abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73266231
Jeuj, Trix heeft weer een stickert! Lijkt me inderdaad wel heel raar om zo over de telefoon "af te melden"... maar als je inderdaad volgende week of zo een traktatie doet kun je dan ook gevoelsmatig beter afsluiten voor de komende maanden...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:45:06 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73266320
Sorbootje, arme poezemauw, voor jou én voor poeslief En haha, jah, dat was goede mosterd, thnx

Lijnloos, is inderdaad héél erg raar, vandaar inderdaad dat ik er komende week wel nog heen wil. Dan kan ik het zelf afsluiten, en mijn collega's allemaal gedag zeggen.. En voor hen denk ik ook wel fijn Ik las trouwens dat jij ondertussen ook hebt gemeld dat je nu minder moet gaan werken en dat je fijne reacties hebt gekregen, dat is heel prettig.. Ben blij voor je, dat maakt het allemaal stukken makkelijker he?
3!
pi_73266581
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, arme poezemauw, voor jou én voor poeslief En haha, jah, dat was goede mosterd, thnx

Lijnloos, is inderdaad héél erg raar, vandaar inderdaad dat ik er komende week wel nog heen wil. Dan kan ik het zelf afsluiten, en mijn collega's allemaal gedag zeggen.. En voor hen denk ik ook wel fijn Ik las trouwens dat jij ondertussen ook hebt gemeld dat je nu minder moet gaan werken en dat je fijne reacties hebt gekregen, dat is heel prettig.. Ben blij voor je, dat maakt het allemaal stukken makkelijker he?
Dat maakt het inderdaad heel makkelijk... Heb gewoon echt geluk met zulke leidinggevenden Maar ik moet zeggen dat al die kerels hier op de afdelingen zich al sinds dag 1 druk maken om mijn zwangerschap... of ik wel genoeg eet, of wat ik eet wel gezond genoeg is, niets tillen, niet op tafels staan... etc, schatten eigenlijk!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:09:48 #154
95408 Incantrix
pi_73266892
Aaahh, da's inderdaad wel súperlief zeg Fijn, dan komt het zéker wel goed met jou!
3!
pi_73267255
Net de 20 wkn echo gehad.
Alles goed alleen kon ze een aantal dingen niet zien.
Daarom moest K maar gaan lopen in de hoop dat Babypopje draaide, na 30 minuten wandelen terug en hij lag nog steeds hetzelfde
Maar goed nu dus binnenkort weer terug om de dingen die ze niet (goed) kon zien.
We weten niet wat het wordt maar ik zag een bekend beeld ...

Nee geen spoilers, want ik ben geen deskundige en ik kan het ook verkeerd zien.
Binnen kort dus weer een extra echo dus wel
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:33:42 #156
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73267473
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:13 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte!
bij mij ook, met dan nog een stukje erbij.. als ik niet overtijd gaan in ieder geval toch...
pi_73268826
Ik heb alles bijgelezen, maar ben even niet in staat om te reageren...

Vorige week vond de verloskundige dat mijn baarmoeder in groei achterbleef, daarom werden we doorverwezen voor een groeiecho in het ziekenhuis. Afgelopen dinsdagavond hebben we hem gehad, en het was dus niet goed
Ons ventje ligt nu helemaal onderop de groeicurve, hij valt er nog net in, maar daar is alles mee gezegd. Hij loopt twee weken achter... Dit kwam echt totaal onverwacht en we zijn ook heel erg geschrokken. De verloskundige zegt dat ik rust moet houden, halve dagen werken etc. En dat het dan normaal gezien wel goed komt... Vrijdag een consult bij de gynaecologe om te kijken of zij het eens is met dit advies. Komt echt zo onverwacht. Alles ging zo goed, ik had nergens last van. Ik zou met 36 weken stoppen met werken en nu opeens na 34, en halve dagen werken... Ik voel me schuldig, heb ik me te druk gemaakt? Had ik het rustiger aan moeten doen?
Gisteren en vandaag ziek gemeld, ik ben er emotioneel redelijk kapot van. Volgende week had ik al vakantie, dus dan zal ik het helemaal rustig aan doen. Daarna dus dan nog maar 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Gelukkig begrepen mijn bazen het allemaal en die vinden het ook geen enkel probleem dat als ik dat fijner vind, helemaal niet meer terug kom... Nu is het dus afwachten op de tweede groei echo over ongeveer 2 weken om te kijken of hij de achterstand inhaald of tenminste stabiel blijft...

[snif]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:20:42 #158
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73268933
Oh Aoraki... wat een vervelend bericht...

Ik heb er geen verstand van, maar is twee weken achterstand dan echt zoveel? En hebben ze enig idee hoe het komt? Ik snap helemaal dat je er even heel erg naar van bent, goed dat je even vrijaf hebt genomen, ook om even tot rust te komen nu. Sterkte
pi_73269042
Aoraki: Jeetje meid, dat is schrikken. Pff, had eigenlijk heel verhaal getypt, maar weer verwijderd. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Dus gewoon heel veel sterkte en een dikke knuffel dan maar!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:25:12 #160
95408 Incantrix
pi_73269070
Sc0rpi0n, nog een extra echo dus, hmmm.. Toch weer afwachten, dat lijkt me wel vervelend!

Aoraki, jeumig, wat vervelend! Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken, ik hoop echt dat het snel bij zal trekken als je inderdaad rust krijgt, bah zeg! Ik zal aan je denken!

En hoe zou het nú met Twinkly zijn?
3!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:34:08 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73269360
He, Aoraki, wat een vervelend bericht, zeg!
En ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Tan, maar die zal je zelf ook wel hebben. sterkte iig!

scOrpiOn, aan de ene kant wel balen dat je nog een keer moet, aan de andere kant, mss wel leuk. maar wat ze konden zien, zeag er goed uit, wellicht is dat ook een geruststelling

En, geen LLM acties?? saai, hoor!

We hebben vanochtend een pretecho gehad! Was leuk!! Score: 15 foto's en 10 minuten dvd

We hebben haar vrouwelijkheid in 3d op de foto staan, dus als er nu nog een jongetje uitkomt, zou ik dat heel erg raar vinden
en ze heeft echt een ander koppie dan eli, zo leuk om te zien!
echt andere hoofdvorm (meer van PR, eli is mijn persoonlijke kloon) maar dan wel weer mijn mond (eli heeft PRs mond) Leuk, leuk, leuk!
Als PR de foto's heeft ingescand, zet ik er wel een paar online
Qua groei was alles helemaal prima, op de nullijn, dus bij 40w rond de 3500g, nou, das altijd fijn
Nog steeds lange benen, onze mannequin
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73269400
Aoraki, wat een naar bericht, kan me voorstellen dat je er even door heen zit. Sterkte meid

Hier net weer een half uur mn bed uit.. heb nog heerlijk een paar uurtjes slaap gepakt. Straks maar weer wat klusjes doen... niet te veel natuurlijk

Sorbootje fijn dat de poes niet meer kotst, hopelijk knapt de diaree ook snel op...
pi_73269414
Aoraki, jeetje zeg. Heftig. Lekker die rust pakken.
En hopelijk (en waarschijnlijk dus volgens je vk) gaat dit ten goede van de groei.

Komt allemaal vast goed
pi_73269726
Aoraki, dikke voor jou en je partner, heftig hoor. Tja, dat je schrikt is denk ik wel heel logisch, zeker omdat je natuurlijk zelf nergens last van hebt en het niet voelt aankomen... Hopelijk kun je morgen wat meer duidelijkheid krijg en je vragen kwijt bij de gyn.

Davinia, wat leuk dat de 3D goed gelukt is!
pi_73270577
@ Aoraki, kan me voorstellen dat je ervan schrikt en het is balen dat je halve dagen moet werken maar ja zoals hier al vaker gezegd, de beeb is natuurlijk nu het belangrijkst.
(had jij ook geen last van je schildklier? Zoja, blijven je waardes wel oke?)

@ Davinia en ymme, mooi van jullie echo.

@ Scorpion, jammer van die van jullie, wanneer gaan jullie inde herhaling?
pi_73270961
Aoraki, wat vervelend nieuws zeg Lekker je rust pakken en dan komt het vast wel goed met je kleintje

Davina, wat super dat 3D zo tof was! Ik zit nog steeds in twijfel om het nou wel of niet te doen.. Maar het is zo duur

Sc0rpi0n, een extra keer is alleen maar leuk toch?

Hier heb ik het kraampakket opgehaald. En hij is leuk!

Echt super dat het in een box zit, das echt handig! En een badcape zit er ook in
En 4 pakken kraam/maandverband God, heb ik echt zoveel nodig?!

En ook nog maar een jasjepakje gekocht voor de kleine In maat 62, dus 'das voor later'
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73270988
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, jammer van die van jullie, wanneer gaan jullie inde herhaling?
Oh ik ben brutaal genoeg om te vragen hoe het was, maar zoals zij het kon zien was alles goed.

En we mogen 13 okt @ 9:00 op herhaling (verlenging)
En nog een keer naar ons babypopje kijken is geen probleem hoor
♥ K, N, R en F ♥
pi_73271182
Ik zit mezelf net te bedenken dat er misschien wel iets mis kan gaan met mijn kraampakket.
Ik ben bij menzis verzekerd. Heb nu nog een jongere verzekering, hierin wordt deze niet vergoed, maar vanaf jan 2010 (15 feb uitgeteld) word deze overgezet naar extra verzorgd 2. Daarin word deze wel vergoed.
Hoe ver van te voren krijg je het kraampakket eigenlijk?
pi_73271443
Nog een keerkijken is wel leuk inderdaad

Aoraki: balen zeg!Maar ergens in die termijn liep ik ook achter op groei, toen moest ik elke middag 2 uur plat en was het in 3 weken bijgetrokken. Dus het kan helemaal goed komen!

Net terug van Vlos, half stickertje. De baby doet het geweldig, groeit goed en beweegt lekker. Mijn ijzer was omhoog,haha. Blijkbaar eet ik goed

Verder moet ik minstens een dag minder gaan werken, want bekken en harde buiken technisch gaat het niet zoals het moet. Meteen overlegd met mijn vraagouder en dat komt goed. Nog een maand met een dag minder en dan wrs helemaal stoppen. Raar, ongemakkelijk, maar ergens wel een opluchting.

Ow en mijn bloeddruk was 85/45
pi_73271458
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef ymme het volgende:
Ik zit mezelf net te bedenken dat er misschien wel iets mis kan gaan met mijn kraampakket.
Ik ben bij menzis verzekerd. Heb nu nog een jongere verzekering, hierin wordt deze niet vergoed, maar vanaf jan 2010 (15 feb uitgeteld) word deze overgezet naar extra verzorgd 2. Daarin word deze wel vergoed.
Hoe ver van te voren krijg je het kraampakket eigenlijk?
In maand 7
pi_73271506
Meld!

Aoraki, wat een vervelend nieuws... Hebben ze er in het ziekenhuis nog iets over gezegd?

Vlindur: wat een mooi kraampakket! Ziet er heel wat mooier uit dan mijn kartonnen doos.

Hier gister voor het eerst geen stickertje gehad van de verlos.... Mijn bloeddruk was opeens een stuk omhoog geschoten Ze komt zondag langs om weer te controleren. Ik hoop maar dat het een uitschieter was want ik heb geen zin om overgedragen te worden aan het ziekenhuis..
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_73271512
Dus in januari. uuh december al. Krijg ik het kraampakket dus niet vergoed..

Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
pi_73271873
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:

Ik heb zelf in het begin al doorgeven aan Menzis dat ik in verwaching ben. Dan hoef ik nu verder toch niets meer te doen? En ontvang ik het pakket zelf?
Als ik jou was zou ik even bellen voor informatie en of je dan niet eerder kan overstappen.

Hier kun je bij De Friesland vanaf 6 maanden het pakket ophalen. En omdat ik AVOptimaal ben (de duurtste) krijg ik 150 euro tegemoetkoming! De meeste betalen er de kraamzorg van, maar als je er een jas van koopt is dat ook best, je krijgt het gewoon gestort op de rekening
pi_73271932
Dank jullie wel voor jullie reacties, dat doet me goed.

Goed om te horen Freecell, dat jij hetzelfde hebt meegemaakt, en dat alles goed is gekomen.

We horen denk ik vrijdag meer van de gynaecologe en ik probeer nu gewoon zoveel mogelijk rust te nemen. Ik heb alles uit m'n handen laten vallen, het kan me op dit moment ook niet meer boeien...

En de oorzaak? Hoogst waarschijnlijk een placenta die niet 100% functioneert. De verloskundige legde uit dat als deze iets minder functioneert en je hebt ook nog eens een heel druk leven, dat het dan snel voorkomt.
Maargoed, we zijn er optijd bij, en hopelijk is rust houden gewoon het antwoord...
(maar wachten is zo vervelend... )
pi_73272128
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:48 schreef ymme het volgende:

ymme, ik zit ook bij menzis en heb vorige week mijn pakket gekregen... (you do THE math) overigens heb ik die verzorgd 3 sinds dit jaar, dus zou niet weten hoe dat zit als je overstapt. Ik zou gewoon even bellen. Oh en dat pakket kwam gewoon, niks meer voor hoeven doen dan maandjes terug melden dat ik zwanger ben. Overigens ook wel ok pakket hoor van menzis, met opbergbox ook!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:12:17 #176
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73272240
@ Twinkly: hoe is het gegaan, ben zeer benieuwd!!!

@ Aoraki: wat een vervelend nieuws zeg! Probeer je niet teveel druk te maken!!!

Nieuws van mijn front:

Net terug van de controle van de gyn, ivm kleine groeiachterstand. Alles zit op het randje (groei, vruchtwater, doppler), bovendien ben ik gestript, is er 2 cm ontsluiting en dus word ik morgen in het ziekenhuis ingeleid voor de zekerheid.
Maar ik weet ff niet wat ik ervan moet denken. Valt hier een beetje koud op mijn dakje (zeker omdat ik graag thuis wilde bevallen)... En nu dus in het ziekenhuis, met infuus, etc. Ik moet het denk ik even laten bezinken... Jeetje misschien ben ik morgen of overmorgen wel mama
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_73272399
Vlindur, wat een leuke badcape met dat schaap erop! Echt gaaf dat dat er bij zat, hier niet hoor. Wel een oerlelijke paarse rare rugtas. Spulletjes zaten ook in zo'n handige opbergbox.
Hoorde van iemand van de gym die er zelfs luiertjes v de baby bij in had zitten! Inhoud zal per verzekering wel een beetje verschillen.

Aoraki, wat een vervelend nieuws Hopelijk door veel te rusten maakt je kleintje misschien nog wel een groeispurt(je)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73272435
Oh Takkembah, wat spannend joh! Je gaat gewoon heel gauw mama worden!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73272548
Jeetje sproet-je, Aoraki en Takkembah, wat doen jullie nu? De stickertjestrend wordt zo wel een beetje onderbroken hoor Veel sterkte en rust gewenst en Takkembah alvast heeeeeeel veel succes morgen

Vlindur wat een gezellig kraampakket Heb je niet een pak inlegverband en 3 kraamverband? Dat lijkt me ook wel heel veel, maar ik had er maar eentje in zitten. Dus gelijk maar even bij gehaald bij de drogist.
pi_73272621
Takkembah das ineens anders Spannend!
Veel succes dan morgen!
pi_73272637
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:12 schreef Takkembah het volgende:
@ Twinkly: hoe is het gegaan, ben zeer benieuwd!!!

@ Aoraki: wat een vervelend nieuws zeg! Probeer je niet teveel druk te maken!!!

Nieuws van mijn front:

Net terug van de controle van de gyn, ivm kleine groeiachterstand. Alles zit op het randje (groei, vruchtwater, doppler), bovendien ben ik gestript, is er 2 cm ontsluiting en dus word ik morgen in het ziekenhuis ingeleid voor de zekerheid.
Maar ik weet ff niet wat ik ervan moet denken. Valt hier een beetje koud op mijn dakje (zeker omdat ik graag thuis wilde bevallen)... En nu dus in het ziekenhuis, met infuus, etc. Ik moet het denk ik even laten bezinken... Jeetje misschien ben ik morgen of overmorgen wel mama
Spannend hoor.
pi_73272650
Takkembah wat spannend! Neem de tijd vandaag even goed om het te laten doordringen! En succes zeg! Maak er wat moois van

Poppejans, Het pakket is zeer uitgebreid vind ik. Ik weet totaal niet wat je nodig hebt, maar het ziet er supercompleet uit. En ik beval toch in het ziekenhuis, dus het gaat mij meer om die box en die cape
En de desinfecterende wasgel is ook wel top!
pi_73272928
ow Takkembah, wat spannend. Vervelend dat je liever thuis had willen bevallen en dat het nu misschien niet kan, maar aan de andere kant houden ze in het ziekenhuis je wel helemaal in de gaten en ben je dus in goede handen.

Succes!
pi_73272940
Takkembah:
pi_73273535
Takkembah, vervelend dat je niet thuis kan bevallen... of mag dat als nog als het vandaag spontaan op gang komt? In ieder geval succes meid, je zult snel mama zijn!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:59:16 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73273614
Aoraki, wat naar! En nu?

Davinia een meisje! Jij hebt straks ook een mooi koningskoppel!

Takkembah ook al zo'n vervelend nieuws! Maar wel snel je kindje in je armen

[ Bericht 41% gewijzigd door Asyniur op 01-10-2009 14:05:15 ]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:05:24 #187
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73273778
Mocht het vannacht nog op gang komen dan mag ik thuisblijven. We zullen zien of het op gang komt....

Het is ook een beetje raar dat ik me nu mentaal moet voorbereiden op bevallen in het zkh. Daar gebeuren dingen toch anders, en daar heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden
Alexa en Seth zijn lief
pi_73274023
Het getver Takkembah... Ik ga voor je duimen dat je vanacht snel mag bevallen.
Verder ook wel een gek idee lijkt me dat je morgen je kindje vast mag houden!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:25:31 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_73274292
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:17 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb alles bijgelezen, maar ben even niet in staat om te reageren...

Vorige week vond de verloskundige dat mijn baarmoeder in groei achterbleef, daarom werden we doorverwezen voor een groeiecho in het ziekenhuis. Afgelopen dinsdagavond hebben we hem gehad, en het was dus niet goed
Ons ventje ligt nu helemaal onderop de groeicurve, hij valt er nog net in, maar daar is alles mee gezegd. Hij loopt twee weken achter... Dit kwam echt totaal onverwacht en we zijn ook heel erg geschrokken. De verloskundige zegt dat ik rust moet houden, halve dagen werken etc. En dat het dan normaal gezien wel goed komt... Vrijdag een consult bij de gynaecologe om te kijken of zij het eens is met dit advies. Komt echt zo onverwacht. Alles ging zo goed, ik had nergens last van. Ik zou met 36 weken stoppen met werken en nu opeens na 34, en halve dagen werken... Ik voel me schuldig, heb ik me te druk gemaakt? Had ik het rustiger aan moeten doen?
Gisteren en vandaag ziek gemeld, ik ben er emotioneel redelijk kapot van. Volgende week had ik al vakantie, dus dan zal ik het helemaal rustig aan doen. Daarna dus dan nog maar 1,5 week werken en dan begint mijn verlof. Gelukkig begrepen mijn bazen het allemaal en die vinden het ook geen enkel probleem dat als ik dat fijner vind, helemaal niet meer terug kom... Nu is het dus afwachten op de tweede groei echo over ongeveer 2 weken om te kijken of hij de achterstand inhaald of tenminste stabiel blijft...

[snif]
Oei, ik begrijp precies hoe je je voelt, alhoewel ik bij Ruben wist waar het door kwam. Normaal gesproken komt het ook echt goed, zeker als er geen aanwijsbare oorzaak is (en die wordt dan meestal al wel met de 20 weken echo gevonden). En over een paar jaar heb je misschien net wel zo'n reus rondlopen als hier rondloopt, van "nog net tussen de lijntjes" naar "net boven de lijntjes"

Ook bij deze baby hebben we weer dit nieuws gekregen, maar twee weken later was dat al weer stukken minder, blijkbaar een late groeispurt (of toch het aanslaan van de vitamines en mineralen). Op basis van 1 groeiecho kan er niets gezegd worden, bovendien zit er een behoorlijke foutmarge in!

En ja, ik weet dat het echt heel erg afhankelijk is van in welke moeder het kindje groeit en dergelijke, maar hopelijk kan mijn verhaal je toch iets gerust stellen (en als je vragen hebt, gewoon even een PM sturen ofzo, want ik hoef niet alles heel uitgebreid hier te hebben staan )

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73274652
Twinkly, hoe is je verdediging gedaan? Vast goed, maar
hoe goed ???

Takkembah, wat apart dat het dan zo snel al gaat... Ben je erg overrompeld door het nieuws? Gelukkig wel het vooruitzicht dat je je kindje al snel in je handen hebt!
pi_73274694
Ik heb niet zoveel verstand van groei achterstanden Aoraki, maar ik denk dat je er van uit moet gaan dat het met rust allemaal goed gaat komen....

En Takkembah is dus morgen al mama! Dit topic loopt wel snel leeg dan

Ik heb wel een stickertje gekregen vanochtend.

Kom er net achter dat een pretecho volledig vergoed wordt door mijn verzekering. Dan toch maar een afspraak maken hiervoor, altijd leuk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:54:19 #192
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73275219
Takkembah, pff, dat is wel even anders, ja! Ineens: "mevrouw, u wordt morgen ingeleid!"
kan me heel goed voorstellen dat je dat ff rauw op je dak valt.
maar aan de andere kant, je bent al overtijd, dus hoe klein kan hij/zij dan zijn? tis dan toch niet dat je de 2,5 kg niet haalt, toch? of zeg ik nu heel domme dingen

Sterkte iig!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:04:08 #193
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_73275563
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:54 schreef DaviniaHR het volgende:
Takkembah, pff, dat is wel even anders, ja! Ineens: "mevrouw, u wordt morgen ingeleid!"
kan me heel goed voorstellen dat je dat ff rauw op je dak valt.
maar aan de andere kant, je bent al overtijd, dus hoe klein kan hij/zij dan zijn? tis dan toch niet dat je de 2,5 kg niet haalt, toch? of zeg ik nu heel domme dingen

Sterkte iig!
Nee ze schatten haar nu ook op een gram of 2800. Maar het is de combinatie met overtijd+gering vruchtwater+groei+doppler dat ze geen risico's willen nemen.

Ja, het valt rauw op je dak ja: morgen word je ingeleid. Ik had niet eens meegenomen naar het zkh dus stond echt zo buiten van:

Ik vind het gewoon allemaal zo raar, al 2 cm ontsluiting, slijmprop al kwijt en al vruchtwater verloren, zonder dat ik daar iets van gemerkt heb . Hopelijk merk ik morgen ook maar weinig van al wat komt
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:48:53 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73277008
hey dames

ben doooooodmoe, dus niet bijgelezen, maar wilde jullie mijn gesprek niet onthouden...
Ik heb vanmorgen met mijn teamleider gesproken en aangegeven dat ik het de laatste tijd toch wel zwaar vind, het fulltime werken en zwanger zijn. En dat ik slecht slaap en me uitgeput voel.
gelukkig reageerde hij daar heel goed op, en staat hij er helemaal achter dat ik wat minder ga werken, want hij heeft ook liever dat ik minder, als dat ik alles of niets doe...
Heb nu afgesproken om ipv fulltime, nu 3 dagen per week te werken (en me voor de overige dagen ziek te melden..). Dat lijkt me heel redelijk. heb ik meer tijd om uit te rusten. (en aangezien ik natuurlijk ook weekenden werk kan ik de dagen heel goed verdelen).
Ben zo opgelucht dat ik dit gesprek gevoerd heb en zo blij dat mijn teamleider helemaal achter me staat....

hij gaf zelfs nog aan, dat mocht dit niet gaan, dat we dan altijd nog verder kunnen kijken naar de mogelijkheden.

en o ja, vandaag 27 weken

voor jullie allemaal....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:54:23 #195
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73277213
Takkembah ik snap dat het rauw op je dak valt maar ik wil je alvast heel veel succes wensen morgen en een voordeel is dat je nog maar 8 cm hoeft te gaan. Ik heb vanavond namelijk geen pc bij de hand dus bij deze alvast je succeswens.

BJ wat fijn dat je het in goede harmonie heb kunnen regelen.
pi_73277567
BJ: Wat fijn.
pi_73278221
BJ, helemaal goed dat je het op deze manier hebt kunnen regelen! Goed ook dat je er aan toegegeven hebt en het bespreekbaar hebt gemaakt. Goed gedaan meid!
pi_73278379
BJ wat fijn dat je het zo hebt kunnen regelen!

Takkembah ff een vraagje, je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Maar waarom laten ze de natuur niet zn gang gaan? Normaal gesproken mag je toch doorlopen tot 42 weken max, en zo ver ben je toch nog niet....?

Ik ga mezelf ff van de bank afslepen... moet boodschappen halen maar ik heb geen zin. Maar anders hebben we straks niks te eten.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:30:55 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73278388
BJ, fijn dat het zo goed geregeld is!

Hierbij een paar kiekjes van de echo van vanochtend:
Gezichtje:

Met arm erbij:

En gewoon, omdat we het niet kunnen laten!
pi_73278446
Oh wat bijzonder Davinia! Je ziet gewoon echt helemaal het gezichtje! Die gaap foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')