Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Suusje-V het volgende:
Jesus Christ.
Beter gaan jullie eerst de rest van het topic lezen voordat iedereen met uitspraken komt die al 3x zijn gemaakt
reltamponnetjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.
Ghehe schreeuwen via internetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beter ga jij eens inhoudelijk reageren ipv een beetje als een 16-jarig reltamponnetje te lopen schreeuwen.
beschuldige houdingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:59 schreef ufopiloot het volgende:
Je faalt gewoon hard met je stomme beschuldige en arrogante houding. Doe eerst maar eens wat aan je eigen algemene kennis voordat je anderen gaat afzeiken.
Als je tietenpics post gaan we weer ontopicquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe schreeuwen via internet
Ik heb overigens genoeg inhoudelijk gereageerd. 't Is allemaal een beetje offtopic gegaan hier![]()
Lukt prima, je geeft er alleen geen fuck om.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
En vervolgens faalt 90% hier nog in een zwakke bashpoging richting mij
Good job, luitjes!
True.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lukt prima, je geeft er alleen geen fuck om.
En zo blijft de kingloop in tact.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Weetje wat zo leuk is hier op FOK! he..
Een meisje uit mijn klas faalt, ik faal omdat ik haar naar beneden haal.
Alle fokkers zijn falers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
True.
Maar ik kom dat wel vaker tegen.
Van die bashtopics en dan van die kansloze lui die de TS gaan bashen en terwijl ze dat doen falen ze zelf
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En zo blijft de kingloop in tact.
Meestal anonieme FOK!kers, die geen FoBo hebben, en dan je foto gaan gebruiken en bewerken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:04 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
True.
Maar ik kom dat wel vaker tegen.
Van die bashtopics en dan van die kansloze lui die de TS gaan bashen en terwijl ze dat doen falen ze zelf
En toch heeft hij een punt.quote:
Ik hoor bij die 10% uiteraard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:01 schreef Suusje-V het volgende:
Weetje wat zo leuk is hier op FOK! he..
Een meisje uit mijn klas faalt, ik faal omdat ik haar naar beneden haal.
Good job, luitjes!
Spuit elf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Engels is niet de officiele landstaal van de VS hoor.
Haha, TS is gepwned!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar ik wou graag van deze gelegenheid gebruik maken om een helder licht op dit onderwerp te schijnen door te vermelden dat Engels helemaal niet de officiele landstaal van de VS is![]()
IND!!!quote:
Nee, dat was nog niet eerder vermeld helaas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik weet niet of het al eerder is vermeld, maar ik wou graag van deze gelegenheid gebruik maken om een helder licht op dit onderwerp te schijnen door te vermelden dat Engels helemaal niet de officiele landstaal van de VS is![]()
Faaltroll kanker 020. Zo, dat moest eruitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
IND!!!![]()
1
EiNsSZwEiDrE!HERTMITGEWEI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |