Lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Als je voorhoofdsholte-ontsteking hebt krijg je een pot B&J aarrebeien kaaskeek die ik nog heb staan
Stuur 'm wel op, heb niet het idee dat de dame die ooit kwam eten en perse B&J toe wil hem nog op komt etenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef Qwea het volgende:
morgen komt de gedragstherapeut voor boefwoef!
Ben and jerry's is morgen bij de AH in de aanbieding3.75
Ik gaan a.s zaterdag Chunkey monkey halen, baked alaska en choclate macademiaquote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Wie gaat er morgen naar de AH? Ikke!![]()
Ik zal voor het goede fatsoen vanavond nog een pot leeg(vr)eten, zodat ik er nog maar 3 heb staan en er wat bij past. Hopelijk hebben ze ook Phish food.
Ging je date niet goed?quote:Op zondag 20 september 2009 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stuur 'm wel op, heb niet het idee dat de dame die ooit kwam eten en perse B&J toe wil hem nog op komt eten![]()
Ook lekker (behalve Baked Alaska), maar Phish food is da best. Met New York Super Fudge Chunk als tweede.quote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gaan a.s zaterdag Chunkey monkey halen, baked alaska en choclate macademia
Ja opzicht wel, maar na 2 hapjes had ze al genoeg, en daarna nooit meer B&J gegetenquote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ging je date niet goed?
En ik heb nog noooooooooooooooooooit B&J gegeten
For shame!quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ging je date niet goed?
En ik heb nog noooooooooooooooooooit B&J gegeten
Ik ben niet zo gek op chocolade ijs. Is baked alaska niet lekker dan?quote:Op zondag 20 september 2009 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook lekker (behalve Baked Alaska), maar Phish food is da best. Met New York Super Fudge Chunk als tweede.
Ik zag dat de Knorr Wereldgerechten ook in de aanbieding zijn. Perfect voor een cuisinere als ik.
B&J is niet zo goed in vruchtenijs vinnik. En ik trof maar anderhalve chocolade ijsbeer en één sliertje marshmellow aan in mijn mijn pint (lichtelijk overdreven, maar in ieder geval niet de percentages zoals beloofd op de pot).quote:Op zondag 20 september 2009 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op chocolade ijs. Is baked alaska niet lekker dan?
Australian!quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Muis succes morgen!
Mijn Lushbad was heerlijk.
Ben en Jerry's vind ik lekker maar toch net niet lekker genoeg voor zoveel geld![]()
Ik ben dol op de ijssalon van Casa Del Biro in Maastricht ( en er zijn er nu al twee), en Australian, maar ik eet maar zelden ijs eigenlijk.
Voor nu, vers gepikte walnoten
Tja Greys, once organisaaatsiechick, voor altijd organisaaaatsiechick.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik had ook een Lushbad en mijn water was donkerpaars
We zijn al lekker opgeschoten voor de meet intussen zie ik!![]()
Maar Dierendag 4 oktober dan? Zondag? Ja? Mooi!
D'r zit wel iets vruchtachtigs in, een soort sorbet. En het smaakte niet slecht, maar ik tel er geen 5 euro meer voor neer.quote:Op zondag 20 september 2009 20:03 schreef Qwea het volgende:
baked alaska is toch geen vruchten ijs??
Jawel, alles komt goed.quote:
Ik ben ook helemaal niet van de zoetigheid, ijs, etc, maar damn.. da's toch wel goed spulquote:Op zondag 20 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik ben helemaal niet echt een ijsliefhebber, koop het bijna nooit, maar áls ik het koop is het B&J Cookie Dough.
En dan eet ik zo'n hele pot als avondeten![]()
![]()
Moet het wel eerst een beetje smelten, dan kan je het lekker slurpen
Ik heb je het linkje nog gepost eerder vanmiddagquote:
OH die, nee die heb ik niet gekeken. Straks wel weer Fringe op Net5, met Paceyquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je het linkje nog gepost eerder vanmiddag
http://www.tvgids.nl/programma/8490547/Emily%27s_reasons_why_not/
Het was wel aardig, heeft wel potentie. Al is het zeker nog geen GA of SaTC.
Zij heet ook geen Frankquote:
Ik heet ook geen Loveless, beste M.quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless my dear, I don't give a damn!
Weet jij niet! Misschien is het wel Scarlett, voor vrienden Frank. Net zoals Jan Jaap, voor vrienden Nicole.quote:
Maar als ik je bij je voornaam aan ga spreken dan voel ik me Het_Huptquote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heet ook geen Loveless, beste M.
Of dát ja!quote:Op zondag 20 september 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet jij niet! Misschien is het wel Scarlett, voor vrienden Frank. Net zoals Jan Jaap, voor vrienden Nicole.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ik je bij je voornaam aan ga spreken dan voel ik me Het_Hupt
God wat heb ik toch een onuitwisbare indruk bij je gemaakt zeg.... Beste Jquote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet Ll zijn voornaam niet eens meer. Alleen die van de organisaaasiechicks en die van Re en MB weet ik nog
Lennert.quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet Ll zijn voornaam niet eens meer. Alleen die van de organisaaasiechicks en die van Re en MB weet ik nog
Zeg eh... bekkie he?quote:
Nou, de uitdaging was eerst om een datum te prikken dat de meeste mensen kunnenquote:Op zondag 20 september 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Eindelijk terug en bijgelezen![]()
4 oktober kan ik wel...maar waaaaaar gaat het gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |