Hij was er vooral niét.quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanavond niet gekeken..Was Mathijs hees?
Idd echt stom, was weggezapt toen ze het er weer over gingen hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die aandacht voor die film?
Ik had 't er voor het laatste item wel mee gehad.
Oh, dan is het niet erg dat ik het vanavond heb gemist.quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was er vooral niét.Claudia deed de presentatie.
Nogal overdreven, ja.quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die aandacht voor die film?
Ik had 't er voor het laatste item wel mee gehad.
Zal wel weer contractje zijn geweest met DWDDquote:Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef maril het volgende:
Ik vond Claudia goed. Die film had voor mij ook niet in den treuren besproken te worden.
Aha op zo'n manierquote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was er vooral niét.Claudia deed de presentatie.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef k_man het volgende:
Het was mij ook niet duidelijk wat de rechtvaardiging is voor die enorme aandacht voor deze film. Het is niet alsof dit het sluitstuk is van een legendarisch drieluik, toch? Van de voorgaande twee delen heb ik in ieder geval niet het idee dat ze gegrifd staan in het collectieve geheugen van de Nederlander, en dat we allemaal smachtend uitkeken naar het magnus opus..
Een koelkast, vind ik 'r.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Wat een supermooie vrouw is Candy Dulfer
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Ik ben vooral erg gecharmeerd van haar kapsel. Anderzijds vraag ik me af wat er met haar tanden is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Ja dat viel mij ook op wat met haar tanden is gebeurdquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg gecharmeerd van haar kapsel. Anderzijds vraag ik me af wat er met haar tanden is gebeurd.
dat heeft ze al jaaaren. komt door het saxofoon spelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op wat met haar tanden is gebeurdiig haar boven gebit
!
Zegt iets over afstandsbediening.......quote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef qonmann het volgende:
Ali B ..kan die niet weg ?.
Zijn dat verkeerde beslissingen dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:42 schreef superjojo het volgende:
Ben bang dat Plasterk allemaal verkeerde keuzes gaat maken. Kranten weinig ondersteunen, Telegraaf twee keer in omroepbestel en Llink eruit, basisbeurs studenten afschaffen.
Ja ik vind dat hele verkeerde beslissingen, geen zin om dat nu te beargumenteren, maar dat komt vast nog wel een keerquote:Op woensdag 30 september 2009 19:47 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Zijn dat verkeerde beslissingen dan?PowNed staat btw heel ver weg van de Telegraaf.
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef NvM het volgende:
Het is niet erg sportief van Matthijs dat hij zo krampachtig over zijn imitatie doet.
ja inderdaad, en het dan wel geweldig vinden als andere na gedaan worden..quote:Op woensdag 30 september 2009 20:09 schreef NvM het volgende:
Het is niet erg sportief van Matthijs dat hij zo krampachtig over zijn imitatie doet.
Iddquote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja inderdaad, en het dan wel geweldig vinden als andere na gedaan worden..
Er zou bijna meer achter moeten zitten dan het simpel 'niet leuk' vinden. Als je er zelfs afspraken over maakt...quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja inderdaad, en het dan wel geweldig vinden als andere na gedaan worden..
GeenStijl is onderdeel van de Telegraaf Media Groep. De inhoud en stijl van De Telegraaf en GeenStijl verschillen wel enorm, vind ik, daarom staan de programma's van PowNed waarschijnlijk inderdaad ver weg van Wakker Nederland/De Telegraaf. Maar de TMG heeft dus binnenkort misschien twee omroepen in het bestelquote:Op woensdag 30 september 2009 19:47 schreef Keepertje8 het volgende:
[..]
Zijn dat verkeerde beslissingen dan?PowNed staat btw heel ver weg van de Telegraaf.
matthijhs komt altijd wel heel sympathiek over dmv het ontzettend reet likken van z'n gasten, maar zodra het ook maar ff over hem gaat kapt ie het af.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:21 schreef NvM het volgende:
[..]
Er zou bijna meer achter moeten zitten dan het simpel 'niet leuk' vinden. Als je er zelfs afspraken over maakt...
Hallo, wij zijn Theo en Theaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef EJohnson het volgende:
Zaterdagnacht Theo en Thea kijken!![]()
Leuk om Tosca Niterink weer eens te zien.
Was ook een goed programma van Heertje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef slimhoof het volgende:
Hier! Jan met Raoul Heertje bij DWDD!
Beste fragment ooit vind ik.
Voornamelijk omdat zijn aanklacht tegen de televisie en haar makers waarheid werd bij zijn eigen programma.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:31 schreef superjojo het volgende:
[..]
Was ook een goed programma van Heertje.
Kan me niets herinneren van zijn programmaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef NvM het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat zijn aanklacht tegen de televisie en haar makers waarheid werd bij zijn eigen programma.
Daar verloor ik mijn sympathie voor Jan Mulder, die toch een zeer beperkt denkend man blijkt. Eveneens werd ik door dat fragment herbevestigd in mijn overtuiging dat Joost Zwagerman niet de groot filosoof en denker is die hij meent te zijn, maar slechts een goede schrijver.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef slimhoof het volgende:
Prachtig die Heertje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Daar verloor ik mijn sympathie voor Jan Mulder, die toch een zeer beperkt denkend man blijkt. Eveneens werd ik door dat fragment herbevestigd in mijn overtuiging dat Joost Zwagerman niet de groot filosoof en denker is die hij meent te zijn, maar slechts een goede schrijver.
Trouwens leuke uitzending wederom
Brusselmans voor president!quote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
Brusselmans
Ik schakel net in en lig gelijk in een deuk
Deal. Ze voegt nooit iets toe en verhalen over haar kinderen kunnen me gestolen worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Yvon Jaspers mag nooit meer als tafeldame aanschuiven. Ik zou haar niet doen, haar stem is niet om aan te horen, etc.
In plaats daarvan zou ik wel meer willen horen van Vincent Icke.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Deal. Ze voegt nooit iets toe en verhalen over haar kinderen kunnen me gestolen worden.
Overigens zou ik haar ook niet doen
Dan moet je in Leiden gaan studeren. (En dan niet gaan zeuren dat het op tv allemaal zo leuk klonkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In plaats daarvan zou ik wel meer willen horen van Vincent Icke.
Ik denk het haast wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef Adelante het volgende:
Klink
is ie zelf sinds vandaag donor geworden
geen donor zijn = geen orgaan ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen donor zijn = geen orgaan ontvangen
Ik dacht serieus ff dat Giel er zatquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
Patrick Lodiers als zwerver
fittie met Ab
Bij zo'n actief stelsel vind ik dat wel. Als je bewust aangeeft GEEN donor te willen zijn, mag je ook mijn organen niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen donor zijn = geen orgaan ontvangen
viespeukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht serieus ff dat Giel er zat
Kan ook komen door mijn liefde voor Giel
Als er een andere minister zou zitten, dan zou het wel gebeuren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:46 schreef qonmann het volgende:
Die Willem ..alsof 5 minuten zijn mening even kunnen veranderen
Hij heeft schijt aan de hele wereld en ook aan Feyenoord en Utrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Die Willem met zijn ontsnapping door het hek![]()
Nee Willem van Hanegem haat ik sinds FC Utrecht!!!!!!!!
Vuile leugenaar is hetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft schijt aan de hele wereld en ook aan Feyenoord en Utrecht
Ik zei het toch. Willempie is een circusartiest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:48 schreef Paul het volgende:
Die Willem met zijn ontsnapping door het hek![]()
Nee Willem van Hanegem haat ik sinds FC Utrecht!!!!!!!!
Jajajajaja het zal wel weer, straks komt tong hem ook weer ophemelenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
Willem, kun je toch niet haten? Die man is een icoon
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jajajajaja het zal wel weer, straks komt tong hem ook weer ophemelen
Juist...quote:
Ja maar dit was de aflevering van gisteren die van vandaag is pas echt rellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Ooww kut... nu zie ik boer Frans al Paultje
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
Willem, kun je toch niet haten? Die man is een icoon
Gelukkig geen spoilers gezien danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dit was de aflevering van gisteren die van vandaag is pas echt rellen
Volgens mij is het Eddie Murphy in een fatsuitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:08 schreef Paul het volgende:
Is dat nou een man of een vrouw ? Is dit gezicht echt?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij is het Eddie Murphy in een fatsuit
GMTAquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
Volgens mij zit gewoon Eddy Murphy achter dat masker
Wat denk je zelf?quote:
Oh je was me al voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Het is Wendy van Dijk, nu als Surinaamse in plaats van Ushi
Was er in 1974 óók een WK in Zuid-Amerika?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
Willem werd gekozen tot beste speler van het WK74 in Zuid-Amerika
Vergeet dat niet.
OMGquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Het is wel duidelijk nep. Wendvan Dijk
.
SUrinaamsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Is ze niet bang voor de ´angry black women´? Kan me een verhitte discussie bij P&W herinneren. Zo mag je een Surinaamse vrouw niet typeren!
Niemand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Only @ fok dat niemand de grap van Wendy kan waarderen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Kan de grap best waarderen, alleen jammer dat het die Wendy van Dijk isquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Mhehehequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef slimhoof het volgende:
Inderdaad, dat het nu nét weer Wendy van Dijk moet zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:18 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Kan de grap best waarderen, alleen jammer dat het die Wendy van Dijk is
Dit idd. Ik vond het ook leuk en vond haar er vreemd uitzien, maar had het niet door.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:12 schreef BVO het volgende:
Niemand?Volgens mij lees je selectief, de meerderheid vindt het leuk
.
Ik ook... tot aan de onthulling had ik er geen moment aan gedacht. Ja ze zag er vreemd uit maar aan dit dacht ik niet. Zegt naast de vermomming ook genoeg over Wendy, die ik niet altijd hoog had zitten.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
© donroyco
[ afbeelding ]
DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.
[ afbeelding ]
De presentator van DWDD is:
- Matthijs van Nieuwkerk[ afbeelding ]
Matthijs van Nieuwkerk was hoofdredacteur van AT5 en van ‘Het Parool’ en richtte, samen met Henk Spaan, het literaire voetbal-tijdschrift ‘Hard Gras’ op. Voor de VARA presenteerde hij het late night-programma ‘De Gids’ en voor de NPS het vooravond-programma ‘TV3’ en de ‘Popquiz à gogo’. Voor de VPRO presenteert hij, samen met Wilfried de Jong, het live-sportprogramma ‘Holland Sport’.
[ afbeelding ]
Vaste tafelgasten zijn:Giel Beelen, radio-dj Hugo Borst, schrijver, redacteur en (voetbal)criticus Aaf Brandt Corstius, columniste Candy Dulfer, saxofoniste Carice van Houten, actrice Sophie Hilbrand, presentatrice en actrice Marc-Marie Huijbregts, cabaretier en acteur Jort Kelder, columnist en presentator Loes Luca, actrice en comédienne Jan Mulder, ex-voetballer, columnist en analist Halina Reijn, schrijfster en actrice Maarten van der Weijden, zwemmer
[ afbeelding ]Bekijk "Hugo gaat tegen veganist in" op YouTube
[ afbeelding ]De Wereld Draait Door-site Wikipedia over DWDD Uitzending DWDD gemist?
[ afbeelding ]
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 |
DWDD #66: Maarten van Rossem mag vaker komen
[ afbeelding ]
Mocht het topic vol zijn, maak dan een nieuw topic aan met de volgende OP..
Seinfeld.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
De vogel die vrijdag in de uitzending was bij 'Man op de maan':![]()
![]()
![]()
jajaja achteraf nu zo gezegd jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wist gewoon dat het make up was en geen surinamer
Bij dat Frans Bauer filmpje zag je ook aan haar mond dat het een masker was.
Hehe. Ik denk dat ik het al weet trouwens: zijn verstandskiezen zijn getrokken. Vandaar ook die onzin.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit een serieuze opmerking of heb je echt niet doo dat het weer Wendy van Dijk is?
Mij ook nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Dit interesseert me ook helemaal geen reet.
Hij impliceerde eigenlijk dat we in Nederland niet goed voor onze ouderen kunnen zorgen omdat we al ons geld aan moslims uitgeven. Dat is een sterk staaltje populisme en haatzaaierij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
gooi gewoon die tegenargumenten erop en ze hebben geen ppot om op te staan. nogmaals. afschieten die gasten. heeft ie nu nog iets zinnigs gezegd? nee? nou.. verspilde tijd dus...
500 miljard!!1quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij impliceerde eigenlijk dat we in Nederland niet goed voor onze ouderen kunnen zorgen omdat we al ons geld aan moslims uitgeven. Dat is een sterk staaltje populisme en haatzaaierij.
De Johan Derksen van de 21ste eeuwquote:
Ja en dan zijn haren laten groeien zodat z'n grote oren niet te veel opvallen.quote:
Je bedoelt johnny?quote:
Kun je je de talkshow van Catherine Keyl nog herinneren?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Sommige mensen kennen geen schaamte en grenzen.
Ja op een talkshow met en van Linda de Mol zitten we op te wachten.
Man daar bleef ik voor thuis.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kun je je de talkshow van Catherine Keyl nog herinneren?
Js gehandicapten scoren altijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:53 schreef broer het volgende:
Ik heb geen idee of dat programma van De Mol een beetje fatsoenlijk in elkaar zit, maar dat fragment met dat meisje dat zo graag normaal wilde zijn was wel harverscheurend, zeg.
Mathijs doet dat ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan zijn haren laten groeien zodat z'n grote oren niet te veel opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |