Zo ongeveer jaquote:
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomtquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Om 11u![]()
Tjah je hebt werkpaarden en luxepaarden hé
En da's dus niet 's morgens vroeg.quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Vandaar de 'quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Kijk! Da's handige info.quote:Op maandag 21 september 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja![]()
Opruiming trouwens bij Zooplus, met "zomeropruiming09" als code 20% korting op alles
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uitquote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Da's handige info.Krabpaal Benno, here I come!
Ik ben net op en zit nog in mijn pyjama.Morgen ga ik echt een wekker zetten, want dit ritme wordt wel heel erg.
En wat ben ik blij dat ik erbij was om dit pareltje eruit te pikken.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uit
En dierentuin!quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
toetjes, restaurant?
4 okt?
gaat agenda checken enzo
ik moet echt beter en meer meelezen enzoquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dierentuin!Met heul veul andere mensen!
Sorry hoor met wat een bullshit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het erg is of zo?
Tis alleen niet iets waar ik me op dit moment erg happy tussen voel, maar ik voel me gewoon ook niet erg happy en dat zal ook wel meehelpen.
Maar gezellig meelullen is dr gewoon ff niet bij, is niet erg maar gewoon een feit.
Kom op zeg. Speedchat, onzin. Voorheen deden we idd een maand met 1 topic. Andere SC's liepen zelfs sneller.quote:Op maandag 21 september 2009 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Terugnemen moet je niet doen, want je hebt gewoon een punt. Een ieder gaat er alleen ander mee om denk ik, de nieuwe golf volk en het veranderen van de slow- in een speedchat
Ik wil opper incrowd trut zijnquote:Op maandag 21 september 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Iedereen die mee wil naar Dierenpark Amersfoort op zondag 4 oktober, in de middag afspreken, daarna eten... even lijstje kopiëren en je naam er onder kladderen. Dank!![]()
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
3 okt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef draculettetje het volgende:
voor wanneer moeten jullie het echt weten? (van 4 okt bedoel ik)
Daarom wordt het van tijd tot tijd ook geroepen. Zodat iedereen die binnen valt het meekrijgt.quote:Op maandag 21 september 2009 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet echt beter en meer meelezen enzo
Gaat niet gebeuren. Maar dat is niet erg; we hebben allemaal wel eens iets dat we moeten overslaan. See laa vie!quote:Op maandag 21 september 2009 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik hoooooop dat Elies haar nog bedenkt
Ik zou zeggen: doe eens een voorstel!quote:Op maandag 21 september 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil opper incrowd trut zijn
Mag wel he?
Ooh, en ik wil graag weten waar we gaan eten
bij deze heb ik het in ieder geval genoteerdquote:Op maandag 21 september 2009 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom wordt het van tijd tot tijd ook geroepen. Zodat iedereen die binnen valt het meekrijgt.
T was meer een handreiking naar oh-oh, die schijnbaar wel nogal wat moeite heeft met de snelheid. natuurlijk zijn er SC's te vinden die harder gaan, maar zo is er altijd wel ietsquote:Op maandag 21 september 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg. Speedchat, onzin. Voorheen deden we idd een maand met 1 topic. Andere SC's liepen zelfs sneller.
We zijn niks vergeleken met de GC SC hoor. Of die van KLB of OUD
Kopieer het lijstje dan even en zet je naam er onderquote:Op maandag 21 september 2009 12:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij deze heb ik het in ieder geval genoteerd
da's een goeiequote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kopieer het lijstje dan even en zet je naam er onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |