quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:02 schreef jna het volgende:
Ik heb net 10 minuten alleen zitten fok'en en raak dan gewoon 10% batterij kwijt. Dit is toch niet normaal?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zit eraan te denken een site met Nederlandse reviews op te zetten, aangezien ik vind dat iPhoneclub hierin nogal achterblijft. Of zie ik anderen 'concurrenten' over het hoofd?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik voor de iPod functie gewoon mijn iPod!
Dit, er staat gewoon een mooi dockje naast de pc op mijn werk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:47 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iPhone op m'n werk de hele dag aan m'n computer hangen, dus ik zit eigenlijk zelden met een lege accu.
Let ook goed op de vestigingen van FNAC. Heb zelf halverwege juli een 3GS uit België gehaald, was bij FNAC op voorraadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:09 schreef mime_negert het volgende:
Na veel moeite op Marktplaats en Speurders heb ik er toch maar voor gekozen om me op een wachtlijst in België te laten zetten.
Wat heb ik me zitten te ergeren aan mensen die hun advertentie niet verwijderen na verkoop, gewoon niet reageren of eerst geld willen zien voordat ze de iPhone versturen.
Ik zeg het je... we leven in een verrot land.
Rond de 26 euro aansluitkosten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef Spaulding het volgende:
Mijn abonnement van T-Mobile met de iPhone ging 9 september in, hiervoor zat ik bij Hi.
Maar nu is er vandaag ¤70,- afgeschreven van mijn rekening terwijl ik volgens mij nog een week moet met deze maand. Ook vind ik dit vrij veel aangezien ik de i-150 abo heb wat betekent dat ik normaal gesproken ¤30,- moet betalen plus verzekering van ¤8,-. Het kan gerust zijn dat ik er wat over heen zit met mijn smsjes maar ineens ruim ¤30,- lijkt me wel heel overdreven. Krijg ik hier nog een nota van?
Wat is daar mis mee? Ik verstuur nooit zonder geld ontvangen te hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:09 schreef mime_negert het volgende:
of eerst geld willen zien voordat ze de iPhone versturen.
Je mag een uurtje ontdekken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:16 schreef Banzaiaap het volgende:
Mijn 3gs is er!!![]()
Ik snap alleen een ding niet.Mijn huidige abo (bij Telfort
) loopt eind deze maand pas af. Heb aangegeven dat het abonnement bij T-mobile dan pas hoeft in te gaan. Heb wel een simkaart bij de telefoon gekregen en als ik die er in doe, kan ik gewoon alles doen. Internetten, bellen etc. Hoe zit dit? Is m'n abonnement al begonnen ofzo..
Ik kon de telefoon niet ophalen, het moest via de post.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik verstuur nooit zonder geld ontvangen te hebben.
Nota's kun je raadplegen op de tmobile website.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:58 schreef Spaulding het volgende:
Maar nu is er vandaag ¤70,- afgeschreven van mijn rekening terwijl ik volgens mij nog een week moet met deze maand. Ook vind ik dit vrij veel aangezien ik de i-150 abo heb wat betekent dat ik normaal gesproken ¤30,- moet betalen plus verzekering van ¤8,-. Het kan gerust zijn dat ik er wat over heen zit met mijn smsjes maar ineens ruim ¤30,- lijkt me wel heel overdreven. Krijg ik hier nog een nota van?
Settings -> iPod -> Shake to Shufflequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Roi het volgende:
Aaaaarrgghghghgh, hoe zet je die nieuwe functie uit dat je iPod naar een willekeurig nummer gaat als je er mee schud (of als je hem dus gewoon in je broekzak zet)?
Thanks. Wat gruwelijk frustrerend is die functie zegquote:
Serieus of zit je me nu te fucken.quote:
Serieus!quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus!
Tenminste, zo was het bij mij. Misschien was een uurtje te nauw genomen, maar op een gegeven moment kon ik niet meer bellen, smsen en internetten.
Waarop ik naar Tmobile belde en me dat werd meegedeeld. Waarop ik besloot dan maar twee abonnementen te nemen tot mijn oude wordt overgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |