Goedemorgen allemaal! Pfiew, much to remember! Eens kijken..
Allereerst natuurlijk veel succeswensen en

's voor Xenia en Takkembah, vandaag is de dag dames! Vooral heel erg spannend en raar natuurlijk, maar echt zeg, superleuk dat jullie nu echt héél snel jullie kindertje in de armen mogen sluiten

Ik denk aan jullie!

Happy, veel succes en plezier bij de 20 weken-echo, spannend he? Ik ga gewoon heel erg hard duimen dat alles goed is, ok?
Twinkly, jaaahh, een 7, wat goed!! En met de helft van de tijd toch maar mooi een goed project in elkgaar gedraaid, knap hoor

Terecht dat ze jou op hun beurt dan ook nog een beetje helpen, wiehoe! Dat klinkt goed, diploma ophalen!

Freecell, wat ontzettend balen dat je nu toch weer met die financiële kant wordt geconfronteerd, ik hoop echt dat er ergens een regeling is voor dit soort gevallen, het zou toch niet moeten kunnen dat je nu de keuze moet maken tussen het slopen van je lijf of het met de centjes afleggen? Dikke

, ik hoop echt met je mee..
BJ, wat heb jij een goed besluit genomen, jij mag trots op jezelf zijn!

En nu dus meer rust in je lijf, ik denk dat het je érg goed zal bevallen en dat je er veel aan zal hebben. Mooi zo!
Davinia, wat een supermooie foto's zeg!

Geweldig om te zien

Sorbootje toch weer wakker 's-nachts, hum..

Martine al gespot?
Voor de rest ben ik het even kwijt zo uit mijn bolle kop, sorry dames

Ik kreeg gisteren het heuglijke nieuws dat vriendinnetje 2 van mijn 3 mede-zwangere vriendinnetjes is bevallen!

Vriendinnetje 1 was al bevallen op 20-09 van een zoontje en ook deze vriendin heeft weer een zoon, zo leuk!! Wel heel bizar, van deze twee dames was vantevoren niet bekend wat het zou worden en zij hebben dus allebei een zoon en ik en het andere nog doorzwangerende vriendinnetje weten het wel, en wij krijgen ook beide een zoon

Ik vind het frappant hoor! Nu wil ik dus vandaag even leuke cadeau'tjes gaan kopen, maar mijn lijf heeft geen zin om ver weg te gaan en de hoeveelheid leuke babywinkels hier in de buurt is echt sneu

Mijn enige andere optie is de Hema, maar ik was even van plan die te boycotten sinds ze me vandeweek echt naar hebben behandeld over een internetbestelling die binnen zou zijn, maar er niet was en daar nog weer allerlei geleuter omheen.. Nouja, ik zie zo wel even. Tot zoverre de gigantische belevenissen van Incantrix

Owja, en morgen gaan we naar de andere kant van het land voor een familie-reunie, waar ik zin in heb en tegelijk tegenop zie. Slapen in een vreemd bed en behoorlijk lang rijden, ik weet niet..
Nouja, enniewee, ik ga maar eens verder lezen hier, ik snapte gisteren geen klap van de hele kloon-gebeuren dus ben maar gewoon helemáál weggebleven tot de storm weer geluwd was..