Hee Skylark, moet je zien!quote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: Mannentopic [ afbeelding ]
En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb 1 van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.
En vrouwvolk wat daar rondliep op dat volk, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]
Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds stellig overtuigd dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wilt, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee.
En bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:
- "Pfoe, ik zou nog niet dood willen worden gevonden in dat jurkje" [ Het was een heerlijk kort rokje]
- "Hee Skylark, moet je zien! Met zo'n kont loop je toch niet op zo'n manier." [ Niets mis mee]
- "Met zoveel make-up zou ik er ook zo uitzien." [ DOE DAT DAN! (Theo Maassengrap)]
- En meer van dit soort nodeloos commentaar.
Nouja, heel vervelend dus. Waarom doen vrouwen dit? Laat mij lekker kijken. Het verpest echt de hele sport 'gluren'. [ afbeelding ]
Gratis bonusklacht: Het betreffende vrouwmens ruikt ongevraagd aan mijn lekker speciaal-bierke, en zegt dan dat het stinkt. Ruik er dan niet aan, snol! [ afbeelding ]
Hee Skylark, moet je zienquote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb één van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.
En vrouwvolk wat daar rondliep op dat volk, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]
Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds in de stellig overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee. [ afbeelding ]
En bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:
- "Pfoe, ik zou nog niet dood willen worden gevonden in dat jurkje" [ Het was een heerlijk kort rokje]
- "Hee Skylark, moet je zien! Met zo'n kont loop je toch niet op zo'n manier." [ Niets mis mee]
- "Met zoveel make-up zou ik er ook zo uitzien." [ DOE DAT DAN! (Theo Maassengrap)]
Nouja, heel vervelend dus. Waarom doen vrouwen dit? Laat mij lekker kijken. Het verpest echt de hele sport 'gluren'. [ afbeelding ]
Gratis bonusklacht: Het betreffende vrouwmens ruikt ongevraagd aan mijn lekker speciaal-bierke, en zegt dan dat het stinkt. Ruik er dan niet aan, snol! [ afbeelding ]
*scroll scroll scroll* door die droefneuzen die de OP quoten.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:12 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Heet je IRL Skylark zonder punt?
cool
Vrouwen zijn jaloerse hoeren die altijd negatief zijn over andere vrouwen en boos worden als je ze niet gelijk geeftquote:
Als de jongen homo is, kan zij geen seks willen?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
... ik ben nog steeds in de stellig overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is.
Tuurlijk wel, maar als hij het dan doet is hij gewoon fake en wil hij seks en DUS is hij geen echte vriend.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:15 schreef Deliah het volgende:
[..]
Als de jongen homo is, kan zij geen seks willen?
Dit topic heeft mij van aids genezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
zonder dit topic was mijn leven niet compleet geweest
Gequote, om te benadrukken dat het een KUT OP is.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb één van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.
En vrouwvolk wat daar rondliep op dat plein, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]
Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds in de stellige overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee. [ afbeelding ]
Bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:
Je bent dus geen echte vriend, je wil seks met die meiden. Maar zij niet met jouquote:Op maandag 27 juli 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als hij het dan doet is hij gewoon fake en wil hij seks en DUS is hij geen echte vriend.
[..]
Dit topic heeft mij van aids genezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |