abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73258427
Oke, wist ik niet, balen.
pi_73258533
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:27 schreef Takkembah het volgende:
Twinkly, heel veel plezier morgen (ja, plezier!) Ik zeg: succes heb je niet nodig morgen, daarvoor heb je al hard gewerkt! Je gaat gewoon knallen, want je kent je stof (anders was je niet zover gekomen). Als hart onder de riem:
“You gain strength, courage, and confidence by every experience by which you really stop to look fear in the face. You are able to say to yourself, 'I lived through this horror. I can take the next thing that comes along.”

Goede quote!

Gaan jij of Martine nog een kindje baren vannacht? Of Sorbootje en het-is-mij stiekem

Slaap lekker iedereen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73258803
Van deze kant:

Slaap lekker. Ik ga mijn bedje ook eens opzoeken. Lange dag gehad met veel emoties. Sloopt wel moet ik zeggen hoor. Vrijdag avondwake en zaterdag begravenis. Mijn ouders zijn net weg hier, na een hele dag bij de vrouw van gezeten te hebben. Pffff wat een elende zeg.
pi_73259746
Ymme, wat naar van die huisvriend gecondoleerd. Balen dat je partner zn baan kwijt raakt. Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws voor je.... fijn dat de echo goed was.

Twinkly succes morgen! komt helemaal goed meid... laat die buik gewoon goed zien, dan laten ze je echt niet zakken hoor! Ik denk aan je.

Hier vanavond geen baby hoor... puk is druk aan t bewegen maar nog niet naar beneden. Ik ga straks lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.
pi_73260105
Mef wat een cute kereltje

Takkie, heel veel succes vast...

Ymme wat fijn een goede 20-weken-echo
Gecondoleerd ook nog
Wat een tegenstrijdigheid...het einde van een leven en het begin van een nieuw leven...

Xenia, mijn gedachten gaan naar jou uit. Ik weet hoe spannend je het vindt
Alles komt goed, vrijdag ergens ben je gewoon MAMA
We zullen aan je denken en we hopen dat alles heel voorspoedig gaat

Alle andere lieve zwangere mutsen dames, veel liefs van mij voor jullie allen
het is zó geweldig om mama te zijn ja ja het klinkt cliché maar het is zó waar!
Nog even geduld en doorzetten allemaal
#geen
pi_73260158
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:47 schreef martine1984 het volgende:
Ymme, wat naar van die huisvriend gecondoleerd. Balen dat je partner zn baan kwijt raakt. Maar gelukkig is er ook nog goed nieuws voor je.... fijn dat de echo goed was.

Twinkly succes morgen! komt helemaal goed meid... laat die buik gewoon goed zien, dan laten ze je echt niet zakken hoor! Ik denk aan je.

Hier vanavond geen baby hoor... puk is druk aan t bewegen maar nog niet naar beneden. Ik ga straks lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.
Zóooo spannend!! Wat is het snel gegaan joh...ik weet nog dat je je kwam melden! En nu ben je gewoon bijna mama!
Jij ook heel veel succes vast...
#geen
pi_73261825
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:57 schreef DuchessX het volgende:

Xenia, mijn gedachten gaan naar jou uit. Ik weet hoe spannend je het vindt
Alles komt goed, vrijdag ergens ben je gewoon MAMA
We zullen aan je denken en we hopen dat alles heel voorspoedig gaat

Dito

Jouw voorlaatste nacht als aanstaande moeder Xenia
  donderdag 1 oktober 2009 @ 04:33:14 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_73264273
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Ymme, ten eerste gefeli met de goede echo!

ten tweede, gecondoleerd!

Goh, dat er zowaar animo is voor mn arbeidsongeschiktenmeet!
Ach, we hebben toch niets beters te doen
ms gooi ik vanavond ff een pm ertegenaan
Ja, leuk, maar bij wie dan, want geen van ons is echt in staat ver te reizen ben ik bang
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73264325
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben zo moe Maar ik ga proberen overdag niet te slapen, wie weet slaap ik komende nacht dan wel goed!
En heeft het jou geholpen?
Mij iig niet haha, dus ik zeg, goeiesmorgens!

Hopelijk ligt de rest wel lekker te tukken en slaap jij ook weer troel

@ Twinkly, succes.
Merk je dat je extra zenuwachtig bent nu? (door hormonen ofzo?)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 06:33:18 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73264369
Goedemorgen!

@Twinkly, heeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag! ik zal voor je duimen... komt vast helemaal goed hoor!

@Ymme; eerst een en natuurlijk een voor de goede echo....

en ik werk vandaag weer, en heb slecht geslapen.... (begint vervelend te worden). maar hoef nu maar 2 daagjes, dus lekker overzichtelijk...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73264376
Goedemorgen Dames,

Meldt met puk nog in zn baby huis... alles is rustig hier. Droomde vanacht wel dat mn vliezen gebroken waren, eerst was het gewoon doorzichtige vloeistof en na een douche was het zwart van kleur Hormonen en dromen doen idiote dingen met je Heerlijk geslapen, was alleen klaar wakker dus ben ik maar met mn lief mee uit bed gegaan voor een bakkie Straks weer terug duiken

Xenia vandaag je laaste dag als zwangere vrouw, morgen zal je gewoon Mama zijn... wat een gek idee. Kan me nog herinneren dat je je kwam melden dat lijkt nog maar zo kort geleden.

Voor alle andere dames die het nodig hebben
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:26:19 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264555
moggel.... denk dat ik straks lekker in mn ootootje stap. Heb werkelijk geen oog dicht gedaan en ben een beetje grieperig.
Moet gaan werken en ga desnoods gewoon om 15.00 naar huis maar ik moet echt wat dingen afhandelen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:30:04 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264575
Martine, misschien vandaag??

Ymme, zo blijkt wel weer hoe dicht leven en dodo bij elkaar staan ja.
Gefeliciteerd met je goede echo ( ';) zei ik toch )
Gecondoleerd met het overlijden van de goede familievriend.

Xenia, nog 1 dagje! Spannend he, vandaag ben je nog zwanger en morgen ben je mama! Echt, heus!

Twinkly vandaag ook jouw grote dag! Toitoitoi. En denk maar zo, je bent al geslaagd, anders mocht je echt geen presentatie houden!

Tan, we hebben allebei gelukkig geen BO! FIjn he!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:33:07 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73264583
Martine, misschien vandaag??

Ymme, zo blijkt wel weer hoe dicht leven en dodo bij elkaar staan ja.
Gefeliciteerd met je goede echo ( ';) zei ik toch )
Gecondoleerd met het overlijden van de goede familievriend.

Xenia, nog 1 dagje! Spannend he, vandaag ben je nog zwanger en morgen ben je mama! Echt, heus!

Twinkly vandaag ook jouw grote dag! Toitoitoi. En denk maar zo, je bent al geslaagd, anders mocht je echt geen presentatie houden!

Tan, we hebben allebei gelukkig geen BO! FIjn he!

Ohja, in het fototopic 19september staat een foto van mijn buik, voor de geinteresseerden.
pi_73264612
Ymme wat goed van de echo! En gecondoleerd met het verlies van die vriend en wat onwijs balen van het werk van je partner.

Martine, lekker rustig aan doen hoor. Voor je het weet heb je al je energie nodig om je ukkie op de wereld te zetten.

Leonieke, kijk je uit ! Een beetje het asfalt van dichtbij bekijken moet je maar doen als je niet zwanger bent hoor.

Xenia, ik weet niet of ik straks vandaag nog online ben dus mocht het niet zo zijn wou ik je alvast heel veel succes wensen morgen. Nog maar een dagje en dan hebben jullie je kleine meisje.

Poppejans, mijn man die zet of zijn mobiel uit als zijn werk hem probeert te bellen op dagen dat hij ziek is of vrij en heeft geen voicemail. Misschien moet jij ook gewoon de laatste weekjes voor je verliof je telefoon uitschakelen. Lekker rustig.

Guuz, ik had 6 weken van te voren verlof genomen maar omdat ik ziek gemeld ben moet je verplicht 6 weken van te voren verlof nemen. Nou heb ik nog 4 weken vakantie over van dit jaar, die plak ik achter mijn verlof volgend jaar. Ik vind het juist een heerlijk idee nog even 6 weken de tijd te hebben voor mijn anderen kinderen.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:40:35 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73264616
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 07:33 schreef amaranta het volgende:
Ohja, in het fototopic 19september staat een foto van mijn buik, voor de geinteresseerden.
Mooi!
pi_73264719
Goeiemorge meiden,

voor Twinkly! Zet hem op meid
voor BJ en Amarante en het slechte slapen maar wel moeten werken...
voor Xenia... zoals al gezegd je laatste zwangere dag... hoe gek moet dat voelen zeg. Maar ik wens je veel geluk, plezier en sterkte! Alles komt goed.

Hier echt flink uitgerust, gistermiddag al 2 uur liggen tukken en vannacht ook als een blok. Nu weer aan den arbeid en vanmiddag op tijd naar huis. Ben sinds gisteren 50% ziek gemeld hier en ergens voelt het wel lekker. Zeker omdat mijn leidinggevenden echt heel lief waren en ook meteen riepen dat als ik me niet lekker voelde gewoon naar huis moest gaan. Dat scheelt een boel in de gemoedsrust.

Martine ik gooi er toch nog een in voor jou, maar ook direct voor Takkembah en eigenlijk alle LLM's! (sorry dat ik niet meer precies weet wie allemaal... )
pi_73264831
Goedemorgen!

Wordt er nog gepuft vandaag?

Fijn dat je uitgerust bent Lijnloos

Hier ging beeb gisteren ineens echt best hard schoppen, best lang Zelfs TARA kon het 2 keer nèt voelen. (zo'n voorzichtig: 'was dat de beeb?' 'yep' )
Leukleuk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:24:27 #144
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73264906
Joehoe dames
Houden jullie het nog een beetje vol? Het lukt me niet meer om julliie te blijven volgen, beetje druk met baby enzo
LLM, tot snel in het volgende topic!!
En voor iedereen met wie het even niet zo lekker gaat. Better times will come!! Sowieso na de bevalling en hopelijk al eerder.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:47:56 #145
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73265190
ik lees wel mee hoor maar kan net als kersjes bijna niet reageren. Dames, succes, sterkte, beterschap, veel geluk, geniet <streep door wat niet van toepassing is>

Xenia, jij vooral: laatste dag met je buik. Het te weten heeft voordelen snel foto maken nog, bewust genieten van het leven in je... Geniet van vandaag, morgen is je genieten zoooo anders!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73265341
Goooooooodmorning dikkerdjes!

Twinkly, ik duim voor je! Komt vast helemaal goed!

Poppejans, poot stijfhouden hoor! Ze redden zich er maar mee!

Xenia, wat de rest ook zegt; geniet van je laatste dag mét buik. Morgen ben je moeder!

Voor de rest weer een

Heb redelijk geslapen. Van twaalf tot 5 ongeveer en daarna nog wel gewoon lekker in bed gelegen tot een uur of zeven. Da's nog eens te doen. Kat lijkt weer opgeknapt, dus geen kots ruimen vanochtend.

Baby zit nog steeds veel te lekker in mijn buik. Die blijft voorlopig nog wel even zitten waar ze zit vrees ik.
pi_73265441
Ook hier nog alles rustig! Deze maand word ik mama

Xenia heb je van alle spanning nog een beetje kunnen slapen? Geniet van je laatste dag met je baby nog gezellig in je buik en heel veel succes morgen!
pi_73265624
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:05 schreef Rubey het volgende:
Deze maand word ik mama
Dat was vanochtend ook mijn eerste gedachte!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:33:42 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73266026
Goodmornings dear ladies Wat een rust hier, geen LLM met spannende verhalen? Wel spannende dromen trouwens, als ik Martine zo lees

Sorbootje, hoest met de poesie? Hoop dat hij (of zij) zich beter voelt.. Ennuhm, wilde je nog even bedanken voor je eye-opener, je zei zelf wel als mosterd na de maaltijd te komen maar dat was heul niet zo Jullie hebben me allemaal zo veel harten onder de riem gestoken en zijn lo lief voor me geweest.. En wat jij zei, Sorbo-lief, van dat falen niet is stoppen met werken, maar niet goed voor jezelf en je kind zorgen, die is erg blijven hangen!

Twinkly, whooee, grote dat vandaag! Mijn duimen staan al in de startblokken hoor!

Amaranta, wat een supermooie foto zeg! Voor in een lijstje issie

En Xenia, jeutje, vandaag lijkt me echt een heel bizar dagje voor jou. Best wel bijzonder, heb je nog iets speciaals in gedachten?

Nou ladies, ik ga even mijn werk bellen, het grote nieuws doorgeven. Komende week ga ik er nog wel een keer langs met wat lekkers, dan is mijn eigen leidinggevende ook weer terug en kan ik nog even écht afscheid nemen, nu voelt het net alsof ik het einde van de film gemist heb zeg maar. En dan vanmiddag even bloed prikken, de VK vond dat het wel weer tijd werd (sinds april ). Owja, wat ik gisteren dus helemaal vergeten was te zeggen: verders ben ik goedgekeurd en lag beeblief al met koppie naar beneden (niet dat dat in deze fase van de zwangerschap heel veel zegt, maar toch)
3!
pi_73266072
Incantrix, poessie kotst niet meer, maar wat er aan de achterkant uitkomt...pfoe... da's niet fris zeg maar. Dus we houden hem in de gaten.

Ben blij dat je wat aan mijn mosterd had!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')