ja waarschijnlijk een stuk of 10 tipsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heeft dokter wel.o.k ook wel wat voor
Alsjeblieft niet zegquote:
warm handje is genoegquote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tips nodig?
*legt warme hand op buikje van nijns
dat zal het zijnquote:
niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer iets verkeerd gegeten of wat over de datum is
Normaal heb ik hoofdpijn hoor (dat was denk ik 3x dat ik dat hier zei, buikpijn hooguit 1 keer eerder maar ik zal stoppen met zeurenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef john-frusciante het volgende:
3 Schakelaars, 1 Lamp
Je zit opgesloten in een huis met 2 kamers, 1 boven en 1 beneden. Beneden heb je 3 genummerde schakelaars, en boven 1 lamp. 1 van de schakelaars zet de lamp aan, maar je weet niet welke. Je mag zoveel de schakelaars aan en uit zetten als je wilt, maar je mag maar 1 keer naar boven om de lamp te checken. Daarna moet je je antwoord zeggen.
Je moet erachter zien te komen welke schakelaar de lamp bedient. Als je fout kiest, ga je dood.
Hoe weet je echt helemaal zeker welke schakelaar het is?
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoordenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef john-frusciante het volgende:
Antwoord:
Zet schakelaar 1 aan en wacht 15 minuten. Zet daarna schakelaar 1 weer uit en schakelaar 2 aan. Ga naar boven.
Is het licht aan, dan is het schakelaar 2.
Is het licht uit, voel dan aan de lamp. Als deze warm is, is het schakelaar 1.
Als hij nog koud is, dan is het schakelaar 3.
sorry anders duurt het te langquote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoorden
wie beantwoord er nou zijn eigen raadseltje?
jfquote:Op woensdag 30 september 2009 14:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist dit maar ik kreeg niet eens de tijd om te antwoorden
wie beantwoord er nou zijn eigen raadseltje?
zie jf, ik geef Pheno ook de tijd om mijn raadseltje te beantwoorden..quote:
wachten tot het zomer wordt in de winter groeien er geen appels aan de boomquote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef john-frusciante het volgende:
ok een andere dan![]()
Een raadsel
Een jongetje wil aan de overkant een appel van de boom plukken. Hij wil naar de overkant maar hij weet niet hoe hij over de kilometers lange en brede rivier moet komen, want de rivier is dichtgevroren en veel te dun om over het ijs te lopen.
HOE KOMT HIJ BIJ DE APPELS ??
jij mag verder voor de wasmachinequote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wachten tot het zomer wordt in de winter groeien er geen appels aan de boom
gvd...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij kende em alquote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
Kms lange en brede rivier? Bedoel je niet het Baikalmeer?
Ik noem dat geen rivier meer. Van die afstand zou je niet eens kunnen zien dat er appels hangenquote:
Ow, die poloquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Daarna had ik trouwens een Polo voor 500 euro en die heb ik later ingeruild en toen kreeg ik 1000 euro korting![]()
De deal daarna was een stuk onvoordeliger
Glacee koekenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, die polo. Dat roze gebakje
...
goed punt, dat hele raadseltje is een HOAXquote:Op woensdag 30 september 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noem dat geen rivier meer. Van die afstand zou je niet eens kunnen zien dat er appels hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |