Net zoals luiers.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
ik heb pas 1x meegemaakt dat ik voor een auto die ik nieuw had gekocht naar 1 1/2 jaar nog hetzelfde terugbeurdequote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:
vroegerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
het oprollen zal wel een pain in the ass zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
mayonaise bij de gehakt rolletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
en vooral het terug in de verpakking is ergquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
nee maken we vol au vent vanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mayonaise bij de gehakt rolletjes
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
1 van die 2 werd van de week nog gebruikt in barendrechtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was je wel klaar voor wereld oorlog 3
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.
eetse phenoquote:
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zie een auto ik meer als een vervoermiddel hoor, hij moet vooral praktisch zijn voor mij.
laat het smakenquote:
Jah man, dat ding wilde uitvallen als ie ook maar een regenwolkje zag. En ik maar gasgeven voor een stoplichtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja praktisch was ie niet echt in de bossen maar voor de rest knallen, en het was een goede leerauto voor LL.
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?quote:
het schiet niet op vandaag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Dat is het toetje, voor de vrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |