Ja preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Meestal anonieme FOK!kers, die geen FoBo hebben, en dan je foto gaan gebruiken en bewerken.
Vreemd verschijnsel wel, ja.
Maar on-topic, leuke info:
http://www.uaf.edu/anlc/languages.html
toch wel metquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef Suusje-V het volgende:
Fuck man, wat zijn die Bugles-chips lekker
Daar ben ik voor. Ik zie het als mijn plicht hier op dit aardse stukje grond om mijn gerespecteerde medemens kennis bij te brengenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee, dat was nog niet eerder vermeld helaas.
Bedankt dat u zo gul bent mij deze compleet nieuwe informatie mede te delen!
Kanker...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Faaltroll kanker 020. Zo, dat moest eruit
I'll take that as a complimentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef misteriks het volgende:
Conclusie en dingend naar 'n slotje kan men stellen : TS ziet er niet al te belabberd uit, maar ze moet haar bek dichthouden
dat geld voor vrouwen in het algemeen toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef misteriks het volgende:
Conclusie en dingend naar 'n slotje kan men stellen : TS ziet er niet al te belabberd uit, maar ze moet haar bek dichthouden
[fokmodus] JA ECHT MAN ENIGE RECHT DIE VROUWEN HEBBEN IS AANRECHT ~!~!~!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat geld voor vrouwen in het algemeen toch?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Daar ben ik voor. Ik zie het als mijn plicht hier op dit aardse stukje grond om mijn gerespecteerde medemens kennis bij te brengenHet feit dat dit gewaardeerd wordt doet mij ontzettend deugd. Woorden komen te kort om te beschrijven wat voor voldoening ik van binnen voel.
[..]
Kanker...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 woord kan zoveel pijn doen
Je hebt trouwens wel eckte bazen UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
ohquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[fokmodus] JA ECHT MAN ENIGE RECHT DIE VROUWEN HEBBEN IS AANRECHT ~!~!~!![]()
![]()
[/fokmodus]
nee
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef ufopiloot het volgende:
Na het volblaffen altijd even een fotootje maken voor in het smoelenboek
Indd waarom werken als je ook kan fokkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh
* Salatrel gaat dan maar weer aant werk
niet dus heh, volgende topic
omdat Danny me hypotheek niet wil betalenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd waarom werken als je ook kan fokken
Oh, mijn excuses dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Die foto heb je hier zelf op fok gezet hoor,
zie topic;
Jij en je verkering #11!
Sorryquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses dan.
Dan nog vind ik het niet zo leuk om hem in dit topic terug te vinden.
Als je het toch zo nodig vindt om een foto van mij te plaatsen, doe er dan eentje van mij alléén en niet met mijn vriend er ook op.
Thanksquote:
Nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat Danny me hypotheek niet wil betalen
Ja blijkbaar. Hoewel ik het me niet meer kan herrinerenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |