Ja leuk dat soort tutorials maar jailbreaken is supereasy. Gewoon tooltje downloaden en klaar.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Wat een discussie. Kijk hier eens: http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=11&seid=2
Ik heb geen iphone maar een ipod touch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:29 schreef TNA het volgende:
Wat een discussie. Kijk hier eens: http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=11&seid=2
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja leuk dat soort tutorials maar jailbreaken is supereasy. Gewoon tooltje downloaden en klaar.
http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=15quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb geen iphone maar een ipod touch.
Bekijk zelf je linkje eens, zie jij een optie voor 3.1?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.
[..]
http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=15
Ah, I see. Well, google zelf gewoon eens op je model iPod Touch en de firmware die je wilt. Dan kom je vanzelf een tutorial tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bekijk zelf je linkje eens, zie jij een optie voor 3.1?
Klopt, maar dat zijn ingewikkelde omwegen, ik wacht wel even tot de officiele uit is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, I see. Well, google zelf gewoon eens op je model iPod Touch en de firmware die je wilt. Dan kom je vanzelf een tutorial tegen.
Officiële?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn ingewikkelde omwegen, ik wacht wel even tot de officiele uit is.
Redsn0w - cydiaquote:
Nou het slaat nergens op dat je expres jailbreaken zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, want iedereen is even handig met die dingen.
Waarom klikte ik nou.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:24 schreef Treinkopper het volgende:
Gaat het hier ook nog over wat anders dan dat armetierige gejailbreak?
Zo gelijk even downloaden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Phoef het volgende:
Radio Flare van t weekend gratis, best een coole game.
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef TNA het volgende:
Zeg, wellicht ben ik een totale n00b, maar hoe laat ik Safari mijn wachtwoorden opslaan?
Echt, kijk nouquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ook echt downloaden: gangster, west coast hustle, ontzettend mooi, net GTA3 ongeveer.
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.
Dat snap ik, ik vertel alleen dat dit ook een oplossing is, toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zienquote:
Dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is 3.1 nu te jailbreaken op een Windows machine? Of nog niet? op dev team blog is nog geen resnow foor windows te zien.
Kan je dan wel Cydia installerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Merkie het volgende:
Met een custom firmware (check iphoneclub.nl) kan je 3.1 wel jailbreaken.
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je dan wel Cydia installeren?
Heb namelijk ergens gehoord dat dat nog niet kan met 3.1
Wat is een custom FW ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.
Waarom heb je de server ingesteld op Portugalquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Trystar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb hier nu al een paar dagen last van.
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom heb je de server ingesteld op Portugal?
Er staat er ook een in Amsterdam geloof ikdenk dat die sneller is
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.
oh godquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is een custom FW ?
Weet niet eens waar FW voor staat
Zou je me een PM met een soort van how to of linkje willen sturenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.
Guilty.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
oh god
Dat is net als dat dorpje dat America heet![]()
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.
Precies, maar ik neem aan dat dit aan t mobile ligt en niet aan m'n iPhone zelf?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen dan
Ik vind al die alternatieve interfaces maar niks eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat vinden we hier van?
[ afbeelding ]
Whitoken
Ik vind het er vrij gelikt uitzien eerlijk gezegd. Vraag me alleen af of het ten koste van performance gaat.
Jawel, er is bv. een plug-in voor Winamp.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten?
Join the club.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef Rem-koe het volgende:
iPhone 3GS is niet op voorraadnu moet ik wachten!
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zien
Jammer dat je 600Mhz aan het OS kwijt bent.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik zou dat niet te hard roepen. De Winmo's met 1 Gz Snapdragon processor komen eraan.
quote:
Hoe heb je het opgelost?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Trystar het volgende:
Eindelijk m'n internet problemen zijn over, weer volop genieten van m'n iPhone
Denk niet dat ik wil weten bij welke tokkie tokkie online winkel je hem vandaan hebt....quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
O.k., hier dan toch de vraag die ik eigenlijk al 5 weken geleden wilde stellen, maar wat ik niet durfde.![]()
![]()
Toen ik mijn iPhone activeerde, kreeg ik gelijk allemaal update-meldingen van Cydia. Ik weet niet waarom, maar ik heb er nooit iets mee gedaan, omdat ik eerst wilde uitzoeken wat het was.
Dat uitzoeken is me nooit echt gelukt. Bij alles wat ik erover las, werd gesproken over jailbreaks. Ik begreep eruit dat als je Cydia hebt, je dan dus ook gejailbreakt hebt.
Dat heb ik echter zelf niet gedaan, dus dat zou betekenen dat de iPhone reeds gejailbreakt was toen ik 'm kocht. Maar deze was nieuw (wel unlocked), bij een winkel gekocht.
Is het dat laatste? Of is er geen verband tussen jailbreak en Cydia?
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:55 schreef Moozzie het volgende:
Hoe kan ik een mp3 als beltoon instellen??
Te stom dat daar gewoon een applicatie bij te pas moet komenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb iRinger, een gratis applicatie die niet ingewikkeld is
Kan iemand aub mijn bovenstaande vraag nog beantwoorden?
wtf bij alle andere telefoons kan je gewoon nummer instellen als beltoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:22 schreef Merkie het volgende:
Je kunt beltonen kopen in de iTunes Store voor een bedrag dat bijna even hoog is als het nummer zelf.
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaardquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je een beetje googled zul je uitvinden dat het wel degelijk mogelijk is om eigen ringtones in te stellen.
iTunes volgens mij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik wel een programma voor gebruiken en kan dus niet standaard
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:25 schreef star_gazer het volgende:
Zo, mijn Best skins ever zijn binnenDe voorkant zit er nu op. Even laten drogen en dan gaat de achterkant
Ik ben ook niet zo handigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is zo'n secuur plakwerkje? Dan laat ik die skins for sure aan me voorbij gaan. Wekt alleen maar mijn ongebreidelde irritatie en frustratie op.
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben ook niet zo handigMaar ik heb het geduld toch maar even opgebracht; ik vind die siliconen hoesjes lelijk en ze kunnen niet blijven zitten als ik m'n iphone in de auto zet.
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Ceesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijn ook lelijk en lubberen uit.
Ik heb A) geen geduld, B) de motorische gestoordheid van Corky en C) de vaste hand van André Hazes.
Dus hou ik het voorlopig maar bij mijn leren hoesje in twee delen.
Ik heb de Invisible shield er opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het hoesje zit erop! De hoekjes waren een hel, maar uiteindelijk zit het nu. Nu een dag laten drogen en klaar is Cees
Heb je een hoesje gebruikt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Oververhitting. Is een bekend probleemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:05 schreef svenistheman het volgende:
Minder...mijn Iphone heeft bruine strepen op de achterkant( 3gs wit).....en heb hem pas 2 maanden...gevalletje productiefout???
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:22 schreef Endurance het volgende:
iPhone 3GS 32GB, 400 euro, vanavond ophalen. Doen of niet doen?
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Link naar de corrupte Marktplaatsadvertentie?
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?quote:
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Ja ik heb een bruin hoesje gebruikt ja....ik las net via google dat het gewoon met alcohol de witte achterkant schoonmaken genoeg moet zijn...wie kan dit bevestigen dat dit klopt...?
Ja dat dacht ik ook dus al na alle berichten te hebben gelezen, maar nu lees ik dat men aanraad om de achterkant met een klein beetje alcohol schoon te maken...maar plastic en alcohol is toch niet zo een gouden combi....raad jij aan dit te doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dit hoesje voor oververhitting gezorgd.
Als ik krassen heb, doe ik er een nieuwe BSE opquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de Invisible shield er opwerkt echt perfect
!
Alleen de hoekjes laten nu na 1.5 maand een beetje los, doordat er viezigheid tussen komt...
Ook heb ik de 2 stukjes die over het chrome lijstje aan de onder en bovenkant zaten er af gehaald, dit liet ook los bij het in je broek doen van het toestel
Maar het gaat mij toch vooral om de voor en achterkant
Als er ooit veel krassen in zitten kan je toch altijd je telefoon knijter hard tegen een muuur gooien en een nieuwe krijgen via je verzekering ? (valschade)
Serieus?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:42 schreef eleusis het volgende:
Je kan een nieuwe iPhone krijgen, dan moet je wel weer 2 jaar bijtekenen ("Lost & stolen procedure").
Ik wissel regelmatig tussen Duitse en Nederlandse store, kan vanuit Duitsland op mijn Duitse iPhone dan ook prima uitzendinggemist kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten als ik ergens anders dan thuis ben? Dus zeg maar paar cd'tjes erbij zetten zonder de rest aan te passen?
Vind het zo irritant dat ik geen Uitzendinggemist e.d. kan downloaden omdat m'n iphone UK is. Terwijl ik via internet wel uitzendinggemist op mag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |