abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 18:03:44 #1
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71371462
Waarschuwing: Mannentopic

En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb één van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. ). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.

En vrouwvolk wat daar rondliep op dat plein, niet normaal. Booohhh!

Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds in de stellige overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee.

Bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:

- "Pfoe, ik zou nog niet dood willen worden gevonden in dat jurkje" [ Het was een heerlijk kort rokje]
- "Hee Skylark, moet je zien! Met zo'n kont loop je toch niet op zo'n manier." [ Niets mis mee]
- "Met zoveel make-up zou ik er ook zo uitzien." [ DOE DAT DAN! (Theo Maassengrap)]
- En meer van dit soort nodeloos commentaar.

Nouja, heel vervelend dus. Waarom doen vrouwen dit? Laat mij lekker kijken. Het verpest echt de hele sport 'gluren'.

Gratis bonusklacht: Het betreffende vrouwmens ruikt ongevraagd aan mijn lekker speciaal-bierke, en zegt dan dat het stinkt. Ruik er dan niet aan, snol!

[ Bericht 0% gewijzigd door Skylark. op 27-07-2009 19:12:35 ]
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71371477
Samenvatting?
ok
pi_71371510
Ah, de bekende lelijke mormels nijd. Ook vaak gezien hier op fok....
  maandag 27 juli 2009 @ 18:05:35 #4
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71371516
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:04 schreef Hoerenzoon het volgende:
Samenvatting?
You lost the game.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:06:36 #5
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_71371545
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:03 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ] Waarschuwing: Mannentopic [ afbeelding ]

En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb 1 van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.

En vrouwvolk wat daar rondliep op dat volk, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]

Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds stellig overtuigd dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wilt, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee.

En bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:

- "Pfoe, ik zou nog niet dood willen worden gevonden in dat jurkje" [ Het was een heerlijk kort rokje]
- "Hee Skylark, moet je zien! Met zo'n kont loop je toch niet op zo'n manier." [ Niets mis mee]
- "Met zoveel make-up zou ik er ook zo uitzien." [ DOE DAT DAN! (Theo Maassengrap)]

Nouja, heel vervelend dus. Waarom doen vrouwen dit? Laat mij lekker kijken. Het verpest echt de hele sport 'gluren'. [ afbeelding ]

Gratis bonusklacht: Het betreffende vrouwmens ruikt ongevraagd aan mijn lekker speciaal-bierke, en zegt dan dat het stinkt. Ruik er dan niet aan, snol! [ afbeelding ]
Hee Skylark, moet je zien!
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_71371559
Foto's van je 'vriendin'
  maandag 27 juli 2009 @ 18:07:30 #7
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_71371563
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef Skylark. het volgende:

[..]

You lost the game.
Kut, ik nu ook
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_71371570
ze kan toch niet weten dat het bier stinkt voordat ze eraan geroken heeft
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:08:28 #9
236046 NotYou
tigerblood
pi_71371589
Tvp!
Je suis Charlie Sheen
pi_71371605
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Kut, ik nu ook
Ik ook
  maandag 27 juli 2009 @ 18:11:13 #11
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71371642
quote:

En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb één van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.

En vrouwvolk wat daar rondliep op dat volk, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]

Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds in de stellig overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee. [ afbeelding ]

En bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:

Nouja, heel vervelend dus. Waarom doen vrouwen dit? Laat mij lekker kijken. Het verpest echt de hele sport 'gluren'. [ afbeelding ]

Gratis bonusklacht: Het betreffende vrouwmens ruikt ongevraagd aan mijn lekker speciaal-bierke, en zegt dan dat het stinkt. Ruik er dan niet aan, snol! [ afbeelding ]
Hee Skylark, moet je zien
:-)
pi_71371678
Heet je IRL Skylark zonder punt?

cool
  maandag 27 juli 2009 @ 18:13:54 #13
69994 seto
-|||--------|||-
pi_71371704
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:05 schreef Skylark. het volgende:

[..]

You lost the game.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 27 juli 2009 @ 18:14:23 #14
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71371713
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:12 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Heet je IRL Skylark zonder punt?

cool
*scroll scroll scroll* door die droefneuzen die de OP quoten.

Ik heb erover gedacht om hem te plaatsen, maar dat staat zo naar bij een komma.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:14:31 #15
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71371718
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:04 schreef Hoerenzoon het volgende:
Samenvatting?
Vrouwen zijn jaloerse hoeren die altijd negatief zijn over andere vrouwen en boos worden als je ze niet gelijk geeft
pi_71371748
quote:
... ik ben nog steeds in de stellig overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is.
Als de jongen homo is, kan zij geen seks willen?
  maandag 27 juli 2009 @ 18:16:04 #17
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_71371761
zonder dit topic was mijn leven niet compleet geweest
<hr>
  maandag 27 juli 2009 @ 18:17:30 #18
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71371794
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:15 schreef Deliah het volgende:

[..]

Als de jongen homo is, kan zij geen seks willen?
Tuurlijk wel, maar als hij het dan doet is hij gewoon fake en wil hij seks en DUS is hij geen echte vriend.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
zonder dit topic was mijn leven niet compleet geweest
Dit topic heeft mij van aids genezen.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:21:55 #19
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71371909
quote:

En hier weer een goed topic van mijn hand. Ik zat laatst, ik weet niet meer precies welke dag maar het was mooi weer, op een terrasje met een paar vrienden en wat een paar dames die we kennen. Leuke meisjes, maar niets voor mij (ik heb één van hun vriendinnen al ooit meerdere malen op een zaterdagnacht met den lippen beroerd, en dat was de beste van het stel. Ik ga geen trapje lager. [ afbeelding ]). Als een echt alfa-mannetje betaamt had ik de beste plek van ons tafeltje geclaimd, namelijk die met uitzicht op het plein.

En vrouwvolk wat daar rondliep op dat plein, niet normaal. Booohhh! [ afbeelding ]

Waar was ik? Oja. Ik zat daar dus, met aan mijn rechterhand een goede vriend, en aan mijn linkerhand een gewone 'vriendin'. Ofja, vriendin, zo noemt zij het, ik ben nog steeds in de stellige overtuiging dat het niet mogelijk is om vriendschap met het andere geslacht te sluiten zonder dat 1 van de twee seks wil, TENZIJ de jongen homo is. Enfin, het onderwerp aan tafel was niet echt mijn ding (autorijlessen, verkeer, kan het nog saaier) dus ik zat met glinsterende pretoogjes het vrouwelijk schoon te checken. Dat meisje verveelde zich een beetje, dus keek ongevraagd met mij mee. [ afbeelding ]

Bij elke dame die langskwam en er beter uitzag dan haar, moest afgezeken worden. Strontvervelend! Kwam er een zeer mooie dame langs, dan zegt ze 1 van de volgende dingen:

Gequote, om te benadrukken dat het een KUT OP is.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:23:16 #20
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71371939
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:17 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar als hij het dan doet is hij gewoon fake en wil hij seks en DUS is hij geen echte vriend.
[..]

Dit topic heeft mij van aids genezen.
Je bent dus geen echte vriend, je wil seks met die meiden. Maar zij niet met jou

Ik heb slecht nieuws, je hebt nog steeds AIDS.
pi_71371965
Vrouwen en een klein beetje makeup
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71371970
Topic krijgt niet de waardering die het verdient...

Puike klacht, ook de bonusklacht
I get enough exercise just pushing my luck...
  maandag 27 juli 2009 @ 18:25:01 #23
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71371974
Luister, stuk verdriet. Ik heb geen idee welk element in mijn OP jou heeft geschoffeerd, maar je gedraagt je behoorlijk kinderachtig en jaloers.

En nu hou ik erover op, voordat een zinloze discussie dit topic overschaduwt.
pi_71371986
Mensen die topics verzinnen om zo stoer te zijn op het internet.
pi_71371988
TS drinkt speciaalbier

Oja, eens met de klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')