Nee dusquote:Op maandag 21 september 2009 12:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Superrrrrr verkoopt ook B&J. Of zitten die alleen in Brabantboerinneke dat ik er ben.
Volgens mij zijn er drie mensen die er anders nooit kwamen en nu wel? Dat zijn er toch niet heel veel?quote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
Om er toch nog heeeeeel kort op terug te komen, het is denk ik vooral de grote verandering hier qua mensen. Niet negatief bedoeld, maar het is duidelijk anders dan voor de asielactie.
Het is de SC. Daar mag het over alles gaan. En als een ander een ander onderwerp in de groep gooit negeert niemand dat volgens mij.quote:En er komen wel eens onderwerpen langs waar mensen die niet meegeweest zijn naar Rixtel, eigenlijk niets zinnigs over kunnen zeggen. En ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat dat gek voelt.
Daar kan je inderdaad weinig aan veranderen. Da's een kwestie van je er bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is en je beseffen dat het heus wel weer minder snel gaat. Of misschien ook niet.quote:Alleen is dat een natuurlijk, logisch iets, dat dat gebeurt. De asielactie was dit jaar zo'n enorm succes met -tig donoren, die anders niet in F&F kwamen.
En soms gaat het zo snel dat je een onderwerp dat voorbij is gekomen nog wel wilt benoemen, maar het als mosterd na de maaltijd voelt.![]()
quote:Maar ik vind jullie allemaal lief hoor!
ik alleen als de ikea ook meeteltquote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb nog nooit in amersfoort gegeten
Ja, dat is gewoon stom!quote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, nu een zoopluskortingsactie, terwijl ik vorige week 2!! keer heb besteld daar![]()
![]()
Oh gelukkig dat scheelt, want mn eerste bestelling was vooral voer voor Ziggyquote:Op maandag 21 september 2009 @ 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon stom!![]()
*wacht op krabpaal review en gaat dan met korting![]()
bestellen*
Korting geldt trouwens niet voor voer, kattebakvulling, hooi, zand en stro.
Wat voor soort resto willen we? Eetcafé of graadje erboven?quote:
Hehequote:Op maandag 21 september 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
Oh ja, nu een zoopluskortingsactie, terwijl ik vorige week 2!! keer heb besteld daar![]()
![]()
Geen idee of kortingsbonnen gelden. Ik kan me voorstellen dat je met 20% korting niet nog een extra bon kunt inwisselen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel jammer niet op kattenbak zooi. Maar goed maar eens bedenken welke drinkfontein wij willen. Gelden kortingsbonnen wel?
Het is wel de week van de acties ook bij esprit 15% vip korting.
Hoe bedoel je? Die code die in een van mijn eerdere berichten staat geeft 20% korting, behalve dus op de gangbare gebruiksartikelen en voer. En ik neem aan dat je niet code op code kan invoerenquote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel jammer niet op kattenbak zooi. Maar goed maar eens bedenken welke drinkfontein wij willen. Gelden kortingsbonnen wel?
Het is wel de week van de acties ook bij esprit 15% vip korting.
quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat voor soort resto willen we? Eetcafé of graadje erboven?
Humphreys is altijd voor iedereen wat wils.
Het is wel leuk als je wel echt kan zitten met de hele ploeg en dus niet een vererdelde snackbar hebt of een toko waar niks kan of mag. DUs als je wel een grote tafel kan regelen ofzo...quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals cat en ik al zeiden; wss geldt 'korting op korting' niet, maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Je moet toch die codes invoeren vóór je je bestelling definitief maakt, dus just tryquote:Op maandag 21 september 2009 12:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een 5euro kortingsbon. Kun je die ook inleveren bij deze actie van zooplus?
Wij hebben er vorig jaar in L'warden na de diploma-uitreiking gegeten; 25 kwetterende dames aan 1 tafel.quote:Op maandag 21 september 2009 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is wel leuk als je wel echt kan zitten met de hele ploeg en dus niet een vererdelde snackbar hebt of een toko waar niks kan of mag. DUs als je wel een grote tafel kan regelen ofzo...
Maar verder ben ik ook helemaal niet van dure etentjes en 6 gangen ofzo. Dus gewoon een 'normaal' resto of leuk eetcafe'tje is wmb prima
Humphreys is heerlijk, maar ik denk ietsje te 'fancy' voor deze gelegenheid.quote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed plan Muisquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Even het voortouw nemenik stel voor dat we uiterlijk aanstaande zondag hier doorgeven wie er echt meegaan de 4e. Dan kan er op tijd gereserveerd worden.
Mocht iemand anders een beter idee hebben dan zeg het maar!
Zie bovenquote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Humphreys is heerlijk, maar ik denk ietsje te 'fancy' voor deze gelegenheid.
Daar wordt een groep uitgelaten ietwat luidruchtige F&Fers echt niet op prijs gesteld
Leeuwarden ben ik ooit nog wezen stappen. In de korte periode dat ik er studeerdequote:Op maandag 21 september 2009 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben er vorig jaar in L'warden na de diploma-uitreiking gegeten; 25 kwetterende dames aan 1 tafel.
Haske gezellig en lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |