Dit wil ik ook wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is 3.1 nu te jailbreaken op een Windows machine? Of nog niet? op dev team blog is nog geen resnow foor windows te zien.
Kan je dan wel Cydia installerenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:59 schreef Merkie het volgende:
Met een custom firmware (check iphoneclub.nl) kan je 3.1 wel jailbreaken.
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan je dan wel Cydia installeren?
Heb namelijk ergens gehoord dat dat nog niet kan met 3.1
Wat is een custom FW ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon een custom fw met Cydia downen. Ik heb Cydia op 3.1 dus het kan wel gewoon.
Waarom heb je de server ingesteld op Portugalquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Trystar het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb hier nu al een paar dagen last van.
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom heb je de server ingesteld op Portugal?
Er staat er ook een in Amsterdam geloof ikdenk dat die sneller is
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staat "Poortugaal". Dat ligt bij Rotterdam.
oh godquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is een custom FW ?
Weet niet eens waar FW voor staat
Zou je me een PM met een soort van how to of linkje willen sturenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet een jailbreak tooltje downloaden dan kun je hem jailbreaken.
Guilty.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Blijft wel een klassieker. De eerste keer dat ik over die plaats las wreef ik ook twee keer in mijn ogen.
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
oh god
Dat is net als dat dorpje dat America heet![]()
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen danquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Vorig jaar wilde ik naar London vliegen om aldaar Oasis te zien. Speelden ze in London in fucking Canada. Bitches.
Precies, maar ik neem aan dat dit aan t mobile ligt en niet aan m'n iPhone zelf?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pas maar op als ze de volgende keer in Sydney spelen dan
Ik vind al die alternatieve interfaces maar niks eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat vinden we hier van?
[ afbeelding ]
Whitoken
Ik vind het er vrij gelikt uitzien eerlijk gezegd. Vraag me alleen af of het ten koste van performance gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |