Nee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 18:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Ach jee Ymme, wat verdrietig.
En fijn dat met jullie knul alles goed is. Was er reden om te denken van niet dan?
vandaar ook dat je er gewoon in steekwoorden wat bij zet, dan kun je gewoonweg helemaal niks oplezenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef Twinkly het volgende:
[..]
ik mag er geen tekst bij houden omdat ik dan op ga lezen, maar ik denk dat ik het toch wel ga doen omdat ik het echt niet uit mijn hoofd geleerd krijg hoor
ik moet echt wel af en toe even spieken.
Ik heb geloof ik indalingsweeen: scherpe steken in mijn onderbuik
Ik ben nog maar gedeeltelijk arbeidsongeschikt hequote:Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Goh, dat er zowaar animo is voor mn arbeidsongeschiktenmeet!
Ach, we hebben toch niets beters te doen
ms gooi ik vanavond ff een pm ertegenaan
Ohquote:Op woensdag 30 september 2009 19:45 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ik kan blijven werken tot een week voor de bevalling (of eventueel zelfs iets minder) kwestie van zo weinig mogelijk te verliezen
Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 19:48 schreef DaviniaHR het volgende:
poppejans, wat voor werk doe je? als ik vragen mag?
guuzie, als je ouderschapsverlof opneemt, kan je net zo goed ook 6 wk vantevoren met verlof gaan. verder ben ik het wel met je eens, hoor! maar het kan niet altijd
Werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep (vroege,late of slaapdiensten),HEEL intensief is het lichamelijk niet (1 persoon in rolstoel) maar wel moet ik 5 clienten geheel helpen qua lichamelijke verzorging (douchen,afdrogen,tanden poetsen e.d) en deels ook met aankleden enzo+alle huishoudelijke bijkomstigheden op de groepquote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Poppejans, heb jij dan al van te voren besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan? Dus dan heb je maar 10 weken achteraf?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik denk altijd (duh) ik doe vier weken vooraf, dan heb ik zalng mogelijk als de kleine er is. En mocht het eerder niet meer lukken dan kan je verlof altijd nog twee weken eerder ingaan toch?
12 is toch ook wel heerlijk denk ik ja, lekker met je baby'tje.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Het lijkt mij ook heerlijk Poppejans zeker nu ik echt moe begin te worden, maar ik ben bang dat ik 10 weken (in mijn geval) achteraf zo weinig vind. Fijn dat jij iig nog 11 weken hebt daarna
.
Echt niet? Vraag dat maar eens goed na dan want volgens mij mogen ze ouderschapsverlof niet weigeren.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk kan het niet altijd, maar dan kan altijd nog vervroegen dacht ik. helaas kan ik nog geen ouderschapsverlof opnemen, ben pas in mei begonnen aan deze nieuwe baan en daar moet je labger dan een jaar voor in dienst zijn. maar goed, dan neem ik het op als de kindjes naar school gaan ofzo, ik vind wel een ander goed/ mooi moment
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |