quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk als topics zo afdwalen.quote:
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijnequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heerlijk als topics zo afdwalen.
Tip: Ga zelf ook niet over andere onderwerpen lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijne
Volgens mij is het altijd dat er na mijn posts nooit meer gepost wordtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijne
Als je even de moeite had genomen de rest van het topic door te lezen zou je er nu achter zijn dat ieder punt wat je daar zegt al lang en breed besproken is..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:44 schreef ASroma het volgende:
uhhhmmmm.... in alaska hebben ze geen officiele taal schat, alleen institutionele taal die weliswaar engels is. Echter de inheemse bevolking spreekt een varieteit aan indianen talen.
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[ afbeelding ] Waarom ga je in godsnaam zo op de foto?
Ik word er naar vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?
Als je besluit het te doen, pm graag.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:38 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Je hebt ons helemaal door, jezus wat ben jij slim.
Ik zou haast een scheermesje voor je aanschaffen.![]()
Ik dacht dat je veel ouder was.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:02 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weet ik veel, bij gebrek aan andere poses?
Jij bent er geweest?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsen als franse kun je het ookal nieteens verstaan
![]()
Oh dus in Duitsland spreken ze ook Nederlands omdat 't naast elkaar ligt?quote:Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Precies. Inuit en Aleoet wordt door haar ook afgedaan als: spreken ze in Amerika nog 'Indiaans'?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oh dus in Duitsland spreken ze ook Nederlands omdat 't naast elkaar ligt?
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 00:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Zij komt zelf uit ergens uit Afrika (weet ik veel welk pauperlandje), dus daar zullen haar (groot)ouders de Engelse taal wel vandaan hebben.
Maar in het zuiden van Noord-Amerika spreekt ook vrijwel geen hond Engels (door al die Mexicanen), hoewel de moedertaal nogsteeds gewoon Engels is. Maakt dat dat deel van het land minder Amerikaans?
Idd, alleen de facto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |