uhhh, het went vast wel, maar wie ben je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:54 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben even van naam veranderd. Sorry voor het ongemak, hoop dat het snel went.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef amaranta het volgende:
ennnnnnnnnnmijn man heeft een baan! Eindelijk! Ben zo heppie! En dichtbijhuis dus hij hoeft niet meer om 6 uur of eerder zn nest uit!!
En ik ben weer hormonaal hoor. Ik wilde gisteren op mn werk iets gaan kopieren maar net op dat moment kwam de monteur. En hij zei dat hij wel bezig zou zijn tot het einde. Dus ik zeg: hoezo tot het einde? Hij zegt, ja tot het einde. Waarop ik vroeg, wat het einde der tijden ofzo?? Nou nee tot 5 uur.
Maargoed, ik kon dus niet kopieren, maar wat ik wilde was nogal ingewikkeld, ivm dubbelzijdig en voor diverse jaargroepen etc.
Dus ik helemaal uitgeschreven per pagina voor de concierge hoe ik het wilde hebben. En er nog bij gezet. Dus niet zomaar kopieren wat dat kan niet ivm de diverse groepen.
Ga ik vandaag de kopien ophalen, zegt die sukkel. Ja, ik heb gewoon het boekje gekopieerd, dat was voor mij makkelijker dan hoe jij het had opgeschreven....
Dus ik. Euh, ik had dat niet voor niks opgeschreven, als het gewoon zo kopieert dan kloppen de groepen niet.
Maargoed, al met al heb ik dus vanmiddag alsnog alles zelf kunnen doen omdat die epppo gewoon zn eigen plan trekt ipv gewoon mijn instructies opvolgt. Gaat ie morgen horen watn hij krijgt een hormonale amaranta aan zn balie!!
En tot overmaat van ramp staat het kopieerapparaat beneden en ik zit helemaal op zolder, en dat zijn echt veel trappen![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Groofsken is geen kerel. ze heeft niet eens een kerel.ze heeft al een dochter, en is nu zwanger van een zoon. zo, nu moet men er wel uitkomen, geloof ik
xenia, heel veel succes morgen!
takkembah, hoe is het nu met jou? een beetje van de schrik aan het bekomen?
amaranta, mooi verhaalbeetje jammer dat de conciérge dan niet helemaal meewerkt, maar idd goed voor de conditie
Ja, lief, he, die echo? man, ik zit de hele dag met een grijns op mn gezicht! ook een leuk voor de verandering
en we hebben gordijnen en de sierrand besteld voor de babykamer!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Duch, ze hebben de Jenga inmiddels ingeruild voor kaarten. Die maken in ieder geval geen putjes in de tafel.
Andersom is een rijkeluiswens, schijntquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef amaranta het volgende:
Freddie is gewoon een meisje! Met staartjes! Want meisjes dragen staartjes!
Davinia, een meisje!
Jij hebt straks een koningspaartje!
Ik hoorde gisteren dat een koningspaartje alleen een koningspaartje is als de oudste een jongen is en de jongste een meisje. Andersom (zoals groofsken) dus niet.
Ik hoorde laatst van een collega dat er ook roze duplo bestaat!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Andersom is een rijkeluiswens, schijnt
ja, erg he? staartjes!en barbie! en make-up! Aaargh!!!
doe mij maar duplo
Dat dus!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef mefke79 het volgende:
Tjemig, met een uk erbij heb je ineens echt weinig tijd om te reageren, al probeer ik nog wel effe goed bij te lezen.
Hmmzzzz voorwerkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:47 schreef martine1984 het volgende:
Voel me heel gek vanavond... mn armen zijn aan t trillen. Echt heel idioot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |