Een aantal welquote:Op woensdag 30 september 2009 21:58 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar die zitten niet bij TS in de klas?
Zo te lezen in de dit topic zitten er op 1 na alleen maar dames met klasse in jouw klas.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Een aantal wel
Maar een paar ook niet
Flikker op, serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:36 schreef Tacobell het volgende:
Ik haat het als mensen opscheppen over hoe goed ze wel niet zijn in talen.
Ooit kwam ik een pauperwijf tegen dat zogenaamd uit Engeland kwam en dat ze nu hier een aantal jaar woont maar wel tweetalig werd opgevoed.
Nou, ze kon er geen ruk van.
Bravo, kut.
*Checkt fotoboek*
OMG. Suzanne.![]()
Ik ken jou haha.![]()
Feest van Amanda...![]()
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsquote:Op woensdag 30 september 2009 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Voornamelijk in Quebec. Daarmee blijft dat Engels ook daar de moedertaal is.
In sommige delen (steden/wijken) van ons eigen koude kikkerlandje spreekt ook 90% Arabisch, en toch is en blijft de moedertaal Nederlands, en spreekt het overgrote deel het ook.
kon dat niet gewoon in een linktjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 04:17 schreef Koekz het volgende:
[..]
Zo te lezen in de dit topic zitten er op 1 na alleen maar dames met klasse in jouw klas.
Aangezien je na veelvuldig verzoek nog steeds geen foto van jezelf geplaatst hebt en het merendeel van Fok iets te lui is om zelf te zoeken doe ik het maar![]()
[ afbeelding ]
Maar wat heeft dat te maken met het Engels in Alaska?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
rot op men, in quebec spreekt de het overgrote gedeelte maar 3 woorden engelsen als franse kun je het ookal nieteens verstaan
![]()
omdat je beweert dat ze allemaal engels spreken, maar zodra je in de rechter heftl van canada komt niemand je verstaat, net frankrijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:23 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met het Engels in Alaska?
Quebec ligt daar niet eens bij in de buurt
Wie heeft het gvd over Canadaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:34 schreef fs180 het volgende:
[..]
omdat je beweert dat ze allemaal engels spreken, maar zodra je in de rechter heftl van canada komt niemand je verstaat, net frankrijk.
Robin, ik was samen met Jan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Flikker op, serieus?
Hoe heet je dan?
Robin?! WTF jij was toch dat kereltje met die .. euh.. en die euh..quote:
je conclusie is gewoon foutquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:06 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wie heeft het gvd over Canada
Het enige wat ik zei is dat ze in Canada Engels praten. Wat ze ook doen.
Quebec is daarop een uitzondering, omdat ze daar Frans praten.
Quebec ligt echter vér van Alaska af en heeft dus geen ene flikker te maken met mijn klacht.
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.
Beetje IQM na proberen te apen met z'n gezwets..Jij werkt waarschijnlijk in de supermartk, pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie is iqm?
quote:
Jullie zijn gewoon jaloers.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Robin?! WTF jij was toch dat kereltje met die .. euh.. en die euh..
Jij was samen met jan?! OMGWTFBBQPWND!!!~~~!!!EINZ!!!!
Ik denk dat de meeste fokkers liever thuis zitten achter fok met drie bier dan naar het kinderpartijtje te gaan..quote:
Je hebt ons helemaal door, jezus wat ben jij slim.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste fokkers liever thuis zitten achter fok met drie bier dan naar het kinderpartijtje te gaan..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:51 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik trok heulegaar geen conclusie, pauper.
Beetje IQM na proberen te apen met z'n gezwets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noob.quote:![]()
Ghehe, maar ik leef om precies te zijn 16 jaar en 51 weken (oftewel 358 dagen), en dat rond ik af tot 17 jaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Volgens mij word jij volgende week pas 17!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe, maar ik leef om precies te zijn 16 jaar en 51 weken (oftewel 358 dagen), en dat rond ik af tot 17 jaar
Vorige week had ik nog 16 gezegdHmm vooruit dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2009 18:00:45 ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar!Girl on Girl en pics plx ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:00 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk als topics zo afdwalen.quote:
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijnequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heerlijk als topics zo afdwalen.
Tip: Ga zelf ook niet over andere onderwerpen lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Op een of andere manier gebeurt dat altijd bij de mijne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |