quote:
Dan is ie toch niet meer anoniemquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Van wie?
En sorry heur, maar ik was ff weg
TS heeft zo af en toe zowaar andere dingen te doen dan FOK!ken
Ja natuurlijk. Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inuit misschien? Ja, de zgn. 'first nations' van Alaska en Noord-Canada?
Voordat je iedereen de huid vol loopt te schelden mag je je VMBO-hersentjes eerst wel even gebruiken hoor...
Doet het er toe?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dan is ie toch niet meer anoniem![]()
Waar woon jij eigenlijk ongeveer?
Achterin de hoek natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2009 16:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
De beste plek van de klas... Please...
Zeker helemaal vooraan tegen het bureau van je leraar.
Ja, want ik heb een theorie dat ik aan de hand van foto;s van mensen kan zien uit welke provincie ze komen en ik was benieuwd of dat bij jou ook werktequote:
Waag een gok zou ik zeggenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja, want ik heb een theorie dat ik aan de hand van foto;s van mensen kan zien uit welke provincie ze komen en ik was benieuwd of dat bij jou ook werkte
Dat soort bazen zitten thuis als ze op school horen te zittenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk Gelderland... Ede om nog wat precieser te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Je bent een wonderkind!
Helderziend!
Geef je op voor het 6e zintuig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom binnenkort op tv
Tsjaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:37 schreef sevenjs het volgende:
De tering, wat post TS veel in dit topic.![]()
Mag ik je aanraken?!quote:
jij wel.. wil je ook een gesigneerde foto? ik heb ook een watervaste stift zodat ik indien gewenst een krabbel op je bil kan zettenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij wel.. wil je ook een gesigneerde foto? ik heb ook een watervaste stift zodat ik indien gewenst een krabbel op je bil kan zetten
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
![]()
Je bent een wonderkind!
Helderziend!
Geef je op voor het 6e zintuig!![]()
EdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ze moest nog een hoekje om voor ze ging zitten, en tussen mijn stoel en de muur door.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:10 schreef gniffie het volgende:
misschien lekte ze door en ging ze daar snel zitten en door zo dom te praten zorgde ze ervoor dat ze niet aankeek en zo alles lekker over de vloer kon laten stromen
Ghehehequote:Op woensdag 30 september 2009 17:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]dan neem ik mijn opmerking over de handtekening op de bil terug terug totdat je jarig bent
Mocht je echt zo graag een handtekening op je kont willen wil ik em ook wel zetten hoorquote:
Er zijn ook vrouwen met klassequote:
maar die zitten niet bij TS in de klas?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen met klasse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |