quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:02 schreef jna het volgende:
Ik heb net 10 minuten alleen zitten fok'en en raak dan gewoon 10% batterij kwijt. Dit is toch niet normaal?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zit eraan te denken een site met Nederlandse reviews op te zetten, aangezien ik vind dat iPhoneclub hierin nogal achterblijft. Of zie ik anderen 'concurrenten' over het hoofd?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik voor de iPod functie gewoon mijn iPod!
Dit, er staat gewoon een mooi dockje naast de pc op mijn werk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iPhone op m'n werk de hele dag aan m'n computer hangen, dus ik zit eigenlijk zelden met een lege accu.
Let ook goed op de vestigingen van FNAC. Heb zelf halverwege juli een 3GS uit België gehaald, was bij FNAC op voorraadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:09 schreef mime_negert het volgende:
Na veel moeite op Marktplaats en Speurders heb ik er toch maar voor gekozen om me op een wachtlijst in België te laten zetten.
Wat heb ik me zitten te ergeren aan mensen die hun advertentie niet verwijderen na verkoop, gewoon niet reageren of eerst geld willen zien voordat ze de iPhone versturen.
Ik zeg het je... we leven in een verrot land.
Rond de 26 euro aansluitkosten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef Spaulding het volgende:
Mijn abonnement van T-Mobile met de iPhone ging 9 september in, hiervoor zat ik bij Hi.
Maar nu is er vandaag ¤70,- afgeschreven van mijn rekening terwijl ik volgens mij nog een week moet met deze maand. Ook vind ik dit vrij veel aangezien ik de i-150 abo heb wat betekent dat ik normaal gesproken ¤30,- moet betalen plus verzekering van ¤8,-. Het kan gerust zijn dat ik er wat over heen zit met mijn smsjes maar ineens ruim ¤30,- lijkt me wel heel overdreven. Krijg ik hier nog een nota van?
Wat is daar mis mee? Ik verstuur nooit zonder geld ontvangen te hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:09 schreef mime_negert het volgende:
of eerst geld willen zien voordat ze de iPhone versturen.
Je mag een uurtje ontdekken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Mijn 3gs is er!!![]()
Ik snap alleen een ding niet.Mijn huidige abo (bij Telfort
) loopt eind deze maand pas af. Heb aangegeven dat het abonnement bij T-mobile dan pas hoeft in te gaan. Heb wel een simkaart bij de telefoon gekregen en als ik die er in doe, kan ik gewoon alles doen. Internetten, bellen etc. Hoe zit dit? Is m'n abonnement al begonnen ofzo..
Ik kon de telefoon niet ophalen, het moest via de post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik verstuur nooit zonder geld ontvangen te hebben.
Nota's kun je raadplegen op de tmobile website.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef Spaulding het volgende:
Maar nu is er vandaag ¤70,- afgeschreven van mijn rekening terwijl ik volgens mij nog een week moet met deze maand. Ook vind ik dit vrij veel aangezien ik de i-150 abo heb wat betekent dat ik normaal gesproken ¤30,- moet betalen plus verzekering van ¤8,-. Het kan gerust zijn dat ik er wat over heen zit met mijn smsjes maar ineens ruim ¤30,- lijkt me wel heel overdreven. Krijg ik hier nog een nota van?
Settings -> iPod -> Shake to Shufflequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Roi het volgende:
Aaaaarrgghghghgh, hoe zet je die nieuwe functie uit dat je iPod naar een willekeurig nummer gaat als je er mee schud (of als je hem dus gewoon in je broekzak zet)?
Thanks. Wat gruwelijk frustrerend is die functie zegquote:
Serieus of zit je me nu te fucken.quote:
Serieus!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus!
Tenminste, zo was het bij mij. Misschien was een uurtje te nauw genomen, maar op een gegeven moment kon ik niet meer bellen, smsen en internetten.
Waarop ik naar Tmobile belde en me dat werd meegedeeld. Waarop ik besloot dan maar twee abonnementen te nemen tot mijn oude wordt overgezet.
Maar je vorige telefoon had toch veel betere specificaties?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:38 schreef phluphy het volgende:
Ik ben al 5 weken en 1 dag heel gelukkig met mijn iPhone.
Zou goed kunnen, maar I don't care. Ben al blij dat er nog updates voor de 3G worden uitgebracht, waarbij je extra functionaliteit krijgt (dictafoon, MMS, push notifications, A2DP). Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Nokia. Bij Nokia brengen ze gewoon een nieuwe telefoon uit, die je dan alsnog mag kopen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 3.x toch wel traag op mijn oude 2G. Heb het idee dat het geoptimaliseerd is voor de 3GS en de 3G/2G niet echt interessant meer is voor Apple.
3.1 is sowieso ontzettend buggy lees is overal. Ik snap er het voordeel ook echt niet van, zit nog gewoon steady op 3.0.1quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Batterij percentage weergave is bij mij onbetrouwbaar sinds de 3.1 update...
Zit ik muziek te luisteren, met 70% batterij, start ik Worms, krijg ik na 5 minuten de melding dat de batterij nog maar 20% resterend heeft...
En, later viel hij helemaal uit omdat hij leeg was, hang ik hem aan de lader zegt hij na een paar minuten als hij zelf aanspringt, dat hij 50% geladen is...
Heel bizar gedrag, ik vond juist dat de percentages zo goed weergegeven werden bij de iPhone in vergelijking tot bijvoorbeeld Nokia. Mijn N82 hing ik 20 minuten aan de lader, en dan laadde hij wel, maar als ik hem lostrok gaf hij aan vol te zijn. Sluit je hem dan weer aan op de lader, gaat hij doodleuk weer opladen..
Hoop dat ze erachter komen waardoor dit komt en het oplossen. ^^
Voor wat voor doel wil je een case? Krassen op het scherm komen bijna nooit voor bij normaal gebruik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:37 schreef mime_negert het volgende:
Omdat ik mijn mobiele telefoons altijd in mijn broekzak draag ben mezelf alvast een beetje aan het oriënteren op cases voor de 3GS. De mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen is de CapsuleNeo van SwitchEasy. Op bepaalde webshops zijn hier goede reacties over te lezen, maar ik vroeg me af of jullie hier ook al ervaringen mee hebben.
Of hebben jullie misschien tips voor nog mooiere/betere cases?
krijg je niet de eerste maand ook de kosten van afsluiten erbij ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef Spaulding het volgende:
Mijn abonnement van T-Mobile met de iPhone ging 9 september in, hiervoor zat ik bij Hi.
bij mij stond het in een brief die ik kreeg bij het brengen van de telefoon van t-mobile.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:24 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit niet gewoon van te voren te weten.
dat is zeer goed mogelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:26 schreef Muselive het volgende:
Is het nu al mogelijk om een iphone "2g" met 3.1 te unlocken en jailbreaken met een pc?
je broer zal blij van je wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:46 schreef mime_negert het volgende:
Voor bescherming van de gehele telefoon. Heb nu al bijna twee keer de 3GS van m'n broer laten vallen. En dan heb ik ook nog zoiets als een vriendin...
Heb alles doorgekeken. Staat toch echt nergens. Welke brief is het precies?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij mij stond het in een brief die ik kreeg bij het brengen van de telefoon van t-mobile.
Ik heb tenminste een broerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je broer zal blij van je worden
300 minuten EN 300 sms 'jesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Dat abonnement i300 is toch EN of is het 300 smsjes of 300 minuten. Hoe de fok kan ik in 4 dagen met mijn iPhone nog maar 34 minuten en 35 smsjes over hebben..
Wanneer gaat je belbundel in?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Dat abonnement i300 is toch EN of is het 300 smsjes of 300 minuten. Hoe de fok kan ik in 4 dagen met mijn iPhone nog maar 34 minuten en 35 smsjes over hebben..
blrrrtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:51 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben ook gezwicht voor de iPhone...
Schaam me diep..![]()
klinkt alsof je vriendin hem voor andere doeleinden gebruikt dan bellen. Daar hebben ze ook gewoon speeltjes voor hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:46 schreef mime_negert het volgende:
Voor bescherming van de gehele telefoon. Heb nu al bijna twee keer de 3GS van m'n broer laten vallen. En dan heb ik ook nog zoiets als een vriendin...
Jup.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
blrrrt
Jij had vroeger toch een iRiver H10?
O men!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
En ik kan me de iriver vs. iPod discussies nog heel goed herinneren...
De error is trouwends.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Phoef het volgende:
Sinds vanochtend heb ik constant geen service, en als ik het wel heb. 5 balkjes. en dat UMTS? icoontje ofzo.
dan open ik safari en zegtie dat er geen internet verbinding beschikbaar is.
Iemand ideetjes?
Daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef Phoef het volgende:
[..]
De error is trouwends.
Pagina openen niet mogelijk.
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert.
Correct me if im wrong, maar jailbreaken kan nu wel met een pc maar unlocken alleen met mac? ik snap er niks meer van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is zeer goed mogelijk.
Jailbreaken is enorm makkelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Muselive het volgende:
[..]
Correct me if im wrong, maar jailbreaken kan nu wel met een pc maar unlocken alleen met mac? ik snap er niks meer van.
Sinds vandaag, ik woon in Leiden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef Phoef het volgende:
sinds vandaag?
Grote kans dan dat t t-mobile is.
Woon je ook omgeving rotterdam? miss dat ze een mast aan t omzagen zijn ofzo:)
Moet je jailbreaken nu voor het unlocken doen? wat is daar de makkelijkste tool voor?quote:
Zit daar ook een afstandsbediening bij die werkt op de iPhone?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik dus nu ik een tijdje een ipod heb gekeken voor betere oordopjes, uiteindelijk de Senheissers CX500 G4ME gehaald, adviesprijs op internet 64,99 euro, vandaag bij mediamarkt vanwege grote partij maar 33 euro. Dus ik net in doen, fucking hell dat is wel echt heel erg veel verschil met "gewone" oordopjes
Echt waar, zie dit:
http://www.shopwiki.nl/_Sennheiser+CX500+Gaming
adviesprijs echt dus 2x zo duur als vandaag bij de mediamarktga maandag nog maar 1 setje halen denk ik voor de zekerheid
![]()
Natuurlijk is deze te jailbreaken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:11 schreef Rem-koe het volgende:
Heb zojuist een iPhone abonnement afgesloten! Even wachten tot ik hem binnenkrijg![]()
Heb de 3GS besteld, is deze al te jailbreaken of niet? Neem aan dat ik hier dus de nieuwe software op heb staan. Ben een beetje door de war na een aantal posts
Wat denk je zelf, een afstandsbediening in oordopjes? Nee, wel een volume slider die uiteraard werkt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zit daar ook een afstandsbediening bij die werkt op de iPhone?
Oh? Kan ik dan ook mijn ipod jailbreaken met 3.1.1?quote:
Met afstandsbediening bedoel ik zo'n ding om naar het volgende nummer enzo te gaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, een afstandsbediening in oordopjes? Nee, wel een volume slider die uiteraard werkt.
Nee, dat zit er uiteraard niet in, het zijn gewoon oordopjes, maar wel ontzettend goede.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Met afstandsbediening bedoel ik zo'n ding om naar het volgende nummer enzo te gaan
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh? Kan ik dan ook mijn ipod jailbreaken met 3.1.1?
Is mij laatst in dit topic verteld dat dat nog niet kan voor deze nieuwste software.quote:
Nou ik lees overal dat jailbreaken heel simpel is, dus waarom doe je het niet gewoon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is mij laatst in dit topic verteld dat dat nog niet kan voor deze nieuwste software.
Omdat het (nog) niet kan als je 3.1.1 hebt?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou ik lees overal dat jailbreaken heel simpel is, dus waarom doe je het niet gewoon?
Nee, zie appelsjap:quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:05 schreef Rem-koe het volgende:
Nu ben ik door de war, waarschijnlijk heeft mijn nieuwe iPhone de nieuwste software, dus 3.1.1 neem ik aan... Is deze nou al te jailbreaken of niet
?
Waarschijnlijk duurt het toch nog een tijdje voor ik hem binnenkrijg, kreeg een waarschuwing dat het wel 4 weken kon duren4 weken!
En hij weet er aardig wat van dacht ik..quote:Op zondag 27 september 2009 18:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, dan nog is t 2 min als je alle (allemaal kleine) bestanden hebt.Ik hoop alleen dat je ng niet geupdate hebt naar firmware 3.1, want dan kan t niet meer.
Ja leuk dat soort tutorials maar jailbreaken is supereasy. Gewoon tooltje downloaden en klaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Wat een discussie. Kijk hier eens: http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=11&seid=2
Ik heb geen iphone maar een ipod touch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Wat een discussie. Kijk hier eens: http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=11&seid=2
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja leuk dat soort tutorials maar jailbreaken is supereasy. Gewoon tooltje downloaden en klaar.
http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=15quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb geen iphone maar een ipod touch.
Bekijk zelf je linkje eens, zie jij een optie voor 3.1?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.
[..]
http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=15
Ah, I see. Well, google zelf gewoon eens op je model iPod Touch en de firmware die je wilt. Dan kom je vanzelf een tutorial tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bekijk zelf je linkje eens, zie jij een optie voor 3.1?
Klopt, maar dat zijn ingewikkelde omwegen, ik wacht wel even tot de officiele uit is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, I see. Well, google zelf gewoon eens op je model iPod Touch en de firmware die je wilt. Dan kom je vanzelf een tutorial tegen.
Officiële?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn ingewikkelde omwegen, ik wacht wel even tot de officiele uit is.
Redsn0w - cydiaquote:
Nou het slaat nergens op dat je expres jailbreaken zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.
Waarom klikte ik nou.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:24 schreef Treinkopper het volgende:
Gaat het hier ook nog over wat anders dan dat armetierige gejailbreak?
Zo gelijk even downloaden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Phoef het volgende:
Radio Flare van t weekend gratis, best een coole game.
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef TNA het volgende:
Zeg, wellicht ben ik een totale n00b, maar hoe laat ik Safari mijn wachtwoorden opslaan?
Echt, kijk nouquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ook echt downloaden: gangster, west coast hustle, ontzettend mooi, net GTA3 ongeveer.
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.
Dat snap ik, ik vertel alleen dat dit ook een oplossing is, toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zienquote:
Dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is 3.1 nu te jailbreaken op een Windows machine? Of nog niet? op dev team blog is nog geen resnow foor windows te zien.
Kan je dan wel Cydia installerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Merkie het volgende:
Met een custom firmware (check iphoneclub.nl) kan je 3.1 wel jailbreaken.
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je dan wel Cydia installeren?
Heb namelijk ergens gehoord dat dat nog niet kan met 3.1
Wat is een custom FW ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.
Waarom heb je de server ingesteld op Portugalquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Trystar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb hier nu al een paar dagen last van.
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom heb je de server ingesteld op Portugal?
Er staat er ook een in Amsterdam geloof ikdenk dat die sneller is
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.
oh godquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is een custom FW ?
Weet niet eens waar FW voor staat
Zou je me een PM met een soort van how to of linkje willen sturenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.
Guilty.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
oh god
Dat is net als dat dorpje dat America heet![]()
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.
Precies, maar ik neem aan dat dit aan t mobile ligt en niet aan m'n iPhone zelf?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen dan
Ik vind al die alternatieve interfaces maar niks eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat vinden we hier van?
[ afbeelding ]
Whitoken
Ik vind het er vrij gelikt uitzien eerlijk gezegd. Vraag me alleen af of het ten koste van performance gaat.
Jawel, er is bv. een plug-in voor Winamp.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten?
Join the club.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef Rem-koe het volgende:
iPhone 3GS is niet op voorraadnu moet ik wachten!
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zien
Jammer dat je 600Mhz aan het OS kwijt bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.
quote:
Hoe heb je het opgelost?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Trystar het volgende:
Eindelijk m'n internet problemen zijn over, weer volop genieten van m'n iPhone
Denk niet dat ik wil weten bij welke tokkie tokkie online winkel je hem vandaan hebt....quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
O.k., hier dan toch de vraag die ik eigenlijk al 5 weken geleden wilde stellen, maar wat ik niet durfde.![]()
![]()
Toen ik mijn iPhone activeerde, kreeg ik gelijk allemaal update-meldingen van Cydia. Ik weet niet waarom, maar ik heb er nooit iets mee gedaan, omdat ik eerst wilde uitzoeken wat het was.
Dat uitzoeken is me nooit echt gelukt. Bij alles wat ik erover las, werd gesproken over jailbreaks. Ik begreep eruit dat als je Cydia hebt, je dan dus ook gejailbreakt hebt.
Dat heb ik echter zelf niet gedaan, dus dat zou betekenen dat de iPhone reeds gejailbreakt was toen ik 'm kocht. Maar deze was nieuw (wel unlocked), bij een winkel gekocht.
Is het dat laatste? Of is er geen verband tussen jailbreak en Cydia?
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan ik een mp3 als beltoon instellen??
Te stom dat daar gewoon een applicatie bij te pas moet komenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld is
Kan iemand aub mijn bovenstaande vraag nog beantwoorden?
wtf bij alle andere telefoons kan je gewoon nummer instellen als beltoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Je kunt beltonen kopen in de iTunes Store voor een bedrag dat bijna even hoog is als het nummer zelf.
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je een beetje googled zul je uitvinden dat het wel degelijk mogelijk is om eigen ringtones in te stellen.
iTunes volgens mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaard
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn Best skins ever zijn binnenDe voorkant zit er nu op. Even laten drogen en dan gaat de achterkant
Ik ben ook niet zo handigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben ook niet zo handigMaar ik heb het geduld toch maar even opgebracht; ik vind die siliconen hoesjes lelijk en ze kunnen niet blijven zitten als ik m'n iphone in de auto zet.
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Ceesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.
Ik heb A) geen geduld, B) de motorische gestoordheid van Corky en C) de vaste hand van André Hazes.
Dus hou ik het voorlopig maar bij mijn leren hoesje in twee delen.
Ik heb de Invisible shield er opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Cees
Heb je een hoesje gebruikt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Oververhitting. Is een bekend probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:22 schreef Endurance het volgende:
iPhone 3GS 32GB, 400 euro, vanavond ophalen. Doen of niet doen?
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?quote:
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?
Ja dat dacht ik ook dus al na alle berichten te hebben gelezen, maar nu lees ik dat men aanraad om de achterkant met een klein beetje alcohol schoon te maken...maar plastic en alcohol is toch niet zo een gouden combi....raad jij aan dit te doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.
Als ik krassen heb, doe ik er een nieuwe BSE opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de Invisible shield er opwerkt echt perfect
!
Alleen de hoekjes laten nu na 1.5 maand een beetje los, doordat er viezigheid tussen komt...
Ook heb ik de 2 stukjes die over het chrome lijstje aan de onder en bovenkant zaten er af gehaald, dit liet ook los bij het in je broek doen van het toestel
Maar het gaat mij toch vooral om de voor en achterkant
Als er ooit veel krassen in zitten kan je toch altijd je telefoon knijter hard tegen een muuur gooien en een nieuwe krijgen via je verzekering ? (valschade)
Serieus?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:42 schreef eleusis het volgende:
Je kan een nieuwe iPhone krijgen, dan moet je wel weer 2 jaar bijtekenen ("Lost & stolen procedure").
Ik wissel regelmatig tussen Duitse en Nederlandse store, kan vanuit Duitsland op mijn Duitse iPhone dan ook prima uitzendinggemist kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten als ik ergens anders dan thuis ben? Dus zeg maar paar cd'tjes erbij zetten zonder de rest aan te passen?
Vind het zo irritant dat ik geen Uitzendinggemist e.d. kan downloaden omdat m'n iphone UK is. Terwijl ik via internet wel uitzendinggemist op mag![]()
Een vergelijkbare feature was al langer beschikbaar op de Exchange Server. Alleen weet ik niet of je de telefoon ook geluid kon laten maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://twitpic.com/kkitb
origineel, dat myphone!!
(uit de metro van vandaag)
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:50 schreef Kremers het volgende:
Weet je waar ik gestoord van word? Van apps die mijn locatie willen weten... Punt is, voor de werking van deze apps is het helemaal niet nodig om dit te weten dus druk ik steeds op "don't allow", maar waarom wordt het toch steeds weer gevraagd? Gewoon één keer vragen en dit dan als preference opslaan ofzo...
Ik word er gek van...
WiFi is uiteraard sneller. Dus als je de mogelijkheid hebt tot WiFi zeker WiFi pakken, maar WiFi gaat sowieso boven 3G en als er geen WiFi in de buurt is gaat ie gelijk over op 3G.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:21 schreef cohen het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Iphone, maar internet tot nu toe alleen maar via WiFi. Moet ik dan iets instellen om te internetten via 3G? En welke instellingen moet ik dan doen? Of moet mn Iphone automatisch verbinding maken?
Uhm.. Ik denk ook niet dat het gaat lukken want een iPhone die Edge ondersteund is eerste/tweede generatie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef cohen het volgende:
ja heb ik wel gedaan. maar als ik op internet lees over de instellingen zie ik dit staan:
Ga naar: Settings > General > Network > Edge
en voer dan in :
T-Mobile
APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
Maar ik zie echt nergens staan waar ik de APN moet invoeren!
In deze beschrijving staat Mobiel Datanetwerk, maar dat staat niet in mijn iphone : http://customer.proximus.(...)nternet_setup_NL.pdf
Dan ga ik het nogmaals proberen, en anders via een PHP scriptje de headers forceren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:19 schreef Tijn het volgende:
Als ik een MP3'tje op m'n webserver zet en daarna aanklik in Safari op m'n iPhone, begint 'ie gewoon met spelen.
Ik wacht op de jailbreak voor de 3GS.. We zitten er dicht bij als ik http://www.iphoneclub.nl/ mag geloven..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben zo ongeduldig! Zit als een enthiousiast konijntje te wachten op mijn iPhone en het kan nog wel 3,5 week duren!
Ja lees het net ook, zo te lezen zal het niet lang meer duren iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik wacht op de jailbreak voor de 3GS.. We zitten er dicht bij als ik http://www.iphoneclub.nl/ mag geloven..
Hoe lang heb je dan gewacht Q.?quote:
25 september besteld. 16 Gig versie, zwart.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan gewacht Q.?
Ik wacht vandaag 3 weken...
Ik kon ook wel een 3GS 32GB zo meenemen maar die wil ik dus niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom moest iedereen zo lang wachten
Ik kon hem direct meenemen uit de winkel, terwijl ik toen hier al las dat iedereen 6 tot 8 weken moest wachten...
Ah mooi. Nooit geweten dat dat aan de simkaart kan liggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef cohen het volgende:
Ze hebben het probleem gevonden: ik heb nog een oud Orange SIM-kaart. Ze sturen me nu gratiess een nieuwe T-mobile kaart op. opgelost. Slotje
Ik kon ook een 3GS 32GB meekrijgen in de winkel. Maar ik wil die niet, ik wil een 16GBquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef ktnxbye het volgende:
Ik kon ook wel een 3GS 32GB zo meenemen maar die wil ik dus niet.
Geef maar aan mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef ktnxbye het volgende:
Is een prima hoesjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef mime_negert het volgende:
Een tijdje terug vroeg ik of er iemand ervaringen had met de CapsuleNeo. Deze kreeg ik vanochtend binnen en zag er goed uit. Echt solide voelde het niet aan, maar dat komt omdat er nog geen telefoon in zit.
Wanneer ik m'n 3GS heb zal ik er meer over schrijven...
Meer opslagruimte dan ik nodig heb i.c.m teveel bijbetalen (200 euro)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat is er mis met de 32GB versie dan?
Ook frappant. Krijg telkens de melding dat het not allowed is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig tussen Duitse en Nederlandse store, kan vanuit Duitsland op mijn Duitse iPhone dan ook prima uitzendinggemist kijken.
Dubbele abo's for the win voor de ongeduldigen zoals ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:50 schreef Nailpolish het volgende:
Ik heb gister mn 3Gs 32GB binnengekregen. Zondag besteld en kon hem gister dus ophalen.
Alleen jammer dat ik er nu nog niet echt gebruik van kan maken omdat mijn telabbo van mn vorige provider pas in december afloopt. *zucht*
Hahaha, ja alleen wil geen 140 euro aan 2x abbokkosten betalen en zou ook niet weten wat ik met 1000 belminuten moet doen. Goede manier om te leren hoe ik geduldig kan zijn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dubbele abo's for the win voor de ongeduldigen zoals ik.
Ik heb de 16gb zwartquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ben serieus aan het overwegen om m'n reservering voor een iPhone te annuleren als het drama omtrent de batterij niet opgelost wordt.
Apple erkent het probleem niet eens, maar dat is natuurlijk typisch Apple
[..]
Ja, je kan een prepaid kaart kopen bij apple stores e.d. in je stad of een account aanmaken bij www.clickandbuy.com , dan kan je met iDeal geld overschrijven (internetbankieren) en op die manier betalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En kan ik ook aankopen doen in de AppStore zonder credit card ?
Ik heb al wel een account aangemaakt, maar nu wil ik graag tegoed...
Ik wil niet meer jailbreaken, gekut met die updates en resets, en de mensen die de apps maken verdienen heus wel wat!
Kan ik in de Apple Stores bij mij in de stad niet contant een soort prepaid kaart kopen ?
Lees je mijn antwoord wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet niemand of dit met de bovengenoemde prepaid kaarten kan?
Oh Clickandbuy gewoon dagelijks geld af laten schrijven op het moment dat je betalingen doet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, je kan een prepaid kaart kopen bij apple stores e.d. in je stad of een account aanmaken bij www.clickandbuy.com , dan kan je met iDeal geld overschrijven (internetbankieren) en op die manier betalen
Welke firmware? 3.1?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de 16gb zwart
Wat is er mis met de batterij dan ?
Mijnes gaat zo 1.5 tot 2 dagen mee met zeer intensief gebruik!
Weet ik niet, mijn kenni van dat soort info is om te huilen. Volgens mij is ie laatst geupdates naar 3.1.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:05 schreef ktnxbye het volgende:
Ok, maar welke firmware gebruik je? dit probleem schijnt alleen te gebeuren met fw 3.1
Ik heb 3.1 ja, geen jailbreak meer...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Welke firmware? 3.1?
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451
read it and wheep
Ja wel, maar ik was benieuwd of het ook anders kanquote:
Hmm.. nu je het zegt. Normaal gesproken is het kansloos om te gaan internetten in de trein, maar nu ik geen jailbreak meer heb had ik zojuist een hele goede verbinding ..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Apekoek het volgende:
Klopt het dat een jailbreak (3.0) afbreuk kan doen op het ontvangst signaal van de telecom service?
En hoe lang heb jij gewacht?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:10 schreef zquing het volgende:
Zaterdag krijg ik dan eindelijk mn iTelefoon
Leuk voor je collega, maar ik verbaas me toch over die zinnen die met 'beter' beginnen... M'n nekharen gaan overeind staan van die zinsbouw, die kant noch wal raaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef magnifor het volgende:
Mijn collega had een maand terug iPhone besteld en kreeg net een telefoon van t-mobile dat hij hem mag komen ophalen. Beter krijg ik mijn iPhone ook een dezer dagen.
Inderdaad, beter leren die mensen fatsoenlijk Nederlands.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En hoe lang heb jij gewacht?
[..]
Leuk voor je collega, maar ik verbaas me toch over die zinnen die met 'beter' beginnen... M'n nekharen gaan overeind staan van die zinsbouw, die kant noch wal raakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Inderdaad, beter leren die mensen fatsoenlijk Nederlands.
Zo snel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:50 schreef Nailpolish het volgende:
Ik heb gister mn 3Gs 32GB binnengekregen. Zondag besteld en kon hem gister dus ophalen.
Alleen jammer dat ik er nu nog niet echt gebruik van kan maken omdat mijn telabbo van mn vorige provider pas in december afloopt. *zucht*
quote:At last, Apple has released a much-needed patch: iPhone OS 3.1.2 is out and it solves the sleep issue—in which the iPhone refused to wake up—brought in by the previous version. There are other fixes too:
• Resolves sporadic issue that may cause iPhone to not wake from sleep
• Resolves intermittent issue that may interrupt cellular network services until restart
• Fixes bug that could cause occasional crash during video streaming
It weighs 241.7MB. Go get it in iTunes. After the update—which is also available for the iPod Touch—you will be able to update to AT&T Carrier Settings 5.6.
Downloadingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://gizmodo.com/537731(...)-sleep-issue-at-last
[..]
Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://gizmodo.com/537731(...)-sleep-issue-at-last
[..]
Om te garanderen dat alles goed gaat. Incremental is leuk, maar kan soms fout gaan, helemaal bij een live besturingssysteem. Daar heb je zoveel variabelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenDeze update zou toch hoogstens een paar MB moeten zijn. Weet iemand waarom ze dit doen?
En dat ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je dan niet 300x hoeft up te daten als je nog op 2.1 ofzo zit. Daarnaast worden dezelfde bestanden gebruikt om je iPhone te herstellen.
Omdat je dan niet 300x hoeft up te daten als je nog op 2.1 ofzo zit. Daarnaast worden dezelfde bestanden gebruikt om je iPhone te herstellenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenDeze update zou toch hoogstens een paar MB moeten zijn. Weet iemand waarom ze dit doen?
Ach wat is 300mb nou nog vandaag de dag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gezien ze daar niet over reppen betwijfel ik dat (helaas).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef jna het volgende:
Nou zojuist geïnstalleerd. Ben benieuwd of het batterijprobleem is verholpen
Nee maar apple is nogal goed in het ontkennen van problemen. Als ze zeggen dat het verholpen is geven ze dus indirect aan dat er een probleem wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gezien ze daar niet over reppen betwijfel ik dat (helaas).
Het kan dus ook anders mensenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik was benieuwd of het ook anders kan
Ik ben niet zo van de automatische incasso...
Ik doe het precies andersom: geen iPhone met een duur abonnement bij een provider met een slechte dekking en een altijd lege telefoon omdat je er andere dingen mee doet: ik gebruik mijn telefoon om te bellen en koop een iPod Touch voor de rest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik voor de iPod functie gewoon mijn iPod!
Maar het is normaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:08 schreef Treinkopper het volgende:
Vind ik nog veel eigenlijk...
Ja klopt wel redelijk als je meer doet dan alleen beetje paginatjes openen .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:40 schreef jna het volgende:
Hmm m'n batterijprobleem lijkt minder te zijn. Nu 10% kwijt in 20 minuten internetten op 3g. Dat is normaal toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef mime_negert het volgende:
Mijn iPhone ligt klaar in Poperinge! Ik ga dan ook morgen de rit van 538 km trotseren voor een telefoontje![]()
Ik heb op 1 oktober via de mail mijn bestelling geplaatst, daar is niets van te zeggen.
Zijn er nog meer mensen die toevallig naar Poperinge moeten?
Met brandstofkosten, afschrijving, risico op auto-ongelukken, bijbehorende schade en alle verloren tijd is een dubbel abonnement nog voordeligerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:48 schreef Skv het volgende:
[..]
500 km rijden om een telefoon op te halen.
Het gaat om het idee ofzo..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Met brandstofkosten, afschrijving, risico op auto-ongelukken, bijbehorende schade en alle verloren tijd is een dubbel abonnement nog voordeliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |