Heb alles doorgekeken. Staat toch echt nergens. Welke brief is het precies?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij mij stond het in een brief die ik kreeg bij het brengen van de telefoon van t-mobile.
Ik heb tenminste een broerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je broer zal blij van je worden
300 minuten EN 300 sms 'jesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Dat abonnement i300 is toch EN of is het 300 smsjes of 300 minuten. Hoe de fok kan ik in 4 dagen met mijn iPhone nog maar 34 minuten en 35 smsjes over hebben..
Wanneer gaat je belbundel in?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé. Dat abonnement i300 is toch EN of is het 300 smsjes of 300 minuten. Hoe de fok kan ik in 4 dagen met mijn iPhone nog maar 34 minuten en 35 smsjes over hebben..
blrrrtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:51 schreef blrrrt het volgende:
Ik ben ook gezwicht voor de iPhone...
Schaam me diep..![]()
klinkt alsof je vriendin hem voor andere doeleinden gebruikt dan bellen. Daar hebben ze ook gewoon speeltjes voor hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:46 schreef mime_negert het volgende:
Voor bescherming van de gehele telefoon. Heb nu al bijna twee keer de 3GS van m'n broer laten vallen. En dan heb ik ook nog zoiets als een vriendin...
Jup.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
blrrrt
Jij had vroeger toch een iRiver H10?
O men!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup.
En ik kan me de iriver vs. iPod discussies nog heel goed herinneren...
De error is trouwends.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:05 schreef Phoef het volgende:
Sinds vanochtend heb ik constant geen service, en als ik het wel heb. 5 balkjes. en dat UMTS? icoontje ofzo.
dan open ik safari en zegtie dat er geen internet verbinding beschikbaar is.
Iemand ideetjes?
Daar heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:34 schreef Phoef het volgende:
[..]
De error is trouwends.
Pagina openen niet mogelijk.
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |