Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaanquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Oeh, oeh... ik wil midden op de dag sluipen door een nachtelijke jungle,.
ik wil meequote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Dan zeg ik BOE! (als in schrikken, nietquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Amersfoort is niet kut met OV.quote:Op zondag 20 september 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar kom je achter.
[..]
Ja, maar mijn OV doet het niet op zondag en dan kan ik net zo goed met de auto gaan.
Dat zal me een leuke foto's opleveren!quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaan.
Hebben we al een EHBO tent geregeld?quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan ga ik samen met Lennert klauteren in de touwbaan.
Dan ga ik lekker iedereen bepotelen (dat woordquote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zeg ik BOE! (als in schrikken, niet)
Ben maar niet bang, jij hebt teveel crunchy bits.quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"daarna eten. Wie?"
Nou ik vertik het om opgegeten te worden.
Ja, dat zou zonde zijn. Daar nemen we een ander voor!quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef Muis006 het volgende:
"daarna eten. Wie?"
Nou ik vertik het om opgegeten te worden.
Nee klopt, na deze openbaring zouden we bij god niet weten wie het isquote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker iedereen bepotelen (dat woord) in het donker en dan weten jullie niet wie het was
quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben maar niet bang, jij hebt teveel crunchy bits.
Dat zijn jullie dan alweer vergetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, na deze openbaring zouden we bij god niet weten wie het is
Geloof me: je wilt op dierendag niet in een dierentuin zijnquote:Op zondag 20 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Is Amersfoort niet wat midderiger?
Daar hebben ze een dierenpark. Hebben we 's middags ook wat te doen.
Neuh, een observatie.quote:
Jamaar, het verschil is: wij zijn met mééér!quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me: je wilt op dierendag niet in een dierentuin zijn
En ik kan het weten, want ik heb er járen geweest. No fun
Oh da's altijd fijn om te horen, net nu we alles rond hebbenquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want ik heb er járen geweest. No fun
Liefje, je moet het zelf wetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Oh da's altijd fijn om te horen, net nu we alles rond hebben
Opnieuw maar weer jongens!
Ik geloof het ook best, ik kan me er iets bij voorstellen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, je moet het zelf wetenIk herinner me 4 oktobers
Man, man, man
Misschien is het door de crisis wel anders gewordenquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het ook best, ik kan me er iets bij voorstellen!
Maar ik had zo gehoopt dat dit het was, qua meet afspraken
Dat we klaar waren.
Hmm ja dan lijkt me dat eigenlijk niet zo'n goed idee?quote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik kan het weten, want ik heb er járen gewerkt. No fun
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!quote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja dan lijkt me dat eigenlijk niet zo'n goed idee?
Misschien een andere dag of activiteit dan?
Gaan we samen in de jacuzzi dan?quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruiptquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Je solliciteert nu naar 'iets te lang onder water gehouden worden' tijdens de rukhuttenmeet!
Uhuhquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we samen in de jacuzzi dan?
En dat ja!quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruipt
quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ofdatelisabbijhemindeslaapzakkruipt
Ik zit zeker in het saaie huisje (maar dat had jij ook kunnen bedenken). Neem Scrabble mee; daar ben ik goed inquote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we twee huisjes naast elkaar moeten boeken voor de bungalowmeet.
Eentje voor de batsers en de kotsers. En eentje voor de saaierds. Gut, wat zal ik het gezellig hebben in mijn eentje in dat saaie huisje
Nee want ik wil bij jou in het huisjequote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we twee huisjes naast elkaar moeten boeken voor de bungalowmeet.
Eentje voor de batsers en de kotsers. En eentje voor de saaierds. Gut, wat zal ik het gezellig hebben in mijn eentje in dat saaie huisje
En Risk!!!!quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit zeker in het saaie huisje (maar dat had jij ook kunnen bedenken). Neem Scrabble mee; daar ben ik goed in
PS met singstar meequote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Nee want ik wil bij jou in het huisje
Zolang er niet gebatst word.quote:Op zondag 20 september 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Gaan we dan van die ranzige puberspelletjes doen?
IJsblokjes doorgeven enzo?![]()
Ohnee, dan zijn we niet meer het saaie huisje he?
Truth or dare!quote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang er niet gebatst word.
En doen, durven en de waarheid
En met zo'n wijzer draaien en naar wie hij dan wijst moet je mee tongen
Ik wel hoorquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Nu durft niemand meer met mij in een huisje
Duhquote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh gelukkig Muis!
(Uiteindelijk wordt het saaie huisje het leukste huisje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |