Zij komt zelf uit ergens uit Afrika (weet ik veel welk pauperlandje), dus daar zullen haar (groot)ouders de Engelse taal wel vandaan hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:51 schreef Biels het volgende:
In Alaska zijn er ook gezinnen die geen Engels spreken, maar bijvoorbeeld een Aziatische taal. Misschien komt ze daar vandaan.
Verder, de beste plek in het lokaal?. Bitch please.
Voornamelijk in Quebec. Daarmee blijft dat Engels ook daar de moedertaal is.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
Volgens mij geen Frans, maar wel andere rare dialecten.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en AmerikaansEn ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!![]()
Maar dat is in Quebec en niet bepaald in de buurt van Alaska.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.
Spuit 11.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyak_(taal)
Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.quote:Alaska allows referenda and voter initiatives to pass new statutes. In 1998, Alaska voters passed this official English law by a 69 percent margin. A lawsuit was filed to block the law and in 1999, a Superior Court Judge issued an injunction stopping it from taking effect. In 2002, the judge voided the entire law by ruling it violated the free speech clause of the Alaska Constitution.
Er valt niet de discussiëren met dat soort mongolenquote:Op woensdag 30 september 2009 00:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kan je deze discussie niet beter met haar aangaan?
Verdomme ik zit niet op het ROCquote:Op woensdag 30 september 2009 01:00 schreef Hetiszover het volgende:
Dat krijg je als op het ROC A12 zit
Het Streek dan? Of de CHE?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Verdomme ik zit niet op het ROC
En daar ga ik gelukkig ook nooit heen!
Mevrouw Knotje probeerde mij dat heulegaar niet te vertellen. Ze zei gewoon dat Alaska niet bij Amerika hoorde.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Engels is geen officiële taal in Alaska, dus zeggen dat men in Alaska geen Engels praat staat gelijk aan zeggen dat men in Nederland Nederlands praat en geen Arabisch. Tuurlijk wordt die taal wel gebezigd, maar het is niet de officiële taal. En dat is wat mevrouw Knotje probeerde te vertellen.
Gatverdamme, neequote:
De VS heeft geen officiële taal, arrogante wijsneus.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mevrouw Knotje probeerde mij dat heulegaar niet te vertellen. Ze zei gewoon dat Alaska niet bij Amerika hoorde.
Dat doet het dus wel, en de officiële taal van de VS is wél Engels (daar hoort Alaska dus ook bij).
Boeit mij het of ze op sommige plekken rare dialecten spreken. In verschillende delen van de VS spreken oude stammen ook nog honderden indianen-talen. Dat was vóórdat Amerika werd overgenomen door de Britten en de officiële taal dus Engels werd.
Het is toch gewoon een engels dialect?quote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
De VS heeft geen officiële taal, arrogante wijsneus.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
Zeggen dat Alaska niet bij Amerika hoort is net zo dom als zeggen dat Engels de officiële taal van de VS is.
Derhalve is TS' klacht en attitude ongegrond en dient haar misplaatste arrogantie gestraft te worden.
quote:Op woensdag 30 september 2009 01:21 schreef Cinch het volgende:
Alaska hoort ook niet bij de VS, het hoort bij Amerika.
Dat hoort het wel. Al sinds 1959.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:21 schreef Cinch het volgende:
Alaska hoort ook niet bij de VS, het hoort bij Amerika.
TS is een vrouwquote:Op woensdag 30 september 2009 01:57 schreef KintoUn het volgende:
maar heb je dat wijf nog gepakt of niet?
Anders is dit allemaal zo zinloos ook...
quote:Op woensdag 30 september 2009 02:05 schreef Nosh het volgende:
Meisje, ga een bakfiets volbaren ofzo, echt.
Damnit, die opmerking wilde ik ook makenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
En de VS is meervoud, dus het is: "De VS hebben geen officiële taal, arrogante wijsneus."quote:Op woensdag 30 september 2009 01:10 schreef IQM het volgende:
[..]
w00t grammar nazi in tha house!!quote:Op woensdag 30 september 2009 04:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de VS is meervoud, dus het is: "De VS hebben geen officiële taal, arrogante wijsneus."
Vaste plekken. Typisch VMBOquote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Dat vond ik dus al raar, blijkbaar vindt ze zichzelf waardig genoeg om zichzelf zomaar even de beste plek in het lokaal toe te wijzen ookal behoort die plek tot een ander persoon.
Inderdaad. Zo ver mogelijk achterin zitten en dan hopen dat je ongemerkt een jointje kunt roken.quote:
Hehe..quote:Op woensdag 30 september 2009 08:18 schreef zovty het volgende:
Als TS bij mij in de klas zat schopte ik tegen d'r tas zodat d'r melkbeker in de d'r tas kapot ging.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!![]()
Gaat ineens zo'n wijf naast me in de les zitten, op de plek waar normaal altijd een ander meisje zit. Dat vond ik dus al raar, blijkbaar vindt ze zichzelf waardig genoeg om zichzelf zomaar even de beste plek in het lokaal toe te wijzen ookal behoort die plek tot een ander persoon.![]()
Wie nietquote:
Marnix College te Ede. Goh, dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee![]()
Al moet ik zeggen dat mijn school (Marnix College) niet veel beter is, maar komt toch wel weer ieder jaar in de top 3 te staan van beste vo-scholen van Nederland volgens het CBS ofzo![]()
Dat dus. In een aanzienlijk deel van Canada wordt Frans gesproken, er zijn ook echt mensen (ik durf te zeggen wel >20%) die niet eens Engels kunnen. Zelfde in de VS, van dergelijke landen verwacht je het niet, maar er zijn hele gebieden waar je met Engels niet wegkomt. De rest praat met een onverstaanbaar dialect.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.
Spuit 11.
'VS' kan ook beschouwd worden als enkelvoud. Niks fouts aan dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de VS is meervoud, dus het is: "De VS hebben geen officiële taal, arrogante wijsneus."
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:48 schreef Smolderbeard het volgende:
TS is een verbolgen obesitas feministe met pittig kort kapsel en PMS die zich in het nauw gedreven voelt omdat haar gebruikelijke like minded Kenau Hasselaer compagnon is verdwenen en vervangen door een meisje dat wel aantrekkelijk is en open in het leven staat.
Scheer je weg lichtekooi!
Tyf opquote:
M'n levenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]![]()
Knap dat je dat uit een discussie over taalgedrag in Alaska kunt halen, het zal vast pijnlijk treffend voor TS zijn.
Feit blijft dat jij een net zo grote fout maakt als zij en je daardoor geen haar beter bent.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:58 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Tyf op
Tot de herfstvakantie hebben we een vaste plek omdat het overgrote deel van onze leraren er zo lang over doen om onze namen te lerenMaar mijne weten ze natuurlijk allemaal al
![]()
En het boeit mij niet of Engels nou wel of niet de officiële taal is in de VS, het wordt door iedereen gesproken (behalve misschien de oeroude afgezonderde stammen en de immigranten, maar die kunnen het vaak ook nog best goed).
Zo ook in Alaska. En Alaska is een Amerikaanse staat.
Wat heb jij altijd van die rare vergelijkingenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Feit blijft dat jij een net zo grote fout maakt als zij en je daardoor geen haar beter bent.
Bijvoorbeeld, of:quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans?
Daarnaast wordt er ook Spaans en Frans gesproken.quote:Iñupiaq, Central Yup'ik, Gwich'in, Siberian Yupik, Koyukon, and Tagalog.
Voornamelijk, ja, maar ook heel veel andere talen, waaronder voornamelijk Frans.quote:Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Jij noemt een meisje uit je klas een dom pauperwijf omdat ze beweert dat ze in Alaska geen Engels praten (omdat het niet bij Amerika zou horen).quote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat heb jij altijd van die rare vergelijkingen
Als ik zeg dat Alaska een Amerikaanse staat is, heb ik gelijk.
Als ik zeg dat ze daar Engels praten (wat ze doen en in ieder geval kúnnen, op uitzondering van enkele stammen na), heb ik gelijk.
Dus wat lul je nou?
Misschien eerst ook nog even de rest van het topic doorlezen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of:
[..]
Daarnaast wordt er ook Spaans en Frans gesproken.
[..]
Voornamelijk, ja, maar ook heel veel andere talen, waaronder voornamelijk Frans.
Oh, het is een negerquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Het is een neger met een drol op haar hoofd.
Dus: nee
Wie zegt dan dat ik een net zo dom pauperwijf ben?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij noemt een meisje uit je klas een dom pauperwijf omdat ze beweert dat ze in Alaska geen Engels praten (omdat het niet bij Amerika zou horen).
Zelf ben je een net zo dom pauperwijf door te beweren dat Engels de officiële taal in de VS is. Met het grote verschil dat jij in dit topic misplaatst arrogant zit te doen en zij niet.
Niets tegen negers, maar wel als ze lelijk, dom en misplaatst arrogant zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Oh, het is een neger![]()
Dan heb je uiteraard gelijk TS, excuses.
![]()
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef misteriks het volgende:
Ik zou van TS ook wel 'ns pics willen zien, gewoon om te checken dat haar arrogante houding enige fundering heeft
Ik. Jij doet stoer over jezelf en minachtend over anderen omdat ze een fout maken, maar jij bent net zo dom bezig door dingen te beweren die niet waar zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:30 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat ik een net zo dom pauperwijf ben?
Omdat ik suggereer dat Engels de officiële taal van Amerika is omdat toevallig 96% van de bevolking die taal beheerst?
quote:
En mijn arrogante houding zou fundering krijgen gebaseert op mijn uiterlijkquote:
"Gebaseert", really?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
En mijn arrogante houding zou fundering krijgen gebaseert op mijn uiterlijk
Doe normaal.
Pics zijn wederom te vinden in US, waar ze horen.
Je kent dat meisje niet dus je kunt daar niet over oordelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik. Jij doet stoer over jezelf en minachtend over anderen omdat ze een fout maken, maar jij bent net zo dom bezig door dingen te beweren die niet waar zijn.
En jij bent de enige hier die misplaatst arrogant is, niet dat meisje.
Godverdomme, flikker eens op jijquote:Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef IQM het volgende:
[..]
"Gebaseert", really?![]()
Dooooooooooooom!
gebaseert? is dat ook alaskaans ?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Doe normaal.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Misschien was ze de laatse afstammeling van de Eyak...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eyak_(taal)
Wat voor nut heeft het om dat erbij te vertellen als ze aan natuurlijke oorzaken overleedquote:Marie Smith Jones was een zware rookster en overleed begin 2008 op 89-jarige leeftijd aan natuurlijke oorzaken.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
gebaseert? is dat ook alaskaans ?![]()
nee, daarmee zouden we kunnen beoordelen dat je dom bent, of extreem dom , that's all
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Godverdomme, flikker eens op jij
Het blijft een onjuiste bewering.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je kent dat meisje niet dus je kunt daar niet over oordelen.
En mijn bewering was een conclusie die ik maakte getrokken uit het feit dat 96% van de Amerikaanse bevolking de Engelse taal prima beheerst.
Haar bewering had geen enkel argument![]()
Ja, so? Jij hebt alsnog ongelijk wat betreft de officiële taal. Waarmee het bashen richting jou even terecht is als het bashen van jou richting dat meisje. Je voelt je verheven boven haar, terwijl je zelf ook niet moeders slimste bent.quote:Neemt niet weg dat ik gelijk heb over het feit dat Alaska bij de VS hoort en ze daar toch echt wel Engels praten
Dom pauperwijf.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Godverdomme, flikker eens op jij
Nee. Het is een feit dat 96% van de Amerikaanse (USA) bevolking de Engelse taal prima beheerst.quote:
Ook niet waar. Ze had geen argumenten, en al had ze er een was dat niet wat ze zei. Jij was er niet bij toen we daarover praatte.quote:En haar argument was dat een deel van Alaska (zo'n tien procent) geen Engels praat.
[..]
Oke, daar had ik ongelijk over. Maar dat is iets wat ik hier in dit topic zei, niet tegen haar. Toen ik met haar praatte had ik dus gewoon gelijk.quote:Ja, so? Jij hebt alsnog ongelijk wat betreft de officiële taal. Waarmee het bashen richting jou even terecht is als het bashen van jou richting dat meisje. Je voelt je verheven boven haar, terwijl je zelf ook niet moeders slimste bent.
Daar doelde ik niet op, dom pauperwijf. Met "het blijft een onjuiste bewering" doelde ik op jouw bewering dat Engels de officiële taal is. Wat níét zo is.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee. Het is een feit dat 96% van de Amerikaanse (USA) bevolking de Engelse taal prima beheerst.
Het ging er niet om wat ze zei, het ging erom waarop (op welke argumenten) het gebaseerd was. Toen jij de bewering over de officiële taal deed, kwam je toch ook niet met een argument. Maar het was wel ergens op gebaseerd. Net als bij haar.quote:Ook niet waar. Ze had geen argumenten, en al had ze er een was dat niet wat ze zei. Jij was er niet bij toen we daarover praatte.
Precies.quote:Oke, daar had ik ongelijk over.
WOW, SUPER, ZEG!!!quote:Maar dat is iets wat ik hier in dit topic zei, niet tegen haar. Toen ik met haar praatte had ik dus gewoon gelijk.
Hoe kom je daar verdomme nou weer bij?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS die het verschil tussen Brits en Amerikaans niet weet
Moraal van het verhaal: ga niet (op een arrogante manier) stoer lopen doen over een meisje uit je klas dat een keer een domme opmerking maakt, als jij je er zelf ook schuldig aan maakt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:57 schreef Suusje-V het volgende:
Weetje, het is goed met jou.
Je hebt helemaal gelijk. Jij bent van het superieure ras in deze wereldbevolking.
Ik ben een dom arrogant pauperwijf, ik ben veel te min voor deze samenleving.
If you'll excuse me, ik ga me nu weer opsluiten in m'n hok en afzonderen van de rest van de wereld.
In Alaska spreken ze Amerikaans en geen Engels (wat Brits is) zoals jij beweert. Dan zal je zeggen, ja dat is toch hetzelfde, maar het heet niet hetzelfde.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daar verdomme nou weer bij?
Ja maar ik ben te lui om dat op te zoeken en jij moet mij overtuigen dus pm maarquote:Op woensdag 30 september 2009 13:32 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Doe normaal.
Godver, ben je nou zo'n mongool of lijkt het maar zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
In Alaska spreken ze Amerikaans en geen Engels (wat Brits is) zoals jij beweert. Dan zal je zeggen, ja dat is toch hetzelfde, maar het heet niet hetzelfde.
Nederlands en Vlaams lijken ook op elkaar maar zijn toch verschillend.
Je hoeft niets meer te zeggen hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: ga niet (op een arrogante manier) stoer lopen doen over een meisje uit je klas dat een keer een domme opmerking maakt, als jij je er zelf ook schuldig aan maakt.
Ik ga daar net zo weinig moeite voor doen als jij hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wacht nog steeds op pics
je hoeft je ook niet op te tutten hoor buffalo heeft geen probleem met naaktquote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ga daar net zo weinig moeite voor doen als jij hoor
I meant foto's zoeken in US, die kopieren en op PM zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hoeft je ook niet op te tutten hoor buffalo heeft geen probleem met naakt
Ik heb al gekregen van een anonieme informantquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
I meant foto's zoeken in US, die kopieren en op PM zetten.
Of foto's zoeken op de PC, die uploaden en op PM zetten.
Hij zoekt ze lekker zelf maar
does forwarden dan...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb al gekregen van een anonieme informant![]()
Ts is wel redelijk te doenBeter dan 80% van de meisjes/vrouwen hier op fok
Eerder russischquote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
quote:Alaska werd op 9 april 1867 door de Verenigde Staten van Rusland gekocht, op initiatief van Minister van Buitenlandse Zaken William Seward. De VS betaalden slechts 7.200.072 dollar voor het gebied, omdat Rusland dacht dat het land weinig waard was. De aankoop van Alaska was niet erg populair in de VS en werd wel Seward's Folly genoemd.
Idd, en in Canada spreken ze alleen Frans in Québec wat erg ver van Alaska afligt.quote:
Je hebt pmquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
En in de VS is spaans de tweede taalquote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Van wie?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb al gekregen van een anonieme informant![]()
Ts is wel redelijk te doenBeter dan 80% van de meisjes/vrouwen hier op fok
Jup, maar ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn in Alaska die Spaans sprekenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En in de VS is spaans de tweede taal
Inuit misschien? Ja, de zgn. 'first nations' van Alaska en Noord-Canada?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en AmerikaansEn ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
quote:
Dan is ie toch niet meer anoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie?
En sorry heur, maar ik was ff weg
TS heeft zo af en toe zowaar andere dingen te doen dan FOK!ken
Ja natuurlijk. Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inuit misschien? Ja, de zgn. 'first nations' van Alaska en Noord-Canada?
Voordat je iedereen de huid vol loopt te schelden mag je je VMBO-hersentjes eerst wel even gebruiken hoor...
Doet het er toe?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan is ie toch niet meer anoniem![]()
Waar woon jij eigenlijk ongeveer?
Achterin de hoek natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
De beste plek van de klas... Please...
Zeker helemaal vooraan tegen het bureau van je leraar.
Ja, want ik heb een theorie dat ik aan de hand van foto;s van mensen kan zien uit welke provincie ze komen en ik was benieuwd of dat bij jou ook werktequote:
Waag een gok zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja, want ik heb een theorie dat ik aan de hand van foto;s van mensen kan zien uit welke provincie ze komen en ik was benieuwd of dat bij jou ook werkte
Dat soort bazen zitten thuis als ze op school horen te zittenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk Gelderland... Ede om nog wat precieser te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Je bent een wonderkind!
Helderziend!
Geef je op voor het 6e zintuig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom binnenkort op tv
Tsjaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef sevenjs het volgende:
De tering, wat post TS veel in dit topic.![]()
Mag ik je aanraken?!quote:
jij wel.. wil je ook een gesigneerde foto? ik heb ook een watervaste stift zodat ik indien gewenst een krabbel op je bil kan zettenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij wel.. wil je ook een gesigneerde foto? ik heb ook een watervaste stift zodat ik indien gewenst een krabbel op je bil kan zetten
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Je bent een wonderkind!
Helderziend!
Geef je op voor het 6e zintuig!![]()
EdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ze moest nog een hoekje om voor ze ging zitten, en tussen mijn stoel en de muur door.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef gniffie het volgende:
misschien lekte ze door en ging ze daar snel zitten en door zo dom te praten zorgde ze ervoor dat ze niet aankeek en zo alles lekker over de vloer kon laten stromen
Ghehehequote:Op woensdag 30 september 2009 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]dan neem ik mijn opmerking over de handtekening op de bil terug terug totdat je jarig bent
Mocht je echt zo graag een handtekening op je kont willen wil ik em ook wel zetten hoorquote:
Er zijn ook vrouwen met klassequote:
maar die zitten niet bij TS in de klas?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met klasse
Een aantal welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar die zitten niet bij TS in de klas?
Zo te lezen in de dit topic zitten er op 1 na alleen maar dames met klasse in jouw klas.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een aantal wel
Maar een paar ook niet
Flikker op, serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:36 schreef Tacobell het volgende:
Ik haat het als mensen opscheppen over hoe goed ze wel niet zijn in talen.
Ooit kwam ik een pauperwijf tegen dat zogenaamd uit Engeland kwam en dat ze nu hier een aantal jaar woont maar wel tweetalig werd opgevoed.
Nou, ze kon er geen ruk van.
Bravo, kut.
*Checkt fotoboek*
OMG. Suzanne.![]()
Ik ken jou haha.![]()
Feest van Amanda...![]()
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsquote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Voornamelijk in Quebec. Daarmee blijft dat Engels ook daar de moedertaal is.
In sommige delen (steden/wijken) van ons eigen koude kikkerlandje spreekt ook 90% Arabisch, en toch is en blijft de moedertaal Nederlands, en spreekt het overgrote deel het ook.
kon dat niet gewoon in een linktjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 04:17 schreef Koekz het volgende:
[..]
Zo te lezen in de dit topic zitten er op 1 na alleen maar dames met klasse in jouw klas.
Aangezien je na veelvuldig verzoek nog steeds geen foto van jezelf geplaatst hebt en het merendeel van Fok iets te lui is om zelf te zoeken doe ik het maar![]()
[ afbeelding ]
Maar wat heeft dat te maken met het Engels in Alaska?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsen als franse kun je het ookal nieteens verstaan
![]()
omdat je beweert dat ze allemaal engels spreken, maar zodra je in de rechter heftl van canada komt niemand je verstaat, net frankrijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met het Engels in Alaska?
Quebec ligt daar niet eens bij in de buurt
Wie heeft het gvd over Canadaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat je beweert dat ze allemaal engels spreken, maar zodra je in de rechter heftl van canada komt niemand je verstaat, net frankrijk.
Robin, ik was samen met Jan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Flikker op, serieus?
Hoe heet je dan?
Robin?! WTF jij was toch dat kereltje met die .. euh.. en die euh..quote:
je conclusie is gewoon foutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wie heeft het gvd over Canada
Het enige wat ik zei is dat ze in Canada Engels praten. Wat ze ook doen.
Quebec is daarop een uitzondering, omdat ze daar Frans praten.
Quebec ligt echter vér van Alaska af en heeft dus geen ene flikker te maken met mijn klacht.
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.
Beetje IQM na proberen te apen met z'n gezwets..Jij werkt waarschijnlijk in de supermartk, pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie is iqm?
quote:
Jullie zijn gewoon jaloers.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Robin?! WTF jij was toch dat kereltje met die .. euh.. en die euh..
Jij was samen met jan?! OMGWTFBBQPWND!!!~~~!!!EINZ!!!!
Ik denk dat de meeste fokkers liever thuis zitten achter fok met drie bier dan naar het kinderpartijtje te gaan..quote:
Je hebt ons helemaal door, jezus wat ben jij slim.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fokkers liever thuis zitten achter fok met drie bier dan naar het kinderpartijtje te gaan..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.
Beetje IQM na proberen te apen met z'n gezwets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noob.quote:![]()
Ghehe, maar ik leef om precies te zijn 16 jaar en 51 weken (oftewel 358 dagen), en dat rond ik af tot 17 jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Volgens mij word jij volgende week pas 17!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe, maar ik leef om precies te zijn 16 jaar en 51 weken (oftewel 358 dagen), en dat rond ik af tot 17 jaar
Vorige week had ik nog 16 gezegdHmm vooruit dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2009 18:00:45 ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar!Girl on Girl en pics plx ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk als topics zo afdwalen.quote:
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijnequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heerlijk als topics zo afdwalen.
Tip: Ga zelf ook niet over andere onderwerpen lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijne
Volgens mij is het altijd dat er na mijn posts nooit meer gepost wordtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijne
Als je even de moeite had genomen de rest van het topic door te lezen zou je er nu achter zijn dat ieder punt wat je daar zegt al lang en breed besproken is..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:44 schreef ASroma het volgende:
uhhhmmmm.... in alaska hebben ze geen officiele taal schat, alleen institutionele taal die weliswaar engels is. Echter de inheemse bevolking spreekt een varieteit aan indianen talen.
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] Waarom ga je in godsnaam zo op de foto?
Ik word er naar vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?
Als je besluit het te doen, pm graag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je hebt ons helemaal door, jezus wat ben jij slim.
Ik zou haast een scheermesje voor je aanschaffen.![]()
Ik dacht dat je veel ouder was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?
Jij bent er geweest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsen als franse kun je het ookal nieteens verstaan
![]()
Oh dus in Duitsland spreken ze ook Nederlands omdat 't naast elkaar ligt?quote:Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Precies. Inuit en Aleoet wordt door haar ook afgedaan als: spreken ze in Amerika nog 'Indiaans'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh dus in Duitsland spreken ze ook Nederlands omdat 't naast elkaar ligt?
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zij komt zelf uit ergens uit Afrika (weet ik veel welk pauperlandje), dus daar zullen haar (groot)ouders de Engelse taal wel vandaan hebben.
Maar in het zuiden van Noord-Amerika spreekt ook vrijwel geen hond Engels (door al die Mexicanen), hoewel de moedertaal nogsteeds gewoon Engels is. Maakt dat dat deel van het land minder Amerikaans?
Idd, alleen de facto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoor.
Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Suusje-V het volgende:
Jesus Christ.
Beter gaan jullie eerst de rest van het topic lezen voordat iedereen met uitspraken komt die al 3x zijn gemaakt
reltamponnetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.
Ghehe schreeuwen via internetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.
beschuldige houdingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef ufopiloot het volgende:
Je faalt gewoon hard met je stomme beschuldige en arrogante houding. Doe eerst maar eens wat aan je eigen algemene kennis voordat je anderen gaat afzeiken.
Als je tietenpics post gaan we weer ontopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe schreeuwen via internet
Ik heb overigens genoeg inhoudelijk gereageerd. 't Is allemaal een beetje offtopic gegaan hier![]()
Lukt prima, je geeft er alleen geen fuck om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
En vervolgens faalt 90% hier nog in een zwakke bashpoging richting mij
Good job, luitjes!
True.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lukt prima, je geeft er alleen geen fuck om.
En zo blijft de kingloop in tact.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weetje wat zo leuk is hier op FOK! he..
Een meisje uit mijn klas faalt, ik faal omdat ik haar naar beneden haal.
Alle fokkers zijn falers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
True.
Maar ik kom dat wel vaker tegen.
Van die bashtopics en dan van die kansloze lui die de TS gaan bashen en terwijl ze dat doen falen ze zelf
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En zo blijft de kingloop in tact.
Meestal anonieme FOK!kers, die geen FoBo hebben, en dan je foto gaan gebruiken en bewerken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
True.
Maar ik kom dat wel vaker tegen.
Van die bashtopics en dan van die kansloze lui die de TS gaan bashen en terwijl ze dat doen falen ze zelf
En toch heeft hij een punt.quote:
Ik hoor bij die 10% uiteraard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
Weetje wat zo leuk is hier op FOK! he..
Een meisje uit mijn klas faalt, ik faal omdat ik haar naar beneden haal.
Good job, luitjes!
Spuit elf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoor.
Haha, TS is gepwned!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar ik wou graag van deze gelegenheid gebruik maken om een helder licht op dit onderwerp te schijnen door te vermelden dat Engels helemaal niet de officiele landstaal van de VS is![]()
IND!!!quote:
Nee, dat was nog niet eerder vermeld helaas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar ik wou graag van deze gelegenheid gebruik maken om een helder licht op dit onderwerp te schijnen door te vermelden dat Engels helemaal niet de officiele landstaal van de VS is![]()
Faaltroll kanker 020. Zo, dat moest eruitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
IND!!!![]()
1
EiNsSZwEiDrE!HERTMITGEWEI
Ja preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meestal anonieme FOK!kers, die geen FoBo hebben, en dan je foto gaan gebruiken en bewerken.
Vreemd verschijnsel wel, ja.
Maar on-topic, leuke info:
http://www.uaf.edu/anlc/languages.html
toch wel metquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef Suusje-V het volgende:
Fuck man, wat zijn die Bugles-chips lekker
Daar ben ik voor. Ik zie het als mijn plicht hier op dit aardse stukje grond om mijn gerespecteerde medemens kennis bij te brengenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet eerder vermeld helaas.
Bedankt dat u zo gul bent mij deze compleet nieuwe informatie mede te delen!
Kanker...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Faaltroll kanker 020. Zo, dat moest eruit
I'll take that as a complimentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef misteriks het volgende:
Conclusie en dingend naar 'n slotje kan men stellen : TS ziet er niet al te belabberd uit, maar ze moet haar bek dichthouden
dat geld voor vrouwen in het algemeen toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef misteriks het volgende:
Conclusie en dingend naar 'n slotje kan men stellen : TS ziet er niet al te belabberd uit, maar ze moet haar bek dichthouden
[fokmodus] JA ECHT MAN ENIGE RECHT DIE VROUWEN HEBBEN IS AANRECHT ~!~!~!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat geld voor vrouwen in het algemeen toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daar ben ik voor. Ik zie het als mijn plicht hier op dit aardse stukje grond om mijn gerespecteerde medemens kennis bij te brengenHet feit dat dit gewaardeerd wordt doet mij ontzettend deugd. Woorden komen te kort om te beschrijven wat voor voldoening ik van binnen voel.
[..]
Kanker...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 woord kan zoveel pijn doen
Je hebt trouwens wel eckte bazen UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
ohquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[fokmodus] JA ECHT MAN ENIGE RECHT DIE VROUWEN HEBBEN IS AANRECHT ~!~!~!![]()
![]()
[/fokmodus]
nee
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef ufopiloot het volgende:
Na het volblaffen altijd even een fotootje maken voor in het smoelenboek
Indd waarom werken als je ook kan fokkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh
* Salatrel gaat dan maar weer aant werk
niet dus heh, volgende topic
omdat Danny me hypotheek niet wil betalenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd waarom werken als je ook kan fokken
Oh, mijn excuses dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Die foto heb je hier zelf op fok gezet hoor,
zie topic;
Jij en je verkering #11!
Sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan.
Dan nog vind ik het niet zo leuk om hem in dit topic terug te vinden.
Als je het toch zo nodig vindt om een foto van mij te plaatsen, doe er dan eentje van mij alléén en niet met mijn vriend er ook op.
Thanksquote:
Nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat Danny me hypotheek niet wil betalen
Ja blijkbaar. Hoewel ik het me niet meer kan herrinerenquote:
maar 4 dagen werkenquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar 4 dagen werkenIk dacht al, snapte 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruhh, heeft het nog wel zin om hier over door te gaan?
Ik geloof dat dit topic redelijk uitgemelkt is wat nuttige post betreft, anders wordt het alleen nog maar SC enzo![]()
"Mmmmfffffff, zal ik doowslikken of oitspoegen?""quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ga je in godsnaam zo op de foto?
Hij is bijna vol!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik dacht al, snapte 'm niet
Maaruhh, heeft het nog wel zin om hier over door te gaan?
Ik geloof dat dit topic redelijk uitgemelkt is wat nuttige post betreft, anders wordt het alleen nog maar SC enzo
Een slotje is waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:29 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh dus jij zegt dat we gewoon nog ff door moeten spammen?
Dat was mijn punt, ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een slotje is waarschijnlijker.
Dit topic is doodgebloed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |