Ik wissel regelmatig tussen Duitse en Nederlandse store, kan vanuit Duitsland op mijn Duitse iPhone dan ook prima uitzendinggemist kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef jmac het volgende:
Dus als ik 't goed heb kan ik met een iPhone niet zonder iTunes muziek erbij/erop zetten als ik ergens anders dan thuis ben? Dus zeg maar paar cd'tjes erbij zetten zonder de rest aan te passen?
Vind het zo irritant dat ik geen Uitzendinggemist e.d. kan downloaden omdat m'n iphone UK is. Terwijl ik via internet wel uitzendinggemist op mag![]()
Een vergelijkbare feature was al langer beschikbaar op de Exchange Server. Alleen weet ik niet of je de telefoon ook geluid kon laten maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:29 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://twitpic.com/kkitb
origineel, dat myphone!!
(uit de metro van vandaag)
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:50 schreef Kremers het volgende:
Weet je waar ik gestoord van word? Van apps die mijn locatie willen weten... Punt is, voor de werking van deze apps is het helemaal niet nodig om dit te weten dus druk ik steeds op "don't allow", maar waarom wordt het toch steeds weer gevraagd? Gewoon één keer vragen en dit dan als preference opslaan ofzo...
Ik word er gek van...
WiFi is uiteraard sneller. Dus als je de mogelijkheid hebt tot WiFi zeker WiFi pakken, maar WiFi gaat sowieso boven 3G en als er geen WiFi in de buurt is gaat ie gelijk over op 3G.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:21 schreef cohen het volgende:
Ik heb sinds gisteren een Iphone, maar internet tot nu toe alleen maar via WiFi. Moet ik dan iets instellen om te internetten via 3G? En welke instellingen moet ik dan doen? Of moet mn Iphone automatisch verbinding maken?
Uhm.. Ik denk ook niet dat het gaat lukken want een iPhone die Edge ondersteund is eerste/tweede generatie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef cohen het volgende:
ja heb ik wel gedaan. maar als ik op internet lees over de instellingen zie ik dit staan:
Ga naar: Settings > General > Network > Edge
en voer dan in :
T-Mobile
APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
Maar ik zie echt nergens staan waar ik de APN moet invoeren!
In deze beschrijving staat Mobiel Datanetwerk, maar dat staat niet in mijn iphone : http://customer.proximus.(...)nternet_setup_NL.pdf
Dan ga ik het nogmaals proberen, en anders via een PHP scriptje de headers forceren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:19 schreef Tijn het volgende:
Als ik een MP3'tje op m'n webserver zet en daarna aanklik in Safari op m'n iPhone, begint 'ie gewoon met spelen.
Ik wacht op de jailbreak voor de 3GS.. We zitten er dicht bij als ik http://www.iphoneclub.nl/ mag geloven..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef Rem-koe het volgende:
Ik ben zo ongeduldig! Zit als een enthiousiast konijntje te wachten op mijn iPhone en het kan nog wel 3,5 week duren!
Ja lees het net ook, zo te lezen zal het niet lang meer duren iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik wacht op de jailbreak voor de 3GS.. We zitten er dicht bij als ik http://www.iphoneclub.nl/ mag geloven..
Hoe lang heb je dan gewacht Q.?quote:
25 september besteld. 16 Gig versie, zwart.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan gewacht Q.?
Ik wacht vandaag 3 weken...
Ik kon ook wel een 3GS 32GB zo meenemen maar die wil ik dus niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom moest iedereen zo lang wachten
Ik kon hem direct meenemen uit de winkel, terwijl ik toen hier al las dat iedereen 6 tot 8 weken moest wachten...
Ah mooi. Nooit geweten dat dat aan de simkaart kan liggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef cohen het volgende:
Ze hebben het probleem gevonden: ik heb nog een oud Orange SIM-kaart. Ze sturen me nu gratiess een nieuwe T-mobile kaart op. opgelost. Slotje
Ik kon ook een 3GS 32GB meekrijgen in de winkel. Maar ik wil die niet, ik wil een 16GBquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef ktnxbye het volgende:
Ik kon ook wel een 3GS 32GB zo meenemen maar die wil ik dus niet.
Geef maar aan mijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef ktnxbye het volgende:
Ik kon ook wel een 3GS 32GB zo meenemen maar die wil ik dus niet.
Is een prima hoesjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:54 schreef mime_negert het volgende:
Een tijdje terug vroeg ik of er iemand ervaringen had met de CapsuleNeo. Deze kreeg ik vanochtend binnen en zag er goed uit. Echt solide voelde het niet aan, maar dat komt omdat er nog geen telefoon in zit.
Wanneer ik m'n 3GS heb zal ik er meer over schrijven...
Meer opslagruimte dan ik nodig heb i.c.m teveel bijbetalen (200 euro)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat is er mis met de 32GB versie dan?
Ook frappant. Krijg telkens de melding dat het not allowed is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:52 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wissel regelmatig tussen Duitse en Nederlandse store, kan vanuit Duitsland op mijn Duitse iPhone dan ook prima uitzendinggemist kijken.
Dubbele abo's for the win voor de ongeduldigen zoals ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:50 schreef Nailpolish het volgende:
Ik heb gister mn 3Gs 32GB binnengekregen. Zondag besteld en kon hem gister dus ophalen.
Alleen jammer dat ik er nu nog niet echt gebruik van kan maken omdat mijn telabbo van mn vorige provider pas in december afloopt. *zucht*
Hahaha, ja alleen wil geen 140 euro aan 2x abbokkosten betalen en zou ook niet weten wat ik met 1000 belminuten moet doen. Goede manier om te leren hoe ik geduldig kan zijn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dubbele abo's for the win voor de ongeduldigen zoals ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |