Aoraki, dat is schrikken, jullie zullen vast veel vragen hebben, goed dat je rust hebt genomen
hoop dat er snel (goede) duidelijkheid is voor jullie

Scorpion een extra echo om de rest te bekijken, maar wat er nu te zien was zag er goed uit, dat zal vast een geruststelling zijn
davina een leuke pret echo gehad zo te lezen en te zien, wat een mooie foto's
een half stickertje voor freecel, wel alles oke met de baby maar zelf meer rust nemen als ik het zo lees, fijn dat de vraagmoeder wel goed heeft gereageerd, dat brengt al wat meer rust hoop ik
Takkembah, jammer dat je dan toch naar het ziekenhuis moet

maar je kindje komt er snel aan, hopelijk dan stiekum vannacht zodat het toch nog lekker thuis geboren kan worden
Beessie Jen toch ook minder werken, wel fijn dat je leiding gevende begrijpend heeft gereageerd
jij werkt toch in een ziekenhuis? lijkt me hoe dan ook aardig zwaar fysiek werk
Amaranta met een man met een baan! gefeli, kan me voorstellen dat je heppie bent, snel het kopieer gedoe vergeten!
Twinkly hoest gegaan vandaag?
Xenia alvast heel veel succes morgen, geniet nog even van je zwangere buik vanavond

zelf vandaag bij de gyn geweest en een echo gehad! Hartje was heel goed te horen, ze hebben het nu vastgesteld op 7wk, 2dg dus ik zat zelf steeds wel goed! hoe onwerkelijk nog steeds was het toch ook een opluchting om een hartje te horen!