Maar dat hou je altijd, zeker na zo'n actie, er zijn mensen die gewoon contact willen houden, en ik snap best dat de mods dat niet in het asieltopic willen als er al een SC is. Anders krijg je 2 SC's in een forum, ook niet echt nodig.quote:Op maandag 21 september 2009 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja das toch niet expres maar tis wel zo dat als je dr niet bij was op die dag de SC amper nog te doen is tegenwoordig, en die topics na de 12e en en zo die waren helemaal niet bij te houden.
Plus dat ik al die tijd zelf ook niet echt in een bui was om te hyperen en blij te doen natuurlijk.
Maar dat maakt niet uit hoor.
Maar om nou te ontkennen dat er sprake is van een incrowd![]()
![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 10:11 schreef ElisaB het volgende:
Er is pas sprake van incrowd als anderen geweerd worden. Dat is hier imho absoluut niet aan de hand. Gooi iets en de groep en we doen allemaal mee (en dat weet je best).
Volgens mij bedoelt ze meer dat de term 'incrowd' niet echt klopt. Hetgeen wat jij beschrijft kan verder niemand ontkennen, er is meer volk, vreemd volk (waaronder ikzelf) en het is drukker.quote:Op maandag 21 september 2009 10:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gooi iets in de groep maar goed das volgens jou niet waar dus.
Tis mss mijn visie tegen die van jou / jullie.
Nogmaals, het is niet erg , het is gewoon zo.
Hier stond een leuke group hug smiley, nu doet íe het niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het erg is of zo?
Tis alleen niet iets waar ik me op dit moment erg happy tussen voel, maar ik voel me gewoon ook niet erg happy en dat zal ook wel meehelpen.
Maar gezellig meelullen is dr gewoon ff niet bij, is niet erg maar gewoon een feit.
Terugnemen moet je niet doen, want je hebt gewoon een punt. Een ieder gaat er alleen ander mee om denk ik, de nieuwe golf volk en het veranderen van de slow- in een speedchatquote:Op maandag 21 september 2009 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou whatever dan, ik neem het wel allemaal terug, als we over termen gaan miepen, dat was zeer zeker mijn intentie niet hoor.
Verschillende soorten basisonderwijsquote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met Montessori onderwijs?
Je vindt het niet erg, maar je hebt wel sinds de actie al een keer of vijf gezegd 'dat je later wel weer terugkomt omdat het zo snel gaat'. Da's toch niet leuk voor ons om te horen? Dan voelen wij ons (ik in elk geval wel) steeds bezwaard tegenover jou.quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg nog een keer dat het ook niet erg is.
Laat maar hoor!
Nou ja bovenstaand dus. Ik heb ook wel mn zegje gedaan wilde alleen nog ff zeggen dat ik wel in iedereen interesse toon, maar de mensen uit het asieltopic bv. ken ik wat beter, maar dat wil niet zeggen dat ik niet interessant vind om te horen wat de SC die-hards te melden hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
- We zijn geen kliekje/incrowd. Vind ik ook héél naar om te horen, want da's absoluut niet eerlijk. Iedereen is en was welkom overal en wordt overal bij betrokken indien gewenst.
- We gaan niet piepen als er hier nu mensen posten die dat normaal niet deden, want het is juist leuk dat er door de asielactie nieuwe mensen bij zijn gekomen en we sluiten geen mensen uit omdat wij daar in andere subfora ook een hekel aan hebben als dat gebeurt.
- Dit is een slowchat dus mag er gepraat worden over wat we maar willen, door iedereen.
- Ook mensen die niet bij de uitreiking van de actie waren krijgen volgens mij hier alle aandacht als ze iets in de groep gooien, we hebben met oh-oh meegeleefd in haar verdrietige tijd met Frits, kaartjes etc.
Meer kunnen we niet doen volgens mij behalve tegen iedereen vriendelijk doen en volgens mij doen we dat hier. En verder hou ik er over op, wat jullie doen moeten jullie weten, maar ik vind dit onnodig. Ik word er helemaal chagrijnig van.
En die 'quote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou Greys, het laatste wat ik wil is jouw slechte zin bezorgen hoor, en dat meen ik.
Nogmaals, het zal wel aan mij liggen dus bij deze![]()
![]()
Thnx allemaal!!!
Je kan kwijt wat je wil, maar laat een ander er dan ook op reageren zonder het gesprek af te willen kappen.quote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg nog 1 keer, doe voor mij vooral geen moeite , het ligt duidelijk aan mij en niet aan jou of jullie of wat dan ook.
Om 11uquote:Op maandag 21 september 2009 10:56 schreef ElisaB het volgende:
Ow, gezellig hier
Ik ga naar kantoor!
Elies is ijveriger dan ik.quote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om 11u![]()
Tjah je hebt werkpaarden en luxepaarden hé
Ik begin altijd om 0730quote:Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Elies is ijveriger dan ik.
Ik lig op de bank
Iets met "maandag" en "ochtend"?quote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 0730![]()
Ok vandaag 0830 dan
Lekker vlees eten op dierendag.quote:
Zo ongeveer jaquote:
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomtquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Om 11u![]()
Tjah je hebt werkpaarden en luxepaarden hé
En da's dus niet 's morgens vroeg.quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Vandaar de 'quote:Op maandag 21 september 2009 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 80 uur per week, maar wel op de momenten dat het mij uitkomt
Kijk! Da's handige info.quote:Op maandag 21 september 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja![]()
Opruiming trouwens bij Zooplus, met "zomeropruiming09" als code 20% korting op alles
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uitquote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk! Da's handige info.Krabpaal Benno, here I come!
Ik ben net op en zit nog in mijn pyjama.Morgen ga ik echt een wekker zetten, want dit ritme wordt wel heel erg.
En wat ben ik blij dat ik erbij was om dit pareltje eruit te pikken.quote:Op maandag 21 september 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heel af en toe kraam ik nog eens wat zinnigs uit
En dierentuin!quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef draculettetje het volgende:
toetjes, restaurant?
4 okt?
gaat agenda checken enzo
ik moet echt beter en meer meelezen enzoquote:Op maandag 21 september 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dierentuin!Met heul veul andere mensen!
Sorry hoor met wat een bullshit.quote:Op maandag 21 september 2009 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het erg is of zo?
Tis alleen niet iets waar ik me op dit moment erg happy tussen voel, maar ik voel me gewoon ook niet erg happy en dat zal ook wel meehelpen.
Maar gezellig meelullen is dr gewoon ff niet bij, is niet erg maar gewoon een feit.
Kom op zeg. Speedchat, onzin. Voorheen deden we idd een maand met 1 topic. Andere SC's liepen zelfs sneller.quote:Op maandag 21 september 2009 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Terugnemen moet je niet doen, want je hebt gewoon een punt. Een ieder gaat er alleen ander mee om denk ik, de nieuwe golf volk en het veranderen van de slow- in een speedchat
Ik wil opper incrowd trut zijnquote:Op maandag 21 september 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Iedereen die mee wil naar Dierenpark Amersfoort op zondag 4 oktober, in de middag afspreken, daarna eten... even lijstje kopiëren en je naam er onder kladderen. Dank!![]()
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
3 okt?quote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef draculettetje het volgende:
voor wanneer moeten jullie het echt weten? (van 4 okt bedoel ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |