Hehe..quote:Op woensdag 30 september 2009 08:18 schreef zovty het volgende:
Als TS bij mij in de klas zat schopte ik tegen d'r tas zodat d'r melkbeker in de d'r tas kapot ging.
quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Jezus Christus, wat voor types er in mijn klas zitten!![]()
Gaat ineens zo'n wijf naast me in de les zitten, op de plek waar normaal altijd een ander meisje zit. Dat vond ik dus al raar, blijkbaar vindt ze zichzelf waardig genoeg om zichzelf zomaar even de beste plek in het lokaal toe te wijzen ookal behoort die plek tot een ander persoon.![]()
Wie nietquote:
Marnix College te Ede. Goh, dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 30 september 2009 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee![]()
Al moet ik zeggen dat mijn school (Marnix College) niet veel beter is, maar komt toch wel weer ieder jaar in de top 3 te staan van beste vo-scholen van Nederland volgens het CBS ofzo![]()
Dat dus. In een aanzienlijk deel van Canada wordt Frans gesproken, er zijn ook echt mensen (ik durf te zeggen wel >20%) die niet eens Engels kunnen. Zelfde in de VS, van dergelijke landen verwacht je het niet, maar er zijn hele gebieden waar je met Engels niet wegkomt. De rest praat met een onverstaanbaar dialect.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet helemaal, een groot deel praat onverstaanbaar Frans.
Spuit 11.
'VS' kan ook beschouwd worden als enkelvoud. Niks fouts aan dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 04:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En de VS is meervoud, dus het is: "De VS hebben geen officiële taal, arrogante wijsneus."
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:48 schreef Smolderbeard het volgende:
TS is een verbolgen obesitas feministe met pittig kort kapsel en PMS die zich in het nauw gedreven voelt omdat haar gebruikelijke like minded Kenau Hasselaer compagnon is verdwenen en vervangen door een meisje dat wel aantrekkelijk is en open in het leven staat.
Scheer je weg lichtekooi!
Tyf opquote:
M'n levenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:55 schreef Aestivate het volgende:
[..]![]()
Knap dat je dat uit een discussie over taalgedrag in Alaska kunt halen, het zal vast pijnlijk treffend voor TS zijn.
Feit blijft dat jij een net zo grote fout maakt als zij en je daardoor geen haar beter bent.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:58 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Tyf op
Tot de herfstvakantie hebben we een vaste plek omdat het overgrote deel van onze leraren er zo lang over doen om onze namen te lerenMaar mijne weten ze natuurlijk allemaal al
![]()
En het boeit mij niet of Engels nou wel of niet de officiële taal is in de VS, het wordt door iedereen gesproken (behalve misschien de oeroude afgezonderde stammen en de immigranten, maar die kunnen het vaak ook nog best goed).
Zo ook in Alaska. En Alaska is een Amerikaanse staat.
Wat heb jij altijd van die rare vergelijkingenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Feit blijft dat jij een net zo grote fout maakt als zij en je daardoor geen haar beter bent.
Bijvoorbeeld, of:quote:Op woensdag 30 september 2009 00:49 schreef Suusje-V het volgende:
Welke taal moeten ze anders spreken daar? Alaskaans?
Daarnaast wordt er ook Spaans en Frans gesproken.quote:Iñupiaq, Central Yup'ik, Gwich'in, Siberian Yupik, Koyukon, and Tagalog.
Voornamelijk, ja, maar ook heel veel andere talen, waaronder voornamelijk Frans.quote:Het ligt verdomme ook naast Canada waar ze óók Engels praten
Jij noemt een meisje uit je klas een dom pauperwijf omdat ze beweert dat ze in Alaska geen Engels praten (omdat het niet bij Amerika zou horen).quote:Op woensdag 30 september 2009 13:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat heb jij altijd van die rare vergelijkingen
Als ik zeg dat Alaska een Amerikaanse staat is, heb ik gelijk.
Als ik zeg dat ze daar Engels praten (wat ze doen en in ieder geval kúnnen, op uitzondering van enkele stammen na), heb ik gelijk.
Dus wat lul je nou?
Misschien eerst ook nog even de rest van het topic doorlezen?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of:
[..]
Daarnaast wordt er ook Spaans en Frans gesproken.
[..]
Voornamelijk, ja, maar ook heel veel andere talen, waaronder voornamelijk Frans.
Oh, het is een negerquote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Het is een neger met een drol op haar hoofd.
Dus: nee
Wie zegt dan dat ik een net zo dom pauperwijf ben?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij noemt een meisje uit je klas een dom pauperwijf omdat ze beweert dat ze in Alaska geen Engels praten (omdat het niet bij Amerika zou horen).
Zelf ben je een net zo dom pauperwijf door te beweren dat Engels de officiële taal in de VS is. Met het grote verschil dat jij in dit topic misplaatst arrogant zit te doen en zij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |