Klopt. Ik heb daar patent op.quote:
Juistquote:Op woensdag 30 september 2009 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de mosterd maaltijd is zijn patent, zie zijn sig
Open er een topic over!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:48 schreef john-frusciante het volgende:
niemand weet het behalve GF
quote:
Kippe soep maar dan anders hernaamdquote:Mijn kereltje kan ook koken en heeft mij dit weekend toch een heerlijk soepje gemaakt.
Hij noemt het hanesoep. Cool Verward
Je heb nodig:
4 ltr. pan
6 hanepoten (mogen ook kippenpoten zijn Haha! )
kerriepoeder, peper/zout, knoflookpoeder
ketjap en sambal
kippebouillon en
pakje taugé
poten schoonmaken (vel eraf),
in de pan doen en rondom royaal bestrooien met kerriepoeder, knoflookpoeder, peper en zout en
2 á 3 eetlepels ketjap erover,
water toevoegen en aan de kook brengen,
4 bouillonblokjes (naar eigen smaak) toevoegen,
dan koken tot de kip gaar is.
Poten eruit halen en schoonmaken,
vlees weer in de pan,
3 theelepeltjes sambal erbij en taugé toevoegen.
pan verder vullen met water, geheel weer aan de kook brengen tot de taugé gaar is.
Eet smakelijk.
Ik probeer het al te negeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
is het raadseltjes tijd?
nee kippensoep met balletjesquote:Op woensdag 30 september 2009 14:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
Kippe soep maar dan anders hernaamd
had het al geedit voordat je postequote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee kippensoep met balletjes
dat zegt ie toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee kippensoep met balletjes
Kuukskequote:
ow, en ik las alleen de edit. sorry jfquote:Op woensdag 30 september 2009 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had het al geedit voordat je poste.
Jazeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Why?? alsof iedereen hier zinnige dingen zegt![]()
niet ergquote:Op woensdag 30 september 2009 14:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ow, en ik las alleen de edit. sorry jf
Tieten vind post-en zijn erg belangrijk, hoe willen ze anders ooit tieten vinden?quote:
Ook die heb ik gemeet.quote:
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw wasquote:Op woensdag 30 september 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tieten vind post-en zijn erg belangrijk, hoe willen ze anders ooit tieten vinden?
Dat kan ik niet gezegd hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw was
Ik was erbijquote:Op woensdag 30 september 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja en vorige keer poste ik een spoiler wat niks inhield werd gezegt daar klik ik niet op omdat het nsfw was
je mag je klachten pm hoor nijnsquote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
warm handje is genoeg
(lief)
[..]
Normaal heb ik hoofdpijn hoor (dat was denk ik 3x dat ik dat hier zei, buikpijn hooguit 1 keer eerder maar ik zal stoppen met zeuren)
Al zou het achter een linkje zijn, het boeit me niet. Als je bang bent dat je NSFW ziet moet je niet op je werk fokken, of niet klikken. Maar niet gaan zeuren dat spoilers in layout X niet werken bvquote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was erbij
Ph heeft geen spoilers, die heeft een andere layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |