abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 11:48:54 #51
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73237279
@Faja Dat is zeer pijnlijk. Daar ben ik twee jaar geleden voor behandeld bij de manueel therapeut, mijn bekken stond scheef naar achter en ook naar onder. Maar na vijf keer stond het kaarsrecht en dat staat het nog steeds. Ik was toen ook zwanger, maar dat kon voor het 'kraken' geen kwaad.
De behandeling voelt niet prettig, maar het doet zeker geen pijn, in ieder geval niet iets om tegenop te zien. Ik merkte na drie maanden verschil. Maar eigenlijk wel meteen al, alleen was het toen nog niet 'over'. Ik heb daarna niet echt meer die bekkenpijn gehad die ik daarvoor had.

Alleen ging ik erna heen voor iets anders, maar toen heeft hij dus wel iets verknooid in mijn heupen, kon hij niks aan doen trouwens, want ik heb erbij nog eens last van reuma met kraakbeenafbraak. Maar goed, da's weer een ander verhaal.
pi_73237362
en o ja, dat vergat ik; Tan wat fijn dat je geen kuurtje nodig hebt!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73237434
@ Faja, ben je er bekend mee?
Mijn bekken stond laatst ook paar x scheef en de manueel therapeut heeft me toen erg goed gedaan!

Ik ben weer goed gekeurd door de gyn en de vpk.
Ze zat daar over mn buik te aaien, ze vond dat ik zo'n mooie buik had, weer goed voor mn ego
Ik voel me verder ook goed behalve die steken en krampen af en toe zijn irritant maar ja das al weken dus ik hoop gewoon dat ik er straks profijt van heb
En moet me dan zoveel mogelijk proberen te ontspannen van haar maar dat deed ik al.
Dinsdag weer.
pi_73237650
Faja jeetje wat ontzettend k#t voor je... hopelijk gaat de manueel therapie wat voor je verbeteren... want hier wordt je niet vrolijk van. sterkte meid

Tan geen BO wel goed drinken he... anders heb je hem zo te pakken. Zegt iemand die helemaal niet goed is in drinken

Sorbootje, bah een zieke kat... hopelijk knapt ie snel weer een beetje op.

Hier is de koelkast schoon zat er al een tijdje tegen op te hikken maar nu in eens moest het gebeuren. Heb zelfs de oven in de week gezet, die moet ik morgen zo uit kunnen soppen volgens de site van oma weet raad. Straks nog ff t konijnhok en de stofzuiger door de donkere babykamer...
pi_73238145
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Alle kots opgeruimd, maar kat wil niet eten en is heel zielig... kan ik echt niet tegen..
Bakje mek of water neerzetten. Die van ons heeft dat ook wel eens, dan is het een paar keer spugen en dan drinkt ze wat en dan gaat het vanzelf over.

Zal hij/zij vast iets verkeerd hebben gegeten.

K is net terug van de vk. Advies was om wat te minderen gezien de geestelijke drukte. Dat gaat ze dan ook maar doen (als dat zo even aan te passen is)
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 30 september 2009 @ 12:17:08 #56
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73238182
Hey meiden ik heb weer een vraag..
Ik kijk net naar beneden en zie dat mijn vest nattig is, nu doe ik hem open en zie dat mijn shirt eronder ook nat is! (bij mijn rechterborst ten hoogte van mn tepel) Nu heb ik een donkerroze shirt aan dus ik zie niet of het bloed of wat anders is. Aan mijn borst is verder niks, maar ik kijk nu net weer en ga over mn tepel heen en er zit gewoon wit/doorzichtig achtig spul op mn hand! Is dit normaal???
Het zal neem ik aan dan geen bloed zijn toch?
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73238300
Je lekt mama-papa!
pi_73238319
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:17 schreef mama_papa het volgende:
Hey meiden ik heb weer een vraag..
Ik kijk net naar beneden en zie dat mijn vest nattig is, nu doe ik hem open en zie dat mijn shirt eronder ook nat is! (bij mijn rechterborst ten hoogte van mn tepel) Nu heb ik een donkerroze shirt aan dus ik zie niet of het bloed of wat anders is. Aan mijn borst is verder niks, maar ik kijk nu net weer en ga over mn tepel heen en er zit gewoon wit/doorzichtig achtig spul op mn hand! Is dit normaal???
Het zal neem ik aan dan geen bloed zijn toch?
Klinkt als lekkende borsten... melk. Is niks ernstigs hoor. Doe maar een stukje wc papier in je BH of iets dergelijks om het op te vangen zodat je niet meer vlekken in je kleren krijgt. Je kunt er verder weinig aan doen.
pi_73238351
Lektetten! Maar geen paniek hoor, kan er bij horen.. ik heb er zelf soms 's nachts last van.

voor Faja's rug/bekken.
pi_73238408
@ Tan, ik hoop idd dat de manueel therapeut me meer verlichting kan bieden dan de bekkenfysio. Die kan nu niks voor me betekenen. Ze heeft net zelf geprobeerd om het een rechter gedeelte te verplaatsen maar ik ben helaas iemand die behoorlijk lenig is van me zelf waardoor ik niks voelde gebeuren en mijn been zo ver mogelijk naar achteren werd geduwd.

@ het-is-mij, de vorige zwangerschap moest ik ook eerder stoppen met werken ivm bekkenklachten maar die waren toen aanzienlijk minder pijnlijk en ben ik later in de zwangerschap gestopt met werken. Denk dat het nu ook mee speelt dat ik een kleintje heb dat ik zo nu en dan moet tillen, de commode op, de auto(stoel) in en moet helpen met afdrogen, aankleden etc dingen die je normaliter gebukt doet.

Ik baal er alleen van dat ik nu al moet stoppen met werken, ik ben pas 25 weken zwanger en had nog wel even door willen werken. Helaas. Mijn bazin is er van op de hoogte en ik heb net een brief/verklaring van de fysio naar der toe gemaild met uitleg over mijn klachten. Stukje bevestiging naar haar toe dat ik voorlopig echt niet kom werken.

mama_papa, dat is gewoon een druppeltje melk. Ik heb daar ook al last van. Niks om je zorgen over te maken. Ik zou wel van die pads halen voor in je bh, dan heb je niet van die natte vlekken in je kleding.
  woensdag 30 september 2009 @ 12:26:56 #61
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73238432
jeetje ik schrok me wild Ga meteen ff van die pads halen.

Bedankt weer!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73239085
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef mama_papa het volgende:
jeetje ik schrok me wild Ga meteen ff van die pads halen.

Bedankt weer!
ik wist niet dat je al zo vroeg lektetten kon krijgen.
  woensdag 30 september 2009 @ 13:10:14 #63
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73239702
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
@ Tan, ik hoop idd dat de manueel therapeut me meer verlichting kan bieden dan de bekkenfysio. Die kan nu niks voor me betekenen. Ze heeft net zelf geprobeerd om het een rechter gedeelte te verplaatsen maar ik ben helaas iemand die behoorlijk lenig is van me zelf waardoor ik niks voelde gebeuren en mijn been zo ver mogelijk naar achteren werd geduwd.
Ik ben volgens de reumatoloog en de manueel therapeut ook extreem soepel (al merk ik daar qua lenigheid niet veel van momenteel - ik kon vroeger wel mijn benen in mijn nek leggen, maar dat lukt me echt niet meer), dat zal het e.e.a. wel verergeren. Voor de manuele therapie had het overigens geen nadelige invloed.

Wanneer kun je terecht?
pi_73241143
Ik heb nog niks bijgelezen (tijdje niet online geweest) maar wilde wel even snel Mefke feliciteren met haar zoon
pi_73241150
Oeh spannend Martine en Takkembah er begint iets te rommelen!! Hihi die schoonmaakdrang van jou Martine, dat is het bewijs, er begint iets!

Free, ik vind voor kleine kindjes zorgen echt wel zwaar hoor, tillen, bukken, achter ze aan rennen, altijd je aandacht erbij houden. Dus je moet je echt niet lullig voelen dat je het niet meer aankunt, het is juist hartstikke rot voor jou dat het niet meer lukt!!

Ymme veel plezier bij de echo!!!!!!
edit: oh wat erg van die huisvriend van je ouders, sterkte

Ja, dat heb ik ook vaak Sorbootje, en kotsende katten ook Ik heb laatst een kat boven de wasbak gehouden maar toen hield ie op, flauw hoor

Och Icantrix wat rot, maar goed dat je aan je lijf denkt want zo kan je echt niet meer werken
Asyniur rustig aan doen hoor!! Niet jij ook door je heupen gaan zakken!

Vlindur, die k*tmuggen! Ik ben ook lekgestoken vannacht, ik vind dat ze allang dood moeten zijn, het is herfst!

Is dat zoveel dan wat je aangekomen bent Happyme? Ik vind het niet zoveel

Lol Keshet ik zal je maar niet feliciteren met die mijlpaal, toch?

Jeeeetje Faja dat klinkt heel heel pijnlijk, ik hoop dat de manueel therapie effect heeft!!!

hihi Mama_Papa Is wel vroeg ja maar het is heel normaal! Je tieten werken iig

Zouden jullie mij eventjes moed in willen spreken? Ik moet morgen dus mijn afstudeercolloquium houden en ik ben vreselijk zenuwachtig. Helemaal nadat ik mijn presentatie aan mijn begeleider opgestuurd had en hij vanmorgen antwoorde met: "Ziet er aardig uit" Niet goed, niet prima maar aardig! Zullen de hormonen wel zijn dat ik me dat aantrek... Ik moet 30-45 minuten presenteren over mijn literatuuronderzoek en daarna is er nog 15 minuten tijd waarin de profs vragen kunnen stellen en in discussie gaan met mij. De laatste keer dat ik presenteerde vergat ik de helft bij de dia's te vertellen door de zenuwen

[ Bericht 2% gewijzigd door Twinkly op 30-09-2009 14:07:22 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 30 september 2009 @ 14:01:22 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73241337
ymme, wat vreselijk, zeg! Heel veel sterkte!
en bij de pretecho gluen ze ook ech wel of ze afwijkende dingen zien, hoor!

Free, je bent niet slap! Echt niet! ik ben ook naar 50% gegaan met 17 wk, en met 25 wk volledig arbeidsongeschikt. (kantoorbaan)
Andere mensen zeggen dan: je bent pas slap als je door blijft kwakkelen met alle gevolgen van dien.
En naar je lichaam luisteren betekent: als je een dag hebt gewerkt en je gaat daarna dood van de pijn, dan moet je niet meer werken
Als je een dag rust hebt gehad, en het is alweer een stuk beter, dan moet je al helemaal stoppen met werken!

leo, de 20-wk vindt plaats tussen de 18 en 22 weken zwangerschap. hoeft niet bij 20w precies

vlindur hoe ist eigenlijk met jou? Tot nu toe heeft mini-jij nog helemaal geen last van het rhesusgebeuren toch?

happy, balen dat je ineens toch meer bent aangekomen. is het echt zo erg voor jou of voor de baby?

tan, fijn dat je de bo weg hebt kunnen krijgen!

wow, faja, bekkeninstabiliteit, wat naar! wat nu? ah, je moet ook al stoppen met werken

Go Twinkly! Komt helemaal goed met je afstuderen!

De kinderkamer is binnen! en de kamer is nog niet leeg Aaargh!!

Is het trouwens heel erg als ik me gerustgesteld voel dat ik niet de enige ben die zulke frustraties heeft bij een tegenstribbelend lichaam?

Verder geen nieuws, eigenlijk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73241551
Twinkly, misschien wil je begeleider je niet het gevoel geven dat je het al in de pocket hebt? Bovendien zegt een presentatie op papier niet zoveel. Als jij het overtuigend en enthousiast kan brengen dan heb je al het grootste deel voor je gewonnen. Jij hebt dat onderzoek gedaan dus jij weet waar je het over hebt. Dat je zenuwachtig bent weten zij ook wel en daar kunnen ze best doorheen kijken. Alvast heel veel succes in ieder geval
pi_73241636
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef DaviniaHR het volgende:
happy, balen dat je ineens toch meer bent aangekomen. is het echt zo erg voor jou of voor de baby?
Nou ja, erg erg.. mijn bmi zit net op het randje zeg maar. Nu wil ik toch al in het ziekenhuis bevallen, dus voor wel/niet thuisbevallen maakt het niet uit. Ik moet toch een suikertest doen over 4 weken, dus dat stond al vast, maar ik was vastbesloten niet te veel aan te komen tijdens de zwangerschap dus ben vooral in mezelf teleurgesteld, maar iedereen zegt tegen me dat ik er zo goed uit zie en het er eerder op lijkt dat ik ben afgevallen (muv mijn buik dan). Dus nee, eigenlijk is het niet echt zo erg.

Zo vervelend om te lezen dat er zoveel meiden met lichamelijke klachten zijn. Ik prijs mezelf rijk dat ik daar (nog) geen last van heb. Even een dikke
pi_73241666
Twinkly gewoon rustig blijven ademhalen is mijn beste advies... Ik ga zelf heel snel praten van de zenuwen en heb daarom zelf vaak een briefje voor me liggen waarop staat Rustig Praten en dat helpt!

Mefke gefeliciteerd met jullie zoon! Al dat wachten eindelijk beloond!

Faja, dat klinkt niet echt prettig. Heb zelf bijna de hele zwangerschap een keer per week fysio gehad voor mijn SI gewricht. Sinds ik niet meer 3 tot 4 uur per dag in de auto zit drie dagen in de week is dat gelukkig enorm verbeterd. Maar allemaal niet zo erg als de rugklachten die ik hier allemaal lees, pfoe voor alle dames met rug/bekken klachten

Martine dat leek even spannend en wat vervelend van dat raam... Op basis waarvan zei jouw vlos dat hij/zij verwacht dat het deze week zal komen? Mijn vlos wenst me alleen succes met de laatste loodjes en zegt verder niks...

Hier nog steeds alles rustig. Kan nog steeds goed uit de voeten en ben dus nog lekker even hier en daar naartoe om mezelf te vermaken, zo vliegt de tijd lekker. Morgen weer naar de vlos!
pi_73242023
Twinkley, logisch dat je zenuwachtig bent.. maar dat is vast nergens voor nodig. Ze eten je niet op hoor, dat beloof ik. Bereid je voor en meer kun je niet doen... het grootste gedeelte heb je al gedaan nu alleen nog presenteren, komt goed meid. Enne je bent met zn tweetjes, samen sta je sterk

Rubey ik weet niet waar de vk het op baseerd. Had van de week al wat gerommel en aangezien hij vast ligt in mn bekken zij ze dat er wat aan t gebeuren is en dat t niet lang meer gaat duren. We zullen zien of ze gelijk krijgt.
pi_73242348
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:10 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik ben volgens de reumatoloog en de manueel therapeut ook extreem soepel (al merk ik daar qua lenigheid niet veel van momenteel - ik kon vroeger wel mijn benen in mijn nek leggen, maar dat lukt me echt niet meer), dat zal het e.e.a. wel verergeren. Voor de manuele therapie had het overigens geen nadelige invloed.

Wanneer kun je terecht?
As maandag kan ik terecht. Lekker vlot dus.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:42:22 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73242821
quote:
Op woensdag 30 september 2009 13:55 schreef Twinkly het volgende:
Zouden jullie mij eventjes moed in willen spreken? Ik moet morgen dus mijn afstudeercolloquium houden en ik ben vreselijk zenuwachtig. Helemaal nadat ik mijn presentatie aan mijn begeleider opgestuurd had en hij vanmorgen antwoorde met: "Ziet er aardig uit" Niet goed, niet prima maar aardig! Zullen de hormonen wel zijn dat ik me dat aantrek... Ik moet 30-45 minuten presenteren over mijn literatuuronderzoek en daarna is er nog 15 minuten tijd waarin de profs vragen kunnen stellen en in discussie gaan met mij. De laatste keer dat ik presenteerde vergat ik de helft bij de dia's te vertellen door de zenuwen

Het komt allemaal wel goed. Je moet maar zo denken: jij weet er alles van en zij maar een beetje. Je kent alle ins en outs, zij niet. Zij zoeken alleen een vraag (zwak plekje of verduidelijking) en jij weet daar echt wel gewoon het antwoord op... Je kunt het! Echt wel!
Hoe laat moet je afstuderen? Dan duim ik voor je...
  woensdag 30 september 2009 @ 14:47:15 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73242978
Auw Faja
Kan me voorstellen dat sjouwen met een klein kind inderdaad niet echt bevorderlijk is. Dat is wat ik gisteren ook bedoelde in mijn reactie naar freecell: ik ben blij dat ik (nog) geen kotertje heb rond rennen...
pi_73244177
Auwe Faja De mijne staat inderdaad ook scheef (lang leve kraken!) en das niet lekker

En sjouwen met de ukkies mag ik alleen nog maar recht voor, dus geen uk op mijn heup zetten. Dan merk je pas hoe vaak je dat doet

Twinkly, héél veel succes met je colloquium ! Je kan het heus, anders lieten ze je niet afstuderen hoor
  woensdag 30 september 2009 @ 15:30:26 #75
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73244424
Faja, jeetje zeg, dat klinkt heel pijnlijk, en dan is het ook nog eens niet de eerste Veel sterkte ermee zeg

Twinkly, ik begrijp je zenuwen helemaal, maar ik kan je niet echt tips geven. Ik kan je alleen zeggen dat ik zeker weet dat je het kan en dat ik heel hard voor je ga duimen Hoe laat is dat hele verhaal?

Asy, jij hebt tintels en kunt niet meer autorijden (hetgeen me trouwens echt een verschrikking lijkt!)

En dan ga ik met een kwartiertje maar eens op pad naar de VK, schrok net al wakker omdat ik in mijn slaap ineens dacht dat ik er doorheen aan het slapen was Pfiew, gelukkig niet dus..
3!
pi_73244478
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou ja, erg erg.. mijn bmi zit net op het randje zeg maar. Nu wil ik toch al in het ziekenhuis bevallen, dus voor wel/niet thuisbevallen maakt het niet uit. Ik moet toch een suikertest doen over 4 weken, dus dat stond al vast, maar ik was vastbesloten niet te veel aan te komen tijdens de zwangerschap dus ben vooral in mezelf teleurgesteld, maar iedereen zegt tegen me dat ik er zo goed uit zie en het er eerder op lijkt dat ik ben afgevallen (muv mijn buik dan). Dus nee, eigenlijk is het niet echt zo erg.

Zo vervelend om te lezen dat er zoveel meiden met lichamelijke klachten zijn. Ik prijs mezelf rijk dat ik daar (nog) geen last van heb. Even een dikke
happy, ik heb geen idee welk randje je precies edoeld, maar volgens mij was ik voor de zwangerschap al alle randjes voorbij... Toch heeft niemand mij ooit aangesproken dat er bepaalde zaken niet zouden mogen ook teveel aankomen is nooit besproken. Gister eigenlijk voor het eert iemand die erover begon (niet eens een vk of gyn zelf) maar die zwakte haar verhaal ook erg af toen ze hoorde dat ik tot nu toe "pas" 4,5 kilo ben aangekomen. Verder alleen maar complimenten en opmerkingen dat het allemaal maar heel bescheiden is (tja zo'n babybuik valt wat minder op tussen de vetjes). Dus maak je er niet te druk om!
pi_73244490
Twinkly, heel veel succes, je kunt het heus!!

Ik ben zo moe Maar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
pi_73244594
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:30 schreef Incantrix het volgende:

En dan ga ik met een kwartiertje maar eens op pad naar de VK, schrok net al wakker omdat ik in mijn slaap ineens dacht dat ik er doorheen aan het slapen was Pfiew, gelukkig niet dus..
Whehe Klinkt bekend Altijd schrikken met wakker worden!
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Sorbootje het volgende:

Ik ben zo moe Maar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
En even liggen met een boekje dan?
pi_73244674
Oh crap, Twinkley bijna vergeten.. Alvast heel veel succes morgen, ik zal zekers voor je duimen maar ik ben ervan overtuigd dat het gewoon helemaal goed gaat komen! Wat davinia ook al zei, je hebt het onderzoek gedaan en weet er dus veel van, meer dan die spannende profs! Zet hem
op, je kunt het!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 15:50:04 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73245107
Dames, ik heb een idee

Zullen we een "(deels) arbeidsongeschikt door zwangerschap" meet doen? Volgens mij kunnen we daar inmiddels wel een goede meet mee vullen

Oh, ik voel me zo schuldig naar Eli toe... tis zijn mamadag, en ik kan helemaal niks. hij zit nu op zn kamer te spelen na zn slaapje, en ik weet wat gekkigheid niet wat ik met hem zou willen doen. ik kan hem niet optillen, hij rent sneller dan ik, dus dat vind ik dan ook eng... pfff, kan echt wel janken nu

sorry voor de negativiteit
  woensdag 30 september 2009 @ 15:59:22 #81
95408 Incantrix
pi_73245483
Freecell, haha, inderdaad, met zo'n snurkje erbij

Davinia, dat is toch niet negatief doen? Het is en blijft gewoon een worsteling tussrn wat je kan en wat je wil en in dit geval toch helemaal logisch ook? Maar weet je wat mijn dierbaarste herinneringen zijn aan vroeger? Niet al die spannende uitjes, maar juist de simpele dingen: met mama aan tafel theetje drinken met een koekje, lekker samen op de bank met opa sesamstraat kijken, dat soort dingen.. Misschien is dat een kleine opsteker? Hoe dan ook, dikke , ik heb zelf nog geen kleintje rondlopen maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je nu voelt..
3!
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 16:01:00 #82
43556 miss_dynastie
pi_73245534
Hoe is het nu met jou, Lily?
pi_73246120
Het gaat wel goed, miss. lief dat je ernaar vraagt

Grote bloedingen blijven vooralsnog uit. Bij mijn eerste kwamen die met 30 weken dus ik knijp m wel.
Fysiek voel ik me prima, ik werk ook nog iedere dag maar ik merk wel dat ik al mijn energie nodig heb voor mijn werk en mijn gezin.
Ik heb niet veel fut meer voor sociale zaken of internet (als ik niet werk, met de kinderen bezig ben of huishoudelijke zaken doe dan lig ik het liefste met een boek op de bank of in bed).
Sorry ook dat ik me hier niet veel laat zien, dames

Als alles gaat zoals nu dan krijg ik over 2,5 week weer een echo ivm placentaligging.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:23:28 #84
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73246406
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Dames, ik heb een idee

Zullen we een "(deels) arbeidsongeschikt door zwangerschap" meet doen? Volgens mij kunnen we daar inmiddels wel een goede meet mee vullen

Oh, ik voel me zo schuldig naar Eli toe... tis zijn mamadag, en ik kan helemaal niks. hij zit nu op zn kamer te spelen na zn slaapje, en ik weet wat gekkigheid niet wat ik met hem zou willen doen. ik kan hem niet optillen, hij rent sneller dan ik, dus dat vind ik dan ook eng... pfff, kan echt wel janken nu

sorry voor de negativiteit
Goed idee! Maar dan moeten jullie wel naar hier komen, want ik kan niet meer die kant op

Davinia: koekjes bakken? limonade drinken uit zijn eigen serviesje? samen een spelletje doen?
Maar het blijft gewoon bagger...

We zitten wel met een boel kneusjes bij elkaar deze keer of lijkt dat maar zo?
  woensdag 30 september 2009 @ 16:26:58 #85
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73246525
hij mocht even helpen met de babykamer leegruimen, en zit nu voor de teletubbies
naja, dat vind-ie leuk.

asy, t hangt er natuurlijk vanaf of je een beetje ind e buurt woont
en we hebben dan wel voo iedereen een bank of luie stoel nodig oid, om bij te komen van de lange reis

Lily, fijn dat je geen bloedingen meer hebt gehad!
pi_73246599
Dankjulliewel, jullie zijn lievies
De presentatie is morgen om 11.00 uur.
Koekjes bakken, goed idee!! Ik denk dat ik dat ook maar ga doen vrijdag dan heb ik echt echt echt verlof!!

Lily ik hoop dat de placenta nog verhuist naar een beter plekje!
DaviniaHR
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 30 september 2009 @ 16:47:55 #87
95408 Incantrix
pi_73247263
En dan ben je dus ineens 100 % arbeidsongeschikt.. Ik weet niet of ik nu moet of , maar ik geloof dat ik wel een soort van opgelucht ben. Thnx voor alle morele steun lieve meiden
3!
pi_73247475
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Incantrix het volgende:
En dan ben je dus ineens 100 % arbeidsongeschikt.. Ik weet niet of ik nu moet of , maar ik geloof dat ik wel een soort van opgelucht ben. Thnx voor alle morele steun lieve meiden
Ohh Heel begrijpelijk hoor! Maar je gaat je vast een stuk beter voelen als je straks een weekje lekker rustig aangedaan hebt en dan weet je dat het de juiste beslissing is geweest
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 30 september 2009 @ 16:58:21 #89
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73247621
Trix
Neem je eigenlijk ouderschapsverlof op na je bevallingsverlof?
pi_73247861
hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik
concentreer je dan maar eens op het uit je hoofd leren van een presentatie
pi_73247862
Rocka en Mefke: gefeliciteerd met jullie zoons
pi_73247969
Zo, weer terug van de vlos. Beebje krijgt een grote sticker, de seconde dat de stagiaire-vlos de doppler op mijn buik zette was het vertrouwde geluid er weer

Wel zijn mijn buikspieren verslapt waardoor mijn baarmoeder gaat hangen. Daar kan de oorzaak liggen van de plasdrang die ik continu heb. De pijn is ws. bandenpijn door groeispurtje baarmoeder. Ze adviseerde mij om een ondersteunende buikband te gaan dragen en rust+warmte te nemen. Het is trouwens een kwaal waar vrouwen meestal pas last van krijgen bij een tweede zwangerschap.
pi_73248092
Das ook flauw, als je zoals ik niet werkt (in dienstverband dan) kan je nooit naar een arbeidsongeschikt-meet
Maar er zijn inderdaad veel zwangeren met probleempjes dit keer vind ik. Over mezelf ben ik juist wel tevreden hoe het gaat, buiten de tijd rond de 20 weken (die was zwaar voor m'n lichaam, veel pijn en harde buiken) zit ik nu weer in rustiger vaarwater. voor alle stumpertjes!

Vandaag m'n kraampakket mogen ontvangen aan de deur, helemaal onverwacht. Met grote knuffel en een boekje voor de reeds aanwezige peuter. Ook de babydoos bij Prenatal opgehaald maar die vind ik maar bedroevend eigenlijk. Zitten er allemaal bonnen in voor pampersluiers, leuk, maar die zijn maar tot het eind van het jaar geldig. Ik ga natuurlijk niet inslaan en er dan achter komen dat het kind geen pampers-billen heeft of er niet tegen kan ofzo.
Vanavond weer zwemmen en vrijdag mijn eerste keer zwangerschapspilates.

Vergeet ik helemaal Mefkes Driekusje, wat een schatje! Had gisteren voor het slapen al mogen spieken
Ik ga nog een keertje even spieken en daarna snel koken!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:30:25 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73248589
octo, kunnen de harde buiken ook verklaard worden door je verslapte buikspieren? Wel balen, zeg!

sidn3y, hoe was het kraampakket? "oh ja, zo groot waren die kraamverbanden! " of viel het wel mee?
moet morgen even terugbellen over de telefonsiche intake van de kraamzorg.
ga ik meteen vragen over de extra uren door bekkenklachten
  woensdag 30 september 2009 @ 17:57:45 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73249376
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:26 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, t hangt er natuurlijk vanaf of je een beetje ind e buurt woont
en we hebben dan wel voo iedereen een bank of luie stoel nodig oid, om bij te komen van de lange reis
Ik woon in het mooie Zuid-Limburg
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:47 schreef Incantrix het volgende:
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:05 schreef Twinkly het volgende:
hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik hik
concentreer je dan maar eens op het uit je hoofd leren van een presentatie

Niet uit het hoofd leren! Gewoon je (powerpoint?) presentatie uitprinten en daarbij wat zeer belangrijke dingen schrijven (bv een verband ofzo wat je ziet op de presentatie). De rest klets je zo aan elkaar. Van uit het hoof dleren krijg je stress, als je dan iets vergeet ben je meteen ook de helft van de rest van de tekst kwijt met als gevolg zenuwen en niet meer uit je woorden komen
tot zover Asyniur's tip van de week
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:13 schreef Sidn3y het volgende:
Das ook flauw, als je zoals ik niet werkt (in dienstverband dan) kan je nooit naar een arbeidsongeschikt-meet
Als jij je arbeidsongeschikt voelt, dan mag je ook komen
pi_73249745
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:57 schreef Asyniur het volgende:
Niet uit het hoofd leren! Gewoon je (powerpoint?) presentatie uitprinten en daarbij wat zeer belangrijke dingen schrijven (bv een verband ofzo wat je ziet op de presentatie). De rest klets je zo aan elkaar. Van uit het hoof dleren krijg je stress, als je dan iets vergeet ben je meteen ook de helft van de rest van de tekst kwijt met als gevolg zenuwen en niet meer uit je woorden komen
tot zover Asyniur's tip van de week
ik mag er geen tekst bij houden omdat ik dan op ga lezen, maar ik denk dat ik het toch wel ga doen omdat ik het echt niet uit mijn hoofd geleerd krijg hoor ik moet echt wel af en toe even spieken.

Ik heb geloof ik indalingsweeen: scherpe steken in mijn onderbuik
  woensdag 30 september 2009 @ 18:41:52 #97
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73250753
Mefke gefeliciteerd , daar is ie dan, de kleine Driekus. Wat een plaatje .

Een hele mooie en fijne kraamtijd toegewenst .
  woensdag 30 september 2009 @ 18:47:13 #98
223453 Guuzewuus
pi_73250926
Oh jongens, ik ben steeds geneigd om zo ongepast direct te reageren op dingen . Ik moet echt tot tien tellen voortaan, want mensen beginnen te schrikken zo nu en dan.

Op mijn werk:
Collega: Als jij gaat zitten, voel ik bank hier bewegen (3 meter verderop).
Ikke: Nou, zo weet je wel mensen complexen aan te praten (en ga onverstoord verder met het kletsen met buurvrouw en het eten van mijn soep en twee broodjes met kaas ).
Collega, 10 minuten later op de gang met rode kop: Hey G, sorry dat had ik niet moeten zeggen, kan me voorstellen dat het lomp overkwam.
En ikke? Ik was allang weer vergeten waar ze het over had .

En ook hier (op fok, niet per definitie in dit topic) heb ik de laatste weken al meerdere malen een post gedeeltelijk weer van mezelf moeten deleten omdat het zo ongevoelig direct was wat ik schreef .

Ik gooi het op de hormonen .

En ik ben moe en toe aan verlof. Ik tel af... Nog drie weken en één dag werken (èn nog een herfstvakantie en één week overdracht, maar dat telt niet )...
pi_73251030
Hier een multi emo ymme.

20 weken echo was super. Alles is goed En het is nog steeds een jongen. Overduidelijk
Zit op een goed groei schema, en al het andere wat gecontroleerd moest worden, is goed.

Echter is vanacht om 00.00 uur die goede vriend overleden
En heeft mijn vriend vandaag te horen gekregen dat de ontslagaanvragen goed bevonden zijn. Dus hij heeft nog 4 te werken en daarna niet meer. Terwijl we eind dit jaar gedacht hadden, omdat dit gezegt was tegen hem. Naja, druk solliciteren dus maar.

Maar verder toch wel heel blij en lekker taartje gegeten op onze gezonde jongen.
  woensdag 30 september 2009 @ 18:51:38 #100
223453 Guuzewuus
pi_73251092
Ach jee Ymme, wat verdrietig .

En fijn dat met jullie knul alles goed is . Was er reden om te denken van niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')