eeh.. zeker weer een instinker?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet jij trouwens de overeenkomsten tussen een homo en een kanarie?
dat is alleen bij de anaalcondoomsquote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd als je pijn aan je aars hebt.
je hebt geen taboe's bedoel jequote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Neequote:Op woensdag 30 september 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh.. zeker weer een instinker?
Ze badderen allebei in hun eigen stront?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bekquote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee gewoon lol hebben (crossen) dat kon gewoon met dat ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kom niet in de bossen, ik heb geen seks in de taboe-sfeer
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat het smaken
potverdorie, pas half 2 geweest
Te laaaaaaaaaatquote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stront aan hun stok en zaad in hun bek
hij is geinig.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
de overeenkomsten zijn:
stront op de stok en zaad in de bek
int dialect issie leuker
stront op de stek, zaad in de bek
je kunt het ook gewoon pitjes noemenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij is geinig.
maar daarom eet ik ook geen fruit, ik hou niet van zaad in mijn mond.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Al kwart voor twee toen je het postte hoor... scheelt toch weer een kwartier... weet je wat je in een kwartier kunt doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
zelfde tijdquote:
slikt lady jouw pitjes danquote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je kunt het ook gewoon pitjes noemen
quote:
Jij reageert ook echt overal op hequote:
Whehehequote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
plat haags;
echtuh mannen etuh gein honing, die kauwen bèen
niet als jij dat gore bier blijft drinkenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doetquote:
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij reageert ook echt overal op he
Of ander merk bierquote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en tegen nic zeggen dat ze dat wel doet
cola gaan drinken![]()
Oh jaquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
ik blijf proberen jou in te halenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders is zijn tong80 postcount niet haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |