quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De postbode in kwestie las dit topic en had ook een blauwe Prius.
de batterijen gingen gewoon opquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft problemen met klok lezen
Ja, dat blijkt... 2x een tijdsfout binnen het half uur..quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze heeft problemen met klok lezen
hoop et nie ken ik hem straks terug kopen in beverwijk op de zwarte markt lalquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heeft ie m aan je buurman gegeven?!?!
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... 2x een tijdsfout binnen het half uur..
Ook zijn prive auto?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
WRONG !!! razige zwarte ups bussie
Waarom zeg je niets dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er altijd ....ik lurk alleen afkortingen ben ik slecht mee.
#1 niet te veel slikken?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tips nodig?
*legt warme hand op buikje van nijns
en ook daar heeft ze wel vaker last vanquote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
de batterijen gingen gewoon op.
Ik had geen buikpijn tijdens mn zwangerschap hoorquote:
Godverdomme, ik was gewoon aant wachten op die opmerkingquote:Op woensdag 30 september 2009 14:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en ook daar heeft ze wel vaker last van![]()
![]()
![]()
weer iets verkeerd gegeten of wat over de datum isquote:
Wel daarvoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had geen buikpijn tijdens mn zwangerschap hoor
Ja en terecht...quote:
alweer?quote:
GMTAquote:
whehehequote:
En dan maagklachten krijgenquote:eet twee tot drie pepermunten, kauw deze in grove stukken doorslikken en de kans is heel groot dat de krampen verdwijnen.
whehehe, waardoor je weer anijs kunt gaan etenquote:
daar heeft dokter wel.o.k ook wel wat voorquote:
quote:Messchien je seks spier trainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |