Daar ben jequote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 oktober Amersfoort klimmen en klauteren...count me in
Mag ik jou ook bepotelen in de donkere jungle?quote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 oktober Amersfoort klimmen en klauteren...count me in
Ik kan wel chili maken? Moet je daarna even met een vd heren in bad gaan zitten.quote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh en met de rukhuttenmeet gaan we wel bowlen he?
Hoe fouter hoe leuker!
En er moet wel een zwembad met bubbels zijn
quote:Op zondag 20 september 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar ben jeik was lead singer bij DJ Otzi!
Graagquote:Op zondag 20 september 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag ik jou ook bepotelen in de donkere jungle?
I wanna knohohooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey baby
ooh aah
if you'll be my girl!quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
I wanna knohohooooooooooooooooooowwwwwwwwwwww
Wait, wát ga je oefenenquote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik doe zo met je mee!
En niet batsen of kotsen of kleppen vannacht he? Want dan hoor ik je door die dunne muurtjes!
* Greys oefent vast voor de rukhuttenmeet
Ja hallo, 4 oktober was MIJN suggestie!quote:Op zondag 20 september 2009 @ 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja hoi! Zondag 4 oktober, in de middag afspreken, daarna eten. Wie?
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
??
EDIT: gewoon twee keer een foute datum neerzetten he
Ga ik even overleggen met mijn meneer thuis als ik woensdag weer thuis ben.quote:Op zondag 20 september 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
??
EDIT: gewoon twee keer een foute datum neerzetten he
Ik niet iig...quote:Op maandag 21 september 2009 09:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand ervaring met Montessori onderwijs?
Wie is mister ovbquote:Op maandag 21 september 2009 09:27 schreef Greys het volgende:
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
Of je gaat mee!quote:Op maandag 21 september 2009 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, volgens mij kan ik me dus maar beter pas weer na 4 oktober hier melden toch?
Tot dan blijven die topics vast zo snel gaan en alleen maar over meets
Dat viel nog niet tegen!quote:Op maandag 21 september 2009 08:21 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal fijn gedroomd vannacht kinders?
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd enquote:
Mogge Mor!quote:
Incrowd schmincrowd. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 21 september 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd en
B ga ik de week daarna lekker op vakantie en geloof het of niet ik vier dierendag sowieso het liefste met mn eigen dieren samen![]()
Whutquote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef ElisaB het volgende:
- Greys
- Cat22
- ElisaB
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
??
Ik vertrek 5 oktober 's morgens met de eerste trein en 4 honden richting Texel dus dat lijkt me niet echt handig. En ik kan de incrowd posse online al niet meer volgen , laat staan irlquote:Op maandag 21 september 2009 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
A hoor ik absoluut niet bij de incrowd en
B ga ik de week daarna lekker op vakantie en geloof het of niet ik vier dierendag sowieso het liefste met mn eigen dieren samen![]()
Nogmaals, zelf wetenquote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vertrek 5 oktober 's morgens met de eerste trein en 4 honden richting Texel dus dat lijkt me niet echt handig. En ik kan de incrowd posse online al niet meer volgen , laat staan irl
Yups, maar helemaal niet erg; gewoon doen! Misschien haak ik later nog wel aanquote:Op maandag 21 september 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Elies? Is dat vanwege de drukte enzo dan?
Ik denk dat ze beetje doelt op de drukte sinds het sluiten van de Asielactie topics en de verhuizing hier naartoe? Verder doet iedereen toch gewoon vriendelijk en open naar elkaar toe? En dat sommige elkaar beter kennen of ook nog buiten FOK! spreken hou je altijd natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zelf weten
Maar dat incrowd posse vind ik niet zo leuk om te horen eigenlijkWant dan is het net of we jou er expres niet bij betrekken.
Maar je Texel trip klinkt wel erg leuk!Kuif-in-de-wind-op-de-boot-foto's!
Naja das toch niet expres maar tis wel zo dat als je dr niet bij was op die dag de SC amper nog te doen is tegenwoordig, en die topics na de 12e en en zo die waren helemaal niet bij te houden.quote:Op maandag 21 september 2009 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, zelf weten
Maar dat incrowd posse vind ik niet zo leuk om te horen eigenlijkWant dan is het net of we jou er expres niet bij betrekken.
Maar je Texel trip klinkt wel erg leuk!Kuif-in-de-wind-op-de-boot-foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |