quote:Op zondag 20 september 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Ing, ik had iets van 2400 punten op Love me for a Reason!
quote:
Pagan en Strega willen ook mee, we hebben zo'n spijt dat we niet met de asielaktie zijn meegeweest. We willen jullie allemaal eens ontmoeten en zien, en meezingen (Vooral Pagan) We willen Nok in persoon bedanken enz. enz. enz. Pagan staat nu trouwens heerlijke Boeuff Stroganoff te maken!quote:
Graag voorbij Utrecht, tis voor de ZuidHollanders maar een half uur en voor mij ruim 2 uur...niet eerlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Muis006 het volgende:
4 okt ben ik dabei, maar waar spreken we af? Utrecht of?
Ze zit vast weer aan de wodkaquote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um niet, het was toch 4 oktober?
Ing, doe die kwoot eens editten, anders hebben we nog meer verwarring.quote:Op zondag 20 september 2009 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap um niet, het was toch 4 oktober?
Sorryquote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
Oh gawd Ing, doe eens niet zo snel.
Zie mijn edit daarboven
En een plaats... iets met een dierentuin voor de middag en daarna eten?
Roept eens wat. Maar niet té ver van Limburgia.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Graag voorbij Utrecht, tis voor de ZuidHollanders maar een half uur en voor mij ruim 2 uur...niet eerlijk![]()
*stampvoet
Is Amersfoort niet wat midderiger?quote:Op zondag 20 september 2009 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing, doe die kwoot eens editten, anders hebben we nog meer verwarring.![]()
Locatie: midden van het land toch? Utrecht lijkt me wel een goeie.
Hoezo, 1 en 2 oktober zijn toch geen 4 oktober?quote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga morgen even agenda checken
volgens mijn zijn de "schouwburg" bezoeken op 1&2 oktober. niet zo goed gepland van mij.
Amersfoort dan, heb je toch een dierenpark? En is leuke stad, plus prima te betreinen voor de OV piepolsquote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Amersfoort niet wat midderiger?
Daar hebben ze een dierenpark. Hebben we 's middags ook wat te doen.
Dat zeggik!quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Amersfoort dan, heb je toch een dierenpark? En is leuke stad, plus prima te betreinen voor de OV piepols
Het was gewoon een gevalletje GMTAquote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeggik!
Zit je aan de drank, of zit er nog bloed in je alcohol van gisteren?
Ikwildealnikszeggen. *gniffel*quote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeggik!
Zit je aan de drank, of zit er nog bloed in je alcohol van gisteren?
Hier vandaan ook iets van anderhalf uur rijden, best te doenquote:Op zondag 20 september 2009 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Amersfoort is voor mij wel het uiterste: bijna 2 uur treinen. Of anderhalf uur met den voiture.
En dan is een middagactiviteit wel erg leuk. Beessies kijken!
Ik denk dat Ing dan helemaal gaat gillen!quote:
Tuurlijk rijden wij samen, hetzij op haar kortingskaart of in mijn of haar auto. (Takaiki is irl dinnetjequote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier vandaan ook iets van anderhalf uur rijden, best te doen
En jij kunt dan samen met Takaiki rijden misschien, want die wilde ook!
Weet je, ik heb vaak moeite je posts te lezen/begrijpen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
daarom denk ik dat ik de 4e wel kan. ik weet dat er begin oktober heel wat op planning staat.
edit kan niet verjaardag
Deal!quote:
Voor de topografisch uitgedaagden onder ons is maps.google uitgevondenquote:Op zondag 20 september 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Ing dan helemaal gaat gillen!
Maar Amersfoort ligt volgens mij voor ons allemaal het meest centraal? Of niet?
Ik ben topografisch nogal wat uitgedaagd soms, dus misschien heb ik het mis
Zet maar op 'onder voorbehoud', weet niet of ik dan al plannen heb of niet en ik ben te lam om m'n telefoon uit m'n motorjas te halen (telefoon = agenda).quote:
Dat sowieso!quote:Of bemoei je je er gewoon lekker tegenaan?
Jij mag pas piepen over afstanden als je zeker weet dat je komt!quote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Meh, Rhenen én Amersfoort zijn kut vanuit Eindhoven.
Daar kom je achterquote:Op zondag 20 september 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag pas piepen over afstanden als je zeker weet dat je komt!
Ja, maar mijn OV doet het niet op zondag en dan kan ik net zo goed met de auto gaanquote:En hoezo eigenlijk? Misschien kan je meerijden en Amersfoort is toch goed te doen met OV?
Ik wil ook best in Utrecht ofzo, maar daar zit geen dierentuin. En dat is voor Ing weer veel te ver.
Eindhoven is gewoon kut, dat is het probleemquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Zegt mr. Rotterdam hoorquote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eindhoven is gewoon kut, dat is het probleem
Oh t was voetbal ofzo toch?quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zegt mr. Rotterdam hoor. Je bent gewoon jaloers
.
Jammer trouwens dat 't geen gelijkspel was vanmiddag.
kom naar utrecht, en je kunt meerijdenquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Dan ben ik al zowat in Amersfoortquote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom naar utrecht, en je kunt meerijden
meerijden, jwtzquote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ben ik al zowat in Amersfoort.
Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaanquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Oeh, oeh... ik wil midden op de dag sluipen door een nachtelijke jungle,.
ik wil meequote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Dan zeg ik BOE! (als in schrikken, nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Amersfoort is niet kut met OV.quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar kom je achter.
[..]
Ja, maar mijn OV doet het niet op zondag en dan kan ik net zo goed met de auto gaan.
Dat zal me een leuke foto's opleveren!quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaan.
Hebben we al een EHBO tent geregeld?quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaan.
Dan ga ik lekker iedereen bepotelen (dat woordquote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zeg ik BOE! (als in schrikken, niet)
Ben maar niet bang, jij hebt teveel crunchy bits.quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"daarna eten. Wie?"
Nou ik vertik het om opgegeten te worden.
Ja, dat zou zonde zijn. Daar nemen we een ander voor!quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"daarna eten. Wie?"
Nou ik vertik het om opgegeten te worden.
Nee klopt, na deze openbaring zouden we bij god niet weten wie het isquote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker iedereen bepotelen (dat woord) in het donker en dan weten jullie niet wie het was
quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben maar niet bang, jij hebt teveel crunchy bits.
Dat zijn jullie dan alweer vergetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, na deze openbaring zouden we bij god niet weten wie het is
Geloof me: je wilt op dierendag niet in een dierentuin zijnquote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Is Amersfoort niet wat midderiger?
Daar hebben ze een dierenpark. Hebben we 's middags ook wat te doen.
Neuh, een observatie.quote:
Jamaar, het verschil is: wij zijn met mééér!quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me: je wilt op dierendag niet in een dierentuin zijn
En ik kan het weten, want ik heb er járen geweest. No fun
Oh da's altijd fijn om te horen, net nu we alles rond hebbenquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want ik heb er járen geweest. No fun
Liefje, je moet het zelf wetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Oh da's altijd fijn om te horen, net nu we alles rond hebben
Opnieuw maar weer jongens!
Ik geloof het ook best, ik kan me er iets bij voorstellen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, je moet het zelf wetenIk herinner me 4 oktobers
Man, man, man
Misschien is het door de crisis wel anders gewordenquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het ook best, ik kan me er iets bij voorstellen!
Maar ik had zo gehoopt dat dit het was, qua meet afspraken
Dat we klaar waren.
Hmm ja dan lijkt me dat eigenlijk niet zo'n goed idee?quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want ik heb er járen gewerkt. No fun
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja dan lijkt me dat eigenlijk niet zo'n goed idee?
Misschien een andere dag of activiteit dan?
Gaan we samen in de jacuzzi dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruiptquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!
Uhuhquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we samen in de jacuzzi dan?
En dat ja!quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruipt
quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruipt
Ik zit zeker in het saaie huisje (maar dat had jij ook kunnen bedenken). Neem Scrabble mee; daar ben ik goed inquote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we twee huisjes naast elkaar moeten boeken voor de bungalowmeet.
Eentje voor de batsers en de kotsers. En eentje voor de saaierds. Gut, wat zal ik het gezellig hebben in mijn eentje in dat saaie huisje
Nee want ik wil bij jou in het huisjequote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we twee huisjes naast elkaar moeten boeken voor de bungalowmeet.
Eentje voor de batsers en de kotsers. En eentje voor de saaierds. Gut, wat zal ik het gezellig hebben in mijn eentje in dat saaie huisje
En Risk!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit zeker in het saaie huisje (maar dat had jij ook kunnen bedenken). Neem Scrabble mee; daar ben ik goed in
PS met singstar meequote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Nee want ik wil bij jou in het huisje
Zolang er niet gebatst word.quote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Gaan we dan van die ranzige puberspelletjes doen?
IJsblokjes doorgeven enzo?![]()
Ohnee, dan zijn we niet meer het saaie huisje he?
Truth or dare!quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang er niet gebatst word.
En doen, durven en de waarheid
En met zo'n wijzer draaien en naar wie hij dan wijst moet je mee tongen
Ik wel hoorquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Nu durft niemand meer met mij in een huisje
Duhquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig Muis!
(Uiteindelijk wordt het saaie huisje het leukste huisje)
Daar ben jequote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 oktober Amersfoort klimmen en klauteren...count me in
Mag ik jou ook bepotelen in de donkere jungle?quote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 oktober Amersfoort klimmen en klauteren...count me in
Ik kan wel chili maken? Moet je daarna even met een vd heren in bad gaan zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh en met de rukhuttenmeet gaan we wel bowlen he?
Hoe fouter hoe leuker!
En er moet wel een zwembad met bubbels zijn
quote:Op zondag 20 september 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar ben jeik was lead singer bij DJ Otzi!
Graagquote:Op zondag 20 september 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik jou ook bepotelen in de donkere jungle?
I wanna knohohooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey baby
ooh aah
if you'll be my girl!quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
I wanna knohohooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww
Wait, wát ga je oefenenquote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik doe zo met je mee!
En niet batsen of kotsen of kleppen vannacht he? Want dan hoor ik je door die dunne muurtjes!
* Greys oefent vast voor de rukhuttenmeet
Ja hallo, 4 oktober was MIJN suggestie!quote:Op zondag 20 september 2009 @ 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja hoi! Zondag 4 oktober, in de middag afspreken, daarna eten. Wie?
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
??
EDIT: gewoon twee keer een foute datum neerzetten he
Ga ik even overleggen met mijn meneer thuis als ik woensdag weer thuis ben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
??
EDIT: gewoon twee keer een foute datum neerzetten he
Ik niet iig...quote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met Montessori onderwijs?
Wie is mister ovbquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
Of je gaat mee!quote:Op maandag 21 september 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, volgens mij kan ik me dus maar beter pas weer na 4 oktober hier melden toch?
Tot dan blijven die topics vast zo snel gaan en alleen maar over meets
Dat viel nog niet tegen!quote:Op maandag 21 september 2009 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal fijn gedroomd vannacht kinders?
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd enquote:
Mogge Mor!quote:
Incrowd schmincrowd. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 21 september 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd en
B ga ik de week daarna lekker op vakantie en geloof het of niet ik vier dierendag sowieso het liefste met mn eigen dieren samen![]()
Whutquote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef ElisaB het volgende:
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
Ik vertrek 5 oktober 's morgens met de eerste trein en 4 honden richting Texel dus dat lijkt me niet echt handig. En ik kan de incrowd posse online al niet meer volgen , laat staan irlquote:Op maandag 21 september 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd en
B ga ik de week daarna lekker op vakantie en geloof het of niet ik vier dierendag sowieso het liefste met mn eigen dieren samen![]()
Nogmaals, zelf wetenquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vertrek 5 oktober 's morgens met de eerste trein en 4 honden richting Texel dus dat lijkt me niet echt handig. En ik kan de incrowd posse online al niet meer volgen , laat staan irl
Yups, maar helemaal niet erg; gewoon doen! Misschien haak ik later nog wel aanquote:Op maandag 21 september 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Elies? Is dat vanwege de drukte enzo dan?
Ik denk dat ze beetje doelt op de drukte sinds het sluiten van de Asielactie topics en de verhuizing hier naartoe? Verder doet iedereen toch gewoon vriendelijk en open naar elkaar toe? En dat sommige elkaar beter kennen of ook nog buiten FOK! spreken hou je altijd natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zelf weten
Maar dat incrowd posse vind ik niet zo leuk om te horen eigenlijkWant dan is het net of we jou er expres niet bij betrekken.
Maar je Texel trip klinkt wel erg leuk!Kuif-in-de-wind-op-de-boot-foto's!
Naja das toch niet expres maar tis wel zo dat als je dr niet bij was op die dag de SC amper nog te doen is tegenwoordig, en die topics na de 12e en en zo die waren helemaal niet bij te houden.quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zelf weten
Maar dat incrowd posse vind ik niet zo leuk om te horen eigenlijkWant dan is het net of we jou er expres niet bij betrekken.
Maar je Texel trip klinkt wel erg leuk!Kuif-in-de-wind-op-de-boot-foto's!
Maar dat hou je altijd, zeker na zo'n actie, er zijn mensen die gewoon contact willen houden, en ik snap best dat de mods dat niet in het asieltopic willen als er al een SC is. Anders krijg je 2 SC's in een forum, ook niet echt nodig.quote:Op maandag 21 september 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja das toch niet expres maar tis wel zo dat als je dr niet bij was op die dag de SC amper nog te doen is tegenwoordig, en die topics na de 12e en en zo die waren helemaal niet bij te houden.
Plus dat ik al die tijd zelf ook niet echt in een bui was om te hyperen en blij te doen natuurlijk.
Maar dat maakt niet uit hoor.
Maar om nou te ontkennen dat er sprake is van een incrowd![]()
![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef ElisaB het volgende:
Er is pas sprake van incrowd als anderen geweerd worden. Dat is hier imho absoluut niet aan de hand. Gooi iets en de groep en we doen allemaal mee (en dat weet je best).
Volgens mij bedoelt ze meer dat de term 'incrowd' niet echt klopt. Hetgeen wat jij beschrijft kan verder niemand ontkennen, er is meer volk, vreemd volk (waaronder ikzelf) en het is drukker.quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gooi iets in de groep maar goed das volgens jou niet waar dus.
Tis mss mijn visie tegen die van jou / jullie.
Nogmaals, het is niet erg , het is gewoon zo.
Hier stond een leuke group hug smiley, nu doet íe het niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het erg is of zo?
Tis alleen niet iets waar ik me op dit moment erg happy tussen voel, maar ik voel me gewoon ook niet erg happy en dat zal ook wel meehelpen.
Maar gezellig meelullen is dr gewoon ff niet bij, is niet erg maar gewoon een feit.
Terugnemen moet je niet doen, want je hebt gewoon een punt. Een ieder gaat er alleen ander mee om denk ik, de nieuwe golf volk en het veranderen van de slow- in een speedchatquote:Op maandag 21 september 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou whatever dan, ik neem het wel allemaal terug, als we over termen gaan miepen, dat was zeer zeker mijn intentie niet hoor.
Verschillende soorten basisonderwijsquote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met Montessori onderwijs?
Je vindt het niet erg, maar je hebt wel sinds de actie al een keer of vijf gezegd 'dat je later wel weer terugkomt omdat het zo snel gaat'. Da's toch niet leuk voor ons om te horen? Dan voelen wij ons (ik in elk geval wel) steeds bezwaard tegenover jou.quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg nog een keer dat het ook niet erg is.
Laat maar hoor!
Nou ja bovenstaand dus. Ik heb ook wel mn zegje gedaan wilde alleen nog ff zeggen dat ik wel in iedereen interesse toon, maar de mensen uit het asieltopic bv. ken ik wat beter, maar dat wil niet zeggen dat ik niet interessant vind om te horen wat de SC die-hards te melden hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
- We zijn geen kliekje/incrowd. Vind ik ook héél naar om te horen, want da's absoluut niet eerlijk. Iedereen is en was welkom overal en wordt overal bij betrokken indien gewenst.
- We gaan niet piepen als er hier nu mensen posten die dat normaal niet deden, want het is juist leuk dat er door de asielactie nieuwe mensen bij zijn gekomen en we sluiten geen mensen uit omdat wij daar in andere subfora ook een hekel aan hebben als dat gebeurt.
- Dit is een slowchat dus mag er gepraat worden over wat we maar willen, door iedereen.
- Ook mensen die niet bij de uitreiking van de actie waren krijgen volgens mij hier alle aandacht als ze iets in de groep gooien, we hebben met oh-oh meegeleefd in haar verdrietige tijd met Frits, kaartjes etc.
Meer kunnen we niet doen volgens mij behalve tegen iedereen vriendelijk doen en volgens mij doen we dat hier. En verder hou ik er over op, wat jullie doen moeten jullie weten, maar ik vind dit onnodig. Ik word er helemaal chagrijnig van.
En die 'quote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, het laatste wat ik wil is jouw slechte zin bezorgen hoor, en dat meen ik.
Nogmaals, het zal wel aan mij liggen dus bij deze![]()
![]()
Thnx allemaal!!!
Je kan kwijt wat je wil, maar laat een ander er dan ook op reageren zonder het gesprek af te willen kappen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg nog 1 keer, doe voor mij vooral geen moeite , het ligt duidelijk aan mij en niet aan jou of jullie of wat dan ook.
Om 11uquote:Op maandag 21 september 2009 10:56 schreef ElisaB het volgende:
Ow, gezellig hier
Ik ga naar kantoor!
Elies is ijveriger dan ik.quote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om 11u![]()
Tjah je hebt werkpaarden en luxepaarden hé
Ik begin altijd om 0730quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Elies is ijveriger dan ik.
Ik lig op de bank
Iets met "maandag" en "ochtend"?quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 0730![]()
Ok vandaag 0830 dan
Lekker vlees eten op dierendag.quote:
Zo ongeveer jaquote:
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomtquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Om 11u![]()
Tjah je hebt werkpaarden en luxepaarden hé
En da's dus niet 's morgens vroeg.quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Vandaar de 'quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Kijk! Da's handige info.quote:Op maandag 21 september 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja![]()
Opruiming trouwens bij Zooplus, met "zomeropruiming09" als code 20% korting op alles
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uitquote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Da's handige info.Krabpaal Benno, here I come!
Ik ben net op en zit nog in mijn pyjama.Morgen ga ik echt een wekker zetten, want dit ritme wordt wel heel erg.
En wat ben ik blij dat ik erbij was om dit pareltje eruit te pikken.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uit
En dierentuin!quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
toetjes, restaurant?
4 okt?
gaat agenda checken enzo
ik moet echt beter en meer meelezen enzoquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dierentuin!Met heul veul andere mensen!
Sorry hoor met wat een bullshit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het erg is of zo?
Tis alleen niet iets waar ik me op dit moment erg happy tussen voel, maar ik voel me gewoon ook niet erg happy en dat zal ook wel meehelpen.
Maar gezellig meelullen is dr gewoon ff niet bij, is niet erg maar gewoon een feit.
Kom op zeg. Speedchat, onzin. Voorheen deden we idd een maand met 1 topic. Andere SC's liepen zelfs sneller.quote:Op maandag 21 september 2009 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Terugnemen moet je niet doen, want je hebt gewoon een punt. Een ieder gaat er alleen ander mee om denk ik, de nieuwe golf volk en het veranderen van de slow- in een speedchat
Ik wil opper incrowd trut zijnquote:Op maandag 21 september 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Iedereen die mee wil naar Dierenpark Amersfoort op zondag 4 oktober, in de middag afspreken, daarna eten... even lijstje kopiëren en je naam er onder kladderen. Dank!![]()
- Greys
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
3 okt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef draculettetje het volgende:
voor wanneer moeten jullie het echt weten? (van 4 okt bedoel ik)
Daarom wordt het van tijd tot tijd ook geroepen. Zodat iedereen die binnen valt het meekrijgt.quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet echt beter en meer meelezen enzo
Gaat niet gebeuren. Maar dat is niet erg; we hebben allemaal wel eens iets dat we moeten overslaan. See laa vie!quote:Op maandag 21 september 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik hoooooop dat Elies haar nog bedenkt
Ik zou zeggen: doe eens een voorstel!quote:Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil opper incrowd trut zijn
Mag wel he?
Ooh, en ik wil graag weten waar we gaan eten
bij deze heb ik het in ieder geval genoteerdquote:Op maandag 21 september 2009 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom wordt het van tijd tot tijd ook geroepen. Zodat iedereen die binnen valt het meekrijgt.
T was meer een handreiking naar oh-oh, die schijnbaar wel nogal wat moeite heeft met de snelheid. natuurlijk zijn er SC's te vinden die harder gaan, maar zo is er altijd wel ietsquote:Op maandag 21 september 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg. Speedchat, onzin. Voorheen deden we idd een maand met 1 topic. Andere SC's liepen zelfs sneller.
We zijn niks vergeleken met de GC SC hoor. Of die van KLB of OUD
Kopieer het lijstje dan even en zet je naam er onderquote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij deze heb ik het in ieder geval genoteerd
da's een goeiequote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kopieer het lijstje dan even en zet je naam er onder
We zullen in ieder geval iets moeten *huiver* reserveren, want 10+ mensen zet je niet zomaar neer in een restaurant. En om nu heel Amersfoort af te dweilen voor een plekkie? Neuh.quote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kweej, je loopt een beetje achter de feiten aan wat betreft reageren
Maar je bent evengoed nog wel lief hoor
En je wilt weten waar we gaan eten?
Ik ben al blij dat we eindelijk een datum en plaats hebben. Waarom is het zo belangrijk waar we gaan eten?
Maar kijk maar hoor, maakt mij geen bal uit. Niet te fancy in elk geval, want het is niet handig als andere mensen daar last van ons hebben met ons gekakel en getetter.
Heb ik nog in Den Vriezert.quote:
Yepquote:Op maandag 21 september 2009 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
heb je op die in brouwhuis gezeten?
Ja hallo, ik heb nog nooit in amersfoort gegetenquote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij deze heb ik het in ieder geval genoteerd
Omdat ik honger heb altijd, en ik ben eet geilquote:Op maandag 21 september 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Kweej, je loopt een beetje achter de feiten aan wat betreft reageren
Maar je bent evengoed nog wel lief hoor
En je wilt weten waar we gaan eten?
Ik ben al blij dat we eindelijk een datum en plaats hebben. Waarom is het zo belangrijk waar we gaan eten?
Maar kijk maar hoor, maakt mij geen bal uit. Niet te fancy in elk geval, want het is niet handig als andere mensen daar last van ons hebben met ons gekakel en getetter.
godverdomme ja! ben and jerry!quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik nog in Den Vriezert.![]()
Maar ik ging vandaag B&J halen. Als ik mezelf aangekleed krijg.
jij moet ook mee uit eten en meetenquote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
Om er toch nog heeeeeel kort op terug te komen, het is denk ik vooral de grote verandering hier qua mensen. Niet negatief bedoeld, maar het is duidelijk anders dan voor de asielactie. En er komen wel eens onderwerpen langs waar mensen die niet meegeweest zijn naar Rixtel, eigenlijk niets zinnigs over kunnen zeggen. En ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat dat gek voelt.
Alleen is dat een natuurlijk, logisch iets, dat dat gebeurt. De asielactie was dit jaar zo'n enorm succes met -tig donoren, die anders niet in F&F kwamen.
En soms gaat het zo snel dat je een onderwerp dat voorbij is gekomen nog wel wilt benoemen, maar het als mosterd na de maaltijd voelt.![]()
Maar ik vind jullie allemaal lief hoor!
Superrrrrr verkoopt ook B&J. Of zitten die alleen in Brabantquote:Op maandag 21 september 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
godverdomme ja! ben and jerry!
Maar de AH zit helemaal in Emmen
*jankt
Nee dusquote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Superrrrrr verkoopt ook B&J. Of zitten die alleen in Brabantboerinneke dat ik er ben.
Volgens mij zijn er drie mensen die er anders nooit kwamen en nu wel? Dat zijn er toch niet heel veel?quote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
Om er toch nog heeeeeel kort op terug te komen, het is denk ik vooral de grote verandering hier qua mensen. Niet negatief bedoeld, maar het is duidelijk anders dan voor de asielactie.
Het is de SC. Daar mag het over alles gaan. En als een ander een ander onderwerp in de groep gooit negeert niemand dat volgens mij.quote:En er komen wel eens onderwerpen langs waar mensen die niet meegeweest zijn naar Rixtel, eigenlijk niets zinnigs over kunnen zeggen. En ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat dat gek voelt.
Daar kan je inderdaad weinig aan veranderen. Da's een kwestie van je er bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is en je beseffen dat het heus wel weer minder snel gaat. Of misschien ook niet.quote:Alleen is dat een natuurlijk, logisch iets, dat dat gebeurt. De asielactie was dit jaar zo'n enorm succes met -tig donoren, die anders niet in F&F kwamen.
En soms gaat het zo snel dat je een onderwerp dat voorbij is gekomen nog wel wilt benoemen, maar het als mosterd na de maaltijd voelt.![]()
quote:Maar ik vind jullie allemaal lief hoor!
ik alleen als de ikea ook meeteltquote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb nog nooit in amersfoort gegeten
Ja, dat is gewoon stom!quote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, nu een zoopluskortingsactie, terwijl ik vorige week 2!! keer heb besteld daar![]()
![]()
Oh gelukkig dat scheelt, want mn eerste bestelling was vooral voer voor Ziggyquote:Op maandag 21 september 2009 @ 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon stom!![]()
*wacht op krabpaal review en gaat dan met korting![]()
bestellen*
Korting geldt trouwens niet voor voer, kattebakvulling, hooi, zand en stro.
Wat voor soort resto willen we? Eetcafé of graadje erboven?quote:
Hehequote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, nu een zoopluskortingsactie, terwijl ik vorige week 2!! keer heb besteld daar![]()
![]()
Geen idee of kortingsbonnen gelden. Ik kan me voorstellen dat je met 20% korting niet nog een extra bon kunt inwisselen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel jammer niet op kattenbak zooi. Maar goed maar eens bedenken welke drinkfontein wij willen. Gelden kortingsbonnen wel?
Het is wel de week van de acties ook bij esprit 15% vip korting.
Hoe bedoel je? Die code die in een van mijn eerdere berichten staat geeft 20% korting, behalve dus op de gangbare gebruiksartikelen en voer. En ik neem aan dat je niet code op code kan invoerenquote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel jammer niet op kattenbak zooi. Maar goed maar eens bedenken welke drinkfontein wij willen. Gelden kortingsbonnen wel?
Het is wel de week van de acties ook bij esprit 15% vip korting.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor soort resto willen we? Eetcafé of graadje erboven?
Humphreys is altijd voor iedereen wat wils.
Het is wel leuk als je wel echt kan zitten met de hele ploeg en dus niet een vererdelde snackbar hebt of een toko waar niks kan of mag. DUs als je wel een grote tafel kan regelen ofzo...quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals cat en ik al zeiden; wss geldt 'korting op korting' niet, maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Je moet toch die codes invoeren vóór je je bestelling definitief maakt, dus just tryquote:Op maandag 21 september 2009 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een 5euro kortingsbon. Kun je die ook inleveren bij deze actie van zooplus?
Wij hebben er vorig jaar in L'warden na de diploma-uitreiking gegeten; 25 kwetterende dames aan 1 tafel.quote:Op maandag 21 september 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wel leuk als je wel echt kan zitten met de hele ploeg en dus niet een vererdelde snackbar hebt of een toko waar niks kan of mag. DUs als je wel een grote tafel kan regelen ofzo...
Maar verder ben ik ook helemaal niet van dure etentjes en 6 gangen ofzo. Dus gewoon een 'normaal' resto of leuk eetcafe'tje is wmb prima
Humphreys is heerlijk, maar ik denk ietsje te 'fancy' voor deze gelegenheid.quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed plan Muisquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Even het voortouw nemenik stel voor dat we uiterlijk aanstaande zondag hier doorgeven wie er echt meegaan de 4e. Dan kan er op tijd gereserveerd worden.
Mocht iemand anders een beter idee hebben dan zeg het maar!
Zie bovenquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Humphreys is heerlijk, maar ik denk ietsje te 'fancy' voor deze gelegenheid.
Daar wordt een groep uitgelaten ietwat luidruchtige F&Fers echt niet op prijs gesteld
Leeuwarden ben ik ooit nog wezen stappen. In de korte periode dat ik er studeerdequote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben er vorig jaar in L'warden na de diploma-uitreiking gegeten; 25 kwetterende dames aan 1 tafel.
Haske gezellig en lekker
Denk je? Ik heb er vaker grotere groepen zien eten.quote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Humphreys is heerlijk, maar ik denk ietsje te 'fancy' voor deze gelegenheid.
Daar wordt een groep uitgelaten ietwat luidruchtige F&Fers echt niet op prijs gesteld
Kweenie hoe het in A'foort is, maar in L'warden heb je allemaal aparte kamers voor de grotere groepen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb er vaker grotere groepen zien eten.![]()
We zouden het kunnen vragen, wie weet hebben ze een aparte ruimte of zo.
En anders lijkt het eetcafé te worden. Heb ik heulemaal geen problemen mee. Van mij hoeft het ook niet te fancy.
En ik wil best ergens reserveren voor ons, als niemand anders dat wil/kan doen.
Humphreys is op zich niet zo fancy, maar ik wil ook geen andere mensen storen tijdens hun avondje uit.quote:Op maandag 21 september 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leeuwarden ben ik ooit nog wezen stappen. In de korte periode dat ik er studeerde![]()
De Noa ofzo?![]()
Maar ontopic: Humphrey's is toch prima? Vind je het zo fancy dan Greys? Valt toch best mee. Sowieso moetne ze niet zeuren, mag je het niet gezellig hebben in een restaurant dan?
Ja even heel grof: dikke lul voor die mensen, het is ook ons avondje uit. Als zij niet gestoord willen worden moeten ze maar thuis etenquote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Humphreys is op zich niet zo fancy, maar ik wil ook geen andere mensen storen tijdens hun avondje uit.
Maar boeken jullie maar, ik volg!
Maar waar we ook naartoe gaan, we storen altijd andere mensen met onze groepsomvang.quote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Humphreys is op zich niet zo fancy, maar ik wil ook geen andere mensen storen tijdens hun avondje uit.
Maar boeken jullie maar, ik volg!
Oh even heel grof: daar ben ik het niet helemaal mee eens!quote:Op maandag 21 september 2009 12:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja even heel grof: dikke lul voor die mensen, het is ook ons avondje uit. Als zij niet gestoord willen worden moeten ze maar thuis eten.
Neeee daar heb je gelijk in, we moeten het ook in toom houden. Ik bedoelde ook eerder dat je kan weten bij zoiets als buiten de deur eten, dat er storende factoren zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh even heel grof: daar ben ik het niet helemaal mee eens!![]()
In elk geval, als ik ergens zit te eten en er naast zit een grote groep keihard te tetteren en over de tafels te schreeuwen, dan vind ik niet dat ik maar thuis had moeten blijvenMaar als we ons een beetje gedragen kan het inderdaad prima.
Sorry, Strega heeft ze gisteren aan de honden gegeven, zijn ze gek op.quote:
Inderdaad. Dan zou ik meeschamen. Maar we zijn allemaal volwassen mensen en ik denk dat we ons in een restaurant wel weten te gedragen, toch? Want met die opmerkingen zijn ze in een eetcafé of pizzeria ook niet blij, denk ik.quote:Op maandag 21 september 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Nou oke, dan zal ik letterlijk zeggen wat ik bedoel:
In DTH werd hier en daar wel eens iets over 'wat vind je man nou van je poesje' gegild over en weer en dat lijkt me in een restaurant niet tof. In elk geval, ik zou dan last van plaatsvervangende schaamte hebben
Topquote:Op maandag 21 september 2009 12:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben heel brutaal geweest en heb net gebeld en alvast gereserveerd. 15 personen om 18.00 uur.![]()
Maarrrrr..... ik heb gezegd dat aantal personen en tijd nog kan veranderen. En dat kan tot een dag van tevoren.
En ik kan het evt. ook nog afzeggen als ik het nu wat te snel heb gedaan allemaal.
Er is geen aparte ruimte voor groepen trouwens.
Dus: 18.00 uur oké?
En aantal personen kan dus ook nog aangepast worden.
Ik was dus bang dat het anders te kort dag zou worden om te boeken. En met zo'n groep moet je knopen doorhakken en de meeste aanwezigen op dit moment vonden Humphreys prima. Dus vandaar dat ik even doorpakte. En alle opties bij hen open hield.quote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Kunnen we niet nog even wachten met reserveren? Tot aan het einde van deze week ofzo? Of is dat te kort dag dan, een week van te voren reserveren? We weten nu toch nog helemaal niet hoeveel mensen er mee gaan?
quote:
Ik ook. Ik heb wel 1x een kaars gebroken omdat ik hem recht wilde zetten in de houder, en toen heb ik snel een servet eromheen geknoopt zodat je niet zou zien dat ie kapot wasquote:
Ik zal die van mij ook es vragenquote:Op maandag 21 september 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Topmijn mister en ik zijn er in ieder geval zeker bij!
Ga jij je aanhang meenemen?quote:Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal die van mij ook es vragen
Nee, met die bagage zou het restaurant blij zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)p-in-amersfoort.html
Net te laat, verdorie!
Ik denk dat je dan wel rond 12.00 uur bij de dierentuin moet zijn. Uiterlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Wat vinden we van de tijd? 18.00 uur daar goed?
En hoe laat verzamelen we dan voor de dierentuin om daar nog een beetje een (mid)dagje te hebben?
Dan kunnen we pas echt worden beschuldigd van baggerenquote:Op maandag 21 september 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, met die bagage zou het restaurant blij zijn.
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel rond 12.00 uur bij de dierentuin moet zijn. Uiterlijk.
Wat vinden jullie?
Ik vraag hem iig....er zijn er meer die een aanhangertje meenemenquote:Op maandag 21 september 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga jij je aanhang meenemen?
Ow. Nou ik laat hem thuis!
Lijkt mij ook. Mensen die dat niet halen kunnen natuurlijk later komen. Als je dan om half 6 weggaat ben je in 15 autominuten bij Humphreys.quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel rond 12.00 uur bij de dierentuin moet zijn. Uiterlijk.
Wat vinden jullie?
quote:Op maandag 21 september 2009 13:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kunnen we pas echt worden beschuldigd van baggeren
Die zit hier om de hoek, 5.50 voor een pot. AH heeft het in den aanbieding. 3.75quote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Superrrrrr verkoopt ook B&J. Of zitten die alleen in Brabantboerinneke dat ik er ben.
Opzich prima... maar dan wil ik wel graag weten hoelaat we afspreken. De 3de komt er namelijk visite, en mezelf kennende heb ik de ochtend erop een katerquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Even het voortouw nemenik stel voor dat we uiterlijk aanstaande zondag hier doorgeven wie er echt meegaan de 4e. Dan kan er op tijd gereserveerd worden.
Mocht iemand anders een beter idee hebben dan zeg het maar!
quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik haal 12 uur iig niet, want ik heb om 10.00 teamoverleg van mn werk (op zondag)
En dat duurt... mja, anderhalf uur ofzo en dan daarna moeten we nog naar Amersfoort natuurlijk.
Kweej wil wel even graag weten waar we gaan eten.quote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich prima... maar dan wil ik wel graag weten hoelaat we afspreken. De 3de komt er namelijk visite, en mezelf kennende heb ik de ochtend erop een katerDus ik moet dan even bekijken of ik de visite beter kan afbellen ofzo
Ja, dat bedenk ik me nu ook. Toen ik die datum riep wist ik natuurlijk niet dat het een dierenpark zou worden en het is wel een beetje zonde van het geld dan ja...quote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]Op zondag, blergh!
Maar jullie zouden er vanaf een uur of twee kunnen zijn dus? Wel zonde om daar dan entree voor te betalen voor die paar uurtjes, of vind je dat niet erg?Want als je dan belt als je aankomt komen we naar de entree toe natuurlijk!
Als er 20 mensen komen, kun je dan niet beter voor 23 reserveren? Volgens mij gaan ze niet moeilijk doen als er opeens 4 mensen niet kunnen en het 18 mensen worden?quote:Op maandag 21 september 2009 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar waar we ook naartoe gaan, we storen altijd andere mensen met onze groepsomvang.![]()
Ik denk dat Humpreys dat best kan hebben. En het is met een groep wel fijn om een vaste prijs te hebben: geen gedoe met afrekenen en zo. Zal ik bellen dan?
Dan is het handig om het hier nog een paar dagen te geven (tot zondag, las ik) en dan geef ik het aantal door. En daar past vast nog wel een late aanmelder bij.
Doe es verder lezen en dáárna postenquote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich prima... maar dan wil ik wel graag weten hoelaat we afspreken. De 3de komt er namelijk visite, en mezelf kennende heb ik de ochtend erop een katerDus ik moet dan even bekijken of ik de visite beter kan afbellen ofzo
*bawahahaquote:Op maandag 21 september 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Nou oke, dan zal ik letterlijk zeggen wat ik bedoel:
In DTH werd hier en daar wel eens iets over 'wat vind je man nou van je poesje' gegild over en weer en dat lijkt me in een restaurant niet tof. In elk geval, ik zou dan last van plaatsvervangende schaamte hebben
Scheet, ze heeft al gereserveerd.quote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als er 20 mensen komen, kun je dan niet beter voor 23 reserveren? Volgens mij gaan ze niet moeilijk doen als er opeens 4 mensen niet kunnen en het 18 mensen worden?
Ik doelde dan ook op jouquote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
*bawahaha![]()
dát zijn juist geweldige dingen imho
LEES EERST ES VERDERquote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als er 20 mensen komen, kun je dan niet beter voor 23 reserveren? Volgens mij gaan ze niet moeilijk doen als er opeens 4 mensen niet kunnen en het 18 mensen worden?
Ja hallo, ik ga niet eerst alles lezen en dan reagerenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op jou
Als je dat in een restaurant maar laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |