Nee hoor, ik heb sinds gisteren me verdiept bij DSB bankquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Mylene het volgende:
Hart van Nederland ofzo gekeken?
Je moet niet zoveel blowen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb sinds gisteren me verdiept bij DSB bank
Ik zou zo als een commisaris aangesteld worden.
Nu wel ja.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou zo als een commisaris aangesteld worden.
Democratisch, maar heeft wel DSB bank naar de klote verklaardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef remlof het volgende:
Nee Meki, de VVD is een democratische partij.
zo, die had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Democratisch, maar heeft wel DSB bank naar de klote verklaard
Zie je waar rechts voorstaat
rechts staat voor onmenselijk en crimineel
Mekiquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Meki het volgende:
Door Nijpels en Zalm en Ten Grave
VVD is een criminele organisatie, VVD is veroorzaker van de economische crisis.
Zij hebben de economische crisis veroorzaakt
Zij hebben crisis veroorzaakt bij Fortis en DSB etc.
VVD is een criminele organisatie..
En ik maar denken dat ze altijd voorrang kregen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
VVD is verantwoordelijk voor de honderdduizenden gedupeerden...quote:
Maar de DSB was dan ook een criminele bank die arme mensen onmenselijk veel voor hun hypotheek liet betalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, en wie waren de commisarisen ? VVD handlangers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de DSB was dan ook een criminele bank die arme mensen onmenselijk veel voor hun hypotheek liet betalen
Als ik jouw redenering aan hou wil je niet weten wat dat voor alle moslims op de wereld betekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
VVD is verantwoordelijk voor de honderdduizenden gedupeerden...
dat is onmenselijk en crimineel.
Nou dan is het toch juist goed van de VVD dat ze die bank om zeep hebben geholpen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, en wie waren de commisarisen ? VVD handlangers.
Voel je je aangesproken als VVD lid ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik jouw redenering aan hou wil je niet weten wat dat voor alle moslims op de wereld betekend.
gelijk naar anderen wijzenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken als VVD lid ?
gelijk naar anderen wijzen en komen met zinloze vergelijkingen...
Ik ben geen vvd lid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken als VVD lid ?
gelijk naar anderen wijzen en komen met zinloze vergelijkingen...
Handlangers, criminelen, krediet crisis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, en wie waren de commisarisen ? VVD handlangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |