Goodmornings dear ladies

Wat een rust hier, geen LLM met spannende verhalen? Wel spannende dromen trouwens, als ik Martine zo lees

Sorbootje, hoest met de poesie? Hoop dat hij (of zij) zich beter voelt..

Ennuhm, wilde je nog even bedanken voor je eye-opener, je zei zelf wel als mosterd na de maaltijd te komen maar dat was heul niet zo

Jullie hebben me allemaal zo veel harten onder de riem gestoken en zijn lo lief voor me geweest..

En wat jij zei, Sorbo-lief, van dat falen niet is stoppen met werken, maar niet goed voor jezelf en je kind zorgen, die is erg blijven hangen!
Twinkly, whooee, grote dat vandaag! Mijn duimen staan al in de startblokken hoor!

Amaranta, wat een supermooie foto zeg!

Voor in een lijstje issie

En Xenia, jeutje, vandaag lijkt me echt een heel bizar dagje voor jou. Best wel bijzonder, heb je nog iets speciaals in gedachten?
Nou ladies, ik ga even mijn werk bellen, het grote nieuws doorgeven. Komende week ga ik er nog wel een keer langs met wat lekkers, dan is mijn eigen leidinggevende ook weer terug en kan ik nog even écht afscheid nemen, nu voelt het net alsof ik het einde van de film gemist heb zeg maar. En dan vanmiddag even bloed prikken, de VK vond dat het wel weer tijd werd (sinds april

). Owja, wat ik gisteren dus helemaal vergeten was te zeggen: verders ben ik goedgekeurd en lag beeblief al met koppie naar beneden (niet dat dat in deze fase van de zwangerschap heel veel zegt, maar toch)