gelukkigquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.
http://indahnesia.com/
http://blog.indahnesia.com/mainpage/mainpage.php
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je er 2 jaar mee hebt gereden is terug betaald
ik had een nog betere deal.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bentquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ik ben er wel klaar mee.
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel eens. Komt vanzelf wel weer terug, en anders maar niet.
SOms heb ik ook gewoon zin om weg te blijven, maar het is me nog niet gelukt.
Ook dat gaat vanzelf gebeuren
A-klasse?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bent![]()
echt klasse
hm slapend rijk wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een nog betere deal.
ook een opel astra, gratis van schoon pa.
3 jaar in gereden en verkocht voor ¤ 1000,-
ook een 92-er.
ik had dezelfde auto als nijns
Volgens mij duurt het nog even tot St. Juttemis.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordt
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
Speciaal voor eer-ik en houniet.Dan moet je deze posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
Je kent me toch LLquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk uit, dadelijk denken ze nog dat je zegt dat nijns dr auto een slechte auto is (aangezien jouw worden blijkbaar verkeerd gelezen worden)
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.quote:
Sedan uitvoering? Welke kleur?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euroquote:
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
km willen niet altijd iets zeggen onderhoud is belangrijkquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.
je hebt hem aan nijns verkochtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Daarna had ik trouwens een Polo voor 500 euro en die heb ik later ingeruild en toen kreeg ik 1000 euro kortingquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euro
helaaschquote:
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietdaarbij heb ik er al voor 1000 euro gemak en plezier aan gehad dus ik ben echt blij ermee
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappijquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.
Condooms ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappij
Net zoals luiers.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
ik heb pas 1x meegemaakt dat ik voor een auto die ik nieuw had gekocht naar 1 1/2 jaar nog hetzelfde terugbeurdequote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:
vroegerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
het oprollen zal wel een pain in the ass zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
mayonaise bij de gehakt rolletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
en vooral het terug in de verpakking is ergquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
nee maken we vol au vent vanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mayonaise bij de gehakt rolletjes
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
1 van die 2 werd van de week nog gebruikt in barendrechtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was je wel klaar voor wereld oorlog 3
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.
eetse phenoquote:
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.
laat het smakenquote:
Jah man, dat ding wilde uitvallen als ie ook maar een regenwolkje zag. En ik maar gasgeven voor een stoplichtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?quote:
het schiet niet op vandaag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Dat is het toetje, voor de vrouw.quote:
eeh.. zeker weer een instinker?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?
dat is alleen bij de anaalcondoomsquote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.
je hebt geen taboe's bedoel jequote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh.. zeker weer een instinker?
Ze badderen allebei in hun eigen stront?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bekquote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee gewoon lol hebben (crossen) dat kon gewoon met dat ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Te laaaaaaaaaatquote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bek
hij is geinig.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
de overeenkomsten zijn:
stront op de stok en zaad in de bek
int dialect issie leuker
stront op de stek, zaad in de bek
je kunt het ook gewoon pitjes noemenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is geinig.
maar daarom eet ik ook geen fruit, ik hou niet van zaad in mijn mond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
zelfde tijdquote:
slikt lady jouw pitjes danquote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon pitjes noemen
quote:
Jij reageert ook echt overal op hequote:
Whehehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
plat haags;
echtuh mannen etuh gein honing, die kauwen bčen
niet als jij dat gore bier blijft drinkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doetquote:
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
Of ander merk bierquote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doet
cola gaan drinken![]()
Oh jaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
ik blijf proberen jou in te halenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
hoeveel posts heeft iequote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf proberen jou in te halen
Over een maand is je kans.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf proberen jou in te halen
Jupilerquote:
poep op de stok, zaad in de bekquote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt zij ook ff 10 minuten laterquote:
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Komt zij ook ff 10 minuten later
je lijkt GF wel
(grapje)
Dat is MPG.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zag het net jaik klikte op 'invoeren' en zag dat er opeens een pagina extra was
ik dacht al dat er iets met mosterd en maaltijden zou komen..
whehehehehehequote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
Ik ben en blijf gewoon Nijns hoorquote:
niet lachen als iemand mij gf noemtquote:
ik poste tegelijk met jouwquote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
16 minuten LL... wel blijven opletten hequote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je lijkt GF wel
(grapje)
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sigquote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ben en blijf gewoon Nijns hoor
[..]
ik zou acuut stoppen met bier drinken.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als jij dat gore bier blijft drinken
wat is GF?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
niet lachen als iemand mij gf noemt
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik poste tegelijk met jouw
ik heb wel foto's van gf gezien maar van jou nog steeds niet, ik kan er dus niet over oordelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
niet lachen als iemand mij gf noemt
Vergis je niet in de manboobs van gf.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van gf gezien maar van jou nog steeds niet, ik kan er dus niet over oordelen.
hoewel ik van meerdere personen heb vernomen dat jij meer tiet hebt dan GF.
Ja, weet ik. Maar ik ben Nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sig
Goldfinger, een KSC-er.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat is GF?girlfriend is mijn enige kennis van deze afkorting.
De postbode in kwestie las dit topic en had ook een blauwe Prius.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Status: Afgeleverd Afgeleverd op: 30/09/2009 12:06 Getekend door: FADOUA Vestiging: LEFTAT29 Afgeleverd aan: ZAANDAM, NL Verzonden of gefactureerd op: 28/09/2009 Type: Pakket Service: STANDARD Gewicht: 1,30 Kg Moet u e-mailberichten verzenden?
Gebruik UPS Quantum View Notify® om afleverings- of uitzonderingsberichten te verzenden.
E-mailberichten
Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.
vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
AMSTERDAM, NL 30/09/2009 12:06 AFGELEVERD
DE 28/09/2009 11:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/09/2009 8:08 ET
KENNISGEVING: UPS machtigt u tot het gebruik van UPS traceersystemen uitsluitend om zendingen te traceren die door of voor u aan UPS aangeboden zijn om te worden afgeleverd en om geen andere reden. Enig ander gebruik van UPS traceersystemen en informatie is ten strengste verboden.
wtf ik heb nog helemaal niets ....
ben er altijd ....ik lurk alleen afkortingen ben ik slecht mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar ik ben Nijns
[..]
Goldfinger, een KSC-er.
maar als je nooit meer komt, weet je dat niet![]()
ze heeft problemen met klok lezenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
16 minuten LL... wel blijven opletten he
Heeft ie m aan je buurman gegeven?!?!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Status: Afgeleverd Afgeleverd op: 30/09/2009 12:06 Getekend door: FADOUA Vestiging: LEFTAT29 Afgeleverd aan: ZAANDAM, NL Verzonden of gefactureerd op: 28/09/2009 Type: Pakket Service: STANDARD Gewicht: 1,30 Kg Moet u e-mailberichten verzenden?
Gebruik UPS Quantum View Notify® om afleverings- of uitzonderingsberichten te verzenden.
E-mailberichten
Indien u aanvullende traceergegevens wenst, meld u dan aan bij Mijn UPS.
vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit?
AMSTERDAM, NL 30/09/2009 12:06 AFGELEVERD
DE 28/09/2009 11:39 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 30/09/2009 8:08 ET
KENNISGEVING: UPS machtigt u tot het gebruik van UPS traceersystemen uitsluitend om zendingen te traceren die door of voor u aan UPS aangeboden zijn om te worden afgeleverd en om geen andere reden. Enig ander gebruik van UPS traceersystemen en informatie is ten strengste verboden.
wtf ik heb nog helemaal niets ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |