Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://gizmodo.com/537731(...)-sleep-issue-at-last
[..]
Om te garanderen dat alles goed gaat. Incremental is leuk, maar kan soms fout gaan, helemaal bij een live besturingssysteem. Daar heb je zoveel variabelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenDeze update zou toch hoogstens een paar MB moeten zijn. Weet iemand waarom ze dit doen?
En dat ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat je dan niet 300x hoeft up te daten als je nog op 2.1 ofzo zit. Daarnaast worden dezelfde bestanden gebruikt om je iPhone te herstellen.
Omdat je dan niet 300x hoeft up te daten als je nog op 2.1 ofzo zit. Daarnaast worden dezelfde bestanden gebruikt om je iPhone te herstellenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apart dat je bij Apple altijd het hele programma (in dit geval de hele ROM) moet downloaden om te updatenDeze update zou toch hoogstens een paar MB moeten zijn. Weet iemand waarom ze dit doen?
Ach wat is 300mb nou nog vandaag de dag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Gezien ze daar niet over reppen betwijfel ik dat (helaas).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef jna het volgende:
Nou zojuist geïnstalleerd. Ben benieuwd of het batterijprobleem is verholpen
Nee maar apple is nogal goed in het ontkennen van problemen. Als ze zeggen dat het verholpen is geven ze dus indirect aan dat er een probleem wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Gezien ze daar niet over reppen betwijfel ik dat (helaas).
Het kan dus ook anders mensenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik was benieuwd of het ook anders kan
Ik ben niet zo van de automatische incasso...
Ik doe het precies andersom: geen iPhone met een duur abonnement bij een provider met een slechte dekking en een altijd lege telefoon omdat je er andere dingen mee doet: ik gebruik mijn telefoon om te bellen en koop een iPod Touch voor de rest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik voor de iPod functie gewoon mijn iPod!
Maar het is normaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:08 schreef Treinkopper het volgende:
Vind ik nog veel eigenlijk...
Ja klopt wel redelijk als je meer doet dan alleen beetje paginatjes openen .quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:40 schreef jna het volgende:
Hmm m'n batterijprobleem lijkt minder te zijn. Nu 10% kwijt in 20 minuten internetten op 3g. Dat is normaal toch?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef mime_negert het volgende:
Mijn iPhone ligt klaar in Poperinge! Ik ga dan ook morgen de rit van 538 km trotseren voor een telefoontje![]()
Ik heb op 1 oktober via de mail mijn bestelling geplaatst, daar is niets van te zeggen.
Zijn er nog meer mensen die toevallig naar Poperinge moeten?
Met brandstofkosten, afschrijving, risico op auto-ongelukken, bijbehorende schade en alle verloren tijd is een dubbel abonnement nog voordeligerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:48 schreef Skv het volgende:
[..]
500 km rijden om een telefoon op te halen.
Het gaat om het idee ofzo..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Met brandstofkosten, afschrijving, risico op auto-ongelukken, bijbehorende schade en alle verloren tijd is een dubbel abonnement nog voordeliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |