Godver, ben je nou zo'n mongool of lijkt het maar zo?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
In Alaska spreken ze Amerikaans en geen Engels (wat Brits is) zoals jij beweert. Dan zal je zeggen, ja dat is toch hetzelfde, maar het heet niet hetzelfde.
Nederlands en Vlaams lijken ook op elkaar maar zijn toch verschillend.
Je hoeft niets meer te zeggen hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: ga niet (op een arrogante manier) stoer lopen doen over een meisje uit je klas dat een keer een domme opmerking maakt, als jij je er zelf ook schuldig aan maakt.
Ik ga daar net zo weinig moeite voor doen als jij hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik wacht nog steeds op pics
je hoeft je ook niet op te tutten hoor buffalo heeft geen probleem met naaktquote:Op woensdag 30 september 2009 14:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik ga daar net zo weinig moeite voor doen als jij hoor
I meant foto's zoeken in US, die kopieren en op PM zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hoeft je ook niet op te tutten hoor buffalo heeft geen probleem met naakt
Ik heb al gekregen van een anonieme informantquote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
I meant foto's zoeken in US, die kopieren en op PM zetten.
Of foto's zoeken op de PC, die uploaden en op PM zetten.
Hij zoekt ze lekker zelf maar
does forwarden dan...quote:Op woensdag 30 september 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb al gekregen van een anonieme informant![]()
Ts is wel redelijk te doenBeter dan 80% van de meisjes/vrouwen hier op fok
Eerder russischquote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Adelante het volgende:
In Canada spreken ze toch ook Frans, dus misschien in Alaska ook wel?
quote:Alaska werd op 9 april 1867 door de Verenigde Staten van Rusland gekocht, op initiatief van Minister van Buitenlandse Zaken William Seward. De VS betaalden slechts 7.200.072 dollar voor het gebied, omdat Rusland dacht dat het land weinig waard was. De aankoop van Alaska was niet erg populair in de VS en werd wel Seward's Folly genoemd.
Idd, en in Canada spreken ze alleen Frans in Québec wat erg ver van Alaska afligt.quote:
Je hebt pmquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
En in de VS is spaans de tweede taalquote:Op woensdag 30 september 2009 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
Maar in Canada spreken ze ook Frans.
Van wie?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb al gekregen van een anonieme informant![]()
Ts is wel redelijk te doenBeter dan 80% van de meisjes/vrouwen hier op fok
Jup, maar ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn in Alaska die Spaans sprekenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En in de VS is spaans de tweede taal
Inuit misschien? Ja, de zgn. 'first nations' van Alaska en Noord-Canada?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Alaska is een Amerikaanse staat, dat weliswaar noordwestelijk van Canada ligt. Maar dat maakt het niet minder Engels-sprekend en AmerikaansEn ookal zou het niet bij Amerika horen.. Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans? Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
quote:
Dan is ie toch niet meer anoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie?
En sorry heur, maar ik was ff weg
TS heeft zo af en toe zowaar andere dingen te doen dan FOK!ken
Ja natuurlijk. Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inuit misschien? Ja, de zgn. 'first nations' van Alaska en Noord-Canada?
Voordat je iedereen de huid vol loopt te schelden mag je je VMBO-hersentjes eerst wel even gebruiken hoor...
Doet het er toe?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan is ie toch niet meer anoniem![]()
Waar woon jij eigenlijk ongeveer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |