Werkelijk? In dezelfde mate? Natuurlijk niet, Frutsel. Ik post als user3242384 "Meh7", bij Dragorius staat er "Moderator" in het blauw. (Ik heb het over de voorbeeldfunctie, he.)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet alleen moderators, users ook Meh7
Je bent zelf begonnen Whiskey_Tango, dan niet zo hypocriet gaan lopen doen. Ik kan het weten want ik heb het topic doorgelezen zonder echt mee te hebben gereageerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Krakers topic
Hier kunnen ze er ook wat van, eerst woorden in de mond leggen, dan op de persoon gaan spelen, en dan gaan schelden. Wellicht wat moderatie van deze (s)linkse mensen, en daarbij zeggende, wat tegen reacties van mij zouden dan ook wel weg kunnen aangezien ik wat op de persoon terug heb gespeeld n.a.v. hun gedrag.
Dit poste ik, wat is daar een persoonlijke aanval aan waar ik dergelijke verwensingen en patriarchale vingertjes aan verdien? Ik ben allerminst hypocriet, en je doet zelf niets anders als elke keer mij bashen dus hou je mond maar over hypocrisie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als ze dat al kunnen, als ze het verschil nog niet weten tussen "andermans eigendom" en "mijn eigendom" dan vraag ik me af of er ook maar enig greintje intellect in die nutteloze koppies zit.
Zeker allemaal weggeblowed.
Merge achter aangevraagd! Bedankt!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:17 schreef freako het volgende:
Iraanse ouders beul van moordenaar kind
http://forum.fok.nl/topic/1352993
Gezien de titels van beide topics lijkt het me aannemelijk dat ze over hetzelfde onderwerp gaan..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dit poste ik, wat is daar een persoonlijke aanval aan waar ik dergelijke verwensingen en patriarchale vingertjes aan verdien? Ik ben allerminst hypocriet, en je doet zelf niets anders als elke keer mij bashen dus hou je mond maar over hypocrisie.
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Linkse_Rakker het volgende:
hele topic is gone with the wind, nadat ik een repley had toegevoegd ?
Kabouters hebben het meegenomen naar C&Hquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Linkse_Rakker het volgende:
misschien komt er wel een remakequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef Linkse_Rakker het volgende:
Turken vinden Arabieren verradersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef paddy het volgende:
Iraanse ouders beul van moordenaar kind
Topic staat er gewoon
Of over welk topic hebben jullie het?
Zeker een VVD-lid hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
VVD is een criminele organisatie
TT wordt niet gedekt wordt door de OP
Geen bronvermelding in de OP
Ja, problemen mee?quote:
Is je bloeddruk alweer omhoogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, problemen mee?
Je verspreid leugens die niet eens goed onderbouwd zijn, je hebt naar eigen zeggen "je in DSB verdiept de afgelopen dagen" en nu kan je conclusies trekken dat de hele VVD een criminele organisatie is? Serieus, ga toch wieberen, met die conclusie kan ik alle Marokkanen als idioten bestempelen omdat jij ze vertegenwoordigd.
Kom maar terug als je werkelijk iets bestudeerd hebt, en het ook nog eens kan verwoorden in ABN.
Nee hoor, maar af en toe als je wijze raad nodig hebt dan sta ik voor je klaar met advies. Dus bij deze.quote:
Dat doet er niet toe.quote:
Tjah de wereld is hard.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe.
Ik vind het raar dat de mods toestaan dat jij van NWS je eigen speeltuintje mag maken.
Nou nou, het zit je wel hoog niet ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Obama
Kunnen Gelly's posts (en reacties daarop) z.s.m. weggehaald worden, ik word zo onderhand schijtziek van z'n ideeën over anderen en z'n racistische opmerkingen.
Vind je het gek?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou nou, het zit je wel hoog niet ?
Om precies te zijn een mix van het beste wat "de oost" en "de west" te bieden had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Een topic geopend over Obama, door Clairvaux die zegt dat z'n vrouw van Afrikaanse afkomst is, en jij gaat daar de racist uithangen met je suggestieve vragen en plaatjes. Om van te walgen, idioot.
Kijk, dat is de VOC mentaliteitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Om precies te zijn een mix van het beste wat "de oost" en "de west" te bieden had.
Gelly moet je verder gewoon negeren. Is een progressieve frustie die er behagen
in schept om te zieken. Altijd al zo geweest.
Hij doet een poging een topic te sturen zoals we hier wel vaker meemaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Kijk, dat is de VOC mentaliteit![]()
En ja, maar zijn suggestieve gebrabbel met als doel anderen neer te zetten als racist (en belabberd ook, Meki is er beter in) mag van mijn part zo snel mogelijk weggekeild worden.
Kritiek op Obama of zijn politiek staat gelijk aan racisme?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
Er lopen wel aantal stevige racisten rond in NWS de laatste tijd. En de afkomst van Obama wordt vaker betrokken bij zijn beoordeling dan bij pakweg Bush het geval was. Op die manier heeft Gelly wel ergens een puntje.Snap dat het een beetje naar is om daar mee geconfronteerd te worden...
Nope maar kritiek op basis van zijn huidskleur of de afkomst van hem of zijn vrouw welquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:21 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Kritiek op Obama of zijn politiek staat gelijk aan racisme?
Ach zonder punten de boel verzieken zou jou niet vreemd moeten zijnquote:Gelly heeft uberhaupt geen punt en was druk bezig een topic te verzieken.
Quote uit het topic dan eens een post die daaraan refereert.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nope maar kritiek op basis van zijn huidskleur of de afkomst van hem of zijn vrouw wel.
[..]
Zal zeker de eerste steen niet durven werpen.quote:Ach zonder punten de boel verzieken zou jou niet vreemd moeten zijn
Er staan er wel een stuk of wat in. Het topic is niet zo lang. Die kan je zelf ook wel terugvinden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Quote uit het topic dan eens een post die daaraan refereert.![]()
![]()
[..]
Degene die over negers begon was gelly fyi.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er staan er wel een stuk of wat in. Het topic is niet zo lang. Die kan je zelf ook wel terugvinden.
Ik voelde me niet aangesproken en heb hem eenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:50 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij voelden jij en WT zich behoorlijk aangesproken...
Nogmaals, leg mij eens uit hoe jij op bovenstaand komt? Is namelijk, wmb, absoluut niet aan de ordequote:Nope maar kritiek op basis van zijn huidskleur of de afkomst van hem of zijn vrouw wel
Op zoek naar: "Wat nou jonge ik loop nog gewoon in T-shirt swa"?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Met een straalkachel op 30+ graden is het best aardig toeven.
Daar is dit topic niet voor, ga elkaar lekker pm'enquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:56 schreef Clairvaux het volgende:
Nogmaals, leg mij eens uit hoe jij op bovenstaand komt? Is namelijk, wmb, absoluut niet aan de orde
in dit topic, behoudens de posts van gelly dan.
Racisme kun je toch hier melden in NWS-feedback? Dat je je stoort aan racisme lijkt me geen vrijbrief om dan maar bepaalde topics te gaan verzieken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:12 schreef du_ke het volgende:
Er lopen wel aantal stevige racisten rond in NWS de laatste tijd. En de afkomst van Obama wordt vaker betrokken bij zijn beoordeling dan bij pakweg Bush het geval was. Op die manier heeft Gelly wel ergens een puntje. Snap dat het een beetje naar is om daar mee geconfronteerd te worden...
Topic opgeruimd. Prima dat je hier de tip komt geven, maar laat je niet uit de tent lokken. Je reageer op een gegeven moment zelf ook fout.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef Lyrebird het volgende:
Kan iemand wat doen aan het La Tourette syndroom van Papierversnipperaar?
Ja het zijn idd geen topics waar je moslims, katholieken of homo's kan beledigenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:18 schreef isogram het volgende:
Wat doen al die sport-topics trouwens in NWS?
Vier finaleplaatsen voor Nederland bij WK turnen
Koeman gooit boek Louis bij oud papier
Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden
Tx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Topic opgeruimd. Prima dat je hier de tip komt geven, maar laat je niet uit de tent lokken. Je reageer op een gegeven moment zelf ook fout.
Lijkt me toch niet echt de bedoeling, tenzij je topics wel vaker sluit met deze woorden...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef sp3c het volgende:
1 verplaatst en 1 gesloten
die van Koeman laat ik open want met sport heeft het niet echt veel te maken en in SHO zal het wel niet gewaardeerd worden
komkommerNWS
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef sp3c het volgende:
sssssssport
kon zo snel niets vergelijkbaars vinden, dus gemoved
Ik sluit me graag hierbij aan:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:40 schreef isogram het volgende:
Opgeruimd staat netjes
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja het zijn idd geen topics waar je moslims, katholieken of homo's kan beledigen![]()
Wat doen die in NWS
ik heb hem niet op slot geflikkerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef Sjaakmat het volgende:
Leuk ook dat je hem gelijk op slot flikkert Vier finaleplaatsen voor Nederland bij WK turnen
Van mij had ie gezien de actualiteit best nog even in NWS mogen blijven staan trouwens.![]()
Hij is dicht. Heel dat topic niet gezienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef qonmann het volgende:
VVD is een criminele organisatie
TT wordt niet gedekt wordt door de OP
Geen bronvermelding in de OP
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb hem niet op slot geflikkerd
Oké, ik ga nu een kloonscan aanvragenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.
het gebeurt dan ook niet zo vaak!!!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik... Sp3c heeft een foutje gemaakt, maar het duurt altijd even voor hij dat door heeft.
Tnx!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:50 schreef sp3c het volgende:
w000ps
[..]
het gebeurt dan ook niet zo vaak!!!!
dan moet ik eerst ff in mijn ogen wrijven
Iemand heeft mij allang - en zonder redenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:48 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu een kloonscan aanvragen
Ja idd Slappyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Sjaakmat het volgende:
[..]
Iemand heeft mij allang - en zonder reden- gescand zag ik trouwens!
Lijkt me zo-ie-zo een [POL] topic.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om de baggerposts (de-posts) te verwijderen, Frutsel: Paul Wilders: "stem niet op mijn xenofobe broer" #2
Wist wel perfect "the thin liine" te benoemen tussen [NWS] en [POL]quote:
Daarom zei ik ook dat deel 2 in POL magquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me zo-ie-zo een [POL] topic.
Valt me al langer op dat meer en meer pol-topics in [NWS] staan dan in [POL]. Als dat een gewenste inbreng is dan lijkt me mergen de volgende optie.
Maar goed alles voor het #postcounts zodat een FA weer een nat vlekje heeft.
Had gekunt, maar koos voor deze optie. Kan in POL begonnen worden met een mooi deel 2.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om de baggerposts (de-posts) te verwijderen, Frutsel: Paul Wilders: "stem niet op mijn xenofobe broer" #2
Voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Meh7 het volgende:
Misschien dan ook tijd voor een centraal Wilders-topic in NWS?
Ik vind het ook niet zo'n slecht idee. Wel veel eer voor de man.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Meh7 het volgende:
Misschien dan ook tijd voor een centraal Wilders-topic in NWS?
Kan hij niet bij de [Tijdelijke en thema fora]?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo'n slecht idee. Wel veel eer voor de man.
Jij bent hoopvolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan hij niet bij de [Tijdelijke en thema fora]?
Dat is Mocro-Nederlands voor de waarheid verkondigen denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:42 schreef yvonne het volgende:
Marokkanenlast en doofpot
Wat in Thor's naam is het "onderste van je tong laten zien'?
Hand in eigen boezem. Als jij nou begint door wat minder op de persoon te spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef SeculasStatius het volgende:
Is vrij smakeloos hé dat er getolereerd wordt dat Meh7 een topic dermate vergalt terwijl er prima gediscussieerd wordt dat er uiteindelijk een slotje opkomt.
Dat is voor mij niet zo'n issue. Ik was inhoudelijk bezig. Maar ik had het niet tegen jou joker. Kan een modje hier misschien antwoord op geven?quote:
Zeg, ga jij zo ff het boek over "spreekwoorden en gezegdes"lenen in de bieb?quote:
Slotje is er alweer vanaf... moest het even opruimenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:50 schreef SeculasStatius het volgende:
Is vrij smakeloos hé dat er getolereerd wordt dat Meh7 een topic dermate vergalt terwijl er prima gediscussieerd wordt dat er uiteindelijk een slotje opkomt.
Volgens mij heb ik het niet zelf bedacht. Het betekent volgens mij iets van: "niet je gehele ware aard tonen".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ga jij zo ff het boek over "spreekwoorden en gezegdes"lenen in de bieb?
Hier ga je weer "joker", daarvoor was het "dwaas" en "dom bezig". Wat voor reacties denk je te krijgen met je arrogante toon?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet zo'n issue. Ik was inhoudelijk bezig. Maar ik had het niet tegen jou joker. Kan een modje hier misschien antwoord op geven?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het niet zelf bedacht. Het betekent volgens mij iets van: "niet je gehele ware aard tonen".
Ik denk stellig dat je het wel degelijk zelf bedacht heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Misschien durven ze niet het onderste van hun tong te laten zien als ik erbij ben, kan ook.
Iets met chronologie. Als ik eerst toch vrij duidelijk ben in dat ik niet voor iets ben:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hier ga je weer "joker", daarvoor was het "dwaas" en "dom bezig". Wat voor reacties denk je te krijgen met je arrogante toon?
Zou best kunnen. Wat zou het dan moeten zijn? (net als slipje van de sluier -> tipje van de sluier)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk stellig dat je het wel degelijk zelf bedacht heb.
Het valt een beetje in de categorie 'een slipje van de sluier' en 'als een vis in het web voelen'.
Als ik vervolgens mijn mening daarover geef, wordt dat wel weggehaald. Ik hoop dat je niet denkt dat je een intelligente indruk achterlaat met je gebrek aan argumentatie en je stropopredeneringen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Iets met chronologie. Als ik eerst toch vrij duidelijk ben in dat ik niet voor iets ben:
"Sowieso nogal kortzichtig van je om te doen alsof ik dan voor al dat soort domme maatregelen ben dat is 1. "
En jij daarna dat lekker negeert omdat je blijkbaar niet het gewenste antwoord krijgt:
"Dat laatste klopt niet, ook als er iets in de omgeving waarin jij je bevindt iets gebeurd is, kan er om je ID gevraagd worden om getuigen en eventuele verdachten vast te stellen.
Daarnaast dat was een voorbeeld. Andere voorbeelden: bewaarplicht internetgegevens, niets vloeibaars mee in het vliegtuig etc. Allemaal maatregelen waarvan de meerderheid van de mensen denkt: ik word er toch niet door geraakt.
Ik gaf ook al het voorbeeld van de fietsboetes: http://www.geenstijl.nl/m(...)jft_fietsp.html#more Die mensen hadden dat waarschijnlijk ook niet in gedachte, toen ze meer blauw op straat wilden."
Inclusief die trolpost die al verdwenen is, kom je nogal dom over. Ik stel voor dat als je die betiteling wilt voorkomen je je anders opstelt. Dus ga even lekker heen met je opportunistisch vingerwijzingen. Wat iemand anders zegt 'hand in eigen boezem' is niet een stopwoordje het betekent iets. Ga dat iets is opzoeken.
Het achterste van je tong laten zien, beste Meh.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Wat zou het dan moeten zijn? (net als slipje van de sluier -> tipje van de sluier)
Natuurlijk! Bedankt, beste Whiskey!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het achterste van je tong laten zien, beste Meh.
Maar ik haal hier niks weg ik kan dat helemaal niet. Dus waar gaat dat over. En als je toch zo'n spreekwoordenboek aan het raadplegen bent zoek ook die stropopredenering eens op. Je bent een hol vat met soundbites. Maar laten die woorden nu wat betekenen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik vervolgens mijn mening daarover geef, wordt dat wel weggehaald. Ik hoop dat je niet denkt dat je een intelligente indruk achterlaat met je gebrek aan argumentatie en je stropopredeneringen.
Ga elkaar eens pm'en en stop hier eens met dat getroll aub. Dat geldt net zo goed voor jou. Dit slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef SeculasStatius het volgende:
Inclusief die trolpost die al verdwenen is, kom je nogal dom over. Ik stel voor dat als je die betiteling wilt voorkomen je je anders opstelt. Dus ga even lekker heen met je opportunistisch vingerwijzingen.
Als ik in dat topic in ga op "die drol", ga je mijn reactie zeker weghalen Frutsel?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef SeculasStatius het volgende:
Misschien een antwoord IHVK?Ik ben daar in die zin in geïnteresseerd in dat jij bezorgd lijkt. Begrijpelijk, wie is dat niet. In plaats van trollen en niet toffe topics moeten stuk zoals die drol.
Ik schop toch niet tegen het verkeerde been aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Natuurlijk! Bedankt, beste Whiskey!
Nee, dat geld niet voor mij. Ga die topic eens lezen en vertel me dan wie er de trol is. Jullie onwil of onkunde om die hufter te bannen laat ik niet op mij afwentelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga elkaar eens pm'en en stop hier eens met dat getroll aub. Dat geldt net zo goed voor jou. Dit slaat ook nergens op.
Had ik het over jou dan? Geef je toe dat je enige insteek is topics vergallen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:
Seculas gaat vrolijk door:
[..]
Als ik in dat topic in ga op "die drol", ga je mijn reactie zeker weghalen Frutsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |