Lijkt me dat je dat met een stukje vermogens-electronica wel kunt ondervangen. Alleen mis je dan in dat geval wel goeddeels het voordeel van een hybride ja. Nou, die paar keer per jaar dat er een caravan aan hangt, poeh. Bovendien is een trekhaak ook nog best handig om een fietsenrek op te monterenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:00 schreef Pheno het volgende:
Een Prius rijdt normaal weg op electro, lijkt me niet verstandig dat met een caravan erachter te doenDan trek je het of helemaal leeg, of kapot. Die motor is niet gemaakt met trekkracht in het achterhoofd
Zoals gezegd: automaat met een blijkbaar te ingewikkeld systeem om te bepalen of er iets aan hangt of zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat met een stukje vermogens-electronica wel kunt ondervangen. Alleen mis je dan in dat geval wel goeddeels het voordeel van een hybride ja. Nou, die paar keer per jaar dat er een caravan aan hangt, poeh. Bovendien is een trekhaak ook nog best handig om een fietsenrek op te monteren
Vergaderen jullie nooit over hybrides dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:07 schreef MaleDuck het volgende:
ah, een discussie over een prius dat verklaart waarom het zo snel vol was...
O, dat vind ik prima hoor...quote:Op woensdag 30 september 2009 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat jij geplaagd wordt met je Opel, als je Prius-rijders plaagt.
quote:[..]
Whehe. Mailtje naar OAdin is onderweg. Mét CC aan schoonOA.
Whehehehehehehehehehehehehehehehehe, je bent gePheno'ed.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
godverde R@#%$@#$Q!%RT @#R%$@#!Q^T%65465436546 $@#$@#$@#%$#@^%$@&^%$@#&^#
ok ik ben pissed .....
zit ik de gehele ochtend te wachten op een paketje van ups ....
denk komt niet meer ...
kom ik de douche uit lopen rijd die auto weg
ffs !!!!!!!
Wat is dat nou weer voor onzin. "of er iets aan hangt"quote:Op woensdag 30 september 2009 12:08 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd: automaat met een blijkbaar te ingewikkeld systeem om te bepalen of er iets aan hangt of zo?
He, bel Toyota op. Die gaan er waarschijnlijk van uit dat ik een zooi bakstenen achter de auto ga vervoeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. "of er iets aan hangt"De vermogens-electronica kijkt gewoon hoeveel vermogen er gevraagd wordt en beslist op basis daarvan of hij benzine of elektra gaat aanleveren. Elektra waar het kan, benzine waar het moet. Met 3 kinderen op de achterbank en een dikke schoonmoeder naast je tegen een berg op kost net zo veel vermogen als met een aanhangertje rijden op het vlak. Waarschijnlijk nog wel meer.
Dat dusquote:Op woensdag 30 september 2009 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dat met een stukje vermogens-electronica wel kunt ondervangen. Alleen mis je dan in dat geval wel goeddeels het voordeel van een hybride ja. Nou, die paar keer per jaar dat er een caravan aan hangt, poeh. Bovendien is een trekhaak ook nog best handig om een fietsenrek op te monteren
Nee, daar durven we geen woord aan vuil te maken...quote:Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergaderen jullie nooit over hybrides dan?
Ik denk dat het om het zuinigheids label gaat. Als het een caravan trekker word dan gaat ie veel benzine verbruiken en weg A-labelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. "of er iets aan hangt"De vermogens-electronica kijkt gewoon hoeveel vermogen er gevraagd wordt en beslist op basis daarvan of hij benzine of elektra gaat aanleveren. Elektra waar het kan, benzine waar het moet. Met 3 kinderen op de achterbank en een dikke schoonmoeder naast je tegen een berg op kost net zo veel vermogen als met een aanhangertje rijden op het vlak. Waarschijnlijk nog wel meer.
Ik heb er een beetje mijn twijfels over of een opel kadett een alfa is, maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef john-frusciante het volgende:
Maar jaren later half 90 roesten de alfa's niet meer. Behalve opel kadett,
Nieuwe tuutjes kosten alleen maar geld. Er gaat niets boven een 5 jaar oud netjes ingereden model. Helft van de prijs, helft van de zorgen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, daar ligt mijn twijfel een beetje. Ik zou ook door kunnen sparen tot mei-juni, dan een nieuw tuutje met een aanvullende lening.
maar hik een beetje tegen twee dingen: een paar jaar vast zitten (weer) aan een lening, en ik wil graag iets wat meer in zijn mars heeft dan 1.1 en nog geen 100 koppel. Ik hoef zeker geen snelheidsduivel, maar een tuutje die wat over heeft op de snelweg als het nodig is en zulks, is wel prettig.
Heb zelf zitten kijken naar bijv. een aygo en vergelijkbaar, maar hoewel ik het een hele leuke tuut vind, istie wat te slapjes voor me
Onzin. Zuinigheidslabels worden niet uitgegeven op basis van een caravanscenario. Dat gebeurt bij andere auto's ook niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:18 schreef john-frusciante het volgende:
Ik denk dat het om het zuinigheids label gaat. Als het een caravan trekker word dan gaat ie veel benzine verbruiken en weg A-label
Ze wil graag een nijntje hebben en ik heb er vast een uitgezochtquote:Op woensdag 30 september 2009 12:18 schreef schoonOA het volgende:
OA,
Ik kreeg net een vreemd e-mailbericht. Ik kon er geen touw aan vast knopen. Het had te maken met jou en mijn dochter, en iets met een konijn, maar dat laatste snap ik niet. Leg eens uit wat hier aan de hand is, s.v.p.
Groeten,
schoonOA
quote:even googelen -> bij Auto & Motor Techniek:
" Antwoord: Navraag bij Toyota leerde dat het gekozen hybridesysteem hier de oorzaak van is. Bij lage snelheden zorgt vooral de elektromotor voor de aandrijving en bij hoge snelheden juist de 1.5 liter benzinemotor. Het trekken van een caravan vereist hogere snelheden/toerentallen, waarbij dus vooral de benzinemotor wordt aangesproken. Deze relatief klein gedimensioneerde motor levert onvoldoende trekkracht om een aanhanger/caravan te trekken welke in het D-segment gebruikelijk is. Overigens is montage van een fietsdrager wél mogelijk.
Het is dus niet zo dat hybride-auto’s per definitie ongeschikt zijn voor het trekken van een caravan. De zojuist geïntroduceerde Lexus RX met hybride aandrijving kan bijvoorbeeld wél een caravan of flinke aanhanger trekken." .
De alfa's roesten niet meer tegenover opelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje mijn twijfels over of een opel kadett een alfa is, maar ik kan het mis hebben natuurlijk
Wat een geluk!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
godverde R@#%$@#$Q!%RT @#R%$@#!Q^T%65465436546 $@#$@#$@#%$#@^%$@&^%$@#&^#
ok ik ben pissed .....
zit ik de gehele ochtend te wachten op een paketje van ups ....
denk komt niet meer ...
kom ik de douche uit lopen rijd die auto weg
ffs !!!!!!!
lees eens goed, maw Volgens mij zijn beiden wel degelijk geschikt om een caravannetje mee te trekken alleen verbruiken ze dan zo veel meer brandstof dat ze dan hun A-klasse predikaat verliezenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. Zuinigheidslabels worden niet uitgegeven op basis van een caravanscenario. Dat gebeurt bij andere auto's ook niet.
Het is o.a. zo zuinig omdat er maar een 1.4 in zit. De nieuwe Prius van dit jaar heeft een1.6 geloof ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan is de benzinemotor in de Prius dus duidelijk ondergedimensioneerd. Beetje raar. Ik dacht dat Toyota juist bekend stond vanwege zijn talent voor overdimensionering (als je ziet hoe hard mensen kunnen rijden met een nauwelijks gemodificeerde Supra bijvoorbeeld).
not rly ze komen nog een x langs vandaag en anders kan ik het na 6uur ophalen op amsterdam sloterdijkquote:Op woensdag 30 september 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehehehehe, je bent gePheno'ed.
Die 250pk hybride? Lekker milieuvriendelijk, jaquote:
En dan zit je weer op de pot te schijten zeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
not rly ze komen nog een x langs vandaag en anders kan ik het na 6uur ophalen op amsterdam sloterdijk
tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan zit je weer op de pot te schijten zeker.
Ach, mensen die denken dat hybrides milieuvriendelijk zijn moeten ze sowieso een cursusje peuterschool geven.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die 250pk hybride? Lekker milieuvriendelijk, ja
ja idd, ze moeten gewoon alle auto's uitrusten met of lpg of waterstofquote:Op woensdag 30 september 2009 12:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die 250pk hybride? Lekker milieuvriendelijk, ja
Lees zelf eens goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef john-frusciante het volgende:
lees eens goed, maw Volgens mij zijn beiden wel degelijk geschikt om een caravannetje mee te trekken alleen verbruiken ze dan zo veel meer brandstof dat ze dan hun A-klasse predikaat verliezen
Doe het niet!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
not rly ze komen nog een x langs vandaag en anders kan ik het na 6uur ophalen op amsterdam sloterdijk
werd net terug gebeld![]()
lpgquote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, ze moeten gewoon alle auto's uitrusten met of lpg of waterstof
Want wat doe je met 200 kilo accu's als die auto zijn leven erop heeft zitten?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, mensen die denken dat hybrides milieuvriendelijk zijn moeten ze sowieso een cursusje peuterschool geven.
Ik spring in 0,73 seconden naakt uit de douchequote:Op woensdag 30 september 2009 12:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tuurlijk niet
stond trouwens onder de douche ....
als ik zat te schijten was het me wel gelukt die knakker te pakken te krijgen
reet af vegen en opstaan duurd nog geen minuut ....
En Fles zegt dus dat het A-label niet bepaald wordt aan de hand van prestaties met caravan erachter. A-label is A-label, en wel of geen caravan maakt geen klap uitquote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lees eens goed, maw Volgens mij zijn beiden wel degelijk geschikt om een caravannetje mee te trekken alleen verbruiken ze dan zo veel meer brandstof dat ze dan hun A-klasse predikaat verliezen
In zee dumpen, in een baan om de aarde schieten?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want wat doe je met 200 kilo accu's als die auto zijn leven erop heeft zitten?
Alleen als iemand beneden warm water pakt zeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
i
[..]
Ik spring in 0,73 seconden naakt uit de douche
quote:
Dumpen. In een derde-wereldland. Tochquote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want wat doe je met 200 kilo accu's als die auto zijn leven erop heeft zitten?
Hoe weet hij dat? Ik kan het nergens vindenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En Fles zegt dus dat het A-label niet bepaald wordt aan de hand van prestaties met caravan erachter. A-label is A-label, en wel of geen caravan maakt geen klap uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
meestal doe ik er iets langer over, ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als iemand beneden warm water pakt zeker.
Duck vergaderd zo veel dat je je haast zou afvragen wat er nog besproken kàn wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vergaderen jullie nooit over hybrides dan?
Ik heb een Opel Astra en daar zit echt geen roest aan hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 12:16 schreef john-frusciante het volgende:
Zowel toyota en Honda hebben geen cijfers over het trekken.
Btw Wat LL bedoelde met Alfa is dat niet de blokken kapot gaan maar de nokkenassen slijten. En alfa heeft een slecht imago gekregen door de sudjes. Maar jaren later half 90 roesten de alfa's niet meer. Behalve opel kadett, astra en corsa waren zeer slecht.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:18 schreef schoonOA het volgende:
OA,
Ik kreeg net een vreemd e-mailbericht. Ik kon er geen touw aan vast knopen. Het had te maken met jou en mijn dochter, en iets met een konijn, maar dat laatste snap ik niet. Leg eens uit wat hier aan de hand is, s.v.p.
Groeten,
schoonOA
Hij is nu aan het vergaderen, maar straks kunnen we het hem vragen!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Duck vergaderd zo veel dat je je haast zou afvragen wat er nog besproken kàn worden
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
LL! Jij zou die filmpjes niet openbaar maken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
Wanneer was je hier in d ebuurt?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
LL! Jij zou die filmpjes niet openbaar maken!!!
Pheno had mij beloofd die niet te postenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed idee voor de volgende meetingquote:Op woensdag 30 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
Duck vergaderd zo veel dat je je haast zou afvragen wat er nog besproken kàn worden
hoe oud is ie dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Opel Astra en daar zit echt geen roest aan hoor
hello papierquote:Op woensdag 30 september 2009 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helluh. koffievriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
dat is pheno die het postquote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ga gewoon met de fiets als het milieu je wat doet, is mijn kopje #7 als extra toevoeging.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef john-frusciante het volgende:
(1) Besluit 1999/468/EG van de Raad van 28 juni 1999 tot vaststelling van de
voorwaarden voor de uitoefening van de aan de Commissie verleende
uitvoeringsbevoegdheden (PB L 184 van 17.7.1999, blz. 23).
▼M2
▼B
▼B
BIJLAGE I
BESCHRIJVING VAN HET ETIKET BETREFFENDE HET BRANDSTOFVERBRUIK
EN DE CO2-UITSTOOT
De lidstaten dienen er minimaal op toe te zien dat alle brandstofverbruiksetiketten
op hun grondgebied:
1. voldoen aan een genormaliseerd vormvoorschrift, om zo gemakkelijker door
de consument te kunnen worden herkend;
2. het A4-formaat (297 mm × 210 mm) hebben;
3. een verwijzing bevatten naar model en brandstoftype van de personenauto
waarop zij bevestigd zijn;
4. het officiële brandstofverbruik en de officiële specifieke CO2-uitstoot
vermelden (het officiële brandstofverbruik wordt uitgedrukt in liters per
100 km (l/100 km), kilometersper liter (km/l), of als een geschikte combinatie
hiervan, een en ander tot op één decimaal nauwkeurig; de officiële
specifieke CO2-uitstoot wordt tot het dichtstbijzijnde gehele getal in gram
per kilometer (g/km) afgerond).
Die waarden kunnen, voorzover verenigbaar met het bepaalde in Richtlijn 80/
181/EEG (1), in andere eenheden (gallon en mijl) worden uitgedrukt;
5. de volgende tekst bevatten over de beschikbaarheid van de gids betreffende
het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot
„Een gidsbetreffende het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot met gegevens
voor alle nieuwe modellen personenauto's is gratis verkrijgbaar in elk
verkooppunt.”;
6. de volgende tekst bevatten:
„Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere,
niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik en de CO2-
uitstoot van een auto. CO2 ishet broeikasgasdat bij de wereldwijde klimaatsverandering
de belangrijkste rol speelt.”.
vooral kopje 6 is erg belangrijk,
Waarna hij gaat vergaderen over het antwoordquote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is nu aan het vergaderen, maar straks kunnen we het hem vragen!
het ging erom of andere factoren meespeelde in het verbruik.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga gewoon met de fiets als het milieu je wat doet, is mijn kopje #7 als extra toevoeging.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik was even bang dat ik een verkeerd topic zat
deze waar ze pheno zijn tegen gekomen of deze
ik ben 25...quote:
Ik mis de gordijntjesquote:
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef john-frusciante het volgende:
het ging erom of andere factoren meespeelde in het verbruik.
ja dusquote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensMaar jij begon over A-label en dat kwijtraken als je er een caravan aan zou hangen.
daar zat ik gister ineens aan te denken normaal kwam ik hem nog wel eens tegen als de andere verzakers liggen te slapen maar dat is nou ook al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand Indah nog gezien de laatste tijd?
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pheno had mij beloofd die niet te posten
Uit 1992, you do the mathquote:
Dat zat ik me laatst nog af te vragen toen daar weer een aardbeving was oid, dat hij al lang niet meer hier is geweest..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, valt mee dusquote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]het is woensdagvergaderdag en ik heb nog geen vergadering gehad vandaag en heb ook geen vergadering gepland staan...
zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe lelijk kun je het maken
Ja, dat dacht ik ook...quote:
Die hokt met zijn vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
dan heb je geluk of hij is al eens gerepareerd of goed gecamoefleerdquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]maar wij hadden toch een afspraak?
[..]
Uit 1992, you do the math
Er is daar dus vanochtend weer een zeer zware aardbeving geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[
Dat zat ik me laatst nog af te vragen toen daar weer een aardbeving was oid, dat hij al lang niet meer hier is geweest..
Jaja. Nou heeft ie zeker ineesn zo'n "leven" of hoe ze het ook noemenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
ja dus
lezen is voor sommige mensen heel erg moeilijk, lees eens terug vooral kopje 6
![]()
Waar staat "als je er een caravan aanhangt raakt de auto zijn A-label kwijt"?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef john-frusciante het volgende:
6. de volgende tekst bevatten:
„Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere,
niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik en de CO2-
uitstoot van een auto. CO2 ishet broeikasgasdat bij de wereldwijde klimaatsverandering
de belangrijkste rol speelt.”.
vooral kopje 6 is erg belangrijk,
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Nou heeft ie zeker ineesn zo'n "leven" of hoe ze het ook noemen :'0 .
Het valt mee vandaag jaquote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook...
Dus ik ben helemaal geen vergadereend...![]()
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee geredenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je geluk of hij is al eens gerepareerd of goed gecamoefleerd
whehehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeft
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is daar dus vanochtend weer een zeer zware aardbeving geweest
als je er 2 jaar mee hebt gereden is terug betaaldquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee gereden
Dan was/is hij ons/fok gewoon beuquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.
http://indahnesia.com/
http://blog.indahnesia.com/mainpage/mainpage.php
Dat ben ik ook wel eens. Komt vanzelf wel weer terug, en anders maar niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan was/is hij ons/fok gewoon beu
Mijn god fles, lullig doen is ook een kunst.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Waar staat "als je er een caravan aanhangt raakt de auto zijn A-label kwijt"?
Ik word er een beetje nijdig van als mensen zelf niet lezen, en vervolgens een ander gaan verwijten dat hij niet leest.
een caravan is een andere niet technische omstandigheidquote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensMaar jij begon over A-label en dat kwijtraken als je er een caravan aan zou hangen.
nee, hij hoeft 19 sept nog gefokt, hack was eerder.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeft
Dat blijkt ja. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef john-frusciante het volgende:
domme opmerkingen kan iedereen maken
ik zeg ook niet dat er schade isquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het valt mee vandaag ja
[..]
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee gereden
kijk uit, dadelijk denken ze nog dat je zegt dat nijns dr auto een slechte auto is (aangezien jouw worden blijkbaar verkeerd gelezen wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
gelukkigquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.
http://indahnesia.com/
http://blog.indahnesia.com/mainpage/mainpage.php
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je er 2 jaar mee hebt gereden is terug betaald
ik had een nog betere deal.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bentquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ik ben er wel klaar mee.
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel eens. Komt vanzelf wel weer terug, en anders maar niet.
SOms heb ik ook gewoon zin om weg te blijven, maar het is me nog niet gelukt.
Ook dat gaat vanzelf gebeuren
A-klasse?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bent![]()
echt klasse
hm slapend rijk wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een nog betere deal.
ook een opel astra, gratis van schoon pa.
3 jaar in gereden en verkocht voor ¤ 1000,-
ook een 92-er.
ik had dezelfde auto als nijns
Volgens mij duurt het nog even tot St. Juttemis.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordt
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
Speciaal voor eer-ik en houniet.Dan moet je deze posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Je kent me toch LLquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk uit, dadelijk denken ze nog dat je zegt dat nijns dr auto een slechte auto is (aangezien jouw worden blijkbaar verkeerd gelezen worden)
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.quote:
Sedan uitvoering? Welke kleur?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euroquote:
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
km willen niet altijd iets zeggen onderhoud is belangrijkquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.
je hebt hem aan nijns verkochtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Daarna had ik trouwens een Polo voor 500 euro en die heb ik later ingeruild en toen kreeg ik 1000 euro kortingquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euro
helaaschquote:
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietdaarbij heb ik er al voor 1000 euro gemak en plezier aan gehad dus ik ben echt blij ermee
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappijquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.
Condooms ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappij
Net zoals luiers.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
ik heb pas 1x meegemaakt dat ik voor een auto die ik nieuw had gekocht naar 1 1/2 jaar nog hetzelfde terugbeurdequote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:
vroegerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
het oprollen zal wel een pain in the ass zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
mayonaise bij de gehakt rolletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
en vooral het terug in de verpakking is ergquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
nee maken we vol au vent vanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mayonaise bij de gehakt rolletjes
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
1 van die 2 werd van de week nog gebruikt in barendrechtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was je wel klaar voor wereld oorlog 3
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.
eetse phenoquote:
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.
laat het smakenquote:
Jah man, dat ding wilde uitvallen als ie ook maar een regenwolkje zag. En ik maar gasgeven voor een stoplichtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?quote:
het schiet niet op vandaag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Dat is het toetje, voor de vrouw.quote:
eeh.. zeker weer een instinker?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?
dat is alleen bij de anaalcondoomsquote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.
je hebt geen taboe's bedoel jequote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh.. zeker weer een instinker?
Ze badderen allebei in hun eigen stront?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bekquote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee gewoon lol hebben (crossen) dat kon gewoon met dat ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Te laaaaaaaaaatquote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bek
hij is geinig.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
de overeenkomsten zijn:
stront op de stok en zaad in de bek
int dialect issie leuker
stront op de stek, zaad in de bek
je kunt het ook gewoon pitjes noemenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is geinig.
maar daarom eet ik ook geen fruit, ik hou niet van zaad in mijn mond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
zelfde tijdquote:
slikt lady jouw pitjes danquote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon pitjes noemen
quote:
Jij reageert ook echt overal op hequote:
Whehehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
plat haags;
echtuh mannen etuh gein honing, die kauwen bèen
niet als jij dat gore bier blijft drinkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doetquote:
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
Of ander merk bierquote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doet
cola gaan drinken![]()
Oh jaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
ik blijf proberen jou in te halenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
hoeveel posts heeft iequote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf proberen jou in te halen
Over een maand is je kans.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf proberen jou in te halen
Jupilerquote:
poep op de stok, zaad in de bekquote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt zij ook ff 10 minuten laterquote:
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt zij ook ff 10 minuten later
je lijkt GF wel
(grapje)
Dat is MPG.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het net jaik klikte op 'invoeren' en zag dat er opeens een pagina extra was
ik dacht al dat er iets met mosterd en maaltijden zou komen..
whehehehehehequote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
Ik ben en blijf gewoon Nijns hoorquote:
niet lachen als iemand mij gf noemtquote:
ik poste tegelijk met jouwquote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
16 minuten LL... wel blijven opletten hequote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sigquote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben en blijf gewoon Nijns hoor
[..]
ik zou acuut stoppen met bier drinken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als jij dat gore bier blijft drinken
wat is GF?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
niet lachen als iemand mij gf noemt
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik poste tegelijk met jouw
ik heb wel foto's van gf gezien maar van jou nog steeds niet, ik kan er dus niet over oordelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
niet lachen als iemand mij gf noemt
Vergis je niet in de manboobs van gf.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van gf gezien maar van jou nog steeds niet, ik kan er dus niet over oordelen.
hoewel ik van meerdere personen heb vernomen dat jij meer tiet hebt dan GF.
Ja, weet ik. Maar ik ben Nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sig
Goldfinger, een KSC-er.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is GF?girlfriend is mijn enige kennis van deze afkorting.
De postbode in kwestie las dit topic en had ook een blauwe Prius.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Status: Afgeleverd Afgeleverd op: 30/09/2009 12:06 Getekend door: FADOUA Vestiging: LEFTAT29 Afgeleverd aan: ZAANDAM, NL Verzonden of gefactureerd op: 28/09/2009 Type: Pakket Service: STANDARD Gewicht: 1,30 Kg Moet u e-mailberichten verzenden?
Gebruik UPS Quantum View Notify® om afleverings- of uitzonderingsberichten te verzenden.
E-mailberichten
Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.
vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
AMSTERDAM, NL 30/09/2009 12:06 AFGELEVERD
DE 28/09/2009 11:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/09/2009 8:08 ET
KENNISGEVING: UPS machtigt u tot het gebruik van UPS traceersystemen uitsluitend om zendingen te traceren die door of voor u aan UPS aangeboden zijn om te worden afgeleverd en om geen andere reden. Enig ander gebruik van UPS traceersystemen en informatie is ten strengste verboden.
wtf ik heb nog helemaal niets ....
ben er altijd ....ik lurk alleen afkortingen ben ik slecht mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik ben Nijns
[..]
Goldfinger, een KSC-er.
maar als je nooit meer komt, weet je dat niet![]()
ze heeft problemen met klok lezenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
16 minuten LL... wel blijven opletten he
Heeft ie m aan je buurman gegeven?!?!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Status: Afgeleverd Afgeleverd op: 30/09/2009 12:06 Getekend door: FADOUA Vestiging: LEFTAT29 Afgeleverd aan: ZAANDAM, NL Verzonden of gefactureerd op: 28/09/2009 Type: Pakket Service: STANDARD Gewicht: 1,30 Kg Moet u e-mailberichten verzenden?
Gebruik UPS Quantum View Notify® om afleverings- of uitzonderingsberichten te verzenden.
E-mailberichten
Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.
vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
AMSTERDAM, NL 30/09/2009 12:06 AFGELEVERD
DE 28/09/2009 11:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/09/2009 8:08 ET
KENNISGEVING: UPS machtigt u tot het gebruik van UPS traceersystemen uitsluitend om zendingen te traceren die door of voor u aan UPS aangeboden zijn om te worden afgeleverd en om geen andere reden. Enig ander gebruik van UPS traceersystemen en informatie is ten strengste verboden.
wtf ik heb nog helemaal niets ....
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De postbode in kwestie las dit topic en had ook een blauwe Prius.
de batterijen gingen gewoon opquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft problemen met klok lezen
Ja, dat blijkt... 2x een tijdsfout binnen het half uur..quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft problemen met klok lezen
hoop et nie ken ik hem straks terug kopen in beverwijk op de zwarte markt lalquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ie m aan je buurman gegeven?!?!
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... 2x een tijdsfout binnen het half uur..
Ook zijn prive auto?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
WRONG !!! razige zwarte ups bussie
Waarom zeg je niets dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er altijd ....ik lurk alleen afkortingen ben ik slecht mee.
#1 niet te veel slikken?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tips nodig?
*legt warme hand op buikje van nijns
en ook daar heeft ze wel vaker last vanquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de batterijen gingen gewoon op.
Ik had geen buikpijn tijdens mn zwangerschap hoorquote:
Godverdomme, ik was gewoon aant wachten op die opmerkingquote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en ook daar heeft ze wel vaker last van![]()
![]()
![]()
weer iets verkeerd gegeten of wat over de datum isquote:
Wel daarvoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had geen buikpijn tijdens mn zwangerschap hoor
Ja en terecht...quote:
alweer?quote:
GMTAquote:
whehehequote:
En dan maagklachten krijgenquote:eet twee tot drie pepermunten, kauw deze in grove stukken doorslikken en de kans is heel groot dat de krampen verdwijnen.
whehehe, waardoor je weer anijs kunt gaan etenquote:
daar heeft dokter wel.o.k ook wel wat voorquote:
quote:Messchien je seks spier trainen?
ja waarschijnlijk een stuk of 10 tipsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heeft dokter wel.o.k ook wel wat voor
Alsjeblieft niet zegquote:
warm handje is genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tips nodig?
*legt warme hand op buikje van nijns
dat zal het zijnquote:
niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer iets verkeerd gegeten of wat over de datum is
Normaal heb ik hoofdpijn hoor (dat was denk ik 3x dat ik dat hier zei, buikpijn hooguit 1 keer eerder maar ik zal stoppen met zeurenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef john-frusciante het volgende:
3 Schakelaars, 1 Lamp
Je zit opgesloten in een huis met 2 kamers, 1 boven en 1 beneden. Beneden heb je 3 genummerde schakelaars, en boven 1 lamp. 1 van de schakelaars zet de lamp aan, maar je weet niet welke. Je mag zoveel de schakelaars aan en uit zetten als je wilt, maar je mag maar 1 keer naar boven om de lamp te checken. Daarna moet je je antwoord zeggen.
Je moet erachter zien te komen welke schakelaar de lamp bedient. Als je fout kiest, ga je dood.
Hoe weet je echt helemaal zeker welke schakelaar het is?
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoordenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef john-frusciante het volgende:
Antwoord:
Zet schakelaar 1 aan en wacht 15 minuten. Zet daarna schakelaar 1 weer uit en schakelaar 2 aan. Ga naar boven.
Is het licht aan, dan is het schakelaar 2.
Is het licht uit, voel dan aan de lamp. Als deze warm is, is het schakelaar 1.
Als hij nog koud is, dan is het schakelaar 3.
sorry anders duurt het te langquote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoorden
wie beantwoord er nou zijn eigen raadseltje?
jfquote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoorden
wie beantwoord er nou zijn eigen raadseltje?
zie jf, ik geef Pheno ook de tijd om mijn raadseltje te beantwoorden..quote:
wachten tot het zomer wordt in de winter groeien er geen appels aan de boomquote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
ok een andere dan![]()
Een raadsel
Een jongetje wil aan de overkant een appel van de boom plukken. Hij wil naar de overkant maar hij weet niet hoe hij over de kilometers lange en brede rivier moet komen, want de rivier is dichtgevroren en veel te dun om over het ijs te lopen.
HOE KOMT HIJ BIJ DE APPELS ??
jij mag verder voor de wasmachinequote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wachten tot het zomer wordt in de winter groeien er geen appels aan de boom
gvd...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kende em alquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
Kms lange en brede rivier? Bedoel je niet het Baikalmeer?
Ik noem dat geen rivier meer. Van die afstand zou je niet eens kunnen zien dat er appels hangenquote:
Ow, die poloquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Daarna had ik trouwens een Polo voor 500 euro en die heb ik later ingeruild en toen kreeg ik 1000 euro korting![]()
De deal daarna was een stuk onvoordeliger
Glacee koekenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, die polo. Dat roze gebakje
...
goed punt, dat hele raadseltje is een HOAXquote:Op woensdag 30 september 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem dat geen rivier meer. Van die afstand zou je niet eens kunnen zien dat er appels hangen
Klopt. Ik heb daar patent op.quote:
Juistquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sig
Open er een topic over!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef john-frusciante het volgende:
niemand weet het behalve GF
quote:
Kippe soep maar dan anders hernaamdquote:Mijn kereltje kan ook koken en heeft mij dit weekend toch een heerlijk soepje gemaakt.
Hij noemt het hanesoep. Cool Verward
Je heb nodig:
4 ltr. pan
6 hanepoten (mogen ook kippenpoten zijn Haha! )
kerriepoeder, peper/zout, knoflookpoeder
ketjap en sambal
kippebouillon en
pakje taugé
poten schoonmaken (vel eraf),
in de pan doen en rondom royaal bestrooien met kerriepoeder, knoflookpoeder, peper en zout en
2 á 3 eetlepels ketjap erover,
water toevoegen en aan de kook brengen,
4 bouillonblokjes (naar eigen smaak) toevoegen,
dan koken tot de kip gaar is.
Poten eruit halen en schoonmaken,
vlees weer in de pan,
3 theelepeltjes sambal erbij en taugé toevoegen.
pan verder vullen met water, geheel weer aan de kook brengen tot de taugé gaar is.
Eet smakelijk.
Ik probeer het al te negeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
is het raadseltjes tijd?
nee kippensoep met balletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Kippe soep maar dan anders hernaamd
had het al geedit voordat je postequote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee kippensoep met balletjes
dat zegt ie toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee kippensoep met balletjes
Kuukskequote:
ow, en ik las alleen de edit. sorry jfquote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had het al geedit voordat je poste.
Jazeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Why?? alsof iedereen hier zinnige dingen zegt![]()
niet ergquote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, en ik las alleen de edit. sorry jf
Tieten vind post-en zijn erg belangrijk, hoe willen ze anders ooit tieten vinden?quote:
Ook die heb ik gemeet.quote:
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw wasquote:Op woensdag 30 september 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tieten vind post-en zijn erg belangrijk, hoe willen ze anders ooit tieten vinden?
Dat kan ik niet gezegd hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw was
Ik was erbijquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw was
je mag je klachten pm hoor nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
warm handje is genoeg
(lief)
[..]
Normaal heb ik hoofdpijn hoor (dat was denk ik 3x dat ik dat hier zei, buikpijn hooguit 1 keer eerder maar ik zal stoppen met zeuren)
Al zou het achter een linkje zijn, het boeit me niet. Als je bang bent dat je NSFW ziet moet je niet op je werk fokken, of niet klikken. Maar niet gaan zeuren dat spoilers in layout X niet werken bvquote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was erbij
Ph heeft geen spoilers, die heeft een andere layout
404quote:
He, HH.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag je klachten pm hoor nijns
Proxyserver ******quote:
truequote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou het achter een linkje zijn, het boeit me niet. Als je bang bent dat je NSFW ziet moet je niet op je werk fokken, of niet klikken. Maar niet gaan zeuren dat spoilers in layout X niet werken bvDan kies je layout Y maar.
hmm een hoax ofzowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Proxyserver ******
Network Error (dns_unresolved_hostname)
Your requested host "www.ditiseenvirus.nl" could not be resolved by DNS.
For assistance, contact your network support team.
hij doet het niet
oeh, prive-dokter..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag je klachten pm hoor nijns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Tetten
Toch wel makkelijk, niet hoeven klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Bij jou werken die spoilers überhaupt nietquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gezegd hebben
Ik klik namelijk overal op
Die komt zo wel binnenninja'en denk ik zoquote:
Ook een pluspuntquote:Op woensdag 30 september 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jou werken die spoilers überhaupt niet.
Ben je al door die 5 jaar mail heen?quote:
maar ik heb alleen last van mijn buikquote:
Dat doen we heeeeel rustig.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je al door die 5 jaar mail heen?
Ja, dan kan ik er later thuis op klikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aan de huid of inwendig?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik heb alleen last van mijn buik
Luisteren naar ome dok! Of wou je ziek blijven?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik heb alleen last van mijn buik
Alsof die sla iets er van gaat zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er later thuis op klikken.
Even porren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |