abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73251131
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Ach jee Ymme, wat verdrietig .

En fijn dat met jullie knul alles goed is . Was er reden om te denken van niet dan?
Nee hoor Maar vond het wel enorm spannend enzo.
pi_73251479
Hè ymme, wat een dubbel bericht zeg, kan me voorstellen dr dat allemaal wat lastig is (icm hormonen). Dus allereerst toch een jompel voor jullie kereltje en daarna een voor die vriend van jullie en jouw vriend met zijn werk... Wel snel zeg 4 weken al... Dat dat zo maar kan zeg (maar ja ook bedrijven hebben een opzegtermijn van een maand natuurlijk) maar wel heel snel al. Hoopdat hij snel iets nieuws kan vinden!
  woensdag 30 september 2009 @ 19:06:11 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73251551
Ymme, ten eerste gefeli met de goede echo!

ten tweede, gecondoleerd!

Goh, dat er zowaar animo is voor mn arbeidsongeschiktenmeet!
Ach, we hebben toch niets beters te doen
ms gooi ik vanavond ff een pm ertegenaan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:13:02 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73251769
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef Twinkly het volgende:

[..]

ik mag er geen tekst bij houden omdat ik dan op ga lezen, maar ik denk dat ik het toch wel ga doen omdat ik het echt niet uit mijn hoofd geleerd krijg hoor ik moet echt wel af en toe even spieken.

Ik heb geloof ik indalingsweeen: scherpe steken in mijn onderbuik
vandaar ook dat je er gewoon in steekwoorden wat bij zet, dan kun je gewoonweg helemaal niks oplezen
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben nog maar gedeeltelijk arbeidsongeschikt he

ymme, wat een naar nieuws over die vriend en over het verlies van de baan van je lief. Wel fijn dat alles in orde was met je knulletje
pi_73251907
Ymme, wat een dubbel bericht.
Eerst en vooral proficiat met de goede echo
Gecondoleerd met het overlijden van die vriend en wat een jammer nieuws ivm het ontslag van jouw vriend.
Dikke
pi_73251938
Hier toch een beetje goed nieuws. Mijn bloeddruk was vandaag al wat lager Onderdruk zelfs onder de 9 (90) Maar dat ga ik niet vertellen op het werk
pi_73252007
Guuz! Whehe

Fijn dat de echo goed was Ymme
Geen extra armpjes of beentjes?
pi_73252329
Ben lekker paar daagjes vrij geweest, eergister en vandaag en do en vrijdag ook nog. En ja hoor, het werk alweer aan de telefoon net (eerst niet opgenomen maar bleven maar bellen...), of ik even morgen een vroege dienst kon komen werken.

Kom verdorie altijd opdraven bij ziekte en wat dan ook, maar heb het nu dus proberen af te wimpelen en andere namen aangegeven die ze eerst maar moest proberen te bellen, nou ben ik dus bang dat ik alsnog gebelt wordt dat ze niemand vinden kunnen, maar ik blijf dit keer echt nee zeggen en volhouden.Loop verdorie in mn laatste weekjes werken (nog 2 weken na deze week) en begin zaterdag aan 7 dagen werken achter elkaar.
Ik zou persoonlijk een behoorlijk zwangere collega niet eens hebben gebelt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73252726
Ymme, inderdaad dubbel nieuws. Gefeliciteerd met de echo, gecondoleerd met de vriend. En balen van het werk, hopelijk kan hij wel snel aan de slag. En anders kun je altijd nog samen van je verlof en kindje genieten....
  woensdag 30 september 2009 @ 19:42:49 #110
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73252768
Hey Poppejans, heb jij dan al van te voren besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan? Dus dan heb je maar 10 weken achteraf?

Ik snap dat nooit zo goed. Ik denk altijd (duh) ik doe vier weken vooraf, dan heb ik zalng mogelijk als de kleine er is. En mocht het eerder niet meer lukken dan kan je verlof altijd nog twee weken eerder ingaan toch?
pi_73252872
Ik hoop eigenlijk dat ik kan blijven werken tot een week voor de bevalling (of eventueel zelfs iets minder) kwestie van zo weinig mogelijk te verliezen
  woensdag 30 september 2009 @ 19:46:19 #112
223453 Guuzewuus
pi_73252910
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:45 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ik kan blijven werken tot een week voor de bevalling (of eventueel zelfs iets minder) kwestie van zo weinig mogelijk te verliezen
Oh , dat mag hier volgens mij helemaal niet .
pi_73252972
Je mag hier in België blijven werken tot de dag van de bevalling als je wil. Je verliest dan wel 1 week van je verlof. Maar als je overtijd gaat, ben je die weken natuurlijk wel kwijt achteraf als je dan al thuis zit.
  woensdag 30 september 2009 @ 19:48:56 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73252995
poppejans, wat voor werk doe je? als ik vragen mag?

guuzie, als je ouderschapsverlof opneemt, kan je net zo goed ook 6 wk vantevoren met verlof gaan. verder ben ik het wel met je eens, hoor! maar het kan niet altijd
pi_73253038
Me daarnet in het centrum van Brussel wel weer compleet belachelijk gemaakt door mijn voet te verstuiken. Mijn val nog kunnen breken door mijn hand op het asfalt te plaatsen. Weer de nodige portie entertainment voor de mensen die in de file stonden.
En dat op weg naar de controlearts
  woensdag 30 september 2009 @ 19:51:08 #116
223453 Guuzewuus
pi_73253070
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:48 schreef DaviniaHR het volgende:
poppejans, wat voor werk doe je? als ik vragen mag?

guuzie, als je ouderschapsverlof opneemt, kan je net zo goed ook 6 wk vantevoren met verlof gaan. verder ben ik het wel met je eens, hoor! maar het kan niet altijd
Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijn . maar goed, dan neem ik het op als de kindjes naar school gaan ofzo, ik vind wel een ander goed/ mooi moment .
pi_73253264
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Poppejans, heb jij dan al van te voren besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan? Dus dan heb je maar 10 weken achteraf?

Ik snap dat nooit zo goed. Ik denk altijd (duh) ik doe vier weken vooraf, dan heb ik zalng mogelijk als de kleine er is. En mocht het eerder niet meer lukken dan kan je verlof altijd nog twee weken eerder ingaan toch?
Werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep (vroege,late of slaapdiensten),HEEL intensief is het lichamelijk niet (1 persoon in rolstoel) maar wel moet ik 5 clienten geheel helpen qua lichamelijke verzorging (douchen,afdrogen,tanden poetsen e.d) en deels ook met aankleden enzo+alle huishoudelijke bijkomstigheden op de groep
Werken gaat tot nu toe gelukkig goed, maar vind het heerlijk dat ik gekozen heb v 6 weken van tevoren verlof!, me erop voorbereiden en wat rommelen in huis enzo, sta nog steeds achter mn keuze!
Na de geboorte heb ik 11 weken verlof, kon er nog een weekje vakantie bij aanplakken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 30 september 2009 @ 19:59:07 #118
223453 Guuzewuus
pi_73253379
Het lijkt mij ook heerlijk Poppejans zeker nu ik echt moe begin te worden , maar ik ben bang dat ik 10 weken (in mijn geval) achteraf zo weinig vind. Fijn dat jij iig nog 11 weken hebt daarna .
pi_73253482
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Het lijkt mij ook heerlijk Poppejans zeker nu ik echt moe begin te worden , maar ik ben bang dat ik 10 weken (in mijn geval) achteraf zo weinig vind. Fijn dat jij iig nog 11 weken hebt daarna .
12 is toch ook wel heerlijk denk ik ja, lekker met je baby'tje.
Maar denk dat als ik voor de 4 weken had gekozen, ik daar heel erg spijt van zou hebben gekregen zo nu op het allerlaatst nu ik aan het aftellen ben
Alhoewel het misschien ook wel iets is waar je je dan op instelt
pi_73253517
Ik ga eens afsluiten. Ben nu al in slaap aan het vallen
  woensdag 30 september 2009 @ 20:27:25 #121
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73254458
Voor alle (gedeeltelijke) AO meiden . Voel jullie vooral niet te schuldig. Ik voelde me ook altijd schuldig, totdat ik de knoop definitief doorhakte een halve dagen ging werken. Ik voelde op dat moment met de dag mijn lichaam zich herstellen, en dat is niet voor niets meiden! En met elke dag dat mijn lichaam zich herstelde, besefte ik ook elke dag temeer wat een goede beslissing ik had genomen. Je bent nu eenmaal niet meer alleen!!

Twinkly, heel veel plezier morgen (ja, plezier!) Ik zeg: succes heb je niet nodig morgen, daarvoor heb je al hard gewerkt! Je gaat gewoon knallen, want je kent je stof (anders was je niet zover gekomen). Als hart onder de riem:
“You gain strength, courage, and confidence by every experience by which you really stop to look fear in the face. You are able to say to yourself, 'I lived through this horror. I can take the next thing that comes along.”

Voor de rest: truste!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73254759
Trusten Leonieke!
pi_73257915
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijn . maar goed, dan neem ik het op als de kindjes naar school gaan ofzo, ik vind wel een ander goed/ mooi moment .
Echt niet? Vraag dat maar eens goed na dan want volgens mij mogen ze ouderschapsverlof niet weigeren.
Ik stop 4 weken van te voren metdezelfde insteek, het kunnen eraltijd nog 6 worden.
En daarna lekker ouderschapsverlof.....doei kiddies tot mei/juni!
pi_73258219
zo ik reageer even met terug werkende kracht, jullie hebben weer een hoop gepost

Poppejans, wat vervelend dat je werk je toch nog belt op je vrije dag(en), hoop dat ze iemand anders vinden en jou dus niet meer gaan bellen

Ymme gecondoleerd met de huisvriend, maar wat ontzettend fijn dat de echo goed was
hoe dicht kunnen leven en dood af en toe naast elkaar staan dan
en dan verliest je lief ook nog zn baan, wat een hoop tegenstijdigheden

guuzewuus aan het aftellen voor verlof, nog even volhouden en opletten met die opmerkingen/ hormonen

octopussy en baby weer een dikke sticker en nu maar hopen dat buikband, rust en warmte zn werk gaat doen
en ook mij goed gekeurd

incantrix een hele dikke knuf voor jou en ook 1 voor Davina (al zal eli nu inmiddels wel weer op bed liggen)

Twinkly succes met je presentatie, gata vast goed komen

auw faja dat klinkt helemaal niet zo prettig, zeer pijnlijk zelfs

Tan geen BO, dus ook geen kuurtje met vervelende bijwerkingen

voor sorbootje en zielige kat

en er wordt wat gerommeld (of ben ik nu veels te laat en topic toch niet goed doorgelezen?

martine wat vervelend van dat raam, je klinkt er zelf gelukkig aardig oke mee

en last but not least, mefke wat een heerlijke kereltje is jullie Driekus

(pfff tis me een aardige post geworden en ik weet niet of ik het altijd zo goed ga bijhouden hoor )

een lekkende mama_papa
pi_73258333
Het klopt wat Guuzewuus zegt Amaranta. Je moet minimaal een jaar in dienst zijn bij dezelfde werkgever om in aanmerking te komen voor ouderschapsverlof.
pi_73258427
Oke, wist ik niet, balen.
pi_73258533
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Twinkly, heel veel plezier morgen (ja, plezier!) Ik zeg: succes heb je niet nodig morgen, daarvoor heb je al hard gewerkt! Je gaat gewoon knallen, want je kent je stof (anders was je niet zover gekomen). Als hart onder de riem:
“You gain strength, courage, and confidence by every experience by which you really stop to look fear in the face. You are able to say to yourself, 'I lived through this horror. I can take the next thing that comes along.”

Goede quote!

Gaan jij of Martine nog een kindje baren vannacht? Of Sorbootje en het-is-mij stiekem

Slaap lekker iedereen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73258803
Van deze kant:

Slaap lekker. Ik ga mijn bedje ook eens opzoeken. Lange dag gehad met veel emoties. Sloopt wel moet ik zeggen hoor. Vrijdag avondwake en zaterdag begravenis. Mijn ouders zijn net weg hier, na een hele dag bij de vrouw van gezeten te hebben. Pffff wat een elende zeg.
pi_73259746
Ymme, wat naar van die huisvriend gecondoleerd. Balen dat je partner zn baan kwijt raakt. Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws voor je.... fijn dat de echo goed was.

Twinkly succes morgen! komt helemaal goed meid... laat die buik gewoon goed zien, dan laten ze je echt niet zakken hoor! Ik denk aan je.

Hier vanavond geen baby hoor... puk is druk aan t bewegen maar nog niet naar beneden. Ik ga straks lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.
pi_73260105
Mef wat een cute kereltje

Takkie, heel veel succes vast...

Ymme wat fijn een goede 20-weken-echo
Gecondoleerd ook nog
Wat een tegenstrijdigheid...het einde van een leven en het begin van een nieuw leven...

Xenia, mijn gedachten gaan naar jou uit. Ik weet hoe spannend je het vindt
Alles komt goed, vrijdag ergens ben je gewoon MAMA
We zullen aan je denken en we hopen dat alles heel voorspoedig gaat

Alle andere lieve zwangere mutsen dames, veel liefs van mij voor jullie allen
het is zó geweldig om mama te zijn ja ja het klinkt cliché maar het is zó waar!
Nog even geduld en doorzetten allemaal
#geen
pi_73260158
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef martine1984 het volgende:
Ymme, wat naar van die huisvriend gecondoleerd. Balen dat je partner zn baan kwijt raakt. Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws voor je.... fijn dat de echo goed was.

Twinkly succes morgen! komt helemaal goed meid... laat die buik gewoon goed zien, dan laten ze je echt niet zakken hoor! Ik denk aan je.

Hier vanavond geen baby hoor... puk is druk aan t bewegen maar nog niet naar beneden. Ik ga straks lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.
Zóooo spannend!! Wat is het snel gegaan joh...ik weet nog dat je je kwam melden! En nu ben je gewoon bijna mama!
Jij ook heel veel succes vast...
#geen
pi_73261825
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:57 schreef DuchessX het volgende:

Xenia, mijn gedachten gaan naar jou uit. Ik weet hoe spannend je het vindt
Alles komt goed, vrijdag ergens ben je gewoon MAMA
We zullen aan je denken en we hopen dat alles heel voorspoedig gaat

Dito

Jouw voorlaatste nacht als aanstaande moeder Xenia
  donderdag 1 oktober 2009 @ 04:33:14 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_73264273
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Ymme, ten eerste gefeli met de goede echo!

ten tweede, gecondoleerd!

Ja, leuk, maar bij wie dan, want geen van ons is echt in staat ver te reizen ben ik bang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73264325
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo moe Maar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
En heeft het jou geholpen?
Mij iig niet haha, dus ik zeg, goeiesmorgens!

Hopelijk ligt de rest wel lekker te tukken en slaap jij ook weer troel

@ Twinkly, succes.
Merk je dat je extra zenuwachtig bent nu? (door hormonen ofzo?)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 06:33:18 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73264369
Goedemorgen!

@Twinkly, heeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag! ik zal voor je duimen... komt vast helemaal goed hoor!

@Ymme; eerst een en natuurlijk een voor de goede echo....

en ik werk vandaag weer, en heb slecht geslapen.... (begint vervelend te worden). maar hoef nu maar 2 daagjes, dus lekker overzichtelijk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73264376
Goedemorgen Dames,

Meldt met puk nog in zn baby huis... alles is rustig hier. Droomde vanacht wel dat mn vliezen gebroken waren, eerst was het gewoon doorzichtige vloeistof en na een douche was het zwart van kleur Hormonen en dromen doen idiote dingen met je Heerlijk geslapen, was alleen klaar wakker dus ben ik maar met mn lief mee uit bed gegaan voor een bakkie Straks weer terug duiken

Xenia vandaag je laaste dag als zwangere vrouw, morgen zal je gewoon Mama zijn... wat een gek idee. Kan me nog herinneren dat je je kwam melden dat lijkt nog maar zo kort geleden.

Voor alle andere dames die het nodig hebben
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:26:19 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264555
moggel.... denk dat ik straks lekker in mn ootootje stap. Heb werkelijk geen oog dicht gedaan en ben een beetje grieperig.
Moet gaan werken en ga desnoods gewoon om 15.00 naar huis maar ik moet echt wat dingen afhandelen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:30:04 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264575
Martine, misschien vandaag??

Ymme, zo blijkt wel weer hoe dicht leven en dodo bij elkaar staan ja.
Gefeliciteerd met je goede echo ( ';) zei ik toch )
Gecondoleerd met het overlijden van de goede familievriend.

Xenia, nog 1 dagje! Spannend he, vandaag ben je nog zwanger en morgen ben je mama! Echt, heus!

Twinkly vandaag ook jouw grote dag! Toitoitoi. En denk maar zo, je bent al geslaagd, anders mocht je echt geen presentatie houden!

Tan, we hebben allebei gelukkig geen BO! FIjn he!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:33:07 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264583
Martine, misschien vandaag??

Ymme, zo blijkt wel weer hoe dicht leven en dodo bij elkaar staan ja.
Gefeliciteerd met je goede echo ( ';) zei ik toch )
Gecondoleerd met het overlijden van de goede familievriend.

Xenia, nog 1 dagje! Spannend he, vandaag ben je nog zwanger en morgen ben je mama! Echt, heus!

Twinkly vandaag ook jouw grote dag! Toitoitoi. En denk maar zo, je bent al geslaagd, anders mocht je echt geen presentatie houden!

Tan, we hebben allebei gelukkig geen BO! FIjn he!

Ohja, in het fototopic 19september staat een foto van mijn buik, voor de geinteresseerden.
pi_73264612
Ymme wat goed van de echo! En gecondoleerd met het verlies van die vriend en wat onwijs balen van het werk van je partner.

Martine, lekker rustig aan doen hoor. Voor je het weet heb je al je energie nodig om je ukkie op de wereld te zetten.

Leonieke, kijk je uit ! Een beetje het asfalt van dichtbij bekijken moet je maar doen als je niet zwanger bent hoor.

Xenia, ik weet niet of ik straks vandaag nog online ben dus mocht het niet zo zijn wou ik je alvast heel veel succes wensen morgen. Nog maar een dagje en dan hebben jullie je kleine meisje.

Poppejans, mijn man die zet of zijn mobiel uit als zijn werk hem probeert te bellen op dagen dat hij ziek is of vrij en heeft geen voicemail. Misschien moet jij ook gewoon de laatste weekjes voor je verliof je telefoon uitschakelen. Lekker rustig.

Guuz, ik had 6 weken van te voren verlof genomen maar omdat ik ziek gemeld ben moet je verplicht 6 weken van te voren verlof nemen. Nou heb ik nog 4 weken vakantie over van dit jaar, die plak ik achter mijn verlof volgend jaar. Ik vind het juist een heerlijk idee nog even 6 weken de tijd te hebben voor mijn anderen kinderen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:40:35 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73264616
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:33 schreef amaranta het volgende:
Ohja, in het fototopic 19september staat een foto van mijn buik, voor de geinteresseerden.
Mooi!
pi_73264719
Goeiemorge meiden,

voor Twinkly! Zet hem op meid
voor BJ en Amarante en het slechte slapen maar wel moeten werken...
voor Xenia... zoals al gezegd je laatste zwangere dag... hoe gek moet dat voelen zeg. Maar ik wens je veel geluk, plezier en sterkte! Alles komt goed.

Hier echt flink uitgerust, gistermiddag al 2 uur liggen tukken en vannacht ook als een blok. Nu weer aan den arbeid en vanmiddag op tijd naar huis. Ben sinds gisteren 50% ziek gemeld hier en ergens voelt het wel lekker. Zeker omdat mijn leidinggevenden echt heel lief waren en ook meteen riepen dat als ik me niet lekker voelde gewoon naar huis moest gaan. Dat scheelt een boel in de gemoedsrust.

Martine ik gooi er toch nog een in voor jou, maar ook direct voor Takkembah en eigenlijk alle LLM's! (sorry dat ik niet meer precies weet wie allemaal... )
pi_73264831
Goedemorgen!

Wordt er nog gepuft vandaag?

Fijn dat je uitgerust bent Lijnloos

Hier ging beeb gisteren ineens echt best hard schoppen, best lang Zelfs TARA kon het 2 keer nèt voelen. (zo'n voorzichtig: 'was dat de beeb?' 'yep' )
Leukleuk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:24:27 #144
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73264906
Joehoe dames
Houden jullie het nog een beetje vol? Het lukt me niet meer om julliie te blijven volgen, beetje druk met baby enzo
LLM, tot snel in het volgende topic!!
En voor iedereen met wie het even niet zo lekker gaat. Better times will come!! Sowieso na de bevalling en hopelijk al eerder.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:47:56 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73265190
ik lees wel mee hoor maar kan net als kersjes bijna niet reageren. Dames, succes, sterkte, beterschap, veel geluk, geniet <streep door wat niet van toepassing is>

Xenia, jij vooral: laatste dag met je buik. Het te weten heeft voordelen snel foto maken nog, bewust genieten van het leven in je... Geniet van vandaag, morgen is je genieten zoooo anders!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73265341
Goooooooodmorning dikkerdjes!

Twinkly, ik duim voor je! Komt vast helemaal goed!

Poppejans, poot stijfhouden hoor! Ze redden zich er maar mee!

Xenia, wat de rest ook zegt; geniet van je laatste dag mét buik. Morgen ben je moeder!

Voor de rest weer een

Heb redelijk geslapen. Van twaalf tot 5 ongeveer en daarna nog wel gewoon lekker in bed gelegen tot een uur of zeven. Da's nog eens te doen. Kat lijkt weer opgeknapt, dus geen kots ruimen vanochtend.

Baby zit nog steeds veel te lekker in mijn buik. Die blijft voorlopig nog wel even zitten waar ze zit vrees ik.
pi_73265441
Ook hier nog alles rustig! Deze maand word ik mama

Xenia heb je van alle spanning nog een beetje kunnen slapen? Geniet van je laatste dag met je baby nog gezellig in je buik en heel veel succes morgen!
pi_73265624
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:05 schreef Rubey het volgende:
Deze maand word ik mama
Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:33:42 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73266026
Goodmornings dear ladies Wat een rust hier, geen LLM met spannende verhalen? Wel spannende dromen trouwens, als ik Martine zo lees

Sorbootje, hoest met de poesie? Hoop dat hij (of zij) zich beter voelt.. Ennuhm, wilde je nog even bedanken voor je eye-opener, je zei zelf wel als mosterd na de maaltijd te komen maar dat was heul niet zo Jullie hebben me allemaal zo veel harten onder de riem gestoken en zijn lo lief voor me geweest.. En wat jij zei, Sorbo-lief, van dat falen niet is stoppen met werken, maar niet goed voor jezelf en je kind zorgen, die is erg blijven hangen!

Twinkly, whooee, grote dat vandaag! Mijn duimen staan al in de startblokken hoor!

Amaranta, wat een supermooie foto zeg! Voor in een lijstje issie

En Xenia, jeutje, vandaag lijkt me echt een heel bizar dagje voor jou. Best wel bijzonder, heb je nog iets speciaals in gedachten?

Nou ladies, ik ga even mijn werk bellen, het grote nieuws doorgeven. Komende week ga ik er nog wel een keer langs met wat lekkers, dan is mijn eigen leidinggevende ook weer terug en kan ik nog even écht afscheid nemen, nu voelt het net alsof ik het einde van de film gemist heb zeg maar. En dan vanmiddag even bloed prikken, de VK vond dat het wel weer tijd werd (sinds april ). Owja, wat ik gisteren dus helemaal vergeten was te zeggen: verders ben ik goedgekeurd en lag beeblief al met koppie naar beneden (niet dat dat in deze fase van de zwangerschap heel veel zegt, maar toch)
3!
pi_73266072
Incantrix, poessie kotst niet meer, maar wat er aan de achterkant uitkomt...pfoe... da's niet fris zeg maar. Dus we houden hem in de gaten.

Ben blij dat je wat aan mijn mosterd had!
pi_73266231
Jeuj, Trix heeft weer een stickert! Lijkt me inderdaad wel heel raar om zo over de telefoon "af te melden"... maar als je inderdaad volgende week of zo een traktatie doet kun je dan ook gevoelsmatig beter afsluiten voor de komende maanden...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:45:06 #152
95408 Incantrix
pi_73266320
Sorbootje, arme poezemauw, voor jou én voor poeslief En haha, jah, dat was goede mosterd, thnx

Lijnloos, is inderdaad héél erg raar, vandaar inderdaad dat ik er komende week wel nog heen wil. Dan kan ik het zelf afsluiten, en mijn collega's allemaal gedag zeggen.. En voor hen denk ik ook wel fijn Ik las trouwens dat jij ondertussen ook hebt gemeld dat je nu minder moet gaan werken en dat je fijne reacties hebt gekregen, dat is heel prettig.. Ben blij voor je, dat maakt het allemaal stukken makkelijker he?
3!
pi_73266581
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, arme poezemauw, voor jou én voor poeslief En haha, jah, dat was goede mosterd, thnx

Lijnloos, is inderdaad héél erg raar, vandaar inderdaad dat ik er komende week wel nog heen wil. Dan kan ik het zelf afsluiten, en mijn collega's allemaal gedag zeggen.. En voor hen denk ik ook wel fijn Ik las trouwens dat jij ondertussen ook hebt gemeld dat je nu minder moet gaan werken en dat je fijne reacties hebt gekregen, dat is heel prettig.. Ben blij voor je, dat maakt het allemaal stukken makkelijker he?
Dat maakt het inderdaad heel makkelijk... Heb gewoon echt geluk met zulke leidinggevenden Maar ik moet zeggen dat al die kerels hier op de afdelingen zich al sinds dag 1 druk maken om mijn zwangerschap... of ik wel genoeg eet, of wat ik eet wel gezond genoeg is, niets tillen, niet op tafels staan... etc, schatten eigenlijk!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:09:48 #154
95408 Incantrix
pi_73266892
Aaahh, da's inderdaad wel súperlief zeg Fijn, dan komt het zéker wel goed met jou!
3!
pi_73267255
Net de 20 wkn echo gehad.
Alles goed alleen kon ze een aantal dingen niet zien.
Daarom moest K maar gaan lopen in de hoop dat Babypopje draaide, na 30 minuten wandelen terug en hij lag nog steeds hetzelfde
Maar goed nu dus binnenkort weer terug om de dingen die ze niet (goed) kon zien.
We weten niet wat het wordt maar ik zag een bekend beeld ...

Nee geen spoilers, want ik ben geen deskundige en ik kan het ook verkeerd zien.
Binnen kort dus weer een extra echo dus wel
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:33:42 #156
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73267473
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte!
bij mij ook, met dan nog een stukje erbij.. als ik niet overtijd gaan in ieder geval toch...
pi_73268826
Ik heb alles bijgelezen, maar ben even niet in staat om te reageren...

Vorige week vond de verloskundige dat mijn baarmoeder in groei achterbleef, daarom werden we doorverwezen voor een groeiecho in het ziekenhuis. Afgelopen dinsdagavond hebben we hem gehad, en het was dus niet goed
Ons ventje ligt nu helemaal onderop de groeicurve, hij valt er nog net in, maar daar is alles mee gezegd. Hij loopt twee weken achter... Dit kwam echt totaal onverwacht en we zijn ook heel erg geschrokken. De verloskundige zegt dat ik rust moet houden, halve dagen werken etc. En dat het dan normaal gezien wel goed komt... Vrijdag een consult bij de gynaecologe om te kijken of zij het eens is met dit advies. Komt echt zo onverwacht. Alles ging zo goed, ik had nergens last van. Ik zou met 36 weken stoppen met werken en nu opeens na 34, en halve dagen werken... Ik voel me schuldig, heb ik me te druk gemaakt? Had ik het rustiger aan moeten doen?
Gisteren en vandaag ziek gemeld, ik ben er emotioneel redelijk kapot van. Volgende week had ik al vakantie, dus dan zal ik het helemaal rustig aan doen. Daarna dus dan nog maar 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Gelukkig begrepen mijn bazen het allemaal en die vinden het ook geen enkel probleem dat als ik dat fijner vind, helemaal niet meer terug kom... Nu is het dus afwachten op de tweede groei echo over ongeveer 2 weken om te kijken of hij de achterstand inhaald of tenminste stabiel blijft...

[snif]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:20:42 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73268933
Oh Aoraki... wat een vervelend bericht...

Ik heb er geen verstand van, maar is twee weken achterstand dan echt zoveel? En hebben ze enig idee hoe het komt? Ik snap helemaal dat je er even heel erg naar van bent, goed dat je even vrijaf hebt genomen, ook om even tot rust te komen nu. Sterkte
pi_73269042
Aoraki: Jeetje meid, dat is schrikken. Pff, had eigenlijk heel verhaal getypt, maar weer verwijderd. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Dus gewoon heel veel sterkte en een dikke knuffel dan maar!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:25:12 #160
95408 Incantrix
pi_73269070
Sc0rpi0n, nog een extra echo dus, hmmm.. Toch weer afwachten, dat lijkt me wel vervelend!

Aoraki, jeumig, wat vervelend! Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken, ik hoop echt dat het snel bij zal trekken als je inderdaad rust krijgt, bah zeg! Ik zal aan je denken!

En hoe zou het nú met Twinkly zijn?
3!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:34:08 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73269360
He, Aoraki, wat een vervelend bericht, zeg!
En ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Tan, maar die zal je zelf ook wel hebben. sterkte iig!

scOrpiOn, aan de ene kant wel balen dat je nog een keer moet, aan de andere kant, mss wel leuk. maar wat ze konden zien, zeag er goed uit, wellicht is dat ook een geruststelling

En, geen LLM acties?? saai, hoor!

We hebben vanochtend een pretecho gehad! Was leuk!! Score: 15 foto's en 10 minuten dvd

We hebben haar vrouwelijkheid in 3d op de foto staan, dus als er nu nog een jongetje uitkomt, zou ik dat heel erg raar vinden
en ze heeft echt een ander koppie dan eli, zo leuk om te zien!
echt andere hoofdvorm (meer van PR, eli is mijn persoonlijke kloon) maar dan wel weer mijn mond (eli heeft PRs mond) Leuk, leuk, leuk!
Als PR de foto's heeft ingescand, zet ik er wel een paar online
Qua groei was alles helemaal prima, op de nullijn, dus bij 40w rond de 3500g, nou, das altijd fijn
Nog steeds lange benen, onze mannequin
pi_73269400
Aoraki, wat een naar bericht, kan me voorstellen dat je er even door heen zit. Sterkte meid

Hier net weer een half uur mn bed uit.. heb nog heerlijk een paar uurtjes slaap gepakt. Straks maar weer wat klusjes doen... niet te veel natuurlijk

Sorbootje fijn dat de poes niet meer kotst, hopelijk knapt de diaree ook snel op...
pi_73269414
Aoraki, jeetje zeg. Heftig. Lekker die rust pakken.
En hopelijk (en waarschijnlijk dus volgens je vk) gaat dit ten goede van de groei.

Komt allemaal vast goed
pi_73269726
Aoraki, dikke voor jou en je partner, heftig hoor. Tja, dat je schrikt is denk ik wel heel logisch, zeker omdat je natuurlijk zelf nergens last van hebt en het niet voelt aankomen... Hopelijk kun je morgen wat meer duidelijkheid krijg en je vragen kwijt bij de gyn.

Davinia, wat leuk dat de 3D goed gelukt is!
pi_73270577
@ Aoraki, kan me voorstellen dat je ervan schrikt en het is balen dat je halve dagen moet werken maar ja zoals hier al vaker gezegd, de beeb is natuurlijk nu het belangrijkst.
(had jij ook geen last van je schildklier? Zoja, blijven je waardes wel oke?)

@ Davinia en ymme, mooi van jullie echo.

@ Scorpion, jammer van die van jullie, wanneer gaan jullie inde herhaling?
pi_73270961
Aoraki, wat vervelend nieuws zeg Lekker je rust pakken en dan komt het vast wel goed met je kleintje

Davina, wat super dat 3D zo tof was! Ik zit nog steeds in twijfel om het nou wel of niet te doen.. Maar het is zo duur

Sc0rpi0n, een extra keer is alleen maar leuk toch?

Hier heb ik het kraampakket opgehaald. En hij is leuk!

Echt super dat het in een box zit, das echt handig! En een badcape zit er ook in
En 4 pakken kraam/maandverband God, heb ik echt zoveel nodig?!

En ook nog maar een jasjepakje gekocht voor de kleine In maat 62, dus 'das voor later'
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73270988
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, jammer van die van jullie, wanneer gaan jullie inde herhaling?
Oh ik ben brutaal genoeg om te vragen hoe het was, maar zoals zij het kon zien was alles goed.

En we mogen 13 okt @ 9:00 op herhaling (verlenging)
En nog een keer naar ons babypopje kijken is geen probleem hoor
♥ K, N, R en F ♥
pi_73271182
Ik zit mezelf net te bedenken dat er misschien wel iets mis kan gaan met mijn kraampakket.
Ik ben bij menzis verzekerd. Heb nu nog een jongere verzekering, hierin wordt deze niet vergoed, maar vanaf jan 2010 (15 feb uitgeteld) word deze overgezet naar extra verzorgd 2. Daarin word deze wel vergoed.
Hoe ver van te voren krijg je het kraampakket eigenlijk?
pi_73271443
Nog een keerkijken is wel leuk inderdaad

Aoraki: balen zeg!Maar ergens in die termijn liep ik ook achter op groei, toen moest ik elke middag 2 uur plat en was het in 3 weken bijgetrokken. Dus het kan helemaal goed komen!

Net terug van Vlos, half stickertje. De baby doet het geweldig, groeit goed en beweegt lekker. Mijn ijzer was omhoog,haha. Blijkbaar eet ik goed

Verder moet ik minstens een dag minder gaan werken, want bekken en harde buiken technisch gaat het niet zoals het moet. Meteen overlegd met mijn vraagouder en dat komt goed. Nog een maand met een dag minder en dan wrs helemaal stoppen. Raar, ongemakkelijk, maar ergens wel een opluchting.

Ow en mijn bloeddruk was 85/45
pi_73271458
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik zit mezelf net te bedenken dat er misschien wel iets mis kan gaan met mijn kraampakket.
Ik ben bij menzis verzekerd. Heb nu nog een jongere verzekering, hierin wordt deze niet vergoed, maar vanaf jan 2010 (15 feb uitgeteld) word deze overgezet naar extra verzorgd 2. Daarin word deze wel vergoed.
Hoe ver van te voren krijg je het kraampakket eigenlijk?
In maand 7
pi_73271506
Meld!

Aoraki, wat een vervelend nieuws... Hebben ze er in het ziekenhuis nog iets over gezegd?

Vlindur: wat een mooi kraampakket! Ziet er heel wat mooier uit dan mijn kartonnen doos.

Hier gister voor het eerst geen stickertje gehad van de verlos.... Mijn bloeddruk was opeens een stuk omhoog geschoten Ze komt zondag langs om weer te controleren. Ik hoop maar dat het een uitschieter was want ik heb geen zin om overgedragen te worden aan het ziekenhuis..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73271512
Dus in januari. uuh december al. Krijg ik het kraampakket dus niet vergoed..

Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
pi_73271873
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:

Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
Als ik jou was zou ik even bellen voor informatie en of je dan niet eerder kan overstappen.

Hier kun je bij De Friesland vanaf 6 maanden het pakket ophalen. En omdat ik AVOptimaal ben (de duurtste) krijg ik 150 euro tegemoetkoming! De meeste betalen er de kraamzorg van, maar als je er een jas van koopt is dat ook best, je krijgt het gewoon gestort op de rekening
pi_73271932
Dank jullie wel voor jullie reacties, dat doet me goed.

Goed om te horen Freecell, dat jij hetzelfde hebt meegemaakt, en dat alles goed is gekomen.

We horen denk ik vrijdag meer van de gynaecologe en ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk rust te nemen. Ik heb alles uit m'n handen laten vallen, het kan me op dit moment ook niet meer boeien...

En de oorzaak? Hoogst waarschijnlijk een placenta die niet 100% functioneert. De verloskundige legde uit dat als deze iets minder functioneert en je hebt ook nog eens een heel druk leven, dat het dan snel voorkomt.
Maargoed, we zijn er optijd bij, en hopelijk is rust houden gewoon het antwoord...
(maar wachten is zo vervelend... )
pi_73272128
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:

ymme, ik zit ook bij menzis en heb vorige week mijn pakket gekregen... (you do THE math) overigens heb ik die verzorgd 3 sinds dit jaar, dus zou niet weten hoe dat zit als je overstapt. Ik zou gewoon even bellen. Oh en dat pakket kwam gewoon, niks meer voor hoeven doen dan maandjes terug melden dat ik zwanger ben. Overigens ook wel ok pakket hoor van menzis, met opbergbox ook!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:12:17 #176
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73272240
@ Twinkly: hoe is het gegaan, ben zeer benieuwd!!!

@ Aoraki: wat een vervelend nieuws zeg! Probeer je niet teveel druk te maken!!!

Nieuws van mijn front:

Net terug van de controle van de gyn, ivm kleine groeiachterstand. Alles zit op het randje (groei, vruchtwater, doppler), bovendien ben ik gestript, is er 2 cm ontsluiting en dus word ik morgen in het ziekenhuis ingeleid voor de zekerheid.
Maar ik weet ff niet wat ik ervan moet denken. Valt hier een beetje koud op mijn dakje (zeker omdat ik graag thuis wilde bevallen)... En nu dus in het ziekenhuis, met infuus, etc. Ik moet het denk ik even laten bezinken... Jeetje misschien ben ik morgen of overmorgen wel mama
Alexa en Seth zijn lief
pi_73272399
Vlindur, wat een leuke badcape met dat schaap erop! Echt gaaf dat dat er bij zat, hier niet hoor. Wel een oerlelijke paarse rare rugtas. Spulletjes zaten ook in zo'n handige opbergbox.
Hoorde van iemand van de gym die er zelfs luiertjes v de baby bij in had zitten! Inhoud zal per verzekering wel een beetje verschillen.

Aoraki, wat een vervelend nieuws Hopelijk door veel te rusten maakt je kleintje misschien nog wel een groeispurt(je)
pi_73272435
Oh Takkembah, wat spannend joh! Je gaat gewoon heel gauw mama worden!!!
pi_73272548
Jeetje sproet-je, Aoraki en Takkembah, wat doen jullie nu? De stickertjestrend wordt zo wel een beetje onderbroken hoor Veel sterkte en rust gewenst en Takkembah alvast heeeeeeel veel succes morgen

Vlindur wat een gezellig kraampakket Heb je niet een pak inlegverband en 3 kraamverband? Dat lijkt me ook wel heel veel, maar ik had er maar eentje in zitten. Dus gelijk maar even bij gehaald bij de drogist.
pi_73272621
Takkembah das ineens anders Spannend!
Veel succes dan morgen!
pi_73272637
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef Takkembah het volgende:
@ Twinkly: hoe is het gegaan, ben zeer benieuwd!!!

@ Aoraki: wat een vervelend nieuws zeg! Probeer je niet teveel druk te maken!!!

Nieuws van mijn front:

Net terug van de controle van de gyn, ivm kleine groeiachterstand. Alles zit op het randje (groei, vruchtwater, doppler), bovendien ben ik gestript, is er 2 cm ontsluiting en dus word ik morgen in het ziekenhuis ingeleid voor de zekerheid.
Maar ik weet ff niet wat ik ervan moet denken. Valt hier een beetje koud op mijn dakje (zeker omdat ik graag thuis wilde bevallen)... En nu dus in het ziekenhuis, met infuus, etc. Ik moet het denk ik even laten bezinken... Jeetje misschien ben ik morgen of overmorgen wel mama
Spannend hoor.
pi_73272650
Takkembah wat spannend! Neem de tijd vandaag even goed om het te laten doordringen! En succes zeg! Maak er wat moois van

Poppejans, Het pakket is zeer uitgebreid vind ik. Ik weet totaal niet wat je nodig hebt, maar het ziet er supercompleet uit. En ik beval toch in het ziekenhuis, dus het gaat mij meer om die box en die cape
En de desinfecterende wasgel is ook wel top!
pi_73272928
ow Takkembah, wat spannend. Vervelend dat je liever thuis had willen bevallen en dat het nu misschien niet kan, maar aan de andere kant houden ze in het ziekenhuis je wel helemaal in de gaten en ben je dus in goede handen.

Succes!
pi_73272940
Takkembah:
pi_73273535
Takkembah, vervelend dat je niet thuis kan bevallen... of mag dat als nog als het vandaag spontaan op gang komt? In ieder geval succes meid, je zult snel mama zijn!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:59:16 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73273614
Aoraki, wat naar! En nu?

Davinia een meisje! Jij hebt straks ook een mooi koningskoppel!

Takkembah ook al zo'n vervelend nieuws! Maar wel snel je kindje in je armen

[ Bericht 41% gewijzigd door Asyniur op 01-10-2009 14:05:15 ]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:05:24 #187
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73273778
Mocht het vannacht nog op gang komen dan mag ik thuisblijven. We zullen zien of het op gang komt....

Het is ook een beetje raar dat ik me nu mentaal moet voorbereiden op bevallen in het zkh. Daar gebeuren dingen toch anders, en daar heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden
Alexa en Seth zijn lief
pi_73274023
Het getver Takkembah... Ik ga voor je duimen dat je vanacht snel mag bevallen.
Verder ook wel een gek idee lijkt me dat je morgen je kindje vast mag houden!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:25:31 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_73274292
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:17 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb alles bijgelezen, maar ben even niet in staat om te reageren...

Vorige week vond de verloskundige dat mijn baarmoeder in groei achterbleef, daarom werden we doorverwezen voor een groeiecho in het ziekenhuis. Afgelopen dinsdagavond hebben we hem gehad, en het was dus niet goed
Ons ventje ligt nu helemaal onderop de groeicurve, hij valt er nog net in, maar daar is alles mee gezegd. Hij loopt twee weken achter... Dit kwam echt totaal onverwacht en we zijn ook heel erg geschrokken. De verloskundige zegt dat ik rust moet houden, halve dagen werken etc. En dat het dan normaal gezien wel goed komt... Vrijdag een consult bij de gynaecologe om te kijken of zij het eens is met dit advies. Komt echt zo onverwacht. Alles ging zo goed, ik had nergens last van. Ik zou met 36 weken stoppen met werken en nu opeens na 34, en halve dagen werken... Ik voel me schuldig, heb ik me te druk gemaakt? Had ik het rustiger aan moeten doen?
Gisteren en vandaag ziek gemeld, ik ben er emotioneel redelijk kapot van. Volgende week had ik al vakantie, dus dan zal ik het helemaal rustig aan doen. Daarna dus dan nog maar 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Gelukkig begrepen mijn bazen het allemaal en die vinden het ook geen enkel probleem dat als ik dat fijner vind, helemaal niet meer terug kom... Nu is het dus afwachten op de tweede groei echo over ongeveer 2 weken om te kijken of hij de achterstand inhaald of tenminste stabiel blijft...

[snif]
Oei, ik begrijp precies hoe je je voelt, alhoewel ik bij Ruben wist waar het door kwam. Normaal gesproken komt het ook echt goed, zeker als er geen aanwijsbare oorzaak is (en die wordt dan meestal al wel met de 20 weken echo gevonden). En over een paar jaar heb je misschien net wel zo'n reus rondlopen als hier rondloopt, van "nog net tussen de lijntjes" naar "net boven de lijntjes"

Ook bij deze baby hebben we weer dit nieuws gekregen, maar twee weken later was dat al weer stukken minder, blijkbaar een late groeispurt (of toch het aanslaan van de vitamines en mineralen). Op basis van 1 groeiecho kan er niets gezegd worden, bovendien zit er een behoorlijke foutmarge in!

En ja, ik weet dat het echt heel erg afhankelijk is van in welke moeder het kindje groeit en dergelijke, maar hopelijk kan mijn verhaal je toch iets gerust stellen (en als je vragen hebt, gewoon even een PM sturen ofzo, want ik hoef niet alles heel uitgebreid hier te hebben staan )

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73274652
Twinkly, hoe is je verdediging gedaan? Vast goed, maar
hoe goed ???

Takkembah, wat apart dat het dan zo snel al gaat... Ben je erg overrompeld door het nieuws? Gelukkig wel het vooruitzicht dat je je kindje al snel in je handen hebt!
pi_73274694
Ik heb niet zoveel verstand van groei achterstanden Aoraki, maar ik denk dat je er van uit moet gaan dat het met rust allemaal goed gaat komen....

En Takkembah is dus morgen al mama! Dit topic loopt wel snel leeg dan

Ik heb wel een stickertje gekregen vanochtend.

Kom er net achter dat een pretecho volledig vergoed wordt door mijn verzekering. Dan toch maar een afspraak maken hiervoor, altijd leuk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:54:19 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73275219
Takkembah, pff, dat is wel even anders, ja! Ineens: "mevrouw, u wordt morgen ingeleid!"
kan me heel goed voorstellen dat je dat ff rauw op je dak valt.
maar aan de andere kant, je bent al overtijd, dus hoe klein kan hij/zij dan zijn? tis dan toch niet dat je de 2,5 kg niet haalt, toch? of zeg ik nu heel domme dingen

Sterkte iig!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:04:08 #193
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73275563
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Takkembah, pff, dat is wel even anders, ja! Ineens: "mevrouw, u wordt morgen ingeleid!"
kan me heel goed voorstellen dat je dat ff rauw op je dak valt.
maar aan de andere kant, je bent al overtijd, dus hoe klein kan hij/zij dan zijn? tis dan toch niet dat je de 2,5 kg niet haalt, toch? of zeg ik nu heel domme dingen

Sterkte iig!
Nee ze schatten haar nu ook op een gram of 2800. Maar het is de combinatie met overtijd+gering vruchtwater+groei+doppler dat ze geen risico's willen nemen.

Ja, het valt rauw op je dak ja: morgen word je ingeleid. Ik had niet eens meegenomen naar het zkh dus stond echt zo buiten van:

Ik vind het gewoon allemaal zo raar, al 2 cm ontsluiting, slijmprop al kwijt en al vruchtwater verloren, zonder dat ik daar iets van gemerkt heb . Hopelijk merk ik morgen ook maar weinig van al wat komt
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48:53 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73277008
hey dames

ben doooooodmoe, dus niet bijgelezen, maar wilde jullie mijn gesprek niet onthouden...
Ik heb vanmorgen met mijn teamleider gesproken en aangegeven dat ik het de laatste tijd toch wel zwaar vind, het fulltime werken en zwanger zijn. En dat ik slecht slaap en me uitgeput voel.
gelukkig reageerde hij daar heel goed op, en staat hij er helemaal achter dat ik wat minder ga werken, want hij heeft ook liever dat ik minder, als dat ik alles of niets doe...
Heb nu afgesproken om ipv fulltime, nu 3 dagen per week te werken (en me voor de overige dagen ziek te melden..). Dat lijkt me heel redelijk. heb ik meer tijd om uit te rusten. (en aangezien ik natuurlijk ook weekenden werk kan ik de dagen heel goed verdelen).
Ben zo opgelucht dat ik dit gesprek gevoerd heb en zo blij dat mijn teamleider helemaal achter me staat....

hij gaf zelfs nog aan, dat mocht dit niet gaan, dat we dan altijd nog verder kunnen kijken naar de mogelijkheden.

en o ja, vandaag 27 weken

voor jullie allemaal....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:54:23 #195
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73277213
Takkembah ik snap dat het rauw op je dak valt maar ik wil je alvast heel veel succes wensen morgen en een voordeel is dat je nog maar 8 cm hoeft te gaan. Ik heb vanavond namelijk geen pc bij de hand dus bij deze alvast je succeswens.

BJ wat fijn dat je het in goede harmonie heb kunnen regelen.
pi_73277567
BJ: Wat fijn.
pi_73278221
BJ, helemaal goed dat je het op deze manier hebt kunnen regelen! Goed ook dat je er aan toegegeven hebt en het bespreekbaar hebt gemaakt. Goed gedaan meid!
pi_73278379
BJ wat fijn dat je het zo hebt kunnen regelen!

Takkembah ff een vraagje, je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Maar waarom laten ze de natuur niet zn gang gaan? Normaal gesproken mag je toch doorlopen tot 42 weken max, en zo ver ben je toch nog niet....?

Ik ga mezelf ff van de bank afslepen... moet boodschappen halen maar ik heb geen zin. Maar anders hebben we straks niks te eten.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:30:55 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73278388
BJ, fijn dat het zo goed geregeld is!

Hierbij een paar kiekjes van de echo van vanochtend:
Gezichtje:

Met arm erbij:

En gewoon, omdat we het niet kunnen laten!
pi_73278446
Oh wat bijzonder Davinia! Je ziet gewoon echt helemaal het gezichtje! Die gaap foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')