix, sigaretjes, bier en gesprekken over film =
Ik heb al wat zout over haar heen gegooid hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Morge.
Wat heb jij een flauwe vriendin zeg.. ze wil niet eens antwoord geven op me vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar 1 manier om er achter te komen...quote:
Ga jij maar gezellig met Bella daten ehh..... meetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
[..]
maar 1 manier om er achter te komen...
Klinkt goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij, Bellatrix, sigaretjes, bier, gin-tonic en gesprekken over film =
quote:
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoorquote:
Nee joh, je moet er gezellig bij zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zegt het ook al verkeerd.. zonder mij kunnen jullie 2 het ook goed af hoor
Heerlijk zo'n 3de wiel aan de wagen zijn die mag optiefen als het voor de andere 2 de goede kant op gaat. Ik ga mee...quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee joh, je moet er gezellig bij zijn natuurlijk.
We spreken wel samen een codewoord af, wanneer je moet gaan
Ik denk dat menig persoon op deze wereld blij is met een derde wiel aan de wagen, zo niet, ook met een 4e wielquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n 3de wiel aan de wagen zijn die mag optiefen als het voor de andere 2 de goede kant op gaat. Ik ga mee...
Ik lijk niks op Helena Bonham Carter.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat jouw idee van hoe Bella eruit ziet? En niet zo bij het handje! Je snapt best wat ik bedoel meneer Adams...
Toch haalt ie elke keer plaatjes van haar erbij als het over jouw gaat...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lijk niks op Helena Bonham Carter.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan rest mij de vraag, of beter gezegd de vragen:quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan rest mij de vraag, of beter gezegd de vragen:
1- hoe komt Patch erbij dan, dat je daar op lijkt... &
Zo interresant vind ik HPquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.
Bellatrix is een personage in HP dat gespeeld wordt door HBC. Zelfs ik weet dat.![]()
Mijn vraag aan Bella is: wie is die kerel in je avatar?
River Phoenix.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter opletten, Dyon.
Bellatrix is een personage in HP dat gespeeld wordt door HBC. Zelfs ik weet dat.![]()
Mijn vraag aan Bella is: wie is die kerel in je avatar?
En jijzelf leek op niemand?quote:
Ik heb me dat heel vaak afgevraagd en het ook aan anderen gevraagd, maar ik kan niemand bekends bedenken waar ik op zou lijken.quote:
Stuur me maar eens via pm een foto dan, of een link van wellicht facebook of hyves, dan help ik je wel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb me dat heel vaak afgevraagd en het ook aan anderen gevraagd, maar ik kan niemand bekends bedenken waar ik op zou lijken.
Waarom alleen jou? net of de rest het niet wil zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Stuur me maar eens via pm een foto dan, of een link van wellicht facebook of hyves, dan help ik je wel...
![]()
Misschien wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom alleen jou? net of de rest het niet wil zien
Oh, je hebt wel zo ongeveer de minst herkenbare foto gekozen.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef wyccie het volgende:
Patch, sorry.Ik heb er een zooitje van gemaakt.
[..]
Oh, je hebt wel zo ongeveer de minst herkenbare foto gekozen.
Ik heb me nooit zo verdiept in Phoenix. Oeps.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:47 schreef Patch het volgende:
Mwah, ik persoonlijk vind het toch wel 1 van de bekendere en duidelijkere foto's van River...
geeft niksquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo verdiept in Phoenix. Oeps.
Ik heb niks van hem gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:57 schreef Patch het volgende:
geeft niks
ik heb ook maar geloof ik zo'n 7 films van 'm gezien...
Je hoort niks meer van 'm tegenwoordig...![]()
Patch lijkt op River.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niks van hem gezien.
Dat ie al een tijdje dood is, wist ik natuurlijk wel.
Je lijkt ook wel een beetje op River eigenlijk.
Heb je Indiana Jones and the Last Crusade, Stand By Me, My Own Private Idaho, Explorers, The Mosquito Coast enzo niet gezien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb niks van hem gezien.
Dat ie al een tijdje dood is, wist ik natuurlijk wel.
Je lijkt ook wel een beetje op River eigenlijk.
How you doin'?quote:
Nog even en het stijgt em helemaal naar zijn bolletje... Johnny Depp, River...quote:
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:08 schreef Patch het volgende:
Heb je Indiana Jones and the Last Crusade, Stand By Me, My Own Private Idaho, Explorers, The Mosquito Coast enzo niet gezien?
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.quote:Lijk ik op River?
Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog even en het stijgt em helemaal naar zijn bolletje... Johnny Depp, River...
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Over Indiana Jones twijfel ik. Als ik het al gezien heb is dat te lang geleden om me iets te kunnen herinneren.
[..]
Misschien wil Bella nu wel een foto geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet eens snel Stand By Me gaan kijken, prachtfilm.En pak MOPI er dan ook maar bij.
Ik bewonder Phoenix vooral om zijn acteervermogen. Het feit dat het een mooie man is was komt daarna pas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef wyccie het volgende:
Ok, het zijn dus echt goede films, niet alleen vanwege de mooie mannen? Want daar heb ik een hekel aan.
Nee, daar krijg je ster allures van...quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook leuk, maar het zijn geen percussionisten van Paul de Leeuw...
Ik wil niemand niet meer zien hoor... En ja, ik vond/vind Patch redelijk arrogant en vervelend, maar ach, dat soort mensen moet er ook zijn he...quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze zei er heel wijzelijk niks op. Zwijgen is toestemmen toch?
. Nou is het de vraag, wie van ons wil ze niet meer zien
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat dus... elke maand een meet is een beetje te veel van t goede...
Saaie mensenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef hornage het volgende:
Ik had ook al aangeboden om de volgende te organiseren
Maar nu gewoon ff geduld mensen't Moet wel speciaal blijven he
vertel, waar heb je het zo druk mee?quote:
Voor deze keer, goed excuus...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zit je nog op schoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef tombolafan het volgende:
school, werk...
en de laatste tijd nogal veel "sociale verplichtingen" (wel leuke), en daardoor redelijk slaapgebrek...
Zei hij extreem verbaasd...quote:
Hoi!quote:
Alles goed Bella?quote:
Ja wel goed, met jou?quote:
Ach een beetje te druk op het moment maar verder wel okay hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |