Jawel, er is bv. een plug-in voor Winamp.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten?
Join the club.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef Rem-koe het volgende:
iPhone 3GS is niet op voorraadnu moet ik wachten!
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zien
Jammer dat je 600Mhz aan het OS kwijt bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.
quote:
Hoe heb je het opgelost?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Trystar het volgende:
Eindelijk m'n internet problemen zijn over, weer volop genieten van m'n iPhone
Denk niet dat ik wil weten bij welke tokkie tokkie online winkel je hem vandaan hebt....quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
O.k., hier dan toch de vraag die ik eigenlijk al 5 weken geleden wilde stellen, maar wat ik niet durfde.![]()
![]()
Toen ik mijn iPhone activeerde, kreeg ik gelijk allemaal update-meldingen van Cydia. Ik weet niet waarom, maar ik heb er nooit iets mee gedaan, omdat ik eerst wilde uitzoeken wat het was.
Dat uitzoeken is me nooit echt gelukt. Bij alles wat ik erover las, werd gesproken over jailbreaks. Ik begreep eruit dat als je Cydia hebt, je dan dus ook gejailbreakt hebt.
Dat heb ik echter zelf niet gedaan, dus dat zou betekenen dat de iPhone reeds gejailbreakt was toen ik 'm kocht. Maar deze was nieuw (wel unlocked), bij een winkel gekocht.
Is het dat laatste? Of is er geen verband tussen jailbreak en Cydia?
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan ik een mp3 als beltoon instellen??
Te stom dat daar gewoon een applicatie bij te pas moet komenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld is
Kan iemand aub mijn bovenstaande vraag nog beantwoorden?
wtf bij alle andere telefoons kan je gewoon nummer instellen als beltoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Je kunt beltonen kopen in de iTunes Store voor een bedrag dat bijna even hoog is als het nummer zelf.
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je een beetje googled zul je uitvinden dat het wel degelijk mogelijk is om eigen ringtones in te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |