Waarom klikte ik nou.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:24 schreef Treinkopper het volgende:
Gaat het hier ook nog over wat anders dan dat armetierige gejailbreak?
Zo gelijk even downloaden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Phoef het volgende:
Radio Flare van t weekend gratis, best een coole game.
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef TNA het volgende:
Zeg, wellicht ben ik een totale n00b, maar hoe laat ik Safari mijn wachtwoorden opslaan?
Echt, kijk nouquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef delano.888 het volgende:
Ook echt downloaden: gangster, west coast hustle, ontzettend mooi, net GTA3 ongeveer.
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen "ingelogd blijven" als de site het ondersteund. Werkt in ieder geval wel bij fok.
Dat snap ik, ik vertel alleen dat dit ook een oplossing is, toch?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:46 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat zijn cookies, maar ik wil dat Safari mijn wachtwoorden ingevuld laat.
ik heb zonet de demo gedownload! Leuk om aan winmo fanboys te laten zienquote:
Dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is 3.1 nu te jailbreaken op een Windows machine? Of nog niet? op dev team blog is nog geen resnow foor windows te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |