404quote:
He, HH.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag je klachten pm hoor nijns
Proxyserver ******quote:
truequote:Op woensdag 30 september 2009 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou het achter een linkje zijn, het boeit me niet. Als je bang bent dat je NSFW ziet moet je niet op je werk fokken, of niet klikken. Maar niet gaan zeuren dat spoilers in layout X niet werken bvDan kies je layout Y maar.
hmm een hoax ofzowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Proxyserver ******
Network Error (dns_unresolved_hostname)
Your requested host "www.ditiseenvirus.nl" could not be resolved by DNS.
For assistance, contact your network support team.
hij doet het niet
oeh, prive-dokter..quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag je klachten pm hoor nijns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Tetten
Toch wel makkelijk, niet hoeven klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
Tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Bij jou werken die spoilers überhaupt nietquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik niet gezegd hebben
Ik klik namelijk overal op
Die komt zo wel binnenninja'en denk ik zoquote:
Ook een pluspuntquote:Op woensdag 30 september 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jou werken die spoilers überhaupt niet.
Ben je al door die 5 jaar mail heen?quote:
maar ik heb alleen last van mijn buikquote:
Dat doen we heeeeel rustig.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je al door die 5 jaar mail heen?
Ja, dan kan ik er later thuis op klikkenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw was
aan de huid of inwendig?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik heb alleen last van mijn buik
Luisteren naar ome dok! Of wou je ziek blijven?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar ik heb alleen last van mijn buik
Alsof die sla iets er van gaat zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er later thuis op klikken.
Even porren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |