Schijnbaar denk jij dat hij een punt heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:45 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij geen punt heeft? Z'n politieke voorkeur daar gelaten.
Huillie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef DikVoormekaar het volgende:
15 mocro's versus 1 man = lichte mishandeling
Je kunt die groep moccroos met hyena's vergelijken die vallen ook een prooi nooit alleen aan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Schijnbaar denk jij dat hij een punt heeft?
Als er al zoiets is, is het omgekeerd. Als alles in een doofpot werd gehouden, zou niemand van de gebeurtenissen weten. En dan geldt: wat niet weet, wat niet deert.quote:
"Maar zij zijn groot, en ik is klein."quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Valt zeker niet in je straatje
Dat zei Matteüs dan ook niet:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als er al zoiets is, is het omgekeerd. Als alles in een doofpot werd gehouden, zou niemand van de gebeurtenissen weten. En dan geldt: wat niet weet, wat niet deert.
quote:Ze vragen erom dat het volk, autochtonen, zelf voor rechter gaan spelen. Hoe lang nog?
Eenvoudige mishandeling staat gewoon in de lijst: http://www.politie.nl/Gooi_en_Vechtstreek/Nieuws/.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
Eerst even > Geenstijl
Verder > Tsja, hoe lullig het ook is, als je elke mishandeling in de krant/op het nieuws gaat zetten mag je wel een apart politieberichten-kanaal oprichten![]()
Neemt niet weg dat het smerig tot en met is. Maar schijnbaar moeten we in Nederland maar accepteren dat al het straattuig (ongeacht afkomst, ik zet het er maar altijd bij voordat men mij weer van rare dingen beticht) steeds meer mag zonder dat er echt wat aan gedaan zal worden.
Heeft helemaal niets met PVV te maken, het is gewoon een verrot kut clubje die het verpest voor de restquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Basp1 het volgende:
Is hier het PVV koffieclubje weer samen om internet held te spelen.
Hangt er van af wie "ze" is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat zei Matteüs dan ook niet:
[..]
De Marokkanen uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |