quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:00 schreef bixister het volgende:
xenia, alweer een hele dag voorbij. trek je 't nog een beetje? en...: zijn jullie al uit de naam? dat lijkt me lastig zeg, dat je zo op 't laatst ineens nog zo gaat twijfelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gezellig bij bix aansluit.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef bixister het volgende:
pff heb ik dat, een z&g topic volposten.maar goed, ik vroeg dus nog even aan Xenia:
[ ... ]
Aha Sorbo, zo'n nacht heb ik precies gehad....quote:Op woensdag 30 september 2009 03:17 schreef Sorbootje het volgende:
Kennen jullie dat? Dat je 's nachts al een poos wakker ligt, maar dat je ervan overtuigd bent dat het al bijna ochtend is... en dan kijk je uiteindelijk op de wekker en dat is het nog maar twee uur??
Ik wil graag slaperig worden.. NU
Sinds ik Harry kan voelen, voel ik hem meerdere malen per dag. Maar dan moet ik wel rustig zitten/liggen. Als ik bezig ben, dan voel ik hem niet. Hij trapt vooral fanatiek tegen mijn broekband en tegen de autogordel... eigenlijk heb ik heb alleen nog maar helemaal onderin gevoeld, nooit rond mijn navel ofzo...quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
Komt welHet is hier ook nog heel rustig hoor
Elke dag wel ergens *pof* maar het blijft ook bij één vaak.
L trappelde rond deze tijd héél actief!
Niks domsquote:Op woensdag 30 september 2009 07:17 schreef Sugar het volgende:
En mag ik vragen wat er met Xenia is? Sorry als ik iets heel doms vraag.
Nu je het zegt idd, dat mag ook achter die van mijquote:Op woensdag 30 september 2009 11:02 schreef mama_papa het volgende:
kan er achter mijn naam (meisje) ?
Ik kom net bij de fysio vandaan en ik heb een ernstige vorm van bekkeninstabiliteit. De ene helft van mijn bekken staat naar achteren en de andere helft naar voren. Ik moet nu naar een manueel therapeut om mijn bekken recht proberen te laten trekken/duwen en zelfs in zittende houding moet ik nu mijn bekkenband maar omdoen om het iets minder pijnlijk te maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Faja, kusje op je rug!Kruik helpt ook goed trouwens
Bakje mek of water neerzetten. Die van ons heeft dat ook wel eens, dan is het een paar keer spugen en dan drinkt ze wat en dan gaat het vanzelf over.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Alle kots opgeruimd, maar kat wil niet eten en is heel zielig... kan ik echt niet tegen..
Klinkt als lekkende borsten... melk. Is niks ernstigs hoor. Doe maar een stukje wc papier in je BH of iets dergelijks om het op te vangen zodat je niet meer vlekken in je kleren krijgt. Je kunt er verder weinig aan doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:17 schreef mama_papa het volgende:
Hey meiden ik heb weer een vraag..
Ik kijk net naar beneden en zie dat mijn vest nattig is, nu doe ik hem open en zie dat mijn shirt eronder ook nat is! (bij mijn rechterborst ten hoogte van mn tepel) Nu heb ik een donkerroze shirt aan dus ik zie niet of het bloed of wat anders is. Aan mijn borst is verder niks, maar ik kijk nu net weer en ga over mn tepel heen en er zit gewoon wit/doorzichtig achtig spul op mn hand! Is dit normaal???
Het zal neem ik aan dan geen bloed zijn toch?
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef mama_papa het volgende:
jeetje ik schrok me wildGa meteen ff van die pads halen.
Bedankt weer!
Ik ben volgens de reumatoloog en de manueel therapeut ook extreem soepel (al merk ik daar qua lenigheid niet veel van momenteel - ik kon vroeger wel mijn benen in mijn nek leggen, maar dat lukt me echt niet meer), dat zal het e.e.a. wel verergeren. Voor de manuele therapie had het overigens geen nadelige invloed.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
@ Tan, ik hoop idd dat de manueel therapeut me meer verlichting kan bieden dan de bekkenfysio. Die kan nu niks voor me betekenen. Ze heeft net zelf geprobeerd om het een rechter gedeelte te verplaatsen maar ik ben helaas iemand die behoorlijk lenig is van me zelf waardoor ik niks voelde gebeuren en mijn been zo ver mogelijk naar achteren werd geduwd.
Nou ja, erg erg.. mijn bmi zit net op het randje zeg maar. Nu wil ik toch al in het ziekenhuis bevallen, dus voor wel/niet thuisbevallen maakt het niet uit. Ik moet toch een suikertest doen over 4 weken, dus dat stond al vast, maar ik was vastbesloten niet te veel aan te komen tijdens de zwangerschap dus ben vooral in mezelf teleurgesteld, maar iedereen zegt tegen me dat ik er zo goed uit zie en het er eerder op lijkt dat ik ben afgevallen (muv mijn buik dan). Dus nee, eigenlijk is het niet echt zo erg.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
happy, balen dat je ineens toch meer bent aangekomen. is het echt zo erg voor jou of voor de baby?
As maandag kan ik terecht. Lekker vlot dus.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ben volgens de reumatoloog en de manueel therapeut ook extreem soepel (al merk ik daar qua lenigheid niet veel van momenteel - ik kon vroeger wel mijn benen in mijn nek leggen, maar dat lukt me echt niet meer), dat zal het e.e.a. wel verergeren. Voor de manuele therapie had het overigens geen nadelige invloed.
Wanneer kun je terecht?
Het komt allemaal wel goed. Je moet maar zo denken: jij weet er alles van en zij maar een beetje. Je kent alle ins en outs, zij niet. Zij zoeken alleen een vraag (zwak plekje of verduidelijking) en jij weet daar echt wel gewoon het antwoord op... Je kunt het! Echt wel!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Twinkly het volgende:
Zouden jullie mij eventjes moed in willen spreken?Ik moet morgen dus mijn afstudeercolloquium houden en ik ben vreselijk zenuwachtig. Helemaal nadat ik mijn presentatie aan mijn begeleider opgestuurd had en hij vanmorgen antwoorde met: "Ziet er aardig uit"
Niet goed, niet prima maar aardig! Zullen de hormonen wel zijn dat ik me dat aantrek... Ik moet 30-45 minuten presenteren over mijn literatuuronderzoek en daarna is er nog 15 minuten tijd waarin de profs vragen kunnen stellen en in discussie gaan met mij. De laatste keer dat ik presenteerde vergat ik de helft bij de dia's te vertellen door de zenuwen
![]()
happy, ik heb geen idee welk randje je precies edoeld, maar volgens mij was ik voor de zwangerschap al alle randjes voorbij... Toch heeft niemand mij ooit aangesproken dat er bepaalde zaken niet zouden mogen ook teveel aankomen is nooit besproken. Gister eigenlijk voor het eert iemand die erover begon (niet eens een vk of gyn zelf) maar die zwakte haar verhaal ook erg af toen ze hoorde dat ik tot nu toe "pas" 4,5 kilo ben aangekomen. Verder alleen maar complimenten en opmerkingen dat het allemaal maar heel bescheiden is (tja zo'n babybuik valt wat minder op tussen de vetjes). Dus maak je er niet te druk om!quote:Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja, erg erg.. mijn bmi zit net op het randje zeg maar. Nu wil ik toch al in het ziekenhuis bevallen, dus voor wel/niet thuisbevallen maakt het niet uit. Ik moet toch een suikertest doen over 4 weken, dus dat stond al vast, maar ik was vastbesloten niet te veel aan te komen tijdens de zwangerschap dus ben vooral in mezelf teleurgesteld, maar iedereen zegt tegen me dat ik er zo goed uit zie en het er eerder op lijkt dat ik ben afgevallen (muv mijn buik dan). Dus nee, eigenlijk is het niet echt zo erg.![]()
Zo vervelend om te lezen dat er zoveel meiden met lichamelijke klachten zijn. Ik prijs mezelf rijk dat ik daar (nog) geen last van heb. Even een dikke
Whehequote:Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef Incantrix het volgende:
En dan ga ik met een kwartiertje maar eens op pad naar de VK, schrok net al wakker omdat ik in mijn slaap ineens dacht dat ik er doorheen aan het slapen wasPfiew, gelukkig niet dus..
En even liggen met een boekje dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo moeMaar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
Goed idee! Maar dan moeten jullie wel naar hier komen, want ik kan niet meer die kant opquote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Dames, ik heb een idee
Zullen we een "(deels) arbeidsongeschikt door zwangerschap" meet doen? Volgens mij kunnen we daar inmiddels wel een goede meet mee vullen
Oh, ik voel me zo schuldig naar Eli toe... tis zijn mamadag, en ik kan helemaal niks. hij zit nu op zn kamer te spelen na zn slaapje, en ik weet wat gekkigheid niet wat ik met hem zou willen doen. ik kan hem niet optillen, hij rent sneller dan ik, dus dat vind ik dan ook eng... pfff, kan echt wel janken nu
sorry voor de negativiteit
Ohhquote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Incantrix het volgende:
En dan ben je dus ineens 100 % arbeidsongeschikt.. Ik weet niet of ik nu moetof
, maar ik geloof dat ik wel een soort van opgelucht ben. Thnx voor alle morele steun lieve meiden
Ik woon in het mooie Zuid-Limburgquote:Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, t hangt er natuurlijk vanaf of je een beetje ind e buurt woont
en we hebben dan wel voo iedereen een bank of luie stoel nodig oid, om bij te komen van de lange reis
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Incantrix het volgende:
En dan ben je dus ineens 100 % arbeidsongeschikt.. Ik weet niet of ik nu moetof
, maar ik geloof dat ik wel een soort van opgelucht ben. Thnx voor alle morele steun lieve meiden
Niet uit het hoofd leren! Gewoon je (powerpoint?) presentatie uitprinten en daarbij wat zeer belangrijke dingen schrijven (bv een verband ofzo wat je ziet op de presentatie). De rest klets je zo aan elkaar. Van uit het hoof dleren krijg je stress, als je dan iets vergeet ben je meteen ook de helft van de rest van de tekst kwijt met als gevolg zenuwen en niet meer uit je woorden komenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef Twinkly het volgende:
hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik![]()
![]()
concentreer je dan maar eens op het uit je hoofd leren van een presentatie![]()
Als jij je arbeidsongeschikt voelt, dan mag je ook komenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef Sidn3y het volgende:
Das ook flauw, als je zoals ik niet werkt (in dienstverband dan) kan je nooit naar een arbeidsongeschikt-meet
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef Asyniur het volgende:
Niet uit het hoofd leren! Gewoon je (powerpoint?) presentatie uitprinten en daarbij wat zeer belangrijke dingen schrijven (bv een verband ofzo wat je ziet op de presentatie). De rest klets je zo aan elkaar. Van uit het hoof dleren krijg je stress, als je dan iets vergeet ben je meteen ook de helft van de rest van de tekst kwijt met als gevolg zenuwen en niet meer uit je woorden komen![]()
tot zover Asyniur's tip van de week![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Ach jee Ymme, wat verdrietig.
En fijn dat met jullie knul alles goed is. Was er reden om te denken van niet dan?
vandaar ook dat je er gewoon in steekwoorden wat bij zet, dan kun je gewoonweg helemaal niks oplezenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ik mag er geen tekst bij houden omdat ik dan op ga lezen, maar ik denk dat ik het toch wel ga doen omdat ik het echt niet uit mijn hoofd geleerd krijg hoor
ik moet echt wel af en toe even spieken.
Ik heb geloof ik indalingsweeen: scherpe steken in mijn onderbuik
Ik ben nog maar gedeeltelijk arbeidsongeschikt hequote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Goh, dat er zowaar animo is voor mn arbeidsongeschiktenmeet!
Ach, we hebben toch niets beters te doen
ms gooi ik vanavond ff een pm ertegenaan
Ohquote:Op woensdag 30 september 2009 19:45 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ik kan blijven werken tot een week voor de bevalling (of eventueel zelfs iets minder) kwestie van zo weinig mogelijk te verliezen
Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 19:48 schreef DaviniaHR het volgende:
poppejans, wat voor werk doe je? als ik vragen mag?
guuzie, als je ouderschapsverlof opneemt, kan je net zo goed ook 6 wk vantevoren met verlof gaan. verder ben ik het wel met je eens, hoor! maar het kan niet altijd
Werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep (vroege,late of slaapdiensten),HEEL intensief is het lichamelijk niet (1 persoon in rolstoel) maar wel moet ik 5 clienten geheel helpen qua lichamelijke verzorging (douchen,afdrogen,tanden poetsen e.d) en deels ook met aankleden enzo+alle huishoudelijke bijkomstigheden op de groepquote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Poppejans, heb jij dan al van te voren besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan? Dus dan heb je maar 10 weken achteraf?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik denk altijd (duh) ik doe vier weken vooraf, dan heb ik zalng mogelijk als de kleine er is. En mocht het eerder niet meer lukken dan kan je verlof altijd nog twee weken eerder ingaan toch?
12 is toch ook wel heerlijk denk ik ja, lekker met je baby'tje.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Het lijkt mij ook heerlijk Poppejans zeker nu ik echt moe begin te worden, maar ik ben bang dat ik 10 weken (in mijn geval) achteraf zo weinig vind. Fijn dat jij iig nog 11 weken hebt daarna
.
Echt niet? Vraag dat maar eens goed na dan want volgens mij mogen ze ouderschapsverlof niet weigeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijn. maar goed, dan neem ik het op als de kindjes naar school gaan ofzo, ik vind wel een ander goed/ mooi moment
.
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Twinkly, heel veel plezier morgen (ja, plezier!) Ik zeg: succes heb je niet nodig morgen, daarvoor heb je al hard gewerkt! Je gaat gewoon knallen, want je kent je stof (anders was je niet zover gekomen). Als hart onder de riem:
“You gain strength, courage, and confidence by every experience by which you really stop to look fear in the face. You are able to say to yourself, 'I lived through this horror. I can take the next thing that comes along.”
Zóooo spannend!! Wat is het snel gegaan joh...ik weet nog dat je je kwam melden!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef martine1984 het volgende:
Ymme, wat naar van die huisvriend gecondoleerd. Balen dat je partner zn baan kwijt raakt. Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws voor je.... fijn dat de echo goed was.
Twinkly succes morgen! komt helemaal goed meid... laat die buik gewoon goed zien, dan laten ze je echt niet zakken hoor! Ik denk aan je.
Hier vanavond geen baby hoor... puk is druk aan t bewegen maar nog niet naar beneden. Ik ga straks lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.
Ditoquote:Op woensdag 30 september 2009 22:57 schreef DuchessX het volgende:
Xenia, mijn gedachten gaan naar jou uit. Ik weet hoe spannend je het vindt![]()
Alles komt goed, vrijdag ergens ben je gewoon MAMA
We zullen aan je denken en we hopen dat alles heel voorspoedig gaat
Ja, leuk, maar bij wie dan, want geen van ons is echt in staat ver te reizen ben ik bangquote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Ymme, ten eerste gefeli met de goede echo!![]()
ten tweede, gecondoleerd!
Goh, dat er zowaar animo is voor mn arbeidsongeschiktenmeet!
Ach, we hebben toch niets beters te doen
ms gooi ik vanavond ff een pm ertegenaan
En heeft het jou geholpen?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo moeMaar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
Mooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:33 schreef amaranta het volgende:
Ohja, in het fototopic 19september staat een foto van mijn buik, voor de geinteresseerden.
Dat maakt het inderdaad heel makkelijk... Heb gewoon echt geluk met zulke leidinggevendenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, arme poezemauw,voor jou én voor poeslief
En haha, jah, dat was goede mosterd, thnx
Lijnloos, is inderdaad héél erg raar, vandaar inderdaad dat ik er komende week wel nog heen wil. Dan kan ik het zelf afsluiten, en mijn collega's allemaal gedag zeggen.. En voor hen denk ik ook wel fijnIk las trouwens dat jij ondertussen ook hebt gemeld dat je nu minder moet gaan werken en dat je fijne reacties hebt gekregen, dat is heel prettig.. Ben blij voor je, dat maakt het allemaal stukken makkelijker he?
bij mij ook, met dan nog een stukje erbij.. als ik niet overtijd gaan in ieder geval toch...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte!
Oh ik ben brutaal genoeg om te vragen hoe het was, maar zoals zij het kon zien was alles goed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, jammer van die van jullie, wanneer gaan jullie inde herhaling?
In maand 7quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik zit mezelf net te bedenken dat er misschien wel iets mis kan gaan met mijn kraampakket.
Ik ben bij menzis verzekerd. Heb nu nog een jongere verzekering, hierin wordt deze niet vergoed, maar vanaf jan 2010 (15 feb uitgeteld) word deze overgezet naar extra verzorgd 2. Daarin word deze wel vergoed.
Hoe ver van te voren krijg je het kraampakket eigenlijk?
Als ik jou was zou ik even bellen voor informatie en of je dan niet eerder kan overstappen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Dus in januari. uuh december al. Krijg ik het kraampakket dus niet vergoed..
![]()
Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
ymme, ik zit ook bij menzis en heb vorige week mijn pakket gekregen... (you do THE math) overigens heb ik die verzorgd 3 sinds dit jaar, dus zou niet weten hoe dat zit als je overstapt. Ik zou gewoon even bellen. Oh en dat pakket kwam gewoon, niks meer voor hoeven doen dan maandjes terug melden dat ik zwanger ben. Overigens ook wel ok pakket hoor van menzis, met opbergbox ook!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:
Dus in januari. uuh december al. Krijg ik het kraampakket dus niet vergoed..
![]()
Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
Spannend hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef Takkembah het volgende:
@ Twinkly: hoe is het gegaan, ben zeer benieuwd!!!
@ Aoraki: wat een vervelend nieuws zeg!Probeer je niet teveel druk te maken!!!
Nieuws van mijn front:
Net terug van de controle van de gyn, ivm kleine groeiachterstand. Alles zit op het randje (groei, vruchtwater, doppler), bovendien ben ik gestript, is er 2 cm ontsluiting en dus word ik morgen in het ziekenhuis ingeleid voor de zekerheid.
Maar ik weet ff niet wat ik ervan moet denken. Valt hier een beetje koud op mijn dakje (zeker omdat ik graag thuis wilde bevallen)... En nu dus in het ziekenhuis, met infuus, etc. Ik moet het denk ik even laten bezinken... Jeetje misschien ben ik morgen of overmorgen wel mama
Oei, ik begrijp precies hoe je je voelt, alhoewel ik bij Ruben wist waar het door kwam. Normaal gesproken komt het ook echt goed, zeker als er geen aanwijsbare oorzaak is (en die wordt dan meestal al wel met de 20 weken echo gevonden). En over een paar jaar heb je misschien net wel zo'n reus rondlopen als hier rondloopt, van "nog net tussen de lijntjes" naar "net boven de lijntjes"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:17 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb alles bijgelezen, maar ben even niet in staat om te reageren...
Vorige week vond de verloskundige dat mijn baarmoeder in groei achterbleef, daarom werden we doorverwezen voor een groeiecho in het ziekenhuis. Afgelopen dinsdagavond hebben we hem gehad, en het was dus niet goed![]()
Ons ventje ligt nu helemaal onderop de groeicurve, hij valt er nog net in, maar daar is alles mee gezegd. Hij loopt twee weken achter... Dit kwam echt totaal onverwacht en we zijn ook heel erg geschrokken. De verloskundige zegt dat ik rust moet houden, halve dagen werken etc. En dat het dan normaal gezien wel goed komt... Vrijdag een consult bij de gynaecologe om te kijken of zij het eens is met dit advies. Komt echt zo onverwacht. Alles ging zo goed, ik had nergens last van. Ik zou met 36 weken stoppen met werken en nu opeens na 34, en halve dagen werken... Ik voel me schuldig, heb ik me te druk gemaakt? Had ik het rustiger aan moeten doen?
Gisteren en vandaag ziek gemeld, ik ben er emotioneel redelijk kapot van. Volgende week had ik al vakantie, dus dan zal ik het helemaal rustig aan doen. Daarna dus dan nog maar 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Gelukkig begrepen mijn bazen het allemaal en die vinden het ook geen enkel probleem dat als ik dat fijner vind, helemaal niet meer terug kom... Nu is het dus afwachten op de tweede groei echo over ongeveer 2 weken om te kijken of hij de achterstand inhaald of tenminste stabiel blijft...
[snif]
Nee ze schatten haar nu ook op een gram of 2800. Maar het is de combinatie met overtijd+gering vruchtwater+groei+doppler dat ze geen risico's willen nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Takkembah, pff, dat is wel even anders, ja! Ineens: "mevrouw, u wordt morgen ingeleid!"
kan me heel goed voorstellen dat je dat ff rauw op je dak valt.
maar aan de andere kant, je bent al overtijd, dus hoe klein kan hij/zij dan zijn? tis dan toch niet dat je de 2,5 kg niet haalt, toch? of zeg ik nu heel domme dingen
Sterkte iig!
uhhh, het went vast wel, maar wie ben je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben even van naam veranderd. Sorry voor het ongemak, hoop dat het snel went.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef amaranta het volgende:
ennnnnnnnnnmijn man heeft een baan! Eindelijk! Ben zo heppie! En dichtbijhuis dus hij hoeft niet meer om 6 uur of eerder zn nest uit!!
En ik ben weer hormonaal hoor. Ik wilde gisteren op mn werk iets gaan kopieren maar net op dat moment kwam de monteur. En hij zei dat hij wel bezig zou zijn tot het einde. Dus ik zeg: hoezo tot het einde? Hij zegt, ja tot het einde. Waarop ik vroeg, wat het einde der tijden ofzo?? Nou nee tot 5 uur.
Maargoed, ik kon dus niet kopieren, maar wat ik wilde was nogal ingewikkeld, ivm dubbelzijdig en voor diverse jaargroepen etc.
Dus ik helemaal uitgeschreven per pagina voor de concierge hoe ik het wilde hebben. En er nog bij gezet. Dus niet zomaar kopieren wat dat kan niet ivm de diverse groepen.
Ga ik vandaag de kopien ophalen, zegt die sukkel. Ja, ik heb gewoon het boekje gekopieerd, dat was voor mij makkelijker dan hoe jij het had opgeschreven....
Dus ik. Euh, ik had dat niet voor niks opgeschreven, als het gewoon zo kopieert dan kloppen de groepen niet.
Maargoed, al met al heb ik dus vanmiddag alsnog alles zelf kunnen doen omdat die epppo gewoon zn eigen plan trekt ipv gewoon mijn instructies opvolgt. Gaat ie morgen horen watn hij krijgt een hormonale amaranta aan zn balie!!
En tot overmaat van ramp staat het kopieerapparaat beneden en ik zit helemaal op zolder, en dat zijn echt veel trappen![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Groofsken is geen kerel. ze heeft niet eens een kerel.ze heeft al een dochter, en is nu zwanger van een zoon. zo, nu moet men er wel uitkomen, geloof ik
xenia, heel veel succes morgen!
takkembah, hoe is het nu met jou? een beetje van de schrik aan het bekomen?
amaranta, mooi verhaalbeetje jammer dat de conciérge dan niet helemaal meewerkt, maar idd goed voor de conditie
Ja, lief, he, die echo? man, ik zit de hele dag met een grijns op mn gezicht! ook een leuk voor de verandering
en we hebben gordijnen en de sierrand besteld voor de babykamer!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Duch, ze hebben de Jenga inmiddels ingeruild voor kaarten. Die maken in ieder geval geen putjes in de tafel.
Andersom is een rijkeluiswens, schijntquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef amaranta het volgende:
Freddie is gewoon een meisje! Met staartjes! Want meisjes dragen staartjes!
Davinia, een meisje!
Jij hebt straks een koningspaartje!
Ik hoorde gisteren dat een koningspaartje alleen een koningspaartje is als de oudste een jongen is en de jongste een meisje. Andersom (zoals groofsken) dus niet.
Ik hoorde laatst van een collega dat er ook roze duplo bestaat!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Andersom is een rijkeluiswens, schijnt
ja, erg he? staartjes!en barbie! en make-up! Aaargh!!!
doe mij maar duplo
Dat dus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef mefke79 het volgende:
Tjemig, met een uk erbij heb je ineens echt weinig tijd om te reageren, al probeer ik nog wel effe goed bij te lezen.
Hmmzzzz voorwerkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef martine1984 het volgende:
Voel me heel gek vanavond... mn armen zijn aan t trillen. Echt heel idioot
dat doen ze...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef Co_OL het volgende:
Onze baby is mij aan het pesten.
Telkens als ze zegt ze is druk aan het schoppen en ik ga voelen stopt ze![]()
Dat is een goede, het is hun eerste jaardag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 06:42 schreef Lois het volgende:
Takkembah en Xenia, de dag is aangebroken, jullie kleintjes zijn vandaag jarig! Heel veel succes
Ik heb over een week de 20 weken echo...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
HEE, ASY 20 WEKEN MIJLPAAL!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo, gecompenseerd
Wanneer is je 20-wk echo? (je hebt nog niet gehad, toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Alvast heel erg veel succes vanmiddag Aoraki! Hoe laat ben je aan de beurt? Ik duim!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef Aoraki het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Het doet me echt heel erg goed. Troel, misschien pm ik je nog een keertje... Ik ga vanmiddag naar de gynaecologe en hoop daar weer wat wijzer te worden...
(..)
Incantrix: leuk van die vriendinnen zeg. Allemaal jochies. En met internetbestellingen van de Hema heb ik ook al twee keer ruzie gehad. Ik heb daarvoor ook klachten ingediend. Dat zou ik ook doen als ik jou was, als er maar genoeg mensen klagen doen ze misschien er wat aan. Ik kreeg 2x netjes een email dat mijn bestellingen er op een bepaalde dag zouden zijn. Dus ik erheen op de bewuste dagen, geen bestelling. " Ja, maar mevrouw, heeft een medewerker u gebeld dat de bestelling binnen zou zijn?" Nee, maar het staat in de email.... "Ja, maar dat klopt vaker niet" Ja hallo! Zet het er dan niet in dat het er dan is!!!
Ik heb moeite gedaan om het op te halen en parkeergeld betaald etc en dan komt het pas 2 dagen later binnen. Triest hoor
tkan ook week 34 of 33 zijn, maar in de tussentijd heb je nog een afspraak met de gyn, dus dan kan je ook vragen. twas meer de gedachte dat het nog helemaal niet hoeftquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Oh,Ik was 86 toen ik zwanger werd, dus 5 kilo aangkomen. Maar das toch hartstikke netjes?!
![]()
Davina, ooh, week 35 pas! Dan hebben we idd nog ff! Gelukkig!
Ha, dank voor de info!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
over extra kraamzorg bij bekkenklachten, ik heb ff gevraagd toen ik belde voor de telefonische intake-afspraak. ze kunnen niet van tevoren meer uur geven, maar als je aangeeft bekkenklachten te hebbe, dan gaan ze wel heel goed opletten of jemeer nodig hebt. komt wel alvast in je dossier.
en anders gaf die meneer me ook de tip om bij je eigen gemeente te kijken wat je voor extra hulp zou kunnen krijgen uit het "loket WMO" aansluitend op de kraamhulp. wellicht een idee, toch?
en mn telefoon synchroniseert niet meer, dus we hebben hem gereset, en nu ben ik mn tel nrs kwijt (staan in outlook, maar die synchroniseert niet) en ook mijn afspraken en zo... niet dat ik veel afspraken heb, maar die ene afspraak wil ik dan toch niet vergeten... grmbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je zwangerschapsverlof, die krijg ik wel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:21 schreef Vlindur het volgende:
Freecel, je hebt wel recht op een uitkering: Link
En hier
Want je bent (wij zijn) Freelancer(s)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |