iTunes volgens mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaard
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn Best skins ever zijn binnenDe voorkant zit er nu op. Even laten drogen en dan gaat de achterkant
Ik ben ook niet zo handigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben ook niet zo handigMaar ik heb het geduld toch maar even opgebracht; ik vind die siliconen hoesjes lelijk en ze kunnen niet blijven zitten als ik m'n iphone in de auto zet.
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Ceesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.
Ik heb A) geen geduld, B) de motorische gestoordheid van Corky en C) de vaste hand van André Hazes.
Dus hou ik het voorlopig maar bij mijn leren hoesje in twee delen.
Ik heb de Invisible shield er opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Cees
Heb je een hoesje gebruikt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Oververhitting. Is een bekend probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:22 schreef Endurance het volgende:
iPhone 3GS 32GB, 400 euro, vanavond ophalen. Doen of niet doen?
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?quote:
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?
Ja dat dacht ik ook dus al na alle berichten te hebben gelezen, maar nu lees ik dat men aanraad om de achterkant met een klein beetje alcohol schoon te maken...maar plastic en alcohol is toch niet zo een gouden combi....raad jij aan dit te doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.
Als ik krassen heb, doe ik er een nieuwe BSE opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de Invisible shield er opwerkt echt perfect
!
Alleen de hoekjes laten nu na 1.5 maand een beetje los, doordat er viezigheid tussen komt...
Ook heb ik de 2 stukjes die over het chrome lijstje aan de onder en bovenkant zaten er af gehaald, dit liet ook los bij het in je broek doen van het toestel
Maar het gaat mij toch vooral om de voor en achterkant
Als er ooit veel krassen in zitten kan je toch altijd je telefoon knijter hard tegen een muuur gooien en een nieuwe krijgen via je verzekering ? (valschade)
Serieus?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:42 schreef eleusis het volgende:
Je kan een nieuwe iPhone krijgen, dan moet je wel weer 2 jaar bijtekenen ("Lost & stolen procedure").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |