ik ben 25...quote:
Ik mis de gordijntjesquote:
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef john-frusciante het volgende:
het ging erom of andere factoren meespeelde in het verbruik.
ja dusquote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensMaar jij begon over A-label en dat kwijtraken als je er een caravan aan zou hangen.
daar zat ik gister ineens aan te denken normaal kwam ik hem nog wel eens tegen als de andere verzakers liggen te slapen maar dat is nou ook al een hele tijd geledenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand Indah nog gezien de laatste tijd?
quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pheno had mij beloofd die niet te posten
Uit 1992, you do the mathquote:
Dat zat ik me laatst nog af te vragen toen daar weer een aardbeving was oid, dat hij al lang niet meer hier is geweest..quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, valt mee dusquote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]het is woensdagvergaderdag en ik heb nog geen vergadering gehad vandaag en heb ook geen vergadering gepland staan...
zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe lelijk kun je het maken
Ja, dat dacht ik ook...quote:
Die hokt met zijn vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
dan heb je geluk of hij is al eens gerepareerd of goed gecamoefleerdquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]maar wij hadden toch een afspraak?
[..]
Uit 1992, you do the math
Er is daar dus vanochtend weer een zeer zware aardbeving geweestquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[
Dat zat ik me laatst nog af te vragen toen daar weer een aardbeving was oid, dat hij al lang niet meer hier is geweest..
Jaja. Nou heeft ie zeker ineesn zo'n "leven" of hoe ze het ook noemenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:06 schreef john-frusciante het volgende:
ja dus
lezen is voor sommige mensen heel erg moeilijk, lees eens terug vooral kopje 6
![]()
Waar staat "als je er een caravan aanhangt raakt de auto zijn A-label kwijt"?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:53 schreef john-frusciante het volgende:
6. de volgende tekst bevatten:
„Naast de brandstofefficiëntie van een auto zijn ook het rijgedrag en andere,
niet-technische factoren bepalend voor het brandstofverbruik en de CO2-
uitstoot van een auto. CO2 ishet broeikasgasdat bij de wereldwijde klimaatsverandering
de belangrijkste rol speelt.”.
vooral kopje 6 is erg belangrijk,
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeftquote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja. Nou heeft ie zeker ineesn zo'n "leven" of hoe ze het ook noemen :'0 .
Het valt mee vandaag jaquote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook...
Dus ik ben helemaal geen vergadereend...![]()
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee geredenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dan heb je geluk of hij is al eens gerepareerd of goed gecamoefleerd
whehehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeft
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is daar dus vanochtend weer een zeer zware aardbeving geweest
als je er 2 jaar mee hebt gereden is terug betaaldquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee gereden
Dan was/is hij ons/fok gewoon beuquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.
http://indahnesia.com/
http://blog.indahnesia.com/mainpage/mainpage.php
Dat ben ik ook wel eens. Komt vanzelf wel weer terug, en anders maar niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan was/is hij ons/fok gewoon beu
Mijn god fles, lullig doen is ook een kunst.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Waar staat "als je er een caravan aanhangt raakt de auto zijn A-label kwijt"?
Ik word er een beetje nijdig van als mensen zelf niet lezen, en vervolgens een ander gaan verwijten dat hij niet leest.
een caravan is een andere niet technische omstandigheidquote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar ging het helemaal niet om, want DAAR zijn we het heus wel over eensMaar jij begon over A-label en dat kwijtraken als je er een caravan aan zou hangen.
nee, hij hoeft 19 sept nog gefokt, hack was eerder.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Of hij heeft niet door dat de hacker bezig is geweest en denkt dat hij een ban heeft
Dat blijkt ja. Ik ben er wel klaar mee.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef john-frusciante het volgende:
domme opmerkingen kan iedereen maken
ik zeg ook niet dat er schade isquote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het valt mee vandaag ja
[..]
Ik heb deze auto een jaar geleden gekocht van bekenden (voor maar 500,-) dus ik heb er echt geluk mee gehad gewoon, er staan veel km's op de teller maar er is nog nooit schade mee gereden
kijk uit, dadelijk denken ze nog dat je zegt dat nijns dr auto een slechte auto is (aangezien jouw worden blijkbaar verkeerd gelezen wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
gelukkigquote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij leeft nog hoor, zijn blog wordt gewoon bijgewerkt.
http://indahnesia.com/
http://blog.indahnesia.com/mainpage/mainpage.php
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je er 2 jaar mee hebt gereden is terug betaald
ik had een nog betere deal.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat er schade ismaar miss roest weggewerkt, en 500 eurie heb je nog geen goede fiets voor dus goede deal
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bentquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blijkt ja. Ik ben er wel klaar mee.
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel eens. Komt vanzelf wel weer terug, en anders maar niet.
SOms heb ik ook gewoon zin om weg te blijven, maar het is me nog niet gelukt.
Ook dat gaat vanzelf gebeuren
A-klasse?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja een beetje miepen en dan er klaar mee zijn, volgens mij heb je het stukje niet gelezen, of zie je toch in dat ik gelijk heb en er daarom klaar mee bent![]()
echt klasse
hm slapend rijk wordenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had een nog betere deal.
ook een opel astra, gratis van schoon pa.
3 jaar in gereden en verkocht voor ¤ 1000,-
ook een 92-er.
ik had dezelfde auto als nijns
Volgens mij duurt het nog even tot St. Juttemis.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal wel gebeuren tegen de tijd dat je mod wordt
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
Speciaal voor eer-ik en houniet.Dan moet je deze posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietquote:Op woensdag 30 september 2009 13:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Je kent me toch LLquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk uit, dadelijk denken ze nog dat je zegt dat nijns dr auto een slechte auto is (aangezien jouw worden blijkbaar verkeerd gelezen worden)
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.quote:
Sedan uitvoering? Welke kleur?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euroquote:
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
km willen niet altijd iets zeggen onderhoud is belangrijkquote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nu ruim een jaar.. Er staat veel km op de teller maar 500 euro vind ik een koopje, bij de apk was de garage verbaasd over de goede staat van de auto.
je hebt hem aan nijns verkochtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook een 92-er.
Daarna had ik trouwens een Polo voor 500 euro en die heb ik later ingeruild en toen kreeg ik 1000 euro kortingquote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat. Mijn Renault van 250 gulden heb ik verkocht voor 250 euro
helaaschquote:
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze zou ik eigenlijk niet moeten vertellen maar goed.
Lada 2107, aankoop FL500,-
jaar in gereden en verkoop FL1500,-
ja tuurlijk, de enige opel wat ik ooit heb gehad, die had ik van een klant afgenomen, ik had vanalles gedaan maar niet betalen. Die rammelbak viel bijna uit elkaar van ellende maar toch leuke momenten mee gehad. En ik hoefde niet bang te zijn voor een krasje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet en dat boeit me ook niet want een eventuele volgende koper ziet die roest dan ook nietdaarbij heb ik er al voor 1000 euro gemak en plezier aan gehad dus ik ben echt blij ermee
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappijquote:Op woensdag 30 september 2009 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals de meeste luxe goederen: tvs, computers e.d.
Condooms ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn allemaal verbruiks goederen in deze wegwerpmaatschappij
Net zoals luiers.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
ik heb pas 1x meegemaakt dat ik voor een auto die ik nieuw had gekocht naar 1 1/2 jaar nog hetzelfde terugbeurdequote:Op woensdag 30 september 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je moet gewoon geluk hebben. Ik kan de mijne denk ik ook nog wel verkopen tegen gering verlies. Een auto is gewoon een domme investering (geld-technisch gezien): op het moment dat je de garage uit rijdt, is hij al minder waard.
quote:
vroegerquote:Op woensdag 30 september 2009 13:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja vroeger werden ze uitgewassen
het oprollen zal wel een pain in the ass zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
mayonaise bij de gehakt rolletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger![]()
wij doen het nou nog steeds
en vooral het terug in de verpakking is ergquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
nee maken we vol au vent vanquote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mayonaise bij de gehakt rolletjes
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het oprollen zal wel een pain in the ass zijn
1 van die 2 werd van de week nog gebruikt in barendrechtquote:Op woensdag 30 september 2009 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was je wel klaar voor wereld oorlog 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |